مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته حسابداری در بلژیک

رشته حسابداری در بلژیک

تحصیل رشته حسابداری در بلژیک می تواند در عین اینکه فرصت جذابی باشد قدمی برای آینده ای درخشان نیز محسوب شود. زیرا بلژیک کشوری است با آموزش معتبر و بین المللی. رشته حسابداری در حال حاضر رشته ای است که شما می توانید استفاده های کاربردی و بسیاری از آن داشته باشید. کشور بلژیک نیز برای دانشجویان بین المللی شرایط و امتیازات ویژه ای در نظر گرفته است. تحصیل در این کشور شما را به اهداف و شغلی مناسب و درآمدی بالا نزدیک می کند. رشته حسابداری از سری رشته هایی است که در هر شغل و شرکت و کارگاهی باید وجود داشته باشد تا سر و سامان و نظمی به کسب و کار و امور مالی داده شود. می توانید در این کشور در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید.

فرصت های تحصیلی در کشور بلژیک در خصوص رشته حسابداری در دانشگاه های معتبر دولتی و خصوصی و برخی موسسات فنی و کاربردی در دسترس می باشد. در بلژیک هرساله دانشجویان زیادی برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند که از ملیت های مختلف هستند. به عنوان دانشجو می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید و فرصت کاره پراره وقت را در طول تحصیل خود خواهید داشت. به طور کلی هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور براساس نظرات دانشجویان بین المللی در حال تحصیل هزینه های مناسبی است در صورتی که بتوانید آن ها را مدیریت کنید و سبک زندگی خود را هماهنگ کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به بلژیک شما را یاری می کنند.

تحصیل در بلژیک

دانشجویانی که تحصیلات عالی خود را در بلژیک دنبال می کنند می توانند از بین دانشگاه ها و کالج های مختلف انتخاب کنند. موسسات بسیاری وجود دارند که فقط در جامعه فرانسه ارائه می شوند، مانند موسسات معماری و کالج های هنری. فارغ از اینکه چه مدرسه ای انتخاب شود، بلژیک در میان کشوری شلوغ و پر از تاریخ تحصیلات با کیفیتی را به دانش آموزان خود ارائه می دهد. تحصیلات عالی در بلژیک به طور معمول در هفته دوم یا سوم ماه سپتامبر آغاز می شود، این بستگی به این دارد که در دانشگاه یا کالج تحصیل می کنید. پس باید قبل از این مواعد پذیرش خود را ار دانشگاه های بلژیک اخذ کرده باشید و سپس برای ویزای خود اقدام کرده باشید.

تحصیل رشته حسابداری در بلژیک

تحصیل رشته حسابداری در بلژیک

کشور بلژیک در اروپای غربی با پایتخت دو زبانه بروکسل در مرکز آن شور خوبی برای تحصیل حسابداری می باشد. بلژیک به دو منطقه جداگانه تقسیم شده است و در این دو بخش به زبان فرانسوی و هلندی و انگلیسی صحبت می شود. یکی از بهترین مزایا تحصیل در این کشور یادگیری زبان های مختلف و قرار گرفتن در یک جو بین المللی است. اگر به چند سال پس از فارغ التحصیلی فکر کنید شما فردی خواهید بود که به چندین زبان مسلط هستید و می توانید در بهترین کشورهای اروپایی تحصیل کنید و یا در شرکت های چند ملیتی به راحتی پذیرفته شوید. وظایف یک حسابدار در بلژیک شامل مدیریت مالیات و حسابداری مدیریت، پرداخت حقوق کارمندان شرکت یا شرکت، پرداخت قراردادهای مدنی، اجرای کارهایی با هدف کاهش هزینه کسر مالیات، و ارائه گزارش های مالیاتی می باشد.

در جدول زیر شاهد برخی از اطلاعات مهم در خصوص درباره تحصیل رشته حسابداری هستیم:

رشتهمقطعطول تحصیلحداقل هزینه به پوند
حسابداریدیپلم و کارشناسی3 – 4 سال4000
حسابداریارشد2 سال5000

مقاطع تحصیلی رشته حسابداری در بلژیک

در کشور بلژیک می توانید در طول 3 الی 4 سال تحصیل در مقطع کارشناسی به مهم ترین و بیشترین موارد مورد نیاز برای آموزش و یادگیری حسابداری دست بیابید. بیشترین مقطعی که در رشته حسابداری در بلژیک به آن توجه می شود مقطع کارشناسی است و پس از آن مقطع فوق دیپلم. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی نیز از حداقل 4000£ (پوند) می باشد. لیسانس حسابداری فارغ التحصیلان را برای کار با اطلاعات مالی مشاغل و سازمان های مختلف آماده می کند. این مطالعه شامل حسابداری مالی، مدیریتی و مالیاتی، همراه با حسابرسی، و با سیستم های اطلاعات حسابداری است. فرصت های زیادی نیز برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد نیز وجود دارد. شما می توانید این کشور را برای ادامه تحصیل خود نیز انتخاب کنید.

تحصیل در مقاطع مختلف بلژیک یکی از مواردی است که دانشجویان بین المللی به آن علاقمندند. در نمودار زیر شاهد این مساله می باشید:

تحصیل در مقاطع مختلف رشته حسابداری در بلژیک

وظایف یک دانشجوی حسابداری شامل یادگیری کار با اعداد و ارقام و آمار و نظارت، تهیه اطلاعات مالی و مالیاتی شرکت ها، مشاغل و ارگان های دولتی و همچنین کمک به مشتریان فردی برای آماده سازی مالیات، تجزیه و تحلیل فرم های مالیاتی، به علاوه خلاصه وضعیت مالی فعلی است. حسابداری فرایند شناسایی، اندازه گیری، ثبت، انباشت، تعمیم، ذخیره و انتقال اطلاعات مربوط به فعالیت های شرکت به کاربران خارجی و داخلی برای تصمیم گیری است. سمت حسابدار یکی از محبوب ترین مشاغل در زمینه اقتصاد و دارایی است. حسابداران تمام داده های مربوط به سود و زیان را بررسی می کنند و همچنین حقوق شارژ درآمد را در نظر می گیرند و تمام مشکلات خدمات مالیاتی را برطرف می کنند.

دروس حسابداری در کشور بلژیک

تحصیل در بلژیک در رشته حسابداری یکی از ارکان مهم در کار و تجارت می باشد که می تواند یک تجارت را موفق و یا ورشکسته کند. شما در این رشته می توانید درباره نحوه محاسبه و اقتصاد و تجارت و انواع نرم افزارهای حسابداری بیاموزید همچنین می توانید پس از گذشت چند ترم اولیه به عنوان دستیار حسابدار مشغول به کار شوید و تجربه خوبی کسب کنید. دروس مهمی در این رشته به دانشجویان ارائه می شود که واحدهای 2 و 3 دارند. کاروزی و یا کارآموزی نیز 4 واحدی می باشد که در ترم آخر باید آن را بگذرانید. مقدمه اقتصاد و کارآفرینی نیز در این دوره آموزش داده می شوند و موجب تعمیق دانش دانشجویان در حال تحصیل در بلژیک می شود.

اگر می خواهید در کشور بلژیک یک حسابدار رسمی شوید، پس از مدرک خود باید آموزش های حرفه ای را دنبال کنید. این دوره و اخذ مدرک برای همه مشاغل مالی لازم نیست، اما اعتبار حسابداری معتبر ازACCA ،ACA یا CIMA حاصل می شود. اگر می خواهید در حین دریافت حقوق، کار و تحصیل را با هم ترکیب کنید، می توانید دوره کارآموزی را در نظر بگیرید. اینکه چه دوره های کارآموزی در دسترس است و نحوه درخواست شما به محل زندگی شما بستگی دارد. هر دوره کارآموزی استانداردهای شغلی را برای نقش های شغلی خاص، طراحی شده توسط کارفرمایان تعیین می کند. این استانداردها مهارت ها، دانش و رفتارهای لازم برای اثبات صلاحیت کامل یک کارآموز در نقش شغلی را مشخص می کند. اگر در خصوص ویزای تحصیلی بلژیک سوال دارید می توان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *