مهاجرت کاری برزیل

حقوق ماهیانه کار در برزیل

حقوق ماهیانه کار در برزیل

طبق قواعد حقوق ماهیانه کار در برزیل، هر کارمند در برزیل حق دریافت FGTS را دارد، یک صندوق تضمین بیکاری که کارفرمایان 8% از حقوق ناخالص کارمند را به صورت ماهانه به آن کمک می کنند، بدون هیچ گونه تخفیفی در حقوق آنها. کارفرمایان باید برای هر کارمند یک حساب بانکی مسدود شده نزد بانک ملی باز کنند و هر ماه حق بیمه خود را در آنجا واریز کنند. کارمندان زمانی به وجوه دسترسی پیدا می‌کنند که بدون دلیل از کار برکنار شوند، بازنشسته شوند، خانه بخرند یا از یک بیماری جدی رنج ببرند. در صورت اخراج بدون دلیل کارمند، شرکت باید غرامتی معادل 40% از موجودی FGTS کارمند بپردازد. سالانه، هر کارمند حق دریافت دستمزد ماهانه اضافی را دارد که به آن پاداش کریسمس نیز می‌گویند.

از سوی دیگر شرایط کار در برزیل و دریافت حقوق بدین صورت است که می توان بین فوریه و نوامبر و دوباره در دسامبر پرداخت کرد. کارمندان ممکن است درخواست کنند که نیمی از آن به همراه پاداش مرخصی خود پرداخت شود. کارفرمایان باید این مزایا را به همه کارکنانی که تمام 12 ماه سال را کار کرده اند ارائه دهند. کسانی که در اواخر سال به شرکت ملحق می شوند، حق دریافت کسری متناسب از حقوق سیزدهم را دارند (حقوق ماهانه تقسیم بر 12 و ضرب در ماه های کار در سال). حقوق سیزدهم را می توان به صورت یکجا در پایان دسامبر پرداخت کرد یا به 2 پرداخت مساوی تقسیم کرد: (1) بین فوریه و نوامبر و (2) تا 20 دسامبر. این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده قصد دارد تا حقوق ماهیانه اقشار مختلف در برزیل را اشاره نماید، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

قواعد حقوق ماهیانه کار در برزیل

در برزیل کارفرمایان می توانند در شرایط فوق از حقوق کارمند کسر کنند: هرگونه بدهی کارمند مانند وام، کمک هزینه تحصیلی، پیشرفت، بیمه عمر، بیمه درمانی، وعده های غذایی، هزینه های حمل و نقل، قراردادها، خریدهای انجام شده در سازمان ها و موسسات وابسته به کارفرما. هر گونه کسر که به طور مناسب توسط کارمند مجاز است مبلغی معادل هرگونه تلفات یا خسارات وارده به اموال کارفرما ناشی از سوء رفتار، سهل انگاری، بی احتیاطی یا عدم تخصص کارمند. در بحث سلامت و امنیت، این مسئولیت کارفرما است که از سلامت و ایمنی کارکنان در محل کار مراقبت کند. شرکت ها باید اقداماتی را برای جلوگیری از حوادث شغلی و بیماری های ناشی از شرایط کاری انجام دهند و کارکنان را در مورد نحوه انجام کار ایمن آموزش دهند.

کارفرمایان باید تجهیزات حفاظتی مناسب، فضای کاری ارگونومیک، آموزش، معاینات پزشکی و راهنمایی در مورد نحوه کار ایمن را در اختیار کارکنان قرار دهند. قوانین کار در برزیل خاص بسته به صنعت و اندازه شرکت متفاوت است. آنها توسط وزارت کار و اشتغال دیکته می شوند. هر کارمند پس از 12 ماه خدمت در سال حق 30 روز مرخصی با حقوق را دارد. علاوه بر دریافت حقوق عادی خود در طول تعطیلات، کارکنان مستحق دریافت پاداش تعطیلات معادل یک سوم حقوق ماهانه خود هستند. این پاداش باید حداقل دو روز قبل از رفتن کارمند به مرخصی پرداخت شود. اگر کارمند سالانه تعداد معینی غیبت غیرموجه داشته باشد، حق تعطیلات کاهش می یابد.

حقوق ماهیانه کار جراح و دندانپزشک در برزیل

وقتی صحبت از روش های جراحی می شود، متخصصان پزشکی زیادی درگیر هستند. جراحان به طور مؤثر رهبران تیم هستند و از اجرای روان اطمینان حاصل می کنند. آنها همچنین پزشکانی هستند که جراحی ها را انجام می دهند و مسئول مراقبت از بیمار قبل، حین و بعد از عمل هستند. اغلب، جراحان در یک زمینه پزشکی تخصص دارند و این شغل را به یکی از پردرآمدترین مشاغل در برزیل تبدیل می کند. اگر می خواهید جراح شوید، ابتدا باید به عنوان یک پزشک واجد شرایط باشید. از آنجا، باید چندین سال را در بیمارستان سپری کنید. پس از آموزش اولیه، با یادگیری تخصص خود، تجربه بالینی بیشتری کسب خواهید کرد. متوسط حقوق ناخالص ماهانه یک پزشک در برزیل بین BRL1777 تا BRL4045 (رئال) است.

دندانپزشکان متخصصان پزشکی هستند که مسئول سلامت دهان و دندان بیماران خود هستند. آنها همه چیز را از معاینات ساده دهان گرفته تا جراحی های بزرگ انجام می دهند. اغلب، دندانپزشکان در یک زمینه خاص از دندانپزشکی تخصص خواهند داشت. مانند سایر مشاغل پزشکی، راه دندانپزشک شدن طولانی است. معمولاً قبل از شروع دوره های تحصیلات تکمیلی مانند دانشکده دندانپزشکی، باید مدرک دندانپزشکی را در حدود 5 سال تکمیل کنید. سپس باید در ارگان های مربوطه دندانپزشکی ثبت نام کنید. متوسط حقوق ناخالص ماهانه یک دندانپزشک در برزیل بین BRL1923 تا BRL4323 (رئال) است. در این رشته در برزیل لازم است که با اصول دندانپزشکی مانند مورفولوژی دندان، ترمیم دندان و نقش متخصصان مختلف دندانپزشکی آشنا شوید.

حقوق ماهیانه کار جراح و دندانپزشک در برزیل

حقوق ماهیانه کار وکالت در برزیل

وقتی از اصطلاح وکیل استفاده می کنیم، معمولا به معنای حرفه ای است که یا یک وکیل یا وکیل واجد شرایط است. وکیل دادگستری کسی است که وکالت موکلان را در دادگاه و تحقیق، تهیه و ارائه پرونده آنها را بر عهده دارد. از طرف دیگر، وکیل کسی است که به مشتریان خود مشاوره حقوقی می دهد. از هر دو جنبه، آنها باید آگاهی دقیقی از قانون داشته باشند تا آن را حفظ کنند. نقش وکیل یکی از پردرآمدترین مشاغل در برزیل است.

به این ترتیب، برای تبدیل شدن به یک فرد نیاز به مطالعه زیادی است. اول، شما باید برای مدرک لیسانس حقوق از یک موسسه معتبر تحصیل کنید، که 5 سال طول می کشد. هنگامی که مدرک خود را دریافت کردید، باید آزمون کانون وکلای برزیل را بگذرانید. متوسط حقوق ناخالص ماهانه یک وکیل در برزیل بین BRL1507 تا BRL4037 (رئال) است.

حقوق ماهیانه برنامه نویسان در برزیل

فردی که به عنوان برنامه نویس در برزیل کار می کند معمولا حدود BRL8790 (رئال) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از BRL4040 تا BRL14000 (رئال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط BRL9490 (رئال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از BRL9490 (رئال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از BRL9490 (رئال) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از BRL6090 (رئال) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از BRL6090 (رئال) درآمد دارند.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال BRL6130 (رئال) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل BRL9060 (رئال) در ماه به دست می ‌آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. حقوقی معادل BRL11000 (رئال) در ماه دریافت کنید، 22% بیشتر از فردی با 5 تا 10 سال تجربه. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد BRL12000 (رئال) در ماه است که 9% بیشتر از فردی با 10 تا 15 سال سابقه است.

حقوق ماهیانه کار روانپزشک در برزیل

فردی که به عنوان روانپزشک در برزیل کار می کند معمولاً حدود BRL21600 (رئال) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از BRL10600 (رئال) در ماه (حداقل حقوق) تا BRL33700 (رئال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط BRL22000 (رئال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان روانپزشک کار می کنند کمتر از BRL22000 (رئال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از BRL22000 (رئال) درآمد دارند. بیش از BRL14700 (رئال) در حالی که 75% آنها بیش از BRL14700 (رئال) درآمد دارند.

همچنین 75% از روانپزشکان کمتر از BRL28400 (رئال) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از BRL28400 (رئال) درآمد دارند. یک روانپزشک با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 12600 BRL (رئال) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال،BRL16100 (رئال) در ماه درآمد داشته باشد، که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال،BRL22300 (رئال) در ماه، 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است.

در نمودار زیر سایر سطوح حقوق ماهیانه کار روانپزشکان در برزیل اشاره شده است:

سطوح حقوق ماهیانه کار روانپزشکان در برزیل

برای اطلاع از چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل جهت آغاز کار در این کشور، می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سوالات خود را بپرسید تا تجارب ما در این زمینه به شما منتقل شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *