مهاجرت تحصیلی اوکراین

دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین یکی از بهترین دانشگاه ها می باشد که شهرت جهانی دارد و هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی اقدام به کسب پذیرش می کنند. در بخش های مختلف دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ کشور اوکراین دانشجویان می توانند در زمینه های مختلف مشغول به تحصیل شوند.

پس از کسب مدرک تحصیلی مورد نظر خود هم در اوکراین و هم در کشورهای خارجی مشغول به کار شوند. تحصیل در این دانشگاه مزایای زیادی دارد. دانشجویان می توانند با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط ورود به دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ مطلع شوند تا برای ورود به این دانشگاه و بهره مند شدن از مزایای تحصیل در آن آگاه شوند.

درباره دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین موسسه آموزش عالی خصوصی در این کشور است. در سال 1989 به عنوان یک موسسه غیر دولتی تاسیس شد. از این رو شامل یک بخش مقدماتی، یک سالن سخنرانی عمومی، کالج، انستیتو و دانشکده تحصیلات تکمیلی است. لازم به ذکر است بیش از 50000 دانشجو در شعبه های مختلف این دانشگاه در کشور اوکراین مشغول به تحصیل هستند. بیش از 50000 دانشجو در بسیاری از شعب در سراسر کشور دارد. از سال 1991، دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین مجله پرسنل وروزنامه پرسنل پلاس را منتشر کرده است. این دانشگاه بیش از 300 برنامه مطالعه و دفترچه راهنما و 200 کتاب برای انواع برنامه های آموزشی منتشر کرده است. مجله پرسنل توسط هیئت رئیسه کمیته اعتباربخشی دولت به عنوان یک مکمل در اقتصاد، حقوق، روانشناسی، تعلیم و تربیت، فلسفه، علوم اجتماعی و سیاسی ثبت شده است.

برای تحصیل دانشجویان می توانند زبان تحصیل خود را انتخاب کنند. دانشجویان بین المللی برای اثبات توانایی های زبان خود (روسی، اوکراینی یا انگلیسی) می باید مدرک زبان معتبر ارائه دهند. در دوره پادفک شرکت کنند که هزینه آن به طور میانگین 1500$ (دلار) است. ارائه مدارک زبان زیر برای اثبات توانایی هایی زبان توسط دانشجویان بین المللی الزامی است:

زبان تحصیلمدرک مورد نیاز
اوکراینیTOUFL
روسیTORFL
انگلیسیIELTS

بخش های دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

در دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین دانشجویان از 39 کشور جهان، از 17 زمینه تحصیلی، 93 رشته تحصیلی و 8 بخش تحصیل می کنند. این اکادمی شامل دانشگاه ریاست جمهوری (کیف)، دانشگاه اوکراین (دارای بیش از 40 موسسه، شعبه و شرکتهای تابع در تمام مناطق اوکراین) و دانشگاه بین المللی باز (موسسه آمادگی بین المللی در کیف، شبکه مراکز آموزش باز دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین در خارج از کشور) است. جهت تحصیل در اوکراین مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

آکادمی به جزء انستیتوی تخصصی شامل موارد زیر است:

  • دانشکده تحصیلات تکمیلی
  • دکتری
  • دانشکده مدیریت فارغ التحصیلی
  • موسسه آموزش و پرورش از راه دور؛
  • دانشکده اقتصاد و حقوق
  • دانشکده اقتصاد و حقوق دسنیانسکی
  • مجموعه آموزشی پرستیژ
  • دوره های رایانه
  • دوره های زبان خارجی
  • کتابخانه و مرکز اطلاعات یاروسلاو مودروی (صندوق نزدیک به 400 هزار کتاب)
  • آژانس کارمندان

میانگین دانشجویان بین المللی در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در کشور اکراین

لازم به ذکر است که این دانشگاه دارای ساختمان های آموزشی، اتاق کنفرانس، خوابگاه ها، مرکز پزشکی، کتابخانه، مجموعه ورزشی، سالن کنسرت، پارک هایی با اشیاء فرهنگی و هنری منحصر به فرد، رستوران ها و کافه های دانشجویی، فروشگاه های مواد غذایی، سالن آرایش، سونا و غیره می باشد. از این رو کاملا از استانداردهای عالی اروپایی برخوردار است. این مرکز برای ادامه تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی و دکتری آکادمی و شرکت در برنامه های عمومی دانشگاهی، سمینارها، همایش ها، کنفرانس ها و سخنرانی هایی با هدف ارتقاء سطح تحصیلات عمومی به طور جدی فعالیت می کند. دانشگاه مائوپ یکی از بهترین دانشگاه های اوکراین می باشد. ادامه تحصیل در این دانشگاه موجب پیشرفت دانشجویان در زمینه های مختلف می شود.

 

پذیرش در دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

جهت پذیرش در دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین در رشته های تحصیلی مانند حسابداری، مدیریت، علوم و حرفه های کاربردی، علوم کامپیوتر، طراحی، اقتصاد، امور مالی و بانکی، روابط بین المللی، روزنامه نگاری، حقوق و فقه، مدیریت، بازاریابی، فلسفه، علوم سیاسی، برنامه نويسي، روانشناسی، جامعه شناسی، مالیات و گردشگری متقاضیان باید در نخستین گام رشته و برنامه تحصیلی خود را انتخاب کنند. دانشجویان بین المللی می توانند در دوره های آموزش کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه مائوپ مشغول به تحصیل شوند. برای تحصیل در هر دوره دانشجویان باید مدارک خاصی را ارائه دهند. دانشجویان برای حضور در برنامه های تحصیلی دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باید به ترتیب مدارک معتبر دوره متوسطه را داشته باشند.

اما به طور کلی برای ورود به دانشگاه مائوپ ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • کلیه اسناد تحصیلی
  • گذرنامه معتبر
  • شماره تماس
  • شناسه ایمیل
  • جزئیات خانواده
  • عکس
  • رسید پرداخت درخواست
  • بیمه و ویزای دانشجویی
  • شناسنامه و مدارک شناسایی
  • گواهی پزشکی و گواهی آزمایش ایدز
  • انگیزه نامه
  • اثبات توان مالی کافی با ارائه مدارک و اسناد بانکی

جهت اخذ اقامت این کشور مقاله اقامت اوکراین را بررسی بفرمائید.

پذیرش در دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ اوکراین

اقامت در دانشگاه جمهوری مائوپ اوکراین

دانشگاه مائوپ دارای خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویانم بین المللی است. خوابگاه این دانشگاه در مرکز شهر و در منطقه ای با زیرساخت های خوب واقع شده است. به یاد داشته باشید که کیفیت و اندازه اتاق ها متفاوت است. در اتاق های خوابگاه این دانشگاه 2 الی 4 نفر زندگی می کنند. حمام خوابگاه دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ مشترک است. به چند بخش تقسیم می شود. دارای اتاق های کاملا مبله با مبلمان مناسب در اختیار دانشجویان قرار گرفته اند. همچنین در خوابگاه این دانشگاه آشپزخانه ها، سالن های ورزشی، بخش شستشوی لباس ها و امنیت وجود دارد. درمورد خرید مواد غذایی و موارد دیگر، در نزدیکی خوابگاه چندین سوپر مارکت و همچنین مراکز خرید وجود دارند. همچنین در نزدیکی خوابگاه دانشگاه ریاست جمهوری مائوپ ایستگاه اتوبوس یا مترو وجود دارد. با استفاده از آن دانشجویان می توانند به راحتی به هر نقطه از شهر بروند.

ورود به خوابگاه براساس پاس های دانشجویی انجام می شود. پاس های دانشجویی بعد از اقامت دانشجویان در خوابگاه صادر می شوند. بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 8 تا 23 در خوابگاه بمانند. هموطنان عزیز می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند. علاوه بر راه های مهاجرت به اوکراین، از شرایط کسب اقامت و تابعیت در این کشور و سایر کشورهای اروپایی آگاه سازند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *