مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته حسابداری در مجارستان

رشته حسابداری در مجارستان

تحصیل رشته حسابداری در مجارستان در دانشگاه های معتبر و بین المللی به زبان انگلیسی در دسترس دانشجویان علاقمند به رشته حسابداری می باشد. کشور مجارستان یکی از کشورهای پیشتاز و موفق در زمینه رشته حسابداری است و سالانه فارغ التحصیلان متخصصی را به جامعه تحویل می دهد. دانشجویان بین المللی می توانند بنا بر علاقه و شرایط خود تحصیل در مقاطع مختلف در مجارستان اعم از کارشناسی و ارشد شرکت کنند. رشته حسابداری از رشته هایی است که دانشجویان مختلفی از رشته های متفاوتی را می پذیرد. این رشته در مجارستان یک رشته پویا و جذاب است که منجر به تربیت اشخاص حرفه ای در زمینه حسابداری و حسابرسی می شود. فارغ التحصیلان می توانند در این کشور پس از اتمام تحصیل خود در مشتغل و پست های خوبی مشغول به کار شوند.

کشور مجارستان یک کشور اروپایی است که با کشورهای مهم و پشرفته اروپایی هم مرز می باشد. دانشجویان بین المللی به دلیل موقعیت استراتژیک و فضای بین المللی موجود در این کشور اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند. دانشجویان از سراسر آسیا و اروپا سعی می کنند به این کشور برای تحصیل مهاجرت کنند. زیرا در مجارستان فرصت ادامه تحصیل در دیگر کشورهای عالی فراهم می شود. همچنین تجربه زندگی در یک کشور مدرن و بین المللی فرصتی ویژه است که به راحتی به دست نمی آیند. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های بین المللی در مجارستان باید شرایط مورد نیاز را فراهم کرده باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به مجارستان به شما خدمات تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل حسابداری در کشور مجارستان

مجارستان این سرزمین زیبای تاریخی در اروپای مرکزی واقع شده و بین اسلواکی، رومانی، کرواسی، اسلوونی، اتریش، و صربستان محصور شده است. این کشور به 19 شهرستان تقسیم شده در حالی که پایتخت بوداپست، به عنوان یک نهاد اداری جداگانه عمل می کند. بزرگترین شهرهای مجارستان بوداپست، دبرسن و سگد هستند. در تاریخ جهان کشور مجارستان به عنوان یکی از صلح آمیزترین کشورها بدون هیچ گونه اختلاف و ناهنجاری در اروپا وجود داشته است. یکی از رشته هایی که دانشجویان ترجیح می دهند در این کشور مطالعه کنند تا موفقیت خوبی به دست آورند رشته حسابداری است. این برنامه برای کسانی که مایل به کار در دنیای مالی، به ویژه در بخش های شرکتی یا بانکی هستند، توصیه می شود.

نرخ بیکاری و فرصت های شغلی یکی از آمار و ارقام مهم برای دانشجویانی است که قصد کار در مجارستان را دارند. در نمودار زیر شاهد این نرخ می باشید:

نرخ بیکاری در مجارستان

دانشگاه های رشته حسابداری در مجارستان

مجارستان به دلیل دانشگاه ها و شهرهای دوستانه دانشجویی مشهور است. ماهیت بین المللی بودن آن همراه با فرصت های مختلف بورس تحصیلی، آن را در اولویت اصلی دانشجویان قرار می دهد. کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری از رشته هایی است که در بسیاری از دانشگاه های بزرگ و برخی موسسات تخصصی ارائه می شود. لذا فرصت های متنوعی در اختیار شما قرار دارد. تحصیل رشته حسابداری در امجارستان یک گزینه عالی است و توسط بسیاری از دانشجویان اروپایی و آسیایی ترجیح داده می شود. برخی از دانشگاه هایی که این دوره را ارائه می دهند، دانشگاه Corvinus بوداپست، مدرسه تجارت Corvinus ، دانشگاه اروپای مرکزی (CEU) و دانشگاه Miskolc هستند. دانشگاه Corvinus بوداپست یک دانشگاه دولتی است که یک برنامه تمام وقت حسابداری را ارائه می دهد.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در مجارستان

دانشگاه Miskolc نیز یک دانشگاه دولتی است که یک رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و ارشد را ارائه می دهد، در این دانشگاه تدریس انگلیسی است. شهریه هر ترم توسط دفتر ریاست دانشگاه تعیین می شود. انتظار می رود دانش آموزان با ریاضی، ارتباطات و استانداردها آشنا باشند. دانشگاه معتبر و مشهور دیگری که برای تحصیل حسابداری مورد نظر است دانشگاه مرکزی اروپا است. این دانشگاه در رتبه های برتر دانشگاه های جهان قرار گرفته است. این یک دانشگاه خصوصی است که یک برنامه حسابداری را به دانشجویان می آموزد. یکی از بدیهی ترین شرایطی که دانشجویان باید داشته باشند داشتن مدرک زبان انگلیسی می باشد. حال این مدرک کی تواند تافل و یا آیلتس باشد. نمرات نیز در سایت دانشگاه ذکر می شود.

شرایط اخذ پذیرش شامل شرایط متفاوتی می باشد. اما در جدول زیر به برخی از موارد اشاره شده است که بیشتر مورد نظر هستند:

پارامترشرح
مدارک تحصیلیگواهینامه ترک مدرسه متوسطه – سابق تحصیلی-
مدارک زبان انگلیسیدانش B2 زبان انگلیسی ، اثبات شده توسط سیستم آزمون زبان پذیرفته شده در سطح بین المللی (به عنوان مثالIELTS ،TOEFL ،WAEC )
مدارک مالیپرداخت شهریه
مدارک شناساییویزا و عکس

مزایا تحصیل رشته حسابداری در مجارستان

مزایا تحصیل رشته حسابداری در مجارستان

هنگام تحصیل در مجارستان، دانشکده های زیادی برای انتخاب، اعم از خصوصی و دولتی وجود دارد. هدف این برنامه آموزش حرفه ای ها با دانش نظری قوی همراه با سطح بالایی از مهارت های عملی در زمینه امور مالی و حسابداری است. در کشورمجارستان می توانید دوره های بسیار حرفه ای را تکمیل کنید. با تحصیل در دانشگاه های معتبر که استادان مخصوصی دارد شما دانش حرفه ای پیچیده و جامعی در تجارت با دانش و مهارت های مالی، حسابداری و مدیریت خواهید داشت. برای تأمین خواسته های بازار کار، این دانشگاه ها بر اهمیت مهارت ها و توانایی های عملی تأکید می کنند، بنابراین این یک برنامه عملی گرا است. شما به عنوان دانشجو می توانید در این کشور در این رشته در حالی که تحصیل می کنید کار کنید و تجربه و درآمد کسب کنید.

دانشجویان رشته حسابداری در این کشور به بسیاری از مهارت ها و تخصص ها دست می یابید. در لیست زیر شاهد برخی از این موارد می باشید:

  • درک امور مالی، حسابداری، فناوری اطلاعات و مدیریت کسب و کار
  • استفاده از تخصص و مهارت های جامع در زمینه های مالی و حسابداری
  • مدیریت چالش ها در یک محیط تجاری بین المللی
  • اجرای وظایف حرفه ای به عنوان حسابداران، مدیران مالی، حسابرسان در سطوح ملی و
    شرکت های بین المللی
  • توانمند در زمینه آموزش مالی و سیستم های اطلاعاتی حسابداری
  • ارزیابی موقعیت مالی شرکت ها
  • تهیه و کنترل صورت های مالی، طرح کسب و کار، و شرکت و بررسی مناقصه ها

تحصیل در کشور مجارستان

هزینه زندگی و تحصیل در مجارستان برای دانشجویانی که بورسیه می گیرند و یا پاره وقت کار می کنند کم تر می باشد. شما به عنوان دانشجوی حسابداری برای مدیریت هزینه های خود اولین تجربه خود را برای تحصیل و زندگی در این کشور تجربه خواهید کرد. بر اساس دانش مشترک کسب و کار همراه با دانشجویان رشته حسابداری، دانشجویان امور مالی دوره های پایه و پیشرفته تخصصی را در زمینه حسابداری، مالی شرکت ها، بانکداری و سرمایه گذاری ها می گذرانند.

در نتیجه، دانشجوهایی که این برنامه را انتخاب می کنند می توانند وظایف مالی و حسابداری را اجرا، کنترل و مدیریت کنند. علاوه بر مفاهیم نظری، شما بینش و تجربه عملی کسب خواهید کرد، که به شما در دستیابی به اولین شغل خود کمک می کند. در صورتی که در خصوص تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان سوال دارید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *