ویزای مسافرتی کویت

جاذبه های گردشگری کویت

جاذبه های گردشگری کویت

کویت کشوری مسلمان است، جاذبه های گردشگری کویت ترکیبی از معماری و بناهای اسلامی با مدرنتیه است. کویت از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه است. در حقیقت، این کشور ششمین ذخیره بزرگ نفت در جهان را دارد. این یکی از دلایلی است که سالانه بسیاری از مهاجران به کویت می روند. اما جدا از فرصت های شغلی و ثروت عالی، کویت جاذبه های دیگری را به مهاجران و گردشگران پیشنهاد می دهد. در حال حاضر افرادی که در این کشور زندگی می کنند و برای کسانی که قصد دارند گردشگری را تجربه کنند، مکان های عالی در اینجا وجود دارد که می توانند از آنها دیدن کنند لذا در ادامه برای آشنایی با جاذبه های گردشگری کویت همراه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش باشید.

معرفی جاذبه های گردشگری کویت

برای بازدیدکنندگان و گردشگران در خاورمیانه، کویت می توانید بهترین نقطه شروع باشد. از نظر جغرافیایی کویت در امتداد خلیج فارس واقع شده و در بین عراق و عربستان سعودی قرار گرفته است. کویت ممکن است اولین مقصد تعطیلات برای ماجراجویی نباشد اما فرهنگ و تاریخ منحصر به فرد این کشور ممکن است شما را متعجب کند. ده ها جاذبه گردشگری وجود دارد که در مورد این کشور جالب توجه است. در کمتر از 100 سال، کویت به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل شده است، که بیشتر به دلیل صادرات نفت این کشور بوده است. با وجود این پیشرفت های سریع، بسیاری از مردم محلی هنوز سنت ها، اعتقادات و اعتقادات خود را حفظ می کنند و احساس غرور زیادی نسبت به سرزمینی دارند که در آن فرد می تواند جهان جدید و قدیم را ملاقات کند.

می توانید مساجد و معماری سنتی را در بین آسمان خراش های مدرن پیدا کنید. در حالی که شهر کویت یک شهری مدرن است، سواحل بسیار زیبا در گوشه و کنار آن یافت می شوند. از نظر هنری و فرهنگی هم حرف های برای گفتن دارد. در لیست زیر برخی از جاذبه های گردشگری کویت معرفی شده اند:

  • برج های کویت
  • موزه ملی کویت
  • مسجد جامع کویت
  • جزیره کوبار
  • موزه طارق رجب
  • خانه آینه ها
  • جزیره فیلکا
  • پارک الشهید
  • بازار المبارکیه

برترین جاذبه های گردشگری کویت

هالیوود خلیج دیگر فقط با نفت شناخته نمی شود. این کشور ساحلی که بین عراق و عربستان سعودی قرار دارد، بیش از آنچه تصور می کنند، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در جدول زیر 10 جاذبه برتر گردشگری در کویت معرفی شده اند:

مکانشرح
برج های کویتکویت دارای دو برج است که بیشتر به برج دوقلو معروف است. یک برج دارای یک نقطه دید 360 درجه است و به بازدید کنندگان اجازه می دهد تا از کویت و خلیج فارس از بالا دیدن کنند.
مسجد جامعاین مسجد رسمی و بزرگترین مسجد کویت است. با 144 پنجره و در از چوب ساج ساخته شده، به 45000 منطقه گسترش می یابد.
برج آزادیبرج آزادی با ارتفاع 372 متر دومین ساختمان بزرگ کویت در نظر گرفته شده است.
جزیره سبزاولین جزیره در خلیج فارس و مقصد گردشگری برای افراد محلی و خارجی محسوب می شود. در سال 1988 برای عموم مردم گشوده شد.
پارک الشهیدیکی از بزرگترین پارک های شهری کویت پارک الشهید است. این مکان به 3 باغ اصلی یعنی باغ فصلی، باغ واحه و باغ موزه تقسیم شده است. همچنین دارای موزه ها، تئاترها و مسیرهای پیاده روی دیگری برای گردشگران است.
برج الحمرابرج های الحمرا به عنوان بلندترین سازه کویت با ارتفاع 414 متر است و بسیاری از مکان های تفریحی و غذاخوری را در داخل دارد.
خانه صدودر نزدیکی موزه ملی کویت، خانه Sadu واقع شده است که در آن بسیاری از چیزهای هنری مشاهده می شود.
باغ وحش کویتدر Frawaniya، واقع شده است و بیش از 150 نوع حیوان از پرندگان تا لاک پشت ها را در خود جای داده است.
خانه آینه ایساختمانی زیبا پر از آینه با تزئینات مجلل است.
موزه ملی کویتاین موزه باستان شناسی کشور است.

درباره جاذبه های گردشگری کویت

درباره جاذبه های گردشگری کویت

کویت کشوری شگفت انگیز است و اگرچه جامعه ای چندفرهنگی در حال ظهور است، اما هنوز می توان سنت های اصلی آن را به شدت مورد توجه قرار داد. اگر می خواهید درباره کویت، مردم آن و فرهنگ آن بیشتر بدانید، در اینجا روش های مختلفی وجود دارد که چگونه می توانید بزرگترین گنجینه های این کشور را درک کنید. بهترین راه برای شناخت بیشتر کویت، بازدید همزمان از مکان های مختلف است. صرف نظر از اینکه شما به طور موقت در اینجا کار می کنید یا برای همیشه زندگی می کنید، شما باید مکان های بیشتری را جستجو کنید تا دانش شما در مورد فرهنگ و سنت های آن گسترش یابد. این چیزی است که مطمئناً از آن لذت خواهید برد.

اگر سعی نکنید غذاهای کویتی آن را بخورید، هرگز کویت را کاملاً نخواهید شناخت. این یکی از اساسی ترین عناصر در فرهنگ آنها به حساب می آید و همین که آن را امتحان کردید، دفعه دیگر مطمئناً به دنبال آن خواهید بود. می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

  • Machboos
  • Maglooba
  • Hamour
  • و Zabaidi

برای اطلاع از شرایط اخذ ویزای مسافرتی عمان مقاله ارائه شده را کلیک کنید.

مسجد جامع از جاذبه های گردشگری کویت

مسجد جامع کویت که به دلیل معماری اسلامی مشهور است، بزرگترین مسجد جامع کویت است. گنبد مرکزی 141 فوتی، ستون ها و طاق های نوک تیز با طرحی از پارسی ها وام گرفته شده، تنها برخی از ویژگی هایی است که بازدیدکنندگان از آن متحیر خواهند شد. این مسجد 220 هزار فوت مربع وسعت دارد و تورهای راهنمای رایگان برای این ساختمان چشمگیر وجود دارد. اگر می خواهید گشتی بزنید، حتماً تماس بگیرید و لباس مناسب بپوشید. روسری و عبای سر در صورت لزوم برای قرض گرفتن در دسترس زنان است. با چنین فضای داخلی با شکوه، جای تعجب نیست که مسجد جامع یکی از معروف ترین مکانها برای بازدید در کویت است.

این ساختمان با شکوه بینندگان دید بیشتری در مورد دین این کشور ارائه می دهد و بنابراین یکی از جالب ترین کارها در کویت است. با سقف طلایی تزئین شده و کاشی کاری های زیبا روی ستون ها تزئین شده است. به یاد داشته باشید که کفش ها باید درآورده شوند و زنان برای ورود به آن باید موهای خود را بپوشانند. افرادی که در مسجد هستند و عبادت می کنند به گرمی از شما استقبال می کنند و مشتاقانه می توانند در مورد دین و آداب و رسوم خود بیشتر به شما بگویند.

کاوش در کویت

سوق المبارکیه یکی از قدیمی ترین بازارهای کشور است. قدمت این مکان به 200 سال پیش برمی گردد و به دلیل سابقه آن، رفتن به اینجا برای افراد محلی و مهاجران هنوز هم یک هیاهو است. یکی از مواردی که قطعاً در اینجا از آن لذت خواهید برد، معامله با فروشندگان برای بردن فرش های ابریشمی و آثار باستانی مورد علاقه خود است. کویت مکان ها و اشیا تاریخی زیادی را در موزه های خود ذخیره می کند. اینجاست که می توانید قدیمی ترین آثار باستانی و تاریخی ترین هنرها و باستان شناسی را پیدا کنید. راه دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ و جمعیت کویت، عضویت در جشنواره ها است. هیجان انگیزترین جشنواره در اینجا توسط شرکت نفت کویت (KOC) برای بزرگداشت روزهای ملی و آزادی این کشور برگزار می شود.

در طول جشن، شما می توانید در قرعه کشی شرکت کنی، از نقاشی چهره برای کودکان خود بهره مند شوید و به نمایشگاه ها بروید. اگر واقعاً علاقه مند هستید که کشور کویت را بیشتر بشناسید، کانال های زیادی وجود دارد. می توانید در تورهای مختلف شرکت کنید و همه جای کویت را کاوش کنید.

در نمودار زیر میزان گردشگر در کویت در سالیان اخیر مشخص است:

میزان گردشگر در کویت در سال های اخیر

موزه طارق رجب کویت

موزه طارق راجب برای افرادی که عاشق تاریخ هستند بسیار جذاب است. این موزه مجموعه خصوصی گسترده ای را به نمایش می گذارد که جنبه های مختلف تمدن اسلامی را از ابتدای دوره تا دوران معاصر به تصویر می کشد. این موزه به عنوان پیشروترین موزه تخصصی در جواهرات Silver Folk، حدود 12000 قطعه دارد، اما با چشمگیرتر از آن بیش از 30000 مورد از خوشنویسی و سرامیک گرفته تا لباس ها و آلات موسیقی در آن نگهداری می شود. اتاق طلا مجموعه ای نادر از جواهرات طلا با برخی از قطعات مربوط به دوران پیش از اسلام است. حتی تعداد قابل توجهی قرآن و نسخه خطی از سراسر جهان اسلام وجود دارد. موزه طارق راجب در سال 1980 برای عموم افتتاح شد، توقفی جذاب در طول مدت اقامت شما در کویت است.

خانه آینه ای در کویت

با سفر به کویت می توانید به تنها خانه ای در جهان که با موزاییک آینه پوشیده شده است بروید. هنرمند ایتالیایی Lidia Qattan در سال 1966 شروع به تغییر شکل منزل شخصی او و همسرش کرد به گونه ای که اکنون هر اتاق دارای یک موضوع منحصر به فرد با مفاهیمی از دنیا دریا و سیاره زمین، زودیاک و راهرو ملل است. طبقه اول گالری های هنری او و شوهر مرحومش را در خود جای داده است، هرکدام با موضوع متفاوت. برخی از مضامین Lidia هنر درمانی و بازیافت هستند، در حالی که مضامین خلیفه قطان از تکامل تا حمله عراق به کویت است.

گشت و گذار در این خانه منحصر به فرد فقط با قرار قبلی امکان پذیر است. بلیط برای بزرگسالان 3KWD (دینار کویت) یا حدود $10 (دلار آمریکا) و 2KWD (دینار) یا حدود 7$ (دلار) برای کودکان دو ساله یا بزرگتر و دانش آموزان است. گشت و گذار در این خانه معروف همچنین شامل چای، کلوچه و اوقات خوش است. جهت دریافت اطلاعات درباره ویزای توریستی قطر می توانید مقاله منتشر شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را دنبال کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *