ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در فیجی

تحصیل دندانپزشکی در فیجی

تحصیل دندانپزشکی در فیجی در دانشگاه های خوب و مناسبی که این کشور دارد امکان پذیر است. انگلیسی به طور گسترده در فیجی به عنوان یکی از 3 زبان اصلی، همراه با فیجی و هندوستانی صحبت می شود. همه دانشگاه ها از زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزشی استفاده می کنند، بنابراین موانع زبانی نباید در هنگام تحصیل در فیجی نگران کننده باشد. پروازهای مستقیم به فیجی از پورت مورسبی با Air Niugini وجود دارد یا می توانید از طریق بریزبن استرالیا سفر کنید. زندگی فیجی ها حول کلیسا، دهکده، زمین راگبی و باغ می چرخد. فیجی ها نگرش بسیار آرامی دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات کامل و مشاوره تخصصی در حوزه دندان پزشکی در فیجی مشاور و پشتیبان شماست.

شغل دندانپزشکی در فیجی

سلامت دهان یعنی عاری بودن از درد دهان و صورت، سرطان دهان و گلو، عفونت و زخم های دهان، بیماری پریودنتال (لثه)، پوسیدگی دندان، از دست دادن دندان و سایر بیماری ها و اختلالاتی که ظرفیت را در گاز گرفتن، جویدن، لبخند زدن، صحبت کردن محدود می کند. برخی اطلاعات همگانی در فیجی بسیار مورد اهمیت هستند و برای دندان پزشکان نیز تاثیرات مثبتی دارد و مثلا دندان های شیری و مجموعه اولیه دندان های کودکان برای اینکه تمیز و سالم رشد و کنند و نیاز به ارتودنسی نداشته باشند دائما چک می شوند. سپس با دندان های دائمی و در مقطع دبستان و راهنمایی مرتبا تحت نظر پزشکان هستند. در سنین حدود 6 تا 12 سالگی  که ریخته و جایگزین می شود شغل دندان پزشکان در فیجی بسیار موثر است.

بهداشت دهان و دندان به معنای تمیز نگه داشتن دهان، لثه ها و دندان ها و رفتارهای سالم و شیوه زندگی خوب است که به حفظ سلامت دهان و دندان شما کمک می کند. همچنین راه ‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از ماندگاری دندان‌هایتان در طول عمر اطمینان حاصل کنید. این موارد در زیر بررسی می شوند. آیا می ‌دانستید که سلامت دهان و دندان شما می ‌تواند سرنخ ‌هایی در مورد سلامت کلی شما ارائه دهد. یا اینکه مشکلات در دهان می ‌تواند بر بقیه بدن شما تأثیر بگذارد؟ سلامت دهان و دندان برای سلامت عمومی و کیفیت زندگی شما ضروری است، پس حتما مراقب دندان ها، زبان و دهان خود باشید.

جایگاه رشته دندانپزشکی در فیجی

در فیجی، سلامت دهان از اهمیت بالایی برخوردار است. دسترسی خوبی برای افراد به ابزارهای مناسب برای سلامت دهان و دندان وجود دارد، مانند مسواک و خمیر دندان حاوی فلوراید و غذاهای مناسب و سالم که برای دندان های قوی مفید هستند، اما در نظرسنجی ملی بهداشت دهان در سال 2004، 88% از 6 سال افراد مسن در فیجی علائم پوسیدگی دندانی (پوسیدگی دندان) را در دندان های اصلی خود نشان دادند و 85% بدون هیچ درمانی پوسیدگی دندان (پوسیدگی دندان) پیشرفت کرده بودند.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است چنین آمار بالایی را ایجاد کرده باشد، برخی از مشکلات رایج در فیجی عبارتند از:

  • دسترسی محدود به مراقبت های منظم و حرفه ای دندانپزشکی در راستای تحصیل در فیجی
  • مراقبان در مورد بهداشت دهان و دندان فرزندان خود آگاه نیستند.
  • اقدامات برای سلامت دهان و دندان (در زیر) به اندازه کافی منظم انجام نمی شود.
  • کودکانی که درد ناشی از پوسیدگی دندان را تجربه می کنند، آن را تشخیص نمی دهند یا نادیده می گیرند و اجازه پیشرفت آن را می دهند.
  • ترس از خدمات دندانپزشکی و تاخیر در جستجوی درمان، که باعث بدتر شدن مشکلات می شود.

جایگاه رشته دندانپزشکی در فیجی

 کالج های رشته دندانپزشکی در فیجی

آرزوی شغلی در پزشکی را دارید؟ یا شاید بهداشت محیط یا دندانپزشکی؟ کالج پزشکی، پرستاری و علوم بهداشتی (CMNHS) مجموعه ای از برنامه های گواهی، دیپلم، لیسانس و تحصیلات عالی تحصیلات تکمیلی (HE) را برای شما ارائه می دهد.CMNHS پایه های خود را به دهه 1800 بازمی گرداند. این 2 موسسه که قبلا با نام‌ های دانشکده پزشکی فیجی (FSM) و دانشکده پرستاری فیجی (FSN) شناخته می ‌شدند، به ترتیب در سال ‌های 1885 و 1893 تأسیس شدند. این کالج که اکنون به عنوان کالج پزشکی، پرستاری و علوم بهداشتی شناخته می شود، به ارائه آموزش با کیفیت برای متخصصان سلامت آینده فیجی و سایر کشورهای جزیره اقیانوس آرام ادامه می دهد.

کالج های رشته دنداپزشکی در فیجی شامل 5 مدرسه است:

  • دانشکده علوم پزشکی
  • دانشکده علوم بهداشت
  • دانشکده دندانپزشکی و بهداشت دهان
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده بهداشت عمومی و مراقبت های اولیه

مزایای تحصیل دندانپزشکی در فیجی

با بیش از 250 سال تجربه در آموزش متخصصان بهداشت، کالج تضمین می کند که فارغ التحصیلان خود یک تجربه یادگیری جامع را دریافت می کنند تا به ارائه دهندگان خدمات دلسوز در جامعه خود تبدیل شوند. کالج دستاوردهای گسترده ای را دریافت کرده است تا اطمینان حاصل شود که با خواسته های آموزش بهداشت پویا مطابقت دارد. سازمان بهداشت جهانی مرکز تحقیقات کالج (مرکز تحقیقات اقیانوس آرام برای پیشگیری از چاقی و بیماری‌های غیرواگیر) را به عنوان مرکز همکاری تعیین کرد. برنامه لیسانس علوم آزمایشگاهی پزشکی (BMLS) ارائه شده توسط CMNHS اکنون توسط موسسه استرالیایی دانشمندان پزشکی  (AIMS) معتبر است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی در فیجی هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی در فیجی

دپارتمان تصویربرداری و آناتومی پزشکی کالج توسط فدراسیون جهانی اولتراسوند در پزشکی و زیست ‌شناسی به عنوان مرکز آموزش معرفی شده است و CMNHS را به مرکز منطقه ‌ای برای آموزش کاربران چند رشته ‌ای اولتراسوند تبدیل می ‌کند. دکتر اوریپا واقا، کارمند CMNHS، اخیراً با مدرک دکترای دندانپزشکی بالینی در رشته جراحی دهان فارغ التحصیل شد و او را به اولین جراح دهان زن در اقیانوس آرام تبدیل کرد. کمیته اخلاق تحقیقات سلامت کالج گواهی اعتبار را توسط کمیته اخلاق ملی تحقیقات انسانی فیجی دریافت کرد، که اثربخشی سازمانی آن را همانطور که توسط تیم اعتباربخشی و تأیید ارزیابی شده است، ثابت می ‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه تحصیل دندانپزشکی در فیجی و اخذ پذیرش تحصیلی مشاور و پشتیبان شماست.

سوالات رایج در باب تحصیل دندان پزشکی در فیجی

در این قسمت از مقاله سعی کرده ایم تا به چند سوال شما در مورد تحصیل دندان پزشکی در فیجی پاسخ دهیم:

  • مدت تحصیل دندانپزشکی در فیجی چند سال است؟ مدت تحصیل دندانپزشکی در فیجی 5 سال است.
  • برای تحصیل رشته دندان پزشکی در فیجی چه دانشگاهی را پیشنهاد می کنید؟ کالج پزشکی فیجی دانشگاه خوبی برای تحصیل دندان پزشکی در فیجی است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *