مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته معماری در اسپانیا

رشته معماری در اسپانیا

رشته معماری در اسپانیا در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی ارائه شده و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند در بهترین شرکت ها کار کنند. این کشور زیبا، در اروپای غربی با تاریخ و فرهنگ غنی است. این کشور یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی و چهارمین مقصد محبوب گردشگری در جهان است. این زندگی حرفه ای، جهان وطنی را با فرهنگ های منطقه ای پر جنب و جوش و جذاب تركیب می كند. همچنین فرصت های زیادی برای استراحت و سرگرمی دارد. این کشور فرصت های بی شماری را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند که مایلند فرهنگ آن، سبک های زندگی مهیج و همچنین تجربه علمی عالی را تجربه کنند.

این کشور یکی از محبوب ترین مقصدهای اروپایی برای دانشجویان بین المللی است. به طوری که، از همه کسانی که مایل به تحصیل در یکی از موسسات آموزش عالی آن هستند بسیار استقبال می کند. زبان رسمی این کشور، اسپانیایی است. تحصیل در این کشور فرصتی خارق العاده برای انتخاب زبان جدید یا بهبود مهارت های فعلی شما خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را جهت اطلاع رسانی درباره رشته معماری در اسپانیا آماده کرده است.

تحصیل رشته معماری در اسپانیا

تحصیل رشته معماری در اسپانیا به شما امکان می دهد در یکی از مقاصد مطلوب برای دانشجویان اروپایی تحصیلات جهانی را کسب کنید. برخی از دانشگاه های این کشور به شما آموزش کامل به زبان انگلیسی را ارائه می دهد. به طوری که، با آن تمام توانایی های لازم را برای کنترل مراحل ساخت پروژه های معماری خود کسب خواهید کرد. این بعد جهانی درهای بازار کار بین المللی را برای شما باز می کند، جایی که امکان یافتن شغل شما پس از اتمام تحصیل چند برابر خواهد شد. در طول دوره تحصیلات خود، در کلاس هایی با دانشجویانی همکلاس خواهید شد که بیش از 25 ملیت خواهند داشت. در میان موضوعاتی که مطالعه خواهید کرد، مطالب مربوط به طراحی معماری، فیزیک، سازه ها و توسعه پروژه ها را پیدا خواهید کرد.

این کشور تجربه تحصیل در رشته معماری را به چیزی منحصر به فرد تبدیل می کند. این دوره یکی از بهترین دوره های تحصیلی می باشد. در دوران تحصیل خود، می توانید از 10 مقصد ملی و بین المللی بازدید کرده و در محل، بهترین معماری و برنامه ریزی شهری آن را کشف کنید. همه این ها با بازدید خصوصی از ساختمان ها و مناطق منحصر به فرد، با معماران بومی است که در مورد ویژگی های مقصد و با محتوای آکادمیک در تمام موضوعات شما با مقصدی که می خواهید بازدید کنید توضیح بیشتری می دهند. هر ساله تعداد دانشجویان بین المللی که به این کشور مهاجرت می کنند افزایش می یابد. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، نیاز به ویزای تحصیلی اسپانیا خواهند داشت.

تحصیل معماری در دانشگاه سن پابلو اسپانیا

هنگامی که تحصیلات خود را در رشته معماری دانشگاه CEU San Pablo به پایان رساندید ، بدون تحصیل مدرک کارشناسی ارشد، مستقیماً به حرفه قانونی معمار دسترسی خواهید داشت. همچنین این دانشگاه به شما این امکان را می دهد که مدرک زبان انگلیسی ( مدرک معماری ) را مطالعه کنید و به آموزش جامع دسترسی داشته باشید تا به حرفه آینده خود نزدیک شوید. شما می توانید سفرهای تحصیلی (به دبی، فلورانس، شهرهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و اقیانوسی) و بازدید از ساختمان های منحصر به فرد داشته باشید. دانشجویان Universidad CEU San Pablo همچنین می توانند تحرک تحصیلی را با دانشگاه های بیش از 25 کشور ترتیب دهند و از تجربیات علمی و شخصی منحصر به فرد لذت ببرند.

در این بخش شاهد دانشگاه های همکار با دانشگاه سن پابلو اسپانیا هستید:

دانشگاه های همکار با دانشگاه سن پابلو اسپانیا

تحصیل کارشناسی رشته معماری در اسپانیا

تحصیل کارشناسی در اسپانیا، 4 ساله است. استاندارد آموزش عالی در اکثر کشورهای جهان است. مدرک کارشناسی را می توانید در دانشگاه های دولتی، دانشگاه های خصوصی، دانشکده های محلی و از طریق دانشگاه های آنلاین کسب کنید. رشته معماری در اسپانیا فرآیند طراحی و برنامه ریزی یک فضا یا ساختمان با توجه به مجموعه ای از دستورالعمل های زیبایی شناختی، اجتماعی و زیست محیطی است. به همین دلیل، معماری اغلب بسته به سبک اصلی به چند دسته تقسیم می شود.

مدرک کارشناسی به دانشجویانی داده می شود که شرایط لازم را از دانشکده یا دانشگاهی که در آن شرکت می کنند، برآورده کنند. این الزامات شامل 3 تا 7 سال تمرکز بر روی موضوعی است. به طوری که، معمولا به عنوان یک گرایش یا غلظت شناخته می شود. دانشجویانی که در زمینه های نظری و عملی بهترین آمادگی تحصیلی را دارند و همچنین ابزارهایی را برای دستیابی موفقیت آمیز به بازار کار در اختیار آن ها قرار می دهند، این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای آن ها می باشد.

این کشور، به طور رسمی پادشاهی اسپانیا، یک کشور مستقل و یک کشور عضو اتحادیه اروپا است. در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا واقع شده است. دانشگاه های این کشور دسترسی به مدارک تحصیلی خود را تنظیم می کنند و هزینه های تحصیلی را تعیین می کنند. آن ها همچنین می توانند مدارک تحصیلات تکمیلی غیر رسمی را ارائه دهند. پایتخت مادرید دارای بیشترین سرانه تعداد بارها از هر شهر اروپایی و یک زندگی شبانه بسیار فعال است.

تحصیل کارشناسی رشته معماری در اسپانیا

تحصیل در دانشگاه کاتالونیا اسپانیا

دانشگاه بین المللی کاتالونیا، یک دانشگاه خصوصی است که در شهر بارسلونا واقع در این کشور است. این دانشگاه در اکتبر 1997 تاسیس شد و طیف گسترده ای از دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را از دانشجویان اقتصادی و علوم اجتماعی گرفته تا دندانپزشکی و علوم بهداشتی به دانشجویان ارائه می دهد. دانشجویان می توانند از طریق برنامه های تحرک دانشجویی و به عنوان بخشی از توافق نامه شبکه دانشجویی با بیش از 300 دانشگاه در سراسر جهان، در خارج از کشور تحصیل کنند.

این دانشگاه، دارای موسسات تحقیقاتی متعددی است که عبارتند از:

  • انستیتوی دانشگاهی برای مراقبت از بیمار
  • انستیتوی چند زبانه
  • انستیتوی مطالعات خانواده پیشرفته
  • موسسه فناوری مهندسی زیستی
  • موسسه تحقیقات ارزیابی و سیاست های عمومی

این دانشگاه در 2 پردیس بزرگ گسترش یافته است:

  • پردیس Sant Cugat با بیش از 24300 متر مربع
  • پردیس بارسلونا با بیش از 23500 متر مربع

این دانشگاه میزبان طیف گسترده ای از امکانات مانند مرکز جامع تحریک پیشرفته، آزمایشگاه پیش بالینی دندانپزشکی و کارگاه ها و کتابخانه های نمونه است. این دانشگاه همچنین هر ساله چندین رویداد، کارگاه و فعالیت برگزار می کند. این دانشگاه همچنین بر پایداری و تنوع تأکید دارد و هر ساله فعالیت های مختلفی را برای ارتقاء این مناطق ترتیب می دهد. در جدول زیر اطلاعات لازم درباره رشته معماری در اسپانیا که توسط این دانشگاه ارائه می شود را مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
طول دوره10 ترم
نام پردیسبارسلونا
اعتبار300 ECTS
هزینه10200€ (یورو)
زبان آموزشانگلیسی

در این مقاله درباره تحصیل در اسپانیا در رشته معماری، توضیحات لازم گفته شد. دانشجویان می توانند با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به این کشور مهاجرت کرده و دوره مورد علاقه خود را بگذرانند.

سوالات مکرر در مورد رشته معماری در اسپانیا

در این بخش از مقاله به سوالات مکرر در مورد رشته معماری در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • هزینه تحصیل در رشته معماری در اسپانیا چقدر است؟ میانگین هزینه تحصیل در رشته معماری 10200€ (یورو) است.
  • کدام دانشگاه ها برای تحصیل رشته معماری در اسپانیا عالی است؟ دانشگاه کاتالونیا و دانشگاه سن پابلو
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *