مهاجرت تحصیلی آمریکا

دانشگاه Emory در آمریکا

دانشگاه Emory در آمریکا

 دانشگاه Emory در آمریکا که در شهر آتلانتا در ایالت جرجیای آمریکا است، این دانشگاه در رده دانشگاه های تحقیقاتی و دولتی جای دارد. پشتوانه مالی به مبلغ 5.6 میلیارد $ (دلار) بهره برده و بیشترین بودجه را به تحقیقات اختصاص داده است. ایجاد، حفظ و آموزش علوم کاربردی در راستای خدمت به بشریت، شعاری است که دانشگاه Emory در طول فعالیت آموزشی خود سر داده و همواره به آن پایبند. متعهد است.

مدارک اخذ پذیرش از دانشگاه Emory در آمریکا

اسناد و مدارک مورد قبول دانشگاه به منظور پذیرش تحصیلی در دانشگاه Emory در آمریکا به قرار زیر می باشد:

  • تکمیل و ارسال نمودن فرم مخصوص درخواست پذیرش تحصیلی
  • یک نسخه کپی از کلیه مدارک تحصیلی مقاطع قبلی در سال‌ های گذشته به اضافه ریز نمرات آن ها
  • ارائه 2 توصیه‌ نامه
  • ارائه 2 انگیزه نامه (انگیزه نامه اول با حداکثر 500 کلمه و در زمینه اهداف آینده و اینکه وجود دانشجو در این دانشگاه چه فوایدی را برای دانشگاه دارد. انگیزه نامه دوم حداکثر 250 کلمه و درخصوص یکی از موضوعات تاثیر خانواده، محل اقامت و گذشته دانشجو بر اهداف آموزشی وی یا دستاوردهای آموزشی دانشجو تحت تاثیر چه حوادث خوب یا بدی قرار گرفته‌ اند بایستی ارائه گردد.
  • ارسال رزومه شخصی و تحصیلی دانشجو (CV)
  • ارائه نمره یکی از آزمون‌ هایACT یا SAT
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی و بیان نمرات اخذ شده در آنها (برای تافل IBT حداقل نمره 80، تافل PBT حداقل نمره 550 و برای مدرک آیلتس حداقل نمره 7 مشروط بر اینکه نمرات هریک از بخش‌های مربوطه در این آزمون برابر با 6 باشد.
  • شرکت در آزمون موضوعی GRE

رشته های تحصیلی کارشناسی در دانشگاه Emory آمریکا

انواع رشته هایی که در دانشگاه Emory در آمریکا برای دانشجویان تدریس می گردد، در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت زیر نشان داده شده است:

رشته های مقطع کارشناسی شامل مدیریت تجاری، کارشناسی علوم کامپیوتر کاربردی، اکولوژی کاربردی و حفاظت از محیط زیست، زبان و ادبیات انگلیسی، هنر، بیوشیمی، باستان شناسی، فیلم و تئاتر، تاریخ، فلسفه، روانشناسی، هوش مصنوعی، کارشناسی علوم زیستی، زمین شناسی، کارشناسی علوم پزشکی، تجارت و مدیریت، شیمی، مطالعات کلاسیک و قرون وسطی، ریاضیات محاسباتی، ساخت و ساز و نقشه برداری، بازاریابی، فیزیولوژی، اقتصاد، مهندسی الکترونیک، تاریخ و فرهنگ اروپا، مطالعات اروپا، هنرهای زیبا، گرافیک، حقوق، اطلاعات، ارتباطات و فناوری، گفتار درمانی، بانکداری و سرمایه گذاری مالی، هواشناسی و آب و هوا، داروسازی، جغرافیا، رباتیک می باشند.

میانگین تعداد دانشجویان این کشور طبق آمار نمودار زیر می باشد:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

جهت شروع به تحصیل و آشنایی با قواعد تحصیلی این کشور مقاله تحصیل در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه Emory در آمریکا

رشته های مقطع کارشناسی ارشد شامل بازار و سرمایه، ادبیات کودکان، تغییرات آب و هوا، کارشناسی ارشد علوم اعصاب شناختی، ارتباطات برای توسعه نوآوری، فیزیولوژی، توسعه مالی، ارتباطات دیجیتال، دیپلماسی، ادبیات و درام مدرن، تاریخ مدرن، کارآفرینی، مطالعات اروپا و بین الملل، فیلم، تئاتر و تلویزیون، باستان شناسی، سیاست های توسعه، عملکرد و فرآیند، آموزش زبان انگلیسی، قانون اتحادیه اروپا، بهداشت، درمان و مدیریت اجتماعی، مطالعات آلمانی، مطالعات فرانسه، تاریخ هنر و معماری، انفورماتیک، مدیریت منابع انسانی بین المللی، مدیریت بین المللی و حسابداری، انرژی های تجدید پذیر، قانون و جامعه، اوراق بهادار، سرمایه گذاری و بانکداری بین المللی، مطالعات نظامی و استراتژیک، موسیقی هستند. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در این کشور مقاله سرمایه گذاری در آمریکا از اطلاعات شاخصی برخوردار می باشد.

 رتبه بندی دانشگاه Emory در آمریکا

این بخش از مقاله به رنکینگ و رتبه‌ بندی دانشگاه Emory در آمریکا اختصاص دارد. رتبه هایی که درسیستم ها و نشریه های مختلف رتبه بندی برای این دانشگاه ثبت گردیده است. در جدول زیر آمده است که می توانید با مقایسه آنها به اعتبار دانشگاه مذکور پی ببرید.

نظام رتبه ‌بندیرتبه دانشگاه Emory آمریکا
ARWU101-150
Times82
QS149
U.S News70

دانشگاه Emory در زمینه علوم پزشکی بسیار قوی است. به همین دلیل در سال 2008 توانست در ایالات متحده آمریکا رتبه 20 و در سطح جهان رتبه 27 را از آن خود کند. لذا این دانشگاه می تواند یکی از انتخاب های دانشجویان علاقمند به تحصیل پزشکی در آمریکا باشد.

 رتبه بندی دانشگاه Emory در آمریکا

شرایط تحصیل در آمریکا

دانشگاه Emory در آمریکا، هر ساله متقاضیان زیادی را در انواع و اقسام رشته های تحصیلی پذیرش می نماید. دانشجویانی که با تکیه بر علاقه و سلیقه تحصیلی خود، در یکی از رشته های مورد نظر، به دنبال فارغ التحصیلی در این دانشگاه هستند. اما نباید فراموش کرد که جنبه های دیگری در امر مهاجرت وجود دارد که نیاز به دقت و بررسی بیشتری دارند. این که در این کشور چه هزینه ها و مخارجی وجود دارد. از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال شخصی که مهاجرت به آمریکا را در ذهن دارد. از این رو بایستی اطلاعات کاملی در جهت هزینه زندگی در آمریکا داشته باشد. این هزینه شامل اجاره بها مسکن یا استفاده از خوابگاه، هزینه های مربوط به حمل و نقل، خرید کتاب و تجهیزات آموزشی و غیره می گردد. راهنمایی های بیشتر را از طریق ارتباط با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *