مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته معماری در ایسلند

رشته معماری در ایسلند

رشته معماری در ایسلند یکی از رشته های پرطرفدار در بین دانشجویان بومی و بین المللی می باشد که توسط دانشگاه های این کشور ارائه می شود. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، متوجه خواهید شد که این کشور جزیره شمال اروپا یکی از منحصر به فردترین کشورها است. جمعیت این کشور اندک است و فقط 320000 نفر 40000 مایل مربع جزیره را خانه خود می دانند. ریکیاویک پایتخت و همچنین بزرگترین شهر کشور است. همچنین حدود 3.2 از جمعیت این جزیره را در خود جای داده است. این کشور از فعالیت های آتشفشانی گرفته تا یک کانون شدید زمین شناسی، یک کشور زیبا است.

تحصیل در این کشور برای برخی می تواند یک چالش باشد. این کشور در بحران مالی سال 2008 به شدت آسیب دید و در حالی که شرایط اقتصادی آن بهبود یافته است، هنوز در وضعیت قبلی نیست. هرچند فرصت ها وجود دارد. صنعت گردشگری نیز در اینجا رشد کرده است. بسیاری از مردم برای دیدن مناظر بی نظیری که این کشور را به یک گنج تبدیل می کند، می آیند. با این وجود، در ریکیاویک، شما یک شهر مدرن تر، با زندگی شبانه فراوان، فرصت های عالی فرهنگی و اشتغال بالقوه خواهید یافت. پیشنهاد ما این است که در رابطه با مهاجرت از کارشناسان موسسه حقوق سفیران سروش سعادت راهنمایی بخواهید.

معرفی رشته معماری در ایسلند

رشته معماری در ایسلند یک رویه اجتماعی، مبتنی بر گفتگوهای بین تخصص های مختلف درگیر در روند طراحی است. گفتگوهای بین دانشجویان و معلمان پایه و اساس آموزش یک معمار است. از طریق گفتگوهای درگیر با واقعیت های خود، فرهنگ ها، مناظر طبیعی، مردم، متخصصان روایت های معماری را توسعه می دهد. پروژه ها در نتیجه از طریق نقاشی، مدل، نمایشگاه نوشته ها، فیلم ها بیان می شوند.

معماری این کشور از تأثیرات اسکاندیناوی گرفته می شود و به طور سنتی تحت تأثیر کمبود درختان بومی در این جزیره است. در نتیجه، خانه های پوشیده از چمن و چمن توسعه یافت. بعدا، سبک کلبه های سوئیسی به نفوذ غالب در معماری این کشور تبدیل شد. زیرا، بسیاری از ساختمان های چوبی به این روش ساخته شدند. سنگ و بعدا بتن از مصالح ساختمانی محبوب بودند. معماری معاصر در این کشور تحت تأثیر بسیاری از منابع بوده و سبک ها در کشور بسیار متفاوت است.

تحصیل کارشناسی رشته معماری در ایسلند

برنامه تحصیل کارشناسی در ایسلند رشته معماری در ایسلند دانشجویان را در حل پروژه های طراحی عملی که کار تیمی و ارتباطات مهم است آموزش می دهد. دانشجویان تحت راهنمایی مربیانی که تجربه عملی زیادی در طراحی معماری و ساخت ساختمان دارند، به صورت جداگانه و گروهی روی پروژه های عملی کار می کنند. معماران سازنده در شرکت های معماری و مهندسی به عنوان طراح، مدیر پروژه یا در کنترل کیفیت کار می کنند. بسیاری از آن ها توسط شرکت های ساختمانی به عنوان مدیر پروژه یا سرپرست در سایت های ساختمان استخدام می شوند.

زمینه های کاری دیگر شامل شرکت های بیمه، شرکت های املاک و مستغلات، بانک ها، شرکت های واردات و تجارت خرده فروشی و سازمان های دولتی است. با احراز شرایط لازم برای 3 سال سابقه کار، سمینار آموزشی و امتحان توسط سازمان ساخت و ساز این کشور، معماران سازنده واجد شرایط مجوز طراحان هستند. آن ها به عنوان طراحان مجاز، مجاز به ارائه نقشه های معماری برای پروژه های ساختمانی و ساختمانی هستند.

تحصیل کارشناسی رشته معماری در ایسلند

تحصیل کارشناسی در دانشگاه هنر ایسلند

دپارتمان طراحی و معماری در دانشگاه هنر ایسلند بر دانشجویان تأکید می کند که از پیش فرض ایدئولوژیک طراحی و تاریخچه طراحی آگاهی دارند و می توانند براساس دانش خود موضع آگاهانه ای نسبت به محیط و جامعه داشته باشند. طراحی، به نوعی، حول دیدن امکاناتی است که هنوز اتفاق نمی افتد. دانشجویان به طور مستمر تشویق می شوند تا به دنبال راه حل ها و راه های جدید و پرورش اصالت، تخیل و ذهنیت انتقادی باشند.

پذیرش در دپارتمان طراحی و معماری توسط کمیته پذیرش ویژه ای متشکل از 3 نفر متخصص انجام می شود. به طوری که، دانشجویان را از بین متقاضیان انتخاب می کنند. پذیرش براساس ارزیابی نمونه کارهای ارسالی، مصاحبه ها و امتحان است. برنامه های جداگانه باید برای هر برنامه تحصیلی ارسال شود. برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در بخش، متقاضیان باید یک امتحان مدرسه متوسطه را در «دانشجویی از دانش آموزان» در این کشور) گذرانده باشند و نمونه کارهای خود را ارائه دهند. متقاضیان رشته معماری در ایسلند باید یک برنامه اعتباری 35 در رشته طراحی یا هنرهای تجسمی را در سطح متوسطه به پایان برسانند، اما این الزامی نیست.

اطلاعات مهم برای برنامه های کارشناسی عبارتند از:

  • نتایج برنامه ها در پایان ماه می
  • نمونه کارها را می توان در ماه ژوئن در دفتر بخش بازیابی کرد.

هزینه های مربوطه جهت تحصیل این برنامه در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به کرونا
هزینه درخواست5000ISK
هزینه تحصیل490000ISK

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی دانشگاه های ایسلند را مطالعه نمایید.

هزینه تحصیل در ایسلند

دانشگاه های دولتی این کشور، از دانشجویان بین المللی شهریه دریافت نمی کنند. اما هزینه اداری آن توسط دانشجو باید پرداخت شود که مبلغی حدود 75000ISK (کرونا) می باشد. دانشگاه های خصوصی از دانشجویانی که عضو کشورهای اتحادیه اروپا و EEA می باشند، شهریه دریافت نکرده و فقط از دانشجویان غیر عضو حدود 8000ISK (کرونا) شهریه دریافت می کند. با این حال ، اگر تحصیل در دانشگاه خصوصی را انتخاب کنید، باید هزینه های شهریه خود را تأمین کنید. این ها از نظر موسسه و دوره متفاوت هستند. بنابراین، وب سایت های دانشگاه های مختلف را برای هزینه های دقیق بررسی کنید.

فراموش نکنید که شرایط و هزینه زندگی در ایسلند را در برنامه خود لحاظ کنید. این کشور، کشوری گران قیمت برای زندگی است. بخش رفاه ریکیاویک برای زندگی راحت در پایتخت حداقل 180550ISK (کرونا) در ماه را توصیه می کند. به خاطر داشته باشید که این رقم بسته به سبک زندگی شما متفاوت خواهد بود و زندگی در دورتر به طور کلی ارزان تر خواهد بود.

در نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در این کشور را مشاهده می کنید:

هزینه زندگی در ایسلند

چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته معماری در ایسلند می باشید، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از سایز جزییات مطلع شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *