مهاجرت کاری فیلیپین

درآمد مهندسان در فیلیپین

مشاغل پر درآمد مهندسان در فیلیپین 2020

درآمد مهندسان در فیلیپین نسبت به سایر کشورهای اروپایی در سطح پایین تری می باشد اما از هزینه های مقرون به صرفه تری در خصوص زندگی برخوردار است. به صورت کلی مهندسی یکی از رشته های قدیمی در جهان با طیف گسترده و تنوع بسیار در علوم مختلف است. مهندسان در فیلیپین با توجه به رشد اقتصادی این کشور و توسعه صنعت در این کشور در وضعیت مناسبی قرار دارند و بازار کار مهندسی در فیلیپین بسیار پر رونق است. ساخت و سازهای فراوان در بخش های مختلف در شهرهای بزرگ این کشور تقاضای رشته مهندسی را افزایش داده است. مهندسین پس از دریافت مدرک تحصیلی معتبر با ورود به بازار کار و کسب تجربه رفته رفته از درآمد مناسب برخوردار می شوند. جهت بررسی بیشتر میزان درآمد مهندسان در فیلیپین پیشنهاد می کنیم به این مقاله ارائه شده توسط متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

مشاغل پر درآمد مهندسان در فیلیپین

هنگامی که علم و ریاضیات با هم ترکیب می شوند علم مهندسی به وجود می آید. مهندسی رشته ای است که به ساخت و ایجاد ماشین آلات، ساختمان ها و سایر سازه ها می پردازد. از یک ماشین ساده، یک ساختمان مرتفع یا یک هواپیما و یا یک سیستم شبیه سازی شده پیچیده توسط علم مهندسی پدید می آید. بسیاری از زمینه های مختلف مهندسی وجود دارد که می توانید در آن کار کنید. مشاغل مهندسی به طور مداوم در حال تحول است و فرآیندها و فناوری های جدید همیشه در حال توسعه است. این امر به مهندسان این امکان را می دهد تا در صحنه بمانند و نسبت به مشکلات و چالش های جدید خود واکنش نشان دهند. مشاغل مهندسی در فیلیپین به لحاظ مسئولیت های شغلی خود، بلکه در مکان های کاری خود همواره متفاوت است.

شما به عنوان یک مهندس در فیلیپین می توانید در یک دفتر، در یک آزمایشگاه، یک کارخانه یا حتی در فضای بیرون مشغول به کار باشید. رشته مهندسی در فیلیپین مانند سایر مناطق دارای تنوع بسیار است. از جمله رشته های مهندسی محبوب در فیلیپین شامل:

  • مهندسی هوافضا
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی برق
  • مهندسی الکترونیک و ارتباطات
  • مهندسی زمین شناسی
  • مهندسی صنایع

در جدول زیر می توانید مشاغل پر درآمد مهندسان در فیلیپین را ببینید. لازم به ذکر است هر 1000PHP (پزو) معادل 17.79$ (دلار) است.

رتبهشغلمیزان درآمد میانگین به پزو
1مدیریت مهندسی79600PHP
2مدیر مهندسی تولید69700PHP
3مدیر مهندسی منطقه ای66400PHP
4مدیریت مهندسی الکترونیک59700PHP
5مدیریت مهندسی بخش اصلی58400PHP
6مدیر پروژه مهندسی55100PHP
7مدیریت مهندسی مکانیک53100PHP
8مدیر مهندسی فروش51800PHP
9مشاور مهندسی49800PHP
10سرپرست مهندسی48800PHP

درآمد میانگین مهندسی در فیلیپین

هر رشته مهندسی در فیلیپین نیاز به متخصصانی با مجموعه مهارت های بسیار خاص نیاز دارد. با این حال، هر بخش به اندازه بخش خود پیچیده است. در نتیجه، همه مهندسین باید مهارت های ریاضی، منطق و توانایی بالایی برای بروز چالش های فکری و عملی داشته باشند. لذا این امر با تحصیل در فیلیپین و یا هر کشور دیگر امکان پذیر است. صنایع گسترده ای در فیلیپین به مهندسین حرفه ای احتیاج دارند. برخی از محبوب ترین این صنایع در فیلیپین عبارتند از:

  • هوا و فضا
  • انرژی
  • حمل و نقل
  • محیط زیست
  • پزشکی و دارویی
  • ساخت و ساز
  • دریایی

در هر حال حاضر میزان درآمد میانگین یک مهندس در کشور فیلیپین، به میزان 37900PHP (پزو) اعلام شده است. این مبلغ در حالی بدست آمده است که حداقل درآمد مهندسان در فیلیپین 11900PHP (پزو) اعلام شده است و حداکثر درآمد مهندسان در فیلیپین به میزان 79600PHP (پزو) اعلام شده است. در نمودار زیر میزان درآمد متوسط مهندسان در مقایسه با میزان متوسط درآمد تمامی مشاغل در فیلیپین را مشاهده می کنید:

حداقل دریافتی یک مهندس در فیلیپین

بسیاری از مهندسان در فیلیپین مهارت های فنی متنوعی دارند. با این حال، بسیاری تصمیم می گیرند که در یک نوع خاص از عملکرد فنی، مانند موارد زیر کار کنند:

  • طراحی
  • تحقیق و توسعه نمونه اولیه
  • تولید
  • نصب و نگهداری
  • تضمین ایمنی و کیفیت

علاوه بر این، همانطور که در بالا گفته شد، بیشتر مهندسین تمایل دارند یک منطقه تخصصی مهندسی را انتخاب کنند و حرفه خود را در آن بخش توسعه دهند. در هر صورت هر چه میزان تخصص بیشتر باشد میزان درآمد کار نیز بیشتر خواهد شد. در جدول زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مهندسی در فیلیپین را مشاهده می کنید:

شغلمیزان درآمد میانگین به پزو
مهندس معدن39300PHP
مهندس برنامه ریزی3390PHP
مهندس نقشه بردار28500PHP
مهندس سازه37700PHP
مهندس حمل و نقل37400PHP
مهندس فنی23300PHP
مهندس عمران40700PHP
مهندس محیط زیست35900PHP
مهندس هواپیما41800PHP
مهندس برق43900PHP
مهندس انرژی41400PHP
مهندس مکانیک42800PHP
مهندس صنایع37800PHP
مهندس ژئوتکنیک41200PHP
مهندس طراح اتوکد38100PHP
مهندس طراح39200PHP

درآمد مهندسان عمران در فیلیپین

میزان درآمد مهندسان عمران در فیلیپین به صورت کلی جزء یکی از مشاغل پر درآمد در فیلیپین شناخته شده است به طوری که یک فرد با تجربه در فیلیپین می تواند تا 68657PHP (پزو) نیز درآمد داشته باشد. مهندسان عمران در طراحی و ساخت سیستم آبرسانی، راه سازی، پل، ساختمان سازی و آبرسانی تخصص دارند. این متخصصان اطمینان می دهند که هر ساختاری که سازگار با محیط زیست است ساخته شود. همچنین سازه ها بتوانند در برابر زلزله و طوفان مقاومت کند. این امر به ویژه در مکان هایی که در معرض بلایای طبیعی است بسیار صادق است.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران در فیلیپین ممکن است در هر شرکتی که بر کارهای مهندسی عمران تمرکز دارد، مسیر شغلی خود را دنبال کنند. آنها ممکن است به عنوان یک مهندس سازه، مهندس پروژه، مهندس کارکنان، بازرسان، مهندس معمار یا برنامه ریز شهری و بسیاری از بخش ها فعالیت کنند.

میزان درآمد مهندسان در فیلیپین

دستمزد مهندسان شیمی در فیلیپین

مهندسان شیمی از دانش خود در مورد دنیای فیزیکی برای دستکاری در تعامل اتم ها و مولکول ها استفاده می کنند. استعدادهای آنها بطور کلی در تحقیق و توسعه مواد جدید به کار می رود و در زمینه های بیشماری از جمله فناوری نانو، ذخیره انرژی و محاسبات بسیار مهم است. مهندسان شیمی در کشور فیلیپین به صورت میانگین ماهانه نزدیک به 30000PHP (پزو) درآمد دارند. کار یک مهندس شیمی در فیلیپین بر طراحی و اجرای سیستم ها و فرآیندهای کنترل کننده و هدایت چگونگی تعامل اتم با دیگری متمرکز است. آنها اکتشافات شیمیدانان را برای ساخت مواد اولیه با دقت اتمی اعمال می کنند.

به عنوان یک مهندس شیمی در فیلیپین، شما به احتمال زیاد بیشتر وقت خود را در یک دفتر یا آزمایشگاه طراحی و پالایش مدل های ریاضی پشت مواد و روش های توسعه یافته را صرف خواهید کرد و در عین حال گاهی اوقات وقت خود را صرف نظارت بر تولید یا حل مشکلات می کنید. رشته مهندسی شیمی بسیار ایمن است و امکان آینده ای بسیار پر سود در انتظار کسانی است که قادر به دریافت مدرک و تخصص در سطح بالا هستند.

دریافتی مهندسان مکانیک در فیلیپین

همانطور که در بالا اشاره شد درآمد متوسط مهندسین مکانیک در فیلیپین در حدود 42800PHP (پزو) می باشد. مهندسی مکانیک مطالعه حرکت، انرژی و نیرو است. برخی از متداول ترین کارکردهای مهندس مکانیک عبارتند از:

  • طراحی محصول: طراحی محصولات اعم از دستگاه های زیست پزشکی گرفته تا موتورهای احتراق داخلی گرفته تا وسایل نقلیه موتوری، موتورها و لوازم خانگی با سوخت کارآمد.
  • تحقیق و توسعه: تحقیق در مورد ایده ها و راه حل های جدید که خواسته های جامعه را برآورده کند یا ایده ها و راه حل های قدیمی تر را بهبود بخشد یا گسترش دهد.
  • ساخت: طراحی و ساخت دستگاه هایی که محصولات مصرفی انبوه را تولید می کنند. طراحی و ساخت ماشین آلات که کارایی عملیاتی را بهبود می بخشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • مدیریت سیستم: مدیریت عملیات یک سیستم بزرگ مانند یک مرکز تولید یا نیروگاه
  • انرژی: برنامه ریزی نحوه ایجاد انرژی، ذخیره و جابجایی انرژی در صنایعی که انرژی الکتریکی از جمله گاز طبیعی، نفت و انرژی جایگزین را تولید و تحویل می دهند.

در این نگارش سعی شد راجع به درآمد مهندسان در فیلیپین در زمینه ها و رشته های مختلف مهندسی در این کشور در اختیار شما قرار گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر مهاجرت به فیلیپین و هزینه زندگی در فیلیپین همچنین می توانید به این مقالات که توسط تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای مهاجرت به مقصد دلخواه خود همچنین می توانید از این موسسه کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *