مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته حسابداری در روسیه

رشته حسابداری در روسیه

رشته حسابداری در روسیه فرصتی عالی برای هر دانشجویی پیش نمی آید لذا بسیاری از دانشجویان بین المللی کشور روسیه را برای تحصیل انتخاب می کنند. حسابداری می تواند یکی از رشته های محبوب در این کشور تلقی شود زیرا دانشجویان شرایط خوبی را در طول تحصیل خود در روسیه دارند و پس از اتمام تحصیل می توانند در صورت وجود شرایط اقامت خود را ادامه دهند. در کشور روسیه مهاجران تحصیلی زیادی وجود دارند که در رشته های مختلف و مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند. آنچه که روسیه را به مقصدی محبوب برای تحصیل تبدیل کرده است دانشگاه های معتبر با رتبه های خوب در عرصه جهانی است. رشته حسابداری نیز در میان رشته هایی است که دانشجویان به آن علاقه دارند.

دانشجویان بین المللی می توانند در شهرهای مختلف براساس دانشگاهی که مد نظر دارند تحصیل کنند. برخی از دانشجویان می توانند با اخذ بورسیه و کار ضمن تحصیل در روسیه هزینه های خود را کاهش دهند. کشور روسیه در زمینه استقبال از دانشجویان چه در دانشگاه ها و مدارس و چه در جامعه به خوبی عمل می کنند. این کشوری قدرتمند در تمامی عرصه ها محسوب می شود و حسابداری و ریاضیات نیز بخشی از این بخش می باشد. دانشجویان می توانند برای آینده تحصیلی خود و یا کار پس از اتمام تحصیل خود نیز این کشور را انتخاب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به روسیه شما را راهنمایی می کنند و کمک می کنند تا به راحتی از مهم ترین موارد مطلع شوید.

در سال های اخیر تعداد دانشجویان بین المللی روسیه رو به افزایش است. در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش دانشجویان هستید:

تعداد دانشجویان بین المللی روسیه

دانشگاه تحصیل رشته حسابداری در روسیه

در روسیه، حسابداری عمدتا به عنوان قوانینی تعریف می شود که نحوه نگهداری دفاتر حسابداری را تعریف می کند.در این کشور استانداردهای IFRS برای ثبت صورتهای مالی تلفیقی توسط شرکتهای داخلی و خارجی در سال 2012 اجباری شد. دانشگاه مالی تحت دولت فدراسیون روسیه (FinU) یکی از قدیمی ترین موسسه آموزش عالی متخصص مالی و اقتصادی روسیه است. در این دانشگاه رشته حسابداری تدریس می شود. این دانشگاه تخصصی در سال 1919 تاسیس شد، امروز با سیستم شعبه خود، تمام مناطق روسیه را در بر می گیرد و برنامه های مختلفی را در همه مقاطع تحصیلی ارائه می دهد از دبیرستان گرفته تا، لیسانس و کارشناسی ارشد و دکتر. دوره های این دانشگاه به روز هستند و هرساله جدیدترین امکانات و رشته ها به این دانشگاه راه پیدا می کند.

دانشگاه مالی روسیه رشته های مختلفی را در مقاطع متفاوت برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. برخی از رشته ها و مقاطع را در جدول زیر مشاهده می کنید:

مقطعتعداد رشته های کلیتعداد رشته ها به زبان انگلیسی
لیسانس405
ارشد609
دکترا205
برنامه های کوتاه مدت حرفه ای600100

دانشگاه مالی روسیه

دانشگاه مالی در روسیه بیش از 170 دانشگاه شریک از 65 کشور جهان را در نقشه همکاری بین المللی خود دارد. دانشجویان می توانند گزینه های مختلف تحصیل در خارج از کشور و بیش از 60 شریک برای برنامه های تحرک دانشگاهی را انتخاب کرده و شانس خود را در بورس های تحصیلی بین المللی امتحان می کنند. این دانشگاه دوره های کوتاه سفارشی خود را در مورد زبان روسی، تاریخ، فرهنگ و روند اقتصادی فعلی برای دانشجویان بین المللی از اتحادیه اروپا، آسیا و ایالات متحده تدوین و اجرا کرده است. ساختار FinU شامل 9 دانشکده از جمله دانشکده آموزش پیش دانشگاهی برای دانشجویان بین المللی با بیش از 2700 استاد، محقق و کارمند است. تقریبا 2000 نفر از آن ها دارای مدرک دانشگاهی دکترا یا دکترای علوم هستند.

در این دانشگاه دوره های تخصصی در رشته حسابداری و حسابرسی برگزار و به دانشجویان آموزش داده می شود. برخی از دوره ها به شرح زیر است:

  • تجزیه و تحلیل و تفسیر صورت های مالی
  • بودجه بندی و اندازه گیری عملکرد
  • گزارشگری مالی تلفیقی
  • مبانی حسابداری و حسابرسی
  • حسابداری مالی شرکت های چند ملیتی

تحصیل رشته حسابداری در روسیه

تحصیل رشته حسابداری در روسیه

حسابداری یکی از برنامه های موفق دانشگاهی تحصیل در مقاطع مختلف روسیه است که از انجمن حسابداران خبره، یکی از قدیمی ترین سازمان های حرفه ای بین المللی در جهان، راهنمایی و حمایت می کند. فارغ التحصیلانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای مدرک دیپلم ACCA صلاحیت را دارند از 14 آزمون در رشته های اجباری مقدماتی از هشت آزمون معاف هستند. این می تواند به طور قابل توجهی هزینه زمان و پول آنها را کاهش دهد. در حالی که یک گواهینامه ACCA در سطح جهانی شناخته شده است. با اعتبارACCA ، این آموزش شانس فارغ التحصیلان روسیه را برای اشتغال و رشد شغلی در شرکت های بین المللی حسابرسی پیشرو در شرکت های بزرگ فعال در امور مالی و بخش های بانکی را کسب می کنند.

کتاب های درسی منحصر به فرد طراحی شده توسط معلمان دانشگاه های معتبر روسیه به عنوان منابع یادگیری و تدریس برای حسابداری و مجموعه مالی رشته های دانشگاهی عمل می کنند. این کتاب های درسی توسط ناشران برجسته روسی منتشر شده و در سطح ملی شناخته شده اند. دانش آموزان این فرصت را دارند که با انتخاب رشته های خاص متناسب با علایق شغلی و شغلی خود، مسیر آموزشی فردی خود را ایجاد کنند. این برنامه دانشگاهی با در نظر گرفتن استانداردهای حرفه ای و نظرات کارفرمایان در رابطه با توانایی های فارغ التحصیلان و عملکرد شغلی در فعالیت های حرفه ای آنها طراحی شده است. همچنین می توانید حسابداری را با استفاده از نرم افزار حسابداری جدید، که به شما آموزش داده می شود پیگیری کنید.

قانون رشته حسابداری در روسیه

پس از اتمام تحصیل خود در روسیه با اطمینان از کارکردهای مالی و حسابداری خود به شخص ثالثی کاملاً مستقل و دارای دامنه جهانی، می توانید در کاهش این خطرات و مقابله با چالش ها با کارآیی بیشتر کمک کنید. اطمینان حاصل کنید که زمان و منابع مدیریتی شما هم به کار اصلی شما و هم استراتژی رشد شما متمرکز است. قانون حسابداری روسیه چالش های زیادی را برای تجارت خارجی به وجود می آورد. از جمله الزام شرکت ها به گزارش اظهارات حساب خود به زبان روسی یا استفاده از نمودار قانونی قانونی روسیه. اینها تنها 2 مورد از بسیاری از چالش های محلی است که می توانید با در نظر گرفتن آن ها تجارت را سازگار نگه دارید. اگر در خصوص کار پس از تحصیل در روسیه سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *