مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته مدیریت در ایسلند

رشته مدیریت در ایسلند

رشته مدیریت در ایسلند در دانشگاه های برتر این کشور برای دانشجویان بین المللی و بومی به زبان انگلیسی ارائه می شود. رشته مدیریت از رشته های پرکاربرد و مهم در جرهان است. همچنین در کشور ایسلند مدیریت جایگاه خوبی در میان جوانان دارد و بسیاری از جوانان به این رشته خوب علاقه نشان می دهند. همچنین شما می توانید به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنید. رشته مدیریت در ایسلند در خصوص نحوه رهبری و هماهنگی میان منابع انسانی و ابزارها در جهت برآورده کردن اهداف است. در واقع در این رشته در کشور ایسلند به دانشجویان می آموزند تا از دانش و علوم اکادمیک استفاده می کنند تا در جامعه واقعی بتوانند یک شرکت یا یک سازمان را مدیریت کنند. دانشجویان در ایسلند باید بدانند که آن ها با تحصیل در مقطع ارشد می توانند فرصت های شغلی بهتری را تجربه کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب می باشد.

مزایای تحصیل در ایسلند

اگر می خواهید در دانشگاه های دولتی ایسلند ثبت نام کنید، بدانید که هزینه های بسیاری کمتری را پرداخت خواهید کرد. اگر بورسیه نیز اخذ کنید هزینه های شما بسیار کمتر خواهد شد. اما در دانشگاه های خصوصی دانشجویان بیشتر شهریه می پردازند. در کشور ایسلند زبان انگلیسی رایج است. انگلیسی ممکن است یک زبان رسمی نباشد. این دلیل که انگلیسی در مدارس به عنوان زبان دوم آموزش داده می شود. بسیاری از مردم ایسلند به زبان های خارجی دیگر نیز صحبت می کنند، از جمله دانمارکی، آلمانی، فرانسوی. دانشگاه های ایسلند به داشتن کلاس های کوچک کلاس معروف هستند. این بدان معناست که شما به عنوان یک دانشجو، برای طرح سوال یا شرکت در بحث نیازی به احساس ترس و وحشت ندارید.

مهم ترین مزایای تحصیل رشته مدیریت در ایسلند عبارت از:

  • تحصیل در دانشگاه های معتبر
  • اخذ اقامت
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • یادگیری زبان های دیگر
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • امکانات دانشجویی عالی
  • فرصت های شغلی خوب
  • درآمد مناسب
  • بهره مندی از آموزش های تخصصی
  • انجام تحقیقات

دانشگاه های تحصیل رشته مدیریت در ایسلند

در حالی که در دانشگاه های کشور ایسلند تحصیل می کنید، می توانید به صورت پاره وقت کار کنید و درآمد کسب کنید. مدیریت هزینه ها ممکن است اولین تجربه شخصی شما در رشته مدیریت محسوب شود. به جز دانشگاه ها می توانید در موسسات تخصصی مدیریت نیز تحصیل کنید. از هر 10 ساکن ایسلند 1 نفر در دوره ای از زندگی خود کتاب چاپ می کند. این مساله بدین معنا است که ایسلندی بسیار به سواد و تحصیل اهمیت می دهند. اکثر مدیران این کشور تحصیلات عالیه در دانشگاه های معتبر دارند. آنچه که شما را از دیگر دانشجویان ایسلندی متمایز می کند تسلط شما به زبان انگلیسی است. از آنجا که زبان انگلیسی جایگاه خوبی در جهان دارد پس می توانید یک قدم جلوتر از دیگران باشید.

زبان های رایج در ایسلند

یکی از بهترین و در واقع اولین دانشگاه معتبر این کشور دانشگاه ایسلند است که رشته مدیریت را در مقاطع سه گانه برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. این دانشگاه بیشتر بر جنبه ی تحقیقاتی خود تکیه دارد. دانشگاه ایسلند از دانشجویان بین المللی در مقطع ارشد و دکترا بیشتر استقبال می کند. این دانشگاه معتبر در رتبه بندی جهانی نیز رتبه های خوبی کسب کرده است. این دانشگاه در پایتخت واقع شده است. بسیاری از دانشجویان بین المللی در اولین اولویت خود این دانشگاه را قرار می دهند. این دانشگاه به سرعت به سوی پیشرفت و مدرنیته کردن براساس الگوهای انگلستان پیش می رود. دانشجویان می توانند در این دانشگاه از بورسیه های تحصیلی نیز بهره مند شوند.

در جدول زیر بهترین دانشگاه های ایسلند را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهسال تاسیسرتبه در ایرلندرتبه در جهان در سال 2023
دانشگاه ایسلند19111700-800
دانشگاه ریکیاویک199822500-3000
دانشگاه آکوریری198734000-4500

رشته مدیریت در ایسلند در دانشگاه ریکیاویک

دانشگاه ریکیاویک دومین دانشگاه معتبر در کشور ایسلند است. این دانشگاه به نام پایتخت این کشور و در همین شهر واقع شده است. این شهر اولین شهر دانشجویی و پرجمعیت ترین شهر ایسلند است. گروه مدیریت بازرگانی در دانشگاه ریکیاویک دوره های متنوعی در سطح BSc و MSc در تجارت ارائه می دهد. در مقطع کارشناسی، دانشجویان می توانند بین مدیریت بازرگانی و اقتصاد یکی را انتخاب کنند. در مقطع تحصیلات تکمیلی، دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند و 14 ماه طول می کشد تا تکمیل شوند. همکاری نزدیک با مشاغل، پروژه های عملی و کارآموزی به دانشجویان یک مزیت رقابتی می بخشد.زمینه های اصلی تحقیق عبارتند از: مطالعات رهبری، بازاریابی و روانشناسی مصرف کننده، نوآوری و کارآفرینی.

برنامه هایی که در رشته مدیریت در ایسلند به زبان انگلیسی تدریس می شوند عبارتند از:

  • MBA
  • بازاریابی (MSc / MM)
  • مدیریت بازرگانی (MSc /MBM)
  • امور مالی شرکت (MSc / MCF)
  • مدیریت اطلاعات (MSc /MIM)
  • مدیریت منابع انسانی و روانشناسی سازمانی کارشناسی ارشد MHRM
  • گردشگری و مدیریت مهمان نوازی (MSc /MTHM)
  • مدیریت نوآوری (MSc /MINN)

رشته مدیریت در ایسلند در دانشگاه ریکیاویک

پذیرش در رشته مدیریت در ایسلند

به طور کلی، برای تحصیلات در مقطع کارشناسی، یک متقاضی در ایسلند باید یک امتحان دبیرستان یا آزمون دوره یا معادل آن را گذرانده باشد. موسسات آموزش عالی اگر صلاحدید خود را بدانند، متقاضیان را در صورت داشتن سطح قابل قبولی از بلوغ دانش و تجربه برای دوره مورد نظر خود، بدون چنین امتحانی می پذیرند. با این حال، برای برخی از دروس، ممکن است شرایط اضافی برای ورود و یا آزمون های ورودی توسط دانشگاه تعیین شود. دانشجویانی که در تحصیلات تکمیلی ثبت نام می کنند باید دارای مدرک لیسانس خوبی در موضوعی باشند که با درجه تحصیلات تکمیلی متقاضی مطابقت داشته باشد. شرایط پذیرش می تواند در میان دانشگاه های ایسلند متفاوت باشد. در ایسلند سیستم پذیرش مرکزی وجود ندارد و متقاضیان باید مستقیماً به دانشگاه مراجعه کنند.

مهلت درخواست برای دانشجویان بین المللی بین دانشگاه های کشور ایسلند متفاوت است. اما معمولاً در بهار و پاییز این مهلت ها اعلام می شوند. برخی از دانشگاه های ایسلند برای دانشجویان خاص بین المللی نیز هزینه درخواست دارند. همچنین به شما پیشنهاد می شود که در خصوص بهترین شهرهای ایسلند و نحوه اخذ ویزا و پاسپورت ایسلند نیز اطلاعاتی جمع آوری کنید. پس از مهاجرت به ایسلند بهتر است تا دوره های آمادگی قبل از تحصیل را بگذرانید. این نوع دوره ها دانشجویان متقاضی مدرک را قادر می سازد تا قبل از شروع دوره، یک افزایش آموزشی اضافی داشته باشند. اگر می خواهید با مشاوران متبحر در این خصوص مشورت نمایید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *