ویزای مسافرتی سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور

بازدید از جاذبه های گردشگری سنگاپور در چند دهه اخیر مورد توجه متقاضیان زیادی قرار گرفته که صدر جدول کشورهای زیبا با طبیعتی بکر قرار داد. از این رو موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم گرفته است تا در این مقاله به بررسی جاذبه های گردشگری این کشور بپردازد. سنگاپور جزیره ای کوچک واقع در جنوب شرقی آسیا است که پایتخت آن نیز به همین نام می باشد. سنگاپور شهری است که با آسمان خراش ها، زندگی شلوغ شبانه، آب و هوای استوایی و تجربه خرید مشهور است و حتی اگر این کشور از نظر جمعیت بسیار پرجمعیت باشد، منابع طبیعی و ذخایر بسیار زیادی در این باغ خارق العاده وجود دارد.

کشور سنگاپور

سنگاپور به عنوان یک زمین بازی برای ثروتمندان توصیف شده است و همین امر باعث شده تا کشور سنگاپور با وجود وسعت کم، به کشوری ثروتمند تبدیل شود. اما کشور سنگاپور، کشوری با امکانات فراتر از مراکز خرید پیشرفته، هتل های مجلل و غذاخوری های خوب می باشد، تاریخ پر جنب و جوش و محله های مختلف قومی، همراه با بسیاری از جاذبه های خانوادگی دوستانه و فضاهای عمومی دوست داشتنی که بازدید از این شهر آینده نگرانه را ارزشمند می کند. انگلیسی در همه جا صحبت می شود و علائم و نشانه ها نیز به انگلیسی است. در واقع، سنگاپور یکی از راحت ترین کشورها برای بازدید در آسیای جنوب شرقی است.

صنعت گردشگری در کشور سنگاپور

سنگاپور از زمان تبدیل دولت به جمهوری مستقل در سال 1965، به یک مقصد بین المللی که با افزایش مداوم ورود گردشگر مواجه شده است تبدیل شده. توسعه گردشگری بخشی از یک برنامه گسترده تر از برنامه ریزی متمرکز اقتصادی و فیزیکی است که باعث تغییر این کشور شده است. دولت بسیار فعال عمل کرده و سیاست های حامی گردشگری و همچنین زیرساخت ها و جاذبه هایی را ایجاد کرده است که کشور را به مرکزی برای گردشگری، اوقات فراغت و تجارت تبدیل کرده است. یکی از عناصر استراتژی ارتقا مداوم و سرمایه گذاری با هدف احیای مجدد و بعضاً اختراع مجدد بوده است. با این حال، مقامات به دلیل فشارهای توسعه عمومی با چالش های بی سابقه ای روبرو هستند. تغییر شرایط مستلزم ارزیابی مجدد سیاست های گردشگری و مفروضات اساسی است.

بررسی جاذبه های گردشگری سنگاپور

سنگاپور با ترکیبی از فرهنگ های آسیایی و اروپایی یکی از شهرهای بزرگ جهان است. از زمان استقلال به عنوان یک مستعمره تجاری انگلیس در سال 1819 تاسیس شد، این کشور به یکی از مرفه ترین شهرهای جهان تبدیل شده است و یکی از شلوغ ترین بنادر جهان را به خود اختصاص می دهد. در زیر لیستی از جاذبه های گردشگری این کشور ارائه شده است:

  • مارینا بی سندز
  • پرنده‌ی سنگاپوری
  • گاردنز بای بی
  • باغ‌های گیاه‌شناسی
  • محله‌ی چینی‌ها
  • هند کوچک و خیابان عرب‌ها
  • هتل رافلز
  • کلیسا و موزه‌ی چانگی
  • باغ‌وحش سنگاپور
  • فورت کانینگ پارک
  • جزیره‌ی سنتوسا
  • خیابان اورچارد
  • اسکله‌ی کلارک
  • موزه‌ی تمدن‌های آسیایی
  • پولائو اوبین (جزیره‌ی گرانیت)

در ادامه به توضیح برخی از این جاذبه ها خواهیم پرداخت.

مارینا بی سندر از جاذبه های گردشگری سنگاپور

مارینا بی سندر استراحتگاهی که هزینه ساخت آن 5.7 میلیارد $ (دلار آمریکا) هزینه داشته است، این ساختمان را به گرانترین ساختمان جهان در هنگام افتتاح در سال 2010 تبدیل می کند. مارینا بی سندر تفرجگاهی که همه چیز را در خود جای داده است: یک هتل لوکس، رستوران، یک مجموعه بی پایان از فروشگاه ها، یک مرکز همایش که یکی از بزرگترین ها در آسیا است، تئاتر ، موزه آرت ساینس و سایر مراکز تفریحی. این جاذبه همچنین دارای یک زمین اسکیت داخلی است که با یخ مصنوعی ساخته شده است.

گاردنز بای بی از جاذبه های گردشگری سنگاپور

گاردنز بای بی از جاذبه های گردشگری سنگاپور

گاردن بای بی (باغ های کنار خلیج) اخیراً به جاذبه های گردشگری سنگاپور اضافه شده است، این باغ که کمتر از یک دهه است افتتاح شده، در یک زمین احیا شده در مرکز سنگاپور ساخته شده است. این باغ از 3 باغ کوچکتر تشکیل شده است: باغ مرکزی، باغی با یک پیاده روی در کنار آب که در نهایت 2 باغ دیگر را به هم متصل می کند. خلیج شرقی که با تکمیل بخشها به صورت فازهای در حال باز شدن است و خلیج جنوبی، بزرگترین باغ، باغبانی گرمسیری را به نمایش می گذارد و شامل ساختارهای درخت مانند تا ارتفاع 50 متر (160 فوت) است که بر چشم انداز باغ ها تسلط دارند.

جزیره‌ی سنتوسا از جاذبه های گردشگری سنگاپور

این جاذبه در جزیره ای در ساحل جنوبی سنگاپور واقع شده است که در آن هتل ها، رستوران ها، پارک های تفریحی وجود دارند. در این مکان، جاذبه ها به طور واضح در اطراف دریا قرار دارند: پارک زندگی دریایی، جزیره دلفین، یک پارک آبی و یک آکواریوم. از دیگر جاذبه های این جزیره می توان به استودیو یونیورسال سنگاپور اشاره کرد. این استراحتگاه بیش از 60 گزینه ناهار خوری برای میهمانان در نظر گرفته است.

هتل رافلز از جاذبه های گردشگری در کشور سنگاپور

هتل رافلز، با سبک استعماری برازنده، چهره سنگاپور است. این هتل در سال 1887 افتتاح شده است، به سرعت به مکانی برای اقامت و گردشگری در سنگاپور تبدیل شده است. این مظهر لوکس دارای 15 رستوران است، هتل رافلز افسانه ای در سراسر جهان است، تا دربانان شیک یکدست که مهمانان را با این قسمت از تاریخ جنوب شرقی آسیا آشنا می کنند. لابی ساختمان اصلی در حالی که موزه هتل در طبقه 3 واقع شده است، برای بازدید عموم آزاد است.

هزینه ویزای توریستی سنگاپور

سنگاپور از نظر استانداردهای جنوب شرقی آسیا، کشور گرانی محسوب می شود و هزینه آن تقریباً 2 برابر هزینه های مشابه در منطقه است. طی چند سال گذشته، این شهر برخی از ماهیت گرفته و دلتنگ کننده خود را از دست داده و به شهر بسیار سرگرم کننده تبدیل شده است. در ادامه جدولی از هزینه های مربوط به سفر به این کشور آورده شده است:

سطحمحل اقامت به $ (دلار آمریکا)خورد و خوراک به $ (دلار آمریکا)حمل و نقل به $ (دلار آمریکا)جاذبه های گردشگری به $ (دلار آمریکا)میانگین مخارج روزانه به $ (دلار آمریکا)
سطح پائین1520103015
معمولی3530153035
لوکس1301005050 الی 100130

کشور سنگاپور به عنوان یکی از جاذبه های توریستی در جنوب شرقی آسیا و به عنوان کشوری پیشرفته با اقتصاد قوی در دهه های اخیر بسیار خودنمایی کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم از جاذبه های توریستی و گردشگری در این کشور و همچنین شرایط و هزینه های گردشگری لازم توضیح دهیم. در صورت هر گونه ابهام و یا سوال ا کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *