ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی در آنگولا

تحصیل پزشکی در آنگولا

تحصیل پزشکی در آنگولا برای افرادی که به دنبال اخذ مدرک معتبر بین المللی در خارج از کشور هستند بهترین انتخاب می باشد. آموزش پزشکی در آنگولا در طول سال ها با تلاش دولت برای بهبود و ارتقای بخش آموزش رو به افزایش بوده است. علاوه بر این، چندین دانشگاه پزشکی ثبت شده در آنگولا وجود دارد که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند.

علاوه بر این، دانشجویان پزشکی در آنگولا می توانند با شرکت در فعالیت ها تفریحی و خیریه و همچنین از طریق تور در کشور منحصر به فرد آنگولا زندگی خود را ارزشمند کنند و به طور کلی آنگولا برای دانشجویانی که مایل به تحصیل پزشکی در این کشور هستند چیزهای زیادی برای ارائه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در آنگولا، ما را در این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در آنگولا

سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان تحصیل پزشکی در آنگولا را به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر بین المللی انتخاب می کنند. اغلب دانشگاه های آنگولا دارای رتبه جهان در بین دانشگاه های معتبر جهانی می باشند. به طور کلی یکی از اصلی ترین دلایل تحصیل پزشکی در آنگولا، وجود موسسات آموزشی متعدد در رشته های مختلف پزشکی می باشد.

البته لازم به ذکر است که، دانشگاه های پزشکی در آنگولا در کنار ارائه آموزش های پیشرفته در سطح بین المللی، شهریه نسبتا کمی را از دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل پزشکی در این کشور را دارند دریافت می کنند. علاوه بر این اغلب این دانشگاه ها به دانشجویان کم بضاعت که توان مالی کافی برای تحصیل پزشکی در این کشور را ندارند بورسیه و کمک های مالی مختلفی را نیز ارائه می دهند.

در جدول زیر می توانید معتبرترین دانشگاه های پزشکی در آنگولا را با شهریه سالانه آنها با یکدیگر مقایسه فرمایید:

معتبرترین دانشگاه های پزشکی در آنگولاشهریه سالانه به (کوانزای آنگولا)خصوصیات
دانشگاه کاتولیک690000AOAدانشگاه کاتولیک آنگولا یک موسسه مذهبی و خصوصی است که دارای دانشکده پزشکی معتبری می باشد. این دانشگاه در سال 1998 در شهر لواندا تاسیس شد.
دانشگاه خصوصی آنگولا940000AOAاولین دانشگاه خصوصی که در حوزه های پزشکی شروع به فعالیت کرد دانشگاه خصوصی آنگولا بوده است.
دانشگاه متدیست850000دانشگاه متدیست آنگولا یک دانشگاه خصوصی است که توسط کلیسای متدیست در آنگولا تاسیس شده است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشگاه پزشکی در آنگولا را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشگاه پزشکی در آنگولا را از دیدگاه دانشجویان بین المللی

شرایط ورود برای تحصیل پزشکی در آنگولا

بر خلاف اغلب کشورهای آفریقایی مدرن، شرایط ورود برای تحصیل پزشکی در آنگولا به نسب ساده تر می باشد. به همین جهت سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل پزشکی در آنگولا به این کشور سفر می کنند. برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی آنگولا، به غیر از ارائه مدرک دیپلم دبیرستان که به زبان پرتغالی یا انگلیسی ترجمه شده است.

متقاضیان برای تحصیل پزشکی در این کشور باید دروس دیگری را نیز تکمیل کرده باشند که این دروس شامل شیمی 1 و 2، فیزیک 1 و ریاضیات می شود. علاوه بر این، به دلیل تعداد متقاضیان و تعداد محدوید دانشگاه های پزشکی، نمره بالا نیز مورد نیاز است. از سوی دیگر، در برخی از دانشگاه های پزشکی در آنگولا یادگیری قبلی و تجربه کاری نیز برای متقصیان الزامی است. همچنین در مورد دانشگاه کاتولیک آنگولا تسلط به دور زبان پرتغالی و انگلیسی نیز الزامی خواهد بود.

شرایط ورود برای تحصیل پزشکی در آنگولا

الزامات زبان برای تحصیل پزشکی در آنگولا

یکی از اصلی ترین چالش های تحصیل پزشکی در آنگولا برای دانشجویان بین المللی، وجود الزامات زبانی خاص حین تحصیل در این کشور می باشد. به طور کلی، پرتغالی زبان اصلی آموزشی است که در دانشگاه های پزشکی آنگولا استفاده می شود. به این ترتیب تسلط به زبان پرتغالی برای همه متقاضیان دانشکده پزشکی الزامی است. البته این نیاز را می توان با شرکت در امتحانات مختلف در دانشگاه های آنگولا برآورده کرد. به طور مثال زبان پرتغالی به مدت 395 ساعت در سطح سال سوم برای دانشجویان بین المللی اجرا می شود. اگرچه زبان پرتغالی عمدتا برای تدریس در دوره های پزشکی در آنگولا استفاده می شود، برخی از دوره ها نیز در این کشور ممک است به زبان انگلیسی تدری شود.

به عنوان مثال در دانشگاه کاتولیک و دانشگاه خصوصی آنگولا دانشجویان یک ترم را به عنوان ترم بین المللی می گذرانند. به طور کلی یکی از اصلی ترین دلایل انصراف دانشجویان بین المللی از تحصیل پزشکی در آنگولا وجود موانع زبانی گسترده در این کشور می باشد. زیرا تعداد محدودی از دانشگاه های پزشکی در این کشور به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی دروس پزشکی را آموزش می دهند. که اغلب دانشگاه های انگلیسی زبان این کشور نیز به دلیل استقبال بی شمار دانشجویان بین المللی از پذیرش بیش از حد دانشجویان بین المللی خودداری می کنند.

زندگی دانشجویی در آنگولا

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل پزشکی در آنگولا، زندگی دانشجویی منحصر به فرد این کشور برای دانشجویان بین المللی می باشد. برای لذت بردن از تحصیل در آنگولا، اغلب دانشجویان ترجیح می دهند به سفر بروند و از زیبایی های عجیب و غریب این کشور در طول سفر لذت ببرند. زیرا مکان های مختلفی در آنگولا برای بازدید وجود دارد.

نیمی از محبوب ترین فعالیت های دانشجویان در آنگولا پیوستن به یک باشگاه ورزشی است. این امر تجربه هیجان انگیزیر ا برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. زیرا ورزش آنها را با دانشجویان دیگر در جامعه نزدیک تر می کند. همچنین دانشجویان زمانی را نیز برای بازدید از برخی از مکان های برتر آنگولا برای نوشیدن و لذت بردن از اوقات فراغت خود اختصاص می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل پزشکی در آنگولا به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات پرتکرار تحصیل پزشکی در آنگولا

در این بخش در خصوص سوالات مهم تحصیل پزشکی در آنگولا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

  • الزامات زبان برای تحصیل پزشکی در آنگولا شامل چه مواردی می باشد؟ یکی از اصلی ترین چالش های تحصیل پزشکی در آنگولا برای دانشجویان بین المللی، وجود الزامات زبانی خاص حین تحصیل در این کشور می باشد. به طور کلی، پرتغالی زبان اصلی آموزشی است که در دانشگاه های پزشکی آنگولا استفاده می شود. به این ترتیب تسلط به زبان پرتغالی برای همه متقاضیان دانشکده پزشکی الزامی است. البته این نیاز را می توان با شرکت در امتحانات مختلف در دانشگاه های آنگولا برآورده کرد. به طور مثال زبان پرتغالی به مدت 395 ساعت در سطح سال سوم برای دانشجویان بین المللی اجرا می شود. اگرچه زبان پرتغالی عمدتا برای تدریس در دوره های پزشکی در آنگولا استفاده می شود، برخی از دوره ها نیز در این کشور ممک است به زبان انگلیسی تدری شود. به عنوان مثال در دانشگاه کاتولیک و دانشگاه خصوصی آنگولا دانشجویان یک ترم را به عنوان ترم بین المللی می گذرانند.
  • شرایط ورود برای تحصیل پزشکی در آنگولا به چه صورت می باشد؟ بر خلاف اغلب کشورهای آفریقایی مدرن، شرایط ورود برای تحصیل پزشکی در آنگولا به نسب ساده تر می باشد. به همین جهت سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل پزشکی در آنگولا به این کشور سفر می کنند. برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی آنگولا، به غیر از ارائه مدرک دیپلم دبیرستان که به زبان پرتغالی یا انگلیسی ترجمه شده است، متقاضیان برای تحصیل پزشکی در این کشور باید دروس دیگری را نیز تکمیل کرده باشند که این دروس شامل شیمی 1 و 2، فیزیک 1 و ریاضیات می شود. علاوه بر این، به دلیل تعداد متقاضیان و تعداد محدوید دانشگاه های پزشکی، نمره بالا نیز مورد نیاز است. از سوی دیگر، در برخی از دانشگاه های پزشکی در آنگولا یادگیری قبلی و تجربه کاری نیز برای متقصیان الزامی است. همچنین در مورد دانشگاه کاتولیک آنگولا تسلط به دور زبان پرتغالی و انگلیسی نیز الزامی خواهد بود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *