مهاجرت تحصیلی امارات

رشته معماری در امارات

رشته معماری در امارات

تحصیل رشته معماری در امارات که یکی از همسایگان ایران است فرصتی عالی برای دانشجویانی است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند. این کشور در کنار خلیج فارس قرار دارد. این کشور دارای مکان های دیدنی، ساختمان های بلند، مراکز خرید عظیم، سواحل خیره کننده و ظاهرا یک «شهر علمی مریخ» که به تازگی رونمایی شده است، می باشد. تقریبا مانند این است که رفتن به این کشور می تواند به خودی خود یک تجربه فوق العاده آموزشی باشد.

اما، خوشبختانه برای شما، دانشگاه های عالی نیز وجود دارد که شما می توانید در هر نقطه از شهرستان مدرک کارشناسی ارشد یا کارشناسی خود را دنبال کنید. گزینه های جالب توجهی وجود برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. به طوری که، بسیاری از افراد می توانند از تاریخ، فرهنگ و سیاست یاد بگیرند که این کشور را منحصر به فرد می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش شما را با دانشگاه های رشته معماری در امارات آشنا می کند.

معرفی دانشگاه های رشته معماری در امارات

اگر خود را در این کشور و به ویژه در شهری مانند دبی ببینید، طیف گسترده ای از ملیت ها، فرهنگ ها، زبان ها و آیین ها را احاطه خواهید کرد.

فراتر از کلاس درس، آخر هفته ها مکان های زیادی برای یافتن دارید:

  • سواحل
  • مراکز خرید
  • باشگاه ها
  • آسمان خراش های غول پیکر

دانشگاه های این کشور استاندارد بالایی برای پذیرش تحصیلی دارند. دانشجویان ورودی باید در تمام دوره های خود نمرات بالایی نشان دهند. بنابراین، اگر در آنجا دانشجو باشید، در کنار دانشجویان بسیار جدی و باهوش از سراسر جهان خواهید بود.

برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته معماری در امارات را دارند، دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشگاه آمریکایی شارجه
  • دانشگاه مانیپال، دبی
  • دانشگاه هریوت وات، پردیس دبی
  • دانشگاه کانادایی، دبی
  • دانشگاه آمریکایی در دبی

که از دانشگاه های نام برده شده در لیست بالا، 2 مورد آن ها در QS دارای رتبه می باشند. در نمودار زیر رتبه 2 دانشگاه ذکر شده را مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های معماری اماراتتحصیل رشته معماری در دانشگاه آمریکایی امارات

دانشگاه آمریکایی در دبی (AUD) یک جامعه یادگیرنده است. این امر، بیشتر در آرزوهای 2 حوزه انتخابیه اصلی دانشجویان و اعضای هیئت علمی مشهود است. دانشجویان از طریق کسب دانش و مهارت به دنبال یادگیری هستند. قرار گرفتن در معرض تنوع انسانی، فرهنگی و تجربی نقش اساسی در این فرآیند کسب دارد. بسیاری از راه ها برای یادگیری، از جمله فعالیت های علمی و خلاقانه خود، برای دانشکده ها باز است. کمک به دانش از طریق این فعالیت به اعضای هیئت علمی کمک می کند تا مهم ترین تعهد خود را انجام دهند. یعنی انتقال دانش به دانشجویانی که آن ها آموزش می دهند و آن ها را راهنمایی می کنند.

انتظار می رود که دانشجویان متعهد به پیشرفت مستمر، دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در تحقق اهداف شخصی و شغلی خود موفق باشند. دانشکده معماری از طریق فرآیندهای ادامه تحصیل و پیشرفت دانش به دانش آن ها کمک می کند و تخصص آن ها را توسعه می دهد و معلمان موثرتر می شوند. همه تلاش می کنند تا متفکران بهتری شوند. این دانشگاه اطمینان دارد که استفاده مناسب از فلسفه خود، نمایانگر انگیزه ذاتی به سوی تعالی آکادمیک، مهم ترین سهم خود را در شکل گیری دنیای بهتر تشکیل می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی دانشگاه های امارات را مطالعه نمایید.

تحصیل کارشناسی رشته معماری در امارات

تحصیل در امارات در مقطع کارشناسی برای علاقه مندان به رشته معماری در امارات یک برنامه 5 ساله است. به طوری که، به شما امکان می دهد تا ثبت نام حرفه ای محلی را همزمان با الزامات صدور مجوز از انجمن های بین المللی معماری انجام دهید. این برنامه دانش کاملی از زمینه های کاربردی معماری، از جمله ابزار طراحی، روش ها و فلسفه های مرتبط با تصمیم گیری و فرآیندهای ارائه موثر را برای دانشجویان فراهم می کند.

هدف این برنامه ترکیب اصول طراحی و فناوری با تجارت و کارآفرینی از طریق کاوش رفتاری، فناوری، پایدار و زیبایی شناختی است. دانشجویان جنبه های نظری فضا و محیط ساخته شده را می آموزند و آن ها را از طریق کارآموزی در سال آخر خود اعمال می کنند. این برنامه درسی از فلسفه حرفه ای و چند رشته ای پشتیبانی می کند. دانشجویان تشویق می شوند که از طیف گسترده ای از دوره های ارائه شده در دانشگاه های این کشور برای پرورش و رشد علاقه ها و استعدادهای خود استفاده کنند.

برنامه کارشناسی معماری شما را به موارد زیر مجهز می کند:

  • مهارت های خلاقیت و تحلیلی
  • درک محیط اقتصادی، اجتماعی، ساختمانی و حقوقی که در آن معماری عمل می کند.
  • آگاهی از ارزش های حرفه ای معماری و اخلاقی
  • درک خوب و توانایی اثبات شده در اصول طراحی معماری
  • توانایی پیشرفته در ارتباطات گرافیکی و شفاهی
  • دانش سیستم های ساختمانی، کدها و فناوری و مواد مناسب، و درک و حساسیت نسبت به اکولوژی و محیط زیست
  • مهارت های نرم افزاری مطابق با الزامات طراحی

تحصیل کارشناسی رشته معماری در امارات

مدارک لازم جهت پذیرش در دانشگاه های امارات

هر دانشگاه در این کشور سیستم خاص خود را در وب سایت خود دارد که به دانشجویان آینده امکان می دهد برای برنامه های تحصیلات خود درخواست دهند و ثبت نام کنند. بنابراین، هنگامی که دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید درخواست آن ها را ارائه دهید و مدارک خود را در آنجا ارسال کنید.

اما برخی از مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور یکسان می باشد که در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
اسکن گواهی تحصیلیدبیرستان یا کارشناسی
متن یا سوابق دوره های قبلی
گذرنامهاسکن شده
رزومه (CV)
لیست نمرات
اثبات تمکن مالیدر صورت داشتن بورسیه تحصیلی می توانید آن را ارائه دهید.
توصیه نامه هابین 2 تا 3 عدد (در وب سایت دانشگاه چک شود)
نمونه کارهای قبلیمانند مقاله

در برخی از دانشگاه ها و مناطق، دانشجویان برای حضور در دانشگاه باید مسلمان باشند و در برخی دیگر پذیرش فقط برای اتباع امکان پذیر است. با این حال، دانشگاه های گسترده تر دیگری در سراسر منطقه شروع به ظهور می کنند و به دانشجویان بین المللی فرصت یادگیری و شرکت در دوره ها را می دهند. دانشجویانی که پذیرش تحصیلی دریافت کردند، جهت تحصیل باید ویزای تحصیلی امارات را داشته باشند. چنانچه علاقه مند به تحصیل در این کشور یا سایر کشورها می باشید، می توانید با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ویزای تحصیلی دریافت کرده و مهاجرت نمایید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

5 دیدگاه برای “رشته معماری در امارات

  1. صادقی گفت:

    سلام لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. سمانه گفت:

    سلام ،من رشته ی دکوراسیون داخلی تموم کردم و مدارکم اماده هست ،سوالی که دارم اینه آیا کشور امارات برای رشته ی من خوبه که مهاجرت کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام برای کار در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید.

  3. آیدا گفت:

    سلام من دانش اموز کلاس نهم در ایرانم
    تازگی اقامت دبی گرفتیم واز سال بعد اونجا مدرسه میرم برای رشته دانشگاهی طراحی داخلی باید دبیرستان رو تو رشته ریاضی ادامه بدم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بسته به ساختار تحصیل در این کشور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *