مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته هتلداری در اروگوئه

رشته هتلداری در اروگوئه

رشته هتلداری در اروگوئه به تازگی در این کشور ارائه می شود. اروگوئه همانند کشورهای آمریکای لاتین از بخش گردشگری درآمد خوبی کسب می کندد. از این رو مشاغل این رشته و همچنین داشتن تخصص در رشته های صنعت گردشگری مانند رشته هتلداری در اروگوئه دارای اهمیت است. به تازگی برخی از موسسات و دانشگاه های اروگوئه ای دوره های کوتاه مدت و بلند مدت رشته هتلداری را برگزار می کنند. برای تحصیل در اروگوئه و اقامت در این کشور می توانید مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

تحصیل رشته هتلداری در اروگوئه

برنامه ‌های تحصیل رشته هتلداری در اروگوئه دانشجویان را برای کار در یکی از بزرگترین صنایع در اروگوئه یعنی صنعت گردشگری آماده می کند. با این حال، بسیاری از مردم در مورد آنچه دقیقاً آموزش مدیریت هتلداری را پوشش می دهد، مشکل دارند. ممکن است به نظر برسد که شما همه چیزهایی را که باید در کار بدانید یاد می‌گیرید، اما این درست نیست. در اینجا 4 موردی که دانشجویان با تحصیل رشته هتلداری در اروگوئه مطالعه می‌کنند و قبل از اینکه بتوانند به طور مؤثر در صنعت کار کنند، باید تسلط داشته باشند، آورده شده است:

مواردشرح
ملزومات خدمات غذاییبرنامه های مدیریت هتلداری تاکید زیادی بر رویه های ایمنی مواد غذایی، استانداردهای ارائه و سایر مواردی دارد که به فارغ التحصیلان کمک می کند تا این بخش از کسب و کار را با موفقیت انجام دهند.
صلاحیت مالیاز آنجایی که وظیفه آنها نه تنها نگه داشتن کارگران با سابقه کمتر، بلکه حفظ کارآمدی کسب و کار است، مدیران در هر زمینه ای باید حداقل درک اولیه ای از زیربنای اقتصادی محل کار خود داشته باشند.
تاکتیک های بازاریابیفراتر از محافظت از سود شرکت، یک فارغ التحصیل مدیریت هتلداری باید بداند که چگونه با دادن آنچه میهمانان می خواهند درآمد خود را افزایش دهد.
مهارت های بین فردیچند مهمان ناراضی دارید یا همکارانی که با هم دعوا می کنند؟ به عنوان یک مدیر در صنعت مهمان ‌نوازی، مسئولیت رفع این مشکلات اغلب بر عهده شماست و باید بدانید که چگونه با ظرافت با آنها برخورد کنید.

در لیست زیر دانشگاه های ارائه کننده جهت تحصیل رشته هتلداری در اروگوئه معرفی شده اند:

  • University of Montevideo
  • University of Labor of Uruguay
  • UG Gastronomic Institute
  • Instituto Universitario Francisco de Asis

دوره رشته هتلداری موسسه گاسترونومیک اروگوئه

هدف دوره رشته هتلداری موسسه گاسترونومیک اروگوئه ارائه درک عمیقی از برنامه ریزی و مدیریت بخش هتلداری از جمله تضمین کیفیت، انطباق قانونی، بهداشت و ایمنی و مسائل پایداری در هر هتل است. این دوره زبان آموز را با استانداردها، رویه های تعیین شده و بهترین شیوه ها برای ارائه موثر خدمات تمیزی و راحتی به مهمانان هتل مجهز می کند. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره، شما قادر خواهید بود در مورد:

  • نقش ها و مسئولیت ها در بخش هتلداری
  • رفع نیازهای مشتریان در بخش هتلداری
  • دستیابی و حفظ استانداردهای کیفیت در بخش هتلداری
  • برنامه ریزی و خرید در بخش هتلداری
  • تکنیک های نظافت در مهمان نوازی
  • الزامات قانونی در هتلداری
  • مسائل بهداشتی و ایمنی در هتلداری
  • هتلداری و محیط زیست

هیچ شرایط سختی برای ورود به این دوره وجود ندارد. تجربه کاری مزیتی برای درک محتوای دوره خواهد بود. این گواهی به منظور افزایش دانش در این زمینه طراحی شده است. این گواهی برای همه کسانی است که مشتاق هستند بیشتر بدانند و از ایده های فعلی در زمینه مربوطه به روز شوند ارائه می شود.

درباره مشکلات زندگی در برزیل در اینجا بخوانید.

کار در رشته هتلداری در اروگوئه

کار در رشته هتلداری در اروگوئه

افرادی که کار در رشته هتلداری در اروگوئه را انجام می دهند، هتل را مدیریت می کنند و برنامه ریزی، بازاریابی، هماهنگی و مدیریت خدمات هتل مانند امکانات پذیرایی و اقامتی را بر عهده دارند. یک مدیر هتل، عملیات روزانه یک هتل، از جمله رزرواسیون، خدمات غذایی، خانه داری و همایش ها را مدیریت می کند. در یک هتل کوچک، یک مدیر معمولاً تمام تصمیمات مهم روزانه را می گیرد، در حالی که در یک هتل بزرگ، یک مدیر کل تعدادی از مدیران را برای مسئولیت بخش های فردی استخدام می کند.

فعالیت های کاری جهت کار در رشته هتلداری در اروگوئه:

  • برنامه ریزی منوها با مشورت سرآشپزها و سفارش لوازم در صورت نیاز
  • استخدام، آموزش، سرپرستی و ایجاد انگیزه برای کارکنان دائمی و معمولی
  • سازماندهی نوبت کارکنان
  • حصول اطمینان از رعایت دقیق مقررات بهداشتی و ایمنی
  • نظارت بر کیفیت محصول و خدمات ارائه شده
  • تنظیم و نظارت بر بودجه و نگهداری سوابق مالی و اداری

شرایط کاری نیز به شرح زیر است:

  • سفر: بخش معمولی روز کاری نیست (مگر اینکه روی کشتی های مسافرتی کار کنید).
  • ساعات کاری: به احتمال زیاد ساعات طولانی، از جمله آخر هفته ها و تعطیلات.
  • موقعیت مکانی: فرصت ها عمدتاً در شهرها یا استان های سراسر کشور وجود دارد، اگرچه در هتل های واقع در مناطق روستایی نیز وجود دارد.
  • فرصت های خوداشتغالی: در صورت داشتن هتل امکان پذیر است.

درآمد کار هتلداری در اروگوئه

چشم انداز ترفیع شغلی در رشته هتلداری عموماً برای افرادی که توانایی، مهارت های بین فردی قوی و سطح انگیزه بالایی دارند خوب است، اگرچه تا حد زیادی به اندازه و نوع سازمان بستگی دارد. مدیریت هتل زمینه ای است که می توانید در آن خیلی سریع پیشرفت کنید. طبق بررسی های صورت گرفته اکثر مدیران هتل ها در دهه 30 یا 40 زندگی خود هستند. اکثر مدیران به عنوان سرپرست بخش یا مدیر با مسئولیت نظارت بر عملیات در یک منطقه خاص، مانند پذیرش یا بار، قبل از اینکه در موقعیت های عملیاتی بیشتری در سطح هتل به عنوان مدیر وظیفه قرار گیرند، شروع به کار می کنند. مدیر کل ارشد ترین مدیر اجرایی یک هتل یا مکان است.

درآمد کار مدیر هتلداری در اروگوئه برای کار در اروگوئه در نمودار زیر آورده شده است:

درآمد کار مدیر هتلداری در اروگوئهدستمزدها و درآمد کار هتلداری در اروگوئه بسته به گردش مالی، رتبه ستاره و اندازه هتل متفاوت خواهد بود. به صورت کلی می توان گفت مدیر هتلدار در اروگوئه به صورت متوسط ماهیانه 60300UYU (گوارانی) درآمد دارد. برای کسب اطلاعات درباره روش های مهاجرتی به اروگوئه مانند اعزام دانشجو به اروگوئه می توانید مقاله های منتشر شده در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *