مهاجرت تحصیلی نروژ

دانشگاه قطب شمال نروژ UIT

دانشگاه قطب شمال نروژ UIT

در خصوص شکل گیری دانشگاه قطب شمال نروژ UIT باید گفت با دانشگاه ترومسو در 1 آگوست 2013 با کالج دانشگاهی فینمارک ادغام شد. و به دانشگاه قطب شمال نروژ UiT تبدیل شد.UIT دانشگاه قطب شمال نروژ شمالی ترین دانشگاه جهان است. موقعیت آن در لبه قطب شمال حاکی از انجام یک ماموریت است. قطب شمال از اهمیت جهانی فزاینده ای برخوردار است. تغییرات اقلیمی، بهره برداری از منابع قطب شمال و تهدیدات زیست محیطی موضوعاتی هستند که مورد توجه عمومی قرار می گیرند و دانشگاه ترومسو به آنها توجه ویژه ای دارد. در ادامه این مطلب در خصوص دانشگاه قطب شمال UIT بیشتر توضیح می دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به نروژ و اخذ پذیرش از دانشگاه قطب شمال مشاور شماست.

درباره دانشگاه قطب شمال نروژ UIT

زندگی در شمال مرتفع با طبیعت وحشی، متضاد نور و شرایط آب و هوایی، فواصل جغرافیایی و چند فرهنگی شکل گرفته است. بسیاری از مراکز تحقیقاتی و برنامه های مطالعاتی UiT منعکس کننده شخصیت خاص قطب شمال نروژ هستند. تحقیقات کلیدی UiT بر محیط قطبی، تحقیقات آب و هوا، مردم بومی، تحول صلح و درگیری، پزشکی از راه دور، زیست شناسی پزشکی، فیزیک فضا، علوم شیلات، کاوش زیستی دریایی، زبان شناسی و شیمی محاسباتی متمرکز است. مرکز مطالعات پیشرفته UiT در زبان‌شناسی نظری، CASTL، و CTCC، مرکز شیمی نظری و محاسباتی، هر دو به عنوان مراکز عالی نروژ تعیین شده‌اند. در سال 2002 NST مستقر در ترومسو، مرکز نروژی پزشکی از راه دور، به عنوان مرکز همکاری سازمان بهداشت جهانی منصوب شد.

در شبکه ARCTOS در دانشکده علوم زیستی، شیلات و اقتصاد، پیشرو در تحقیقات بر روی اکوسیستم های قطب شمال و شریک مهم موسسه قطبی نروژ در ترومسو است. دپارتمان فیزیک بر روی شفق شمالی و تحقیقات فضایی تمرکز دارد. همه این مؤسسات از شهرت بین المللی بالایی برخوردار هستند. این دانشگاه بخشی از FRAM مرکز تحقیقات عالی شمال برای آب و هوا و محیط زیست (مرکز فرام) در ترومسو است. کنفرانس بین المللیArctic Frontiers در ژانویه هر سال از محققان، سیاستمداران و نمایندگان تجاری دعوت می کند تا در مورد مسائل قطب شمال در سراسر مرزهای انضباطی بحث کنند. دبیرخانه شورای قطب شمالl در مرکز Fram واقع شده است. محققان دانشگاه و مرکز فرام در چندین برنامه بین المللی شورای قطب شمال مشارکت دارند.

تحصیل در دانشگاه قطب شمال UIT

12000 دانشجو و 2700 کارمند در دانشگاه ترومسو تحصیل و کار می کنند. آموزش مبتنی بر پژوهش است. 7 دانشکده UiT، علیرغم توجه به مسائل شمال، طیف وسیعی از برنامه های تحصیلی را ارائه می دهند. جامعه دانشگاهی در ترومسو بسیار بین المللی است. بیش از %20 از کادر علمی و %10 درصد از بدنه دانشجویان خارج از کشور هستند. این دانشگاه بیش از 20 برنامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی را ارائه می دهد و همه دانشکده ها دوره های آموزش زبان انگلیسی را در هر 2 سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند. UiT دانشگاه قطب شمال نروژ یکی از اعضای موسس دانشگاه قطب شمال است که یک شبکه بین المللی متشکل از 140 موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی در منطقه دور قطبی است.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در دانشگاه قطب شمال UIT می باشید:

نرخ پذیرش در دانشگاه قطب شمال uitدانشگاه قطب شمال در نروژ با تمام نقاط دنیا همکاری می کند. 200 قرارداد بین المللی تبادل فعال علمی دانشجویان و کارکنان را با موسسات همکار در سراسر جهان تضمین می کند. در اول ژانویه 2009، دانشگاه ترومسو با کالج دانشگاهی ترومسو ادغام شد. در 1 آگوست 2013، دانشگاه با کالج دانشگاهی فینمارک ادغام شد. دانشگاه جدید اکنون چهار پردیس دارد. آنها در Tromsø، Alta، Hammerfest و Kirkenes قرار دارند. دانشگاه جدید به نیروی محرکه مهمتری برای شمال نروژ و همکاری بین المللی در شمال بالا تبدیل شده است.

دانشکده های دانشگاه قطب شمال نروژ

UiT دانشگاه قطب شمال نروژ یک دانشگاه تحقیقاتی با اندازه متوسط ​​است که به توسعه دانش محور در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی کمک می کند. UiT دانشگاه قطب شمال نروژ سومین دانشگاه بزرگ نروژ و شمالی ترین دانشگاه جهان است. 15500 دانشجو و 3300 کارمند در UiT دانشگاه قطب شمال نروژ تحصیل و کار می کنند. آموزش مبتنی بر پژوهش است. 8 دانشکده UiT، علیرغم توجه به مسائل شمال، طیف وسیعی از برنامه های مطالعاتی را ارائه می دهند که همه حوزه های موضوعی کلاسیک از علوم بهداشتی، علوم اجتماعی، آموزش و پرورش و علوم انسانی، علوم و فناوری تا اقتصاد، حقوق، مددکاری اجتماعی را پوشش می دهد. گردشگری، ورزش و هنرهای زیبا.UiT دانشگاه قطب شمال نروژ به پژوهشگران آموزش در تمام زمینه های تحقیقاتی اصلی ما ارائه می دهد. UiT تمرکز ویژه ای بر آموزش دکترا از طریق High North Academy دارد.

مناطق تمرکز و تخصصی در دانشگاه قطب شمال نروژ را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • علوم طبیعی علوم
  • بهداشتی علوم
  • شیلات و تحقیقات آبزی پروری
  • حاکمیت، تاریخ، فرهنگ و زبان های شمال

رشته جراحی مغز و اعصاب در نروژ رای نیز می توانید بررسی کنید. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه قطب شمال نروژ هستید:

پارامترشرح
سال تاسیس1968
تعداد کل پرسنل3441
تعداد هیات علمی1700
تعداد دانش اموزان16333

مزایا تحصیل در دانشگاه قطب شمال UIT

مزایا تحصیل در دانشگاه قطب شمال UIT

تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی و موقعیت منحصر به فرد UiT آن را به یکی از دانشگاه های پیشرو در جهان برای تحقیقات در زمینه علوم محیطی و تغییرات آب و هوایی تبدیل می کند. دانشگاه آن را ماموریت خود برای حفاظت از قطب شمال و زمین ارزشمند آن می داند. به همین دلیل، تخصص اصلی تدریس دانشگاه ها در زمینه های علمی مانند محیط قطبی، تحقیقات آب و هوا، پزشکی از راه دور، زیست شناسی پزشکی و علوم شیلات نهفته است. با این حال، موضوعات عمومی تری مانند ورزش، اقتصاد، حقوق و هنرهای زیبا را نیز ارائه می دهد. این دانشگاه یکی از معدود دانشگاه های جهان است که دوره هایی را در زمینه مطالعات بومی ارائه می دهد. واحدها به فرهنگ، زبان، قانون و تاریخ مردم محلی سامی و دیگر مردمان بومی در سراسر جهان نگاه می کنند.

هر دانشکده دارای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی است. UiT یکی از بین المللی ترین دانشگاه های جهان است که حدود %10 از دانشجویان و %20 از کارکنان آن خارج از نروژ هستند. 4 پردیس اصلی دانشگاه در ترومسو، آلتا، نارویک و هارستاد مستقر هستند و پردیس ‌های کوچک ‌تری در سراسر شمال نروژ دارند. ترومسو، سایت اصلی، به ‌خاطر ساختمان ‌های چوبی سنتی‌ معروف است که برخی از آنها صدها سال قدمت دارند. در طول انقلاب تابستانی، UiT 24 ساعت نور روز را می بیند. روزهای طولانی تابستان قطب شمال افسانه ای است. البته در زمستان، شب‌ های طولانی جایگزین روزهای طولانی می‌ شود، اما این شب‌ ها با حضور مکرر شفق ‌های شمالی معروف روشن می ‌شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اعزام دانشجو به نروژ مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *