مهاجرت سرمایه گذاری در شیلی

خرید ملک در شیلی

خرید ملک در شیلی

یکی از پروژه های مهاجرتی با هدف اخذ اقامت، خرید ملک در شیلی خواهد بود. برای خرید ملک متقاضیان بین المللی هیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت. یکی از امن ترین و پایدارترین کشور از لحاظ اقتصادی در قاره آمریکای جنوبی می باشد. پر طرفدارترین شهر این کشور برای اقامت و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، پایتخت این کشور خواهد بود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در در زمینه خرید ملک، کسب اقامت و سرمایه گذاری از این روش می توانند از راهنمایی های مشاورین مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند گردند.

اطلاعات کلی درباره کشور شیلی

جمهوری شیلی، کشوری است که در قلب آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور از شمال با پرو، از شمال شرق با بولیوی، از شرق با آرژانتین و از سمت غرب با اقیانوس آرام هم مرز می باشد. جمعیت این کشور حدود 17 میلیون نفر خواهد بود. پایتخت این کشور، سانتیاگو، مهد قدرت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این کشور است. پر جمعیت ترین شهر این کشور، پایتخت این کشور است و متقاضیان بسیاری هر ساله این شهر را برای انواع روش های مهاجرتی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و خرید ملک مناسب می دانند.

اطلاعات کلی درباره این کشور در جدول ذیل به صورت مختصر بیان شده است:

پارامترشرح
پایتختسانتیاگو
ارز رایجCLP (پزو شیلی)
قارهآمریکای جنوبی
زبان بومیاسپانیایی
جمعیت16746491

بررسی خرید ملک در شیلی

از طریق پروژه خرید ملک در این کشور متقاضیان می توانند به اقامت دائم این کشور دست یابند. برنامه های سرمایه گذاری در شیلی از برنامه های متفاوت اروپایی می باشد. متقاضیان با هدف خرید ملک در این کشور می توانند، از طریق اجاره ملک خریداری شده به سرمایه گذاری در این کشور بپردازند. یکی از ملزومات خرید ملک در این کشور، اثبات تمکن مالی خود به مقامات این کشور می باشد. این درآمد می باید به صورت پایدار در حساب متقاضی موجود باشد، بدین ترتیب معاملات خرید ملک در این کشور بسیار سودمند خواهد بود. خرید ملک در این کشور نسبت به سایر کشورها از هزینه کم تری برخوردار می باشد و در نتیجه معاملات سودمند نصیب متقاضیان می گردد.

در این بخش نمودار مقایسه خرید ملک در این کشور در مقایسه با چند کشور دیگر شرح داده شده است:

مقایسه نمودار خرید ملک در شیلی با سایر کشورها

مدارک و شرایط خرید ملک در شیلی

از طریق خرید ملک در این کشور متقاضی به مدت 5 سال اجازه اقامت در این کشور را اخذ خواهد نمود. پس از گذشت 5 سال متقاضی، در صورت دارا بودن شرایط کافی و شغل مناسب در این کشور می تواند تابعیت و پاسپورت ملی این کشور را به دست آورد. روند اخذ پاسپورت ملی این کشور از طریق پروژه مهاجرتی خرید ملک در این کشور حدود 2 سال طول خواهد کشید. در طول این مدت متقاضی می باید دانش کافی از زبان اسپانیایی و مدارکی دال بر هویت خود به سفارت این کشور ارائه دهد.

مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک قانونی در این کشور در لیست زیر آورده شده است:

  • ارائه گذرنامه معتبر متقاضی اصلی
  • اثبات گواهی پرداخت مالیات های شهرداری
  • ارائه قرارداد خرید یا سند ملکی مربوطه
  • ارائه مدارک دال بر رسید فروش و خرید ملک
  • ارائه تمکن مالی و گردش حساب مالی معتبر مربوط به 3 الی 6 ماه اخیر

هزینه خرید ملک در سانتیاگو شیلی

هزینه خرید ملک در سانتیاگو شیلی

هزینه زندگی و خرید ملک در پایتخت این کشور به نسبت سایر شهر های این کشور در رتبه بالاتری قرار گرفته است. این شهر از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر شهرهای این کشور پیشرفت به سزایی داشته است. در سال 2018 میلادی هزینه خرید هر متر مربع در این شهر 111283221CLP (پزو شیلی) بوده است.

طبق آمار به دست آمده در سال 2018 میلادی خرید هر متر مربع در این کشور به شرح جدول زیر می باشد:

خرید هر متر مربعهزینه به CLP (پزو شیلی)
60221.82
85298.52
12039072

هزینه زندگی در شیلی در نمودار زیر قابل بررسی خواهد بود:

نمودار هزینه های زندگی در شیلی

اصول خرید ملک در شیلی

کشور شیلی از حق مالکیت به خصوصی بر شهروندان مقیم این کشور و شهروندان بین المللی برخوردار می باشد. در جهت خرید ملک قانونی در این کشور می باید اصول و روش های قانونی زیر را طی نمود:

  • یافتن ملک مناسب
  • بررسی تمام ملک های قانونی و مورد تایید این کشور
  • اخذ راهنمایی های لازم از وکیل قانونی این کشور
  • انتقال پول مورد نظر برای سرمایه گذاری به بانک های این کشور
  • اخذ سند مالکیت با امضای متقاضی
  • انجام کلیه امور در املاک و سازمان معتبر خرید ملک

مزایای خرید ملک در شیلی

با خرید ملک در این کشور علاوه بر اخذ اقامت و شهروندی، متقاضیان مزایای دیگری را هم اخذ خواهند کرد. پس از خرید ملک در این کشور و اخذ شهروندی مزایای شامل حال متقاضیان خواهند شد. یکی از مهم ترین مزایای این کشور سرمایه گذاری بلند مدت می باشد.

مزایای خرید ملک و اخذ شهروندی در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • اخذ ویزای مناسب و امکان سفر بدون ویزا به 157 کشور دیگر
  • اخذ حق کار و زندگی در این کشور
  • دست یابی به خدمات مناسب بهداشتی و درمانی این کشور
  • شرایط تحصیل عالی در دانشگاه های سطح بالا

متقاضیان بین المللی با هر مقدار سرمایه ای حق خرید ملک در این کشور را پیدا خواهند کرد. اما دریافت وام در این کشور در جهت خرید ملک برای متقاضیان بین المللی غیر ممکن خواهد بود. دولت این کشور خرید ملک برای متقاضیان خارجی را تنها به صورت نقدی قابل قبول می دانند. امروزه کشور شیلی، یکی از کشورهای پر تقاضا در میان مهاجران بین المللی قرار گرفته است. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب این کشور ابتدا مقاله مهاجرت به شیلی را مورد مطالعه قرار دهید. مقاله خرید ملک در شیلی طبق قوانین و شرایط موجود در سال 2023 توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده است. چنانچه قصد مهاجرت از طریق خرید ملک به این کشور را دارید، در صورت دارا بودن شرایط فوق می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *