مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته حسابداری در گرجستان

رشته حسابداری در گرجستان

رشته حسابداری در گرجستان برای کسانی که علاقمند به این رشته خوب هستند یک فرصت عالی است زیرا گرجستان کشوری با آموزش معتبر در تمامی زمینه ها است. در گرجستان می توانید در مقاطع مختلف تحصیلی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. دانشگاه های معتبر با رتبه های خوب در عرصه جهان موجب می شود دانشجویان علاقه زیادی به تحصیل در این کشور نشان دهند. با اینکه این کشور آسیایی است اما در واقع دانشجوان از اروپا نیز برای تحصیل این کشور را انتخاب می کنند. رشته حسابداری رشته ای پردرآمد است و دانشجویان فرصت های شغلی خوبی را در این کشور پس از فارغ التحصیلی دارند. گرجستان علاوه بر دانشگاه های خوب مکان های زیادی برای تفریح دارد که دانشجویان به آن علاقمند هستند.

کشور گرجستان هر ساله تعداد زیادی گردشگر و توریست را از سراسر جهان می پذیرد و بخش بزرگی از این اشخاص علاقمند به تحصیل و زندگی در این کشور می شوند. لذا فرصت ویژه ای برای شناخت این کشور فراهم می شود. شما می توانید ابتدا سفرکوتاهی به این کشور داشته باشید و سپس با بازدید دانشگاه ها و خانه ها خود را برای اقامت تحصیلی در گرجستان آماده کنید. در دانشگاه های دولتی و خصوصی می توانید در مقاطع کارشناسی و ارشد تحصیل کنید. تحصیل در این کشور می تواند شما را به دنیایی متفاوت از آنچه که تصور می کنید نزدیک کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقضایان مهاجرت به گرجستان مشاوره می دهد تا مسیر مهاجرت را ایمن و آسان تر طی کنند.

با توجه به نیروهای اشتغال در این کشور نرخ اشتغال در این کشور بنابر جمعیت بالا نیست. در نمودار زیر نرخ بیکاری را مشاهده می کنید:

نرخ اشتغال در گرجستان

بررسی رشته حسابداری در گرجستان

رشته حسابداری در گرجستان با تمرکز در تقویت مهارت های حسابداری فارغ التحصیلان را برای مشاغل تولیدی در حسابداری یا زمینه های تجاری مرتبط آماده می کند. دانشجویانی که به تجارت، گزارشگری مالی و حسابرسی ، مالیات یا مدیریت علاقه مند هستند، ممکن است این حوزه را در نظر بگیرند. برنامه درسی گسترده و در عین حال متعادل، مطالعه فشرده نظریه حسابداری همراه با مهارت های تحلیلی و فنی را ارائه می دهد. در واقع حسابداری برنامه ای است که آموزش تجارت و امور مالی و حسابرسی را با هم ترکیب می کند. این یک فرایند سیستماتیک است که به مهارت های عالی ریاضی و سازمانی نیاز دارد، اما مهارت های ارتباطی کتبی و شفاهی نیز بسیار مهم است زیرا شما باید بتوانید برنامه ریزی دقیق مالی را برای مصرف کننده توضیح دهید.

این رشته شامل اصول و تئوری حسابداری، برنامه ریزی و مشاوره و سیستم های اطلاعاتی تجاری است. اما در مورد روش های تحقیق حسابداری، حسابداری مالیاتی و کنترل بودجه نیز درس هایی وجود دارد. این رشته، دانشجویان را برای یک وضعیت حسابدار حرفه ای در تجارت یا دولت یا در زمینه های تجاری مانند مشاوره مدیریت و مدیریت مالی آماده می کند. نه تنها حسابداران خلاصه و ثبت معاملات تجاری و مالی را انجام می دهند، بلکه آن ها همچنین باید جنبه های حقوقی حسابداری سازمان های عمومی، انتفاعی و غیر انتفاعی را درک کنند. چهار نوع اساسی حرفه ای حسابداری حسابداران مدیریت، دولت، داخلی و عمومی هستند. دانشجویان حسابداری مدیریت پول و ریزه کاری های کسب و کار را یاد می گیرند و نگاهی که به کارهای تخصصی آن می اندازند، دانش ارزشمند و درک بیشتری را فراهم می کند که بعداً در زمینه کار استفاده می کنند.

بهترین کالج های رشته حسابداری در گرجستان

دانشگاه دولتی گرجستان 3 برنامه مدرک حسابداری ارائه می دهد. این یک دانشگاه بسیار بزرگ، دولتی در یک شهر بزرگ است. در سال 2019، 290 دانشجوی حسابداری با دانشجویانی که 203 مدرک کارشناسی، 85 مدرک کارشناسی ارشد و 2 مدرک دکترا دریافت کرده اند. فارغ التحصیل شده اند. دانشگاه گرجستان در جنوب کشور نیز 5 برنامه مدرک حسابداری ارائه می دهد. این یک دانشگاه با سابقه بسیار عظیم و عمومی در شهری دور است. دانشگاه تفلیس نیز در تفلیس از بهترین دانشگاه های این کشور محسوب می شود که دانشجویان این دانشگاه را در رتبه اول و دوم لیست خود قرار داده اند. دانشگاه فنی گرجستان دانشگاه برتر دیگری است که در سال 1922 تاسیس شده است و رشته حسابداری در آن از رشته های پرطرفدار محسوب می شود. این دانشگاه فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان فراهم کرده است.

رتبه های دانشگاه گرجستان برای رشته حسابداری در این کشور از دلایل تحصیل در این کشور می باشد. در جدول زیر بهترین دانشگاه های گرجستان را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه در گرجستان
دانشگاه گرجستان1
دانشگاه تفلیس2
دانشگاه قفقاز3
دانشگاه فنی گرجستان4

فرصت های شغلی رشته حسابداری در گرجستان

فرصت های شغلی رشته حسابداری در گرجستان

گرجستان تمرکز حسابداری رقابتی را برای آماده سازی دانشجویان برای شغل در حسابداری عمومی، صنعت خصوصی، سازمان های غیر انتفاعی و نقش های دولتی ارائه می دهیم. فارغ التحصیلان این رشته در طیف وسیعی از رشته ها کارهایی پیدا کرده اند، از جمله حسابرسی، حسابداری شرکت ها. هنگامی که به حسابداری ابراز علاقه کردید می توانید به مشاغلی که در این حوزه وجود دارد فکر کنید. یکی از مزایای تحصیل در گرجستان در رشته حسابداری این است که شما می توانید پس از ترم های اولیه به عنوان دستیار حسابدار و کارآموز خود را در مشاغل و شرکت ها مشغول کنید. به نوعی کار پاره وقت شما می تواند مرتبط با رشته تحصیلی شما باشد و در عین حال تجربه کاری شما محسوب شود.

روش های زیادی برای استفاده از مدرک حسابداری وجود دارد. در لیست زیر برخی از فرصت های شغلی را مشاهده می کنید:

  • حسابدار رسمی (CPA)
  • حسابدار مدیریت مجاز (CMA)
  • حسابدار کارکنان
  • حسابدار پزشکی قانونی
  • تحلیلگر مالی
  • برنامه ریز مالی معتبر
  • حسابرس رسمی دولت
  • حسابرس داخلی
  • حسابدار مالیاتی

تحصیل در گرجستان

با انقلاب دیجیتال، حسابداران حرفه ای به دنبال الگوهایی در مجموعه داده های بزرگ و جمع بندی داده ها برای سرمایه گذاران، مشتریان، تصمیم گیرندگان و تنظیم کنندگان هستند. اگر مدرک دانشگاهی دارید می توانید در آزمون CPA شرکت کنید. برای تأیید اعتبار نیاز به دوره های حسابداری و بازرگانی و برخی از تجارب میدانی دارید. برای (دریافت مجوز مطمئناً بدون گذراندن دوره های مناسب به احتمال زیاد در آزمون CPA قبول نمی شوید. می توانید این آزمون را در این کشور بگذرانید. تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی در رشته حسابداری به دانشجویان امکان می دهد تا در مورد تجزیه و تحلیل داده ها، سرمایه گذاری ها، بانکداری، ارزیابی سناریوهای مالی و مدل سازی داده ها اطلاعات کسب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما در خصوص نحوه اخذ ویزای تحصیلی گرجستان مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *