مهاجرت کاری اسلواکی

درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی

درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی

متوسط درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی 3210€ (یورو) می باشد. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی دقیق درآمد پزشکی می پردازند. به طور کلی، افرادی که قصد دارند به عنوان یک مهاجر خارجی در اسلواکی مشغول به کار شوند، حتما باید از شرایط کار پر درآمدترین مشاغل در بخش ها و صنایع مختلف مطلع باشند.

علاوه بر این، برای کار در کشور اسلواکی، متخصصان، کارمندان، پزشکان، مهندسان و سایر کارکنان باید از مسئولیت ها و وظایف خود آگاه باشند. در این نوشتار علاوه بر درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی، به مسئولیت های افراد در رشته های پزشکی در این کشور اشاره خواهیم کرد.

بررسی حقوق و درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی

فردی که در دکتر/پزشک در اسلواکی کار می کند معمولاً حدود €5130 (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1880€ (یورو) (کمترین میانگین) تا €8660 (یورو) (بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق پزشک در اسلواکی از €1880 (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 8660€ (یورو) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق متوسط ​​​​€5130 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (%50) از افرادی که در پزشک کار می کنند کمتر از €5130 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €5130 (یورو) درآمد دارند.

25% از افرادی که در پزشک کار می کنند کمتر از €3150 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 3150€ (یور) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از افراد شاغل در پزشک/پزشک کمتر از €6890 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €6890 (یورو) درآمد دارند. پزشکان متخصص در اسلواکی احتمالاً هر 18 ماه یک افزایش حقوق تقریباً 11% مشاهده می کنند. میانگین افزایش سالانه ملی برای همه مشاغل مجموعاً 7% به کارکنان هر 19 ماه اعطا می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق پزشکان در اسلواکی می باشید:

نرخ افزایشسال
11%2021
13%2022
12%2023

درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی در زمینه متخصص بیهوشی

به دلیل درآمد بالای متخصصان بیهوشی در کشور اسلواکی، در بخش اول این نوشتار قصد داریم به درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی در زمینه متخصص بیهوشی اشاره کنیم. متخصصان بیهوشی مسئول رسیدگی به بیماران جراحی و تسکین درد آنها در طی مراحل مختلف هستند. در طی عمل جراحی، متخصصان بیهوشی عمل بیهوشی را انجام می دهند و علائم حیاتی بیماران را نیز کنترل می کنند. از آنجا که آنها می توانند زمان زیادی را در زمان عمل جراحی بگذرانند، متخصصان بیهوشی باید از استقامت و تحمل جسمی خوبی برخوردار باشند. متوسط درآمد ماهانه یک متخصص بیهوشی در اسلواکی 6520€ (یورو) است.

مهمترین مهارت ها برای کار به عنوان متخصص بیهوشی در کشور اسلواکی عبارتند از:

ردیفمهارت ها
1مدرک دکترای پزشکی (بیهوشی)
2حداقل 3 سال تجربه کاری به عنوان متخصص بیهوشی
3تجربه مدیریت در زمینه بیهوشی
4مهارت در اپیدورال، اسپینال و بیهوشی منطقه ای با هدایت سونوگرافی
5توانایی ایستادن برای مدت طولانی
6تجربه در موقعیت نظارت
7مهارت های ارتباطی عالی

همچنین لازم به ذکر است که اگر شما عزیزان به فکر کار به عنوان یک متخصص بیهوشی در اسلواکی هستید، حتما باید از وظایف خود مطلع باشید.

این وظایف عبارتند از:

  • استفاده از روش های مختلف برای تجویز داروهای آرام بخش یا تسکین درد
  • نظارت بر بیماران و نظارت بر داروهای تجویز شده قبل، حین و بعد از عمل
  • تعیین خطر در طی مراحل مختلف با در نظر گرفتن تاریخچه پزشکی، معاینه بیماران و سفارش روش های تشخیصی مانند اشعه ایکس و آزمایش های آزمایشگاهی
  • صحبت در مورد روش و نوع داروی بیهوشی برای ایجاد درد در بیماران با سایر متخصصان بهداشت
  • نظارت بیماران را بعد از عمل جراحی و تعیین وضعیت آنها
  • مدیریت خدمات بیهوشی و هماهنگی با سایر متخصصان برای تدوین مراحل و برنامه های جراحی

درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی در زمینه متخصص بیهوشی

یکی از بهترین و پر درآمدترین رشته های پزشکی در اسلواکی مدیریت مرکز پزشکی می باشد. اگر به یک حرفه پزشکی فکر کرده اید که شامل رهبری است، اما نه لزوماً کار بالینی، ممکن است این سوال را بکنید که مدیر یک مرکز بهداشت و درمان چه می کند و درآمد آن در اسلواکی چقدر است. بر اساس دفتر آمار کار، مدیران مراکز خدمات پزشکی و خدمات درمانی وظایف متعددی دارند که شامل نظارت و اجرای دقیق امور در یک مرکز بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان، خانه سالمندان، درمانگاه ها یا مرکز مراقبت طولانی مدت است. این متخصصان به عناوین مختلفی از جمله مدیر خدمات درمانی و سرپرست مراقبت های بهداشتی شناخته می شوند.

مهمترین کارهایی که یک مدیر مرکز پزشکی در اسلواکی در یک روز کار باید آنها را انجام دهد عبارتند از:

  • سخنگویی
  • برنامه ریزی
  • همکاری
  • نظارت بر تمامی امور مدیریتی
  • بررسی مسائل مربوطه به پرسنل

اینها فقط برخی از وظایف اصلی یک مدیر بهداشت و درمان در کشور اسلواکی است. به طور کلی، درآمد یک مدیر مرکز پزشکی در اسلواکی به طور متوسط 3370€ (یورو) در ماه می باشد. کار در اسلواکی در تمام زمینه های مدیریت در صورتی امکان پذیر می باشد که متقاضیان علاوه بر 2 سال تجربه کاری، دارای مدرک معتبر لیسانس در زمینه مدیریت باشند.

درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی در بخش (دستیار) فیزیوتراپی

درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی در بخش (دستیار) فیزیوتراپی

دستیاران فیزیوتراپی که گاهی اوقات PTA نامیده می شوند، تحت هدایت و نظارت متخصصین فیزیوتراپی فعالیت می کنند. آنها به بیمارانی که در اثر بهبودی از آسیب ها و بیماری ها بهبود می یابند، می توانند حرکت خود را دوباره به دست آورند و درد را کنترل کنند، مراقبت های مختلف ارائه می دهند. دستیاران فیزیوتراپی غالباً وظایفی دارند که به طور غیرمستقیم با مراقبت از بیمار در ارتباط هستند، مانند تمیز کردن و برپایی منطقه درمانی، جابجایی بیماران و انجام کارهای مختلف برای تقویت وضعیت روحی بیماران.

مهمترین مسئولیت های یک دستیار فیزیوتراپی در اسلواکی عبارتند از:

  • مراقبت از بیمار قبل، حین و بعد از درمان، ثبت وضعیت بیمار و گزارش آن به متخصص فیزیوتراپی
  • کمک به بیماران برای انجام تمرینات خاص که بخشی از برنامه مراقبت می باشند.
  • درمان بیماران با استفاده از تکنیک های مختلف مانند ماساژ و حرکت های کششی
  • استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مانند واکر برای کمک به بیماران
  • آموزش به بیماران و اعضای خانواده برای انجام امور مرتبط بعد از معالجه

تحت راهنمایی و نظارت متخصصین فیزیوتراپی، دستیاران فیزیوتراپی بیماران را از طریق ورزش، ماساژ، تمرین راه رفتن و تعادل و سایر مداخلات درمانی معالجه می کنند. آنها پیشرفت بیماران را ثبت می کنند و نتایج هر درمان را به فیزیوتراپی گزارش می دهند. درآمد این افراد در کشور اسلواکی 2050€ (یورو) در ماه می باشد. زندگی در اسلواکی برای فیزیوتراپیست ها و دستیاران آنها بسیار ساده می باشد زیرا درآمد آنها در بین درآمد رشته های پزشکی در اسلواکی بسیار بالا است. لذا متقاضیان می توانند با کار در این رشته درآمد خوبی را کسب نمایند. شایان ذکر است درآمد رشته فیزیوتراپی دارای حداقل و حداکثر نیز می باشد. ذیلا به این مسئله پرداخته شده است.

درآمد سالانه فیزیوتراپیست ها در اسلواکی بر حسب یورو

حقوق و وظایف متخصصان شنوایی در اسلواکی

متخصصین شنوایی، مشکلات شنوایی یا مشکلات گوش مربوط به بیمار را تشخیص، مدیریت و درمان می کنند. افرادی که به فکر مهاجرت کاری به اسلواکی برای کار در این زمینه هستند، حتما باید مدرک معتبر دانشگاهی (کارشناسی) داشته باشند. بیشتر متخصصین شنوایی در تمام وقت کار می کنند و برخی بیشتر از 40 ساعت در هفته کار می کنند. متخصصین شنوایی از شنوایی سنج ها، رایانه ها و سایر دستگاه ها برای آزمایش توانایی شنوایی و تعادل بیماران استفاده می کنند.

آنها برای تعیین میزان آسیب شنوایی و شناسایی علت اصلی کار می کنند. قبل از تعیین گزینه های درمانی، متخصصان شنوایی اطلاعات روانشناختی را برای سنجش تأثیر کم شنوایی در بیمار ارزیابی می کنند. شایان ذکر است که متوسط درآمد آنها 3760€ (یورو) در ماه می باشد. شما عزیزان اگر به فکر مهاجرت از روش های مختلف به کشورهای اروپایی یا سایر نقاط دنیا هستید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *