ویزای تحصیلی

تحصیل در آنگولا

تحصیل در آنگولا

طی سالهای اخیر تحصیل در آنگولا به دلیل رشد بی سابقه این کشور در حوزه های مختلف آموزشی، مورد توجه بسیاری از کشورهای خارجی قرار گرفته است. آنگولا کشوری است که در مرکز آفریقای جنوبی قرار دارد که دارای موسسات آموزشی پیشرفته در تمامی مناطق می باشد. پرتغالی زبان رسمی این کشور است و اغلب دروس جهت تحصیل در آنگولا در دانشگاه های آنگولا به زبان پرتغالی تدریس می شوند.

یکی از مزیت های تحصیل در آنگولا این است که، برای افرادی که پرداخت شهریه برایشان دشوار است طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد. به طور کلی دولت آنگولا در حال برداشتن گام هایی بزرگ برای اطمینان از بهبود سیستم آموزش عالی خود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در آنگولا، ما را در این مقاله که با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل در آنگولا

یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب دانشجویان برای تحصیل در آنگولا، وجود دانشگاه ها وکالج های پیسرفته در این کشور می باشد. علاوه بر این اغلب دانشگاه های آنگولا در بین بهترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شده اند. سیستم آموزش عالی آنگولا دارای 19 دانشگاه دولتی و خصوصی و بیش از 290 برنامه تحصیلی است. اما تنها 3 دانشگاه برتر در آنگولا وجود دارد که طبق تحقیقات صورت گرفته از دانشجویان بین المللی جزو بهترین دانشگاه های این کشور شناخته شده اند. زیرا این دانشگاه ها دارای رتبه بالای جهان در میان موسسات آموزشی در آنگولا می باشند.

در جدول زیر می توانید معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل را با هزینه شهریه سالانه آنها با یکدیگر مقایسه فرمایید:

معتبرترین دانشگاه های آنگولاشهریه سالانه به AOA کوانزای آنگولاخصوصیات
دانشگاه کاتولیک950000AOAاین دانشگاه یک موسسه مذهبی خصوصی است که در سال 1991 در پایتخت این کشور شهر لوآندا تاسیس شد. این دانشگاه سالانه به چندین دانشجوی بین المللی بورسیه تحصیلی ارائه می هد.
دانشگاه خصوصی آنگولا910000AOAدانشگاه خصوصی آنگولا یک موسسه آموزشی خصوصی در لواندا است که در سال 2001 تاسیس شد. این دانشگاه از دانشجویان دکترا در رشته های مختلف تحصیلی پذیرایی می کند. همچنین محیط مطالعه بین المللی را برای دانشجویان فراهم می کند.
دانشگاه متدیست840000AOAموسسه آموزشی متدیست یکی از مقرون به صرفه ترین دانشگاه های آنگولا می باشد. که هر ساله از دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرایی می کند.

معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل در آنگولا

کار حین تحصیل در آنگولا

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل در آنگولا، امکان کار ضمن تحصیل در این کشور می باشد. اتباع کشورهای خارجی که قصد تحصیل در آنگولا را دارند اما بضاعت مالی کافی برای تحصیل در این کشور را ندارند می توانند حین تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند. دانشجویان بین المللی با کار ضمن تحصیل می توانند علاوه بر آشنایی بیشتر با فرهنگ کسب و کار این کشور، پس انداز قابل توجهی را در حین تحصیل در آنگولا داشته باشند.

به طور کلی دانشجویان بین المللی می توانند برای کاهش هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که، برای کار حین تحصیل در آنگولا باید با برخی از قوانین کار دانشجویی در این کشور به خوبی آشنا شوید. به طور مثال دانشجویان بین المللی فقط می توانند 25 ساعت در هفته در آنگولا مشغول به کار شوند.

برای اینکه بیشتر با انواع مشاغل دانشجویی آنگولا برای کار حین تحصیل آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

انواع مشاغل دانشجویی برای کار حین تحصیلدستمزد ماهیانه به (کوانزای آنگولا)توضیحات
تدریس زبان550000AOAمردم آنگولا در زبان انگلیسی خیلی خوب نیستند، به همین جهت استقبال از مدرسان زبان انگلیسی در این کشور بسیار خوب است.
فروشندگی290000AOAدانشجویان بین المللی می توانند در خرده فروشی ها و مغازه های پوشاک آنگولا کار کنند تا آنها را تبلیغ کنند و تعداد مشتریان را افزایش دهند. البته هرچه دانشجویان بیشتر بفروشند درآمد بیشتری دارند.
دستیار پرستار315000AOAدانشجویان می توانند به عنوان دستیار پرستار یا کارمند بهداشت در خاننه شغلی را پیدا کنند. همچنین دانشجوبان می توانند برای بیمارانی که نمی توانند به بیمارستان بروند پشتیبانی خانگی ارائه می دهند.
پیک210000AOAتحصیل در آنگولا یکی از متداول ترین مشاغل های دانشجویی در آنگولا می باشد، که دانشجویان می توانند به صورت پاره وقت در آن مشغول به کار شوند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شغل دانشجویی از دیدگاه دانشجویان بین المللی را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شغل دانشجویی از دیدگاه دانشجویان بین المللی

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در آنگولا

شرایط درخواست برای تحصیل در آنگولا به نسب سایر کشورهای آفریقایی نسبتا متفاوت تر است. اسناد و الزامات اساسی جهت پذیرش دانشگاه آنگولا به شرح زیر می باشد:

مدارک مورد نیازتوضیحات
پاسپورتارائه پاسپورت به همراه کپی آن الزامی است. همچنین پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه پس از ورود به کشور معتبر باشد.
انگیزه نامهاین نامه ای است که توسط متقاضی برای شخص خاص نوشته می شود.
عکس6 قطعه عکس در اندازه پاسپورت که اخیرا گرفته شده است.
شماره تماسدانشجویان اطلاعات تماسی خود را باید در اختیار موسسه مربوطه قرار دهند.
بیمه سلامتدانشجویان بین المللی باید در مواقع ضروری بیمه سلامت داشته باشند.

اخذ بورسیه برای تحصیل در آنگولا

اتباع کشورهای خارجی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل در آنگولا را ندارند می توانند از بورسیه های تحصیلی این کشور استفاده کنند. بورسیه های و کمک های مالی در آنگولا توسط دولت و با همکاری دانشگاه های این کشور به دانشجویان بین المللی اعطاء می شود. این بورسیه ها دانشجویان کم بضاعت را قادر می سازد تا از فرصت های برابر با همتایان خود در سراسر جهان برخوردار باشند.

البته لازم به ذکر است که برای دریافت بورسیه دولتی آنگولا دانشجویان بین المللی باید در یک موسسه آموزشی در آنگولا پذیرفته شده باشند. علاوه بر این اغلب بورسیه های آنگولا بر اساس شایستگی به دانشجویان بین المللی اعطا می شود. در آخر اینکه، چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل در آنگولا گرفته اید، می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر با مشاوران مجرب موسسه حقوی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

پرتکرارترین سوالات تحصیل در آنگولا

در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما در خصوص تحصیل در آنگولا پاسخ می دهیم:

  • معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل در آنگولا کدام اند؟ دانشگاه کاتولیک، دانشگاه خصوصی آنگولا و دانشگاه متدیست
  • انواع مشاغل دانشجویی آنگولا برای کار حین تحصیل در آنگولا شامل چه مشاغلی می باشد؟ تدریس زبان، فروشندگی، دستیار پرستار و پیک
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *