مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته مدیریت در آرژانتین

رشته مدیریت در آرژانتین از رشته های پرطرفدار است. در سال های اخیر تعدادی از مهاجران که دانشجو بودند برای خواندن رشته مدیریت مشتاق بودند. در این کشور مقطع کارشناسی و ارشد رشته مدیریت، به دانشجویان سازمان و رهبری نحوه مدیریت عملیات و هماهنگی افراد برای رسیدن به اهداف تعیین شده توسط سازمان ها را آموزش می دهد. در دانشگاه ها آموزش ها توسط استادان متبحر به دانشجویان صورت می پذیرد و آنان نیز در سمینار ها و مباحث شرکت می کنند و البته که دوره های کارورزی نیز موجب می شود تا آن ها در خصوص نحوه و تاکتیک های مدیریت و مدیریت بودجه و منابع انسانی بیاموزند. برخی از دانشجویان به گرایش های خاصی از مدیریت مانند مدیریت گردشگری و یا بازرگانی و یا صنعتی علاقه دارند. این دانشجویان می توانند در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا در آرژانتین تحصیل کنند.

علاقه و استعداد در تحصیل در این رشته بسیار اهمیت دارد. شما در این رشته می بایست مهارت های ریاضی و مدیریتی و همچنین درک موقعیت ها را بیاموزید. در این کشور شما می توانید با استفاده از امکانات خوبی که برای همه ی دانشجوها وجود دارد. اگر شما می خواهید کار کنید هم این فرصت برای شما در آرژانتین فراهم است. دانشجویان می توانند به صورت محدود در این کشور در دوره دانشجویی خود کار کنند. امکان تحصیلات تکمیلی نیز برای دانشجویان فراهم است. همجنین دوره های کوتاه مدت تخصصی نیز وجود دارد که توسط دانشگاه ها و موسسات خاص ارائه می شود.در این کشور هرچه مدیران مدرک تحصیلی بالاتری داشته باشند حقوقی دریافتی شان نیز افزایش می یابد. البته که شرط سنی برای مدیران وجود ندارد و از مدیرهای جوان استقبال می شود. در ادامه این مقاله بیشتر در خصوص رشته مدیریت در آرژانتین صحبت می کنیم.

دروس رشته مدیریت در آرژانتین

بیشتر دانشگاه ها دوره های مدیریت را در خصوص سازمان ها به عنوان کارشناسی ارشد ارائه می دهند. کارشناسی این رشته 4 ساله است و مقطع ارشد آن 2 ساله است. شما می توانید برنامه های مدیریت، سازمان یا رهبری عمومی را پیدا کنید، اغلب دوره ها بر روی یک منطقه خاص تجاری یا صنعت تمرکز می کنند. طیف گسترده ای از تخصص ها در آرژانتین وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید مثلا مدیریت صنعتی و یا مدیریت کسب و کارهای کوچک و مدیریت بین الملل، مدیریت بازاریابی، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت پروژه ساخت و ساز، مدیریت منابع انسانی، مدیریت گردشگری، مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت مهندسی و مدیریت گردشگری. برخی از دانشگاه ها شرایط مختلفی برای دانشجویان بین المللی دارند. تحصیلات تکمیلی به طور کلی بیشتر متقاضی دارد. برخی از دروس مهم عبارتند از:

  • مدیریت پروژه
  • رهبری پروژه
  • تجزیه و تحلیل استراتژیک
  • مدیریت بودجه
  • مدیریت نیروهای انسانی
  • مدیریت تجارت
  • استراتژی کسب و کار
  • مدیریت نوآوری
  • مدیریت بحران
  • حسابداری
  • گسترش کسب و کار

دانشجویان در کشور آرژانتین مهارت هایی را کسب می کنند که برای مدیریت خوب و موفقیت در یک فضای رقابتی است. دانشگاه های کشور آرژانتین معمولا استادان خوب تجارب درخشانی در زمینه مدیریت دارند و از طریق صحبت و بیان موانع و سختی و ها و تاکتیک ها می توانند دانشویان را در این رشته آماده کنند. استادان تحصیلات سطح تحصیلات تکمیلی را در یک زمینه خاص از تحصیل یا یک حوزه تمرین حرفه ای به پایان رسانده اند. مطالعات مدیریت می تواند دانشجویان را برای موقعیت مدیریتی در سازمان های مختلف از جمله دولت آماده کند. بسیاری از برنامه ها به دانشجویان این امکان را می دهد تا در حوزه ای از انتخاب خود مانند امور مالی، بازاریابی، اقتصاد یا حسابداری تخصص پیدا کنند.

مزایای تحصیل در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین مزایای زیادی دارد. دانشجویان در یک کشور پیشرفته با بسیاری از فرصت های آموزشی، فنی و شغلی در معرض فرهنگ غنی قرار خواهند گرفت. تحصیل در آرژانتین فرصتی را برای یادگیری زبان اسپانیایی، یک زبان مهم جهانی فراهم می کند و ممکن است هزینه آن بسیار کمتر از تحصیل در مکان های دیگر باشد. آرژانتین یک گزینه عالی برای کسانی است که مایل به تحصیل در دانشگاه های کشور دیگری هستند. بوئنوس آیرس توسط کنکوستادورهای اسپانیایی تاسیس شد، به یک شهر پر رونق و جهان وطنی تبدیل شده است که بیش از 6 میلیون نفر در محدوده شهر و6 میلیون نفر دیگر در مناطق اطراف زندگی می کنند. بوئنوس آیرس که به دلیل زندگی شبانه پر جنب و جوش خود شناخته می شود، مجموعه ای خیره کننده از فرصت های یادگیری، رویدادهای فرهنگی و جاذبه های اجتماعی را ارائه می دهد.

مقاطع تحصیلی رشته مدیریت در آرژانتین

مقر دولت ملی، بوینس آیرس فرصتی بی نظیر برای تجزیه و تحلیل سیاست ها و تاریخ این کشور پیچیده و جذاب فراهم می کند. دانشگاه ها، موزه ها، تئاترها، نواحی خرید و رستوران ها در این کلان شهر به وفور یافت می شوند که به گفته بسیاری پاریس آمریکای لاتین است. آرژانتین دارای 47 دانشگاه دولتی ملی و همچنین 46 موسسه خصوصی آموزش عالی است. دانشگاه قرطوبا، قدیمی ترین دانشگاه کشور، از سال 1613 فعالیت خود را آغاز کرده است و به این کشور اجازه می دهد سابقه طولانی و درخشان آموزش عالی داشته باشد. تعدادی از انواع مختلف مدرسه وجود دارد، از جمله موسسات فنی و کالج های تخصصی، اگرچه دانشگاه ها یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تحصیلات کارشناسی هستند. هزینه تحصیل در آرژانتین بسیار متفاوت است. بسته به مدرسه انتخابی و اینکه دانشجو اهل آرژانتین است، هزینه ها بسیار متفاوت است.

فرصت های شغلی مدیریت در آرژانتین

در رشته مدیریت ارتباطات خوب با دیگر شرکت ها و با همکاران و رقبا در آرژانتین مهم است. در واقع یک نوع فرهنگ خاصی بر مدیران حکم فرما است که از عرف این حوزه نشات می گیرد. فرصت های شغلی در در آرژانتین برای ابتدا برای دستیاران مدیران است و سپس می توانند مرحله به مرجله با کسب تجربه و ادامه تحصیلات به مقام مدیریتی دست یابند. همچنین می توانند در مشاوره های مدیریتی و بازرگانی و صنعتی نقش مهمی داشته باشند. مدیر فروش و مدیر منابع انسانی و مدیر تیم های برنامه ریزی و اجرا و تحقیق و توسعه از دیگر فرصت های شغلی درخشان برای رشته مدیریت در کشور آرژانتین است. شما می توانید برای مشورت و صحبت با یک مشاور با تجربه در امور مهاجرتی و دانشجویی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *