ویزای تحصیلی

تحصیل در بوتان

تحصیل در بوتان

اگر به دنبال تحصیل در قاره پهناور آسیا هستید، تحصیل در بوتان یکی انتخاب هوشمندانه برای شما خواهد بود. بوتان یک کشور کوهستانی محصور در خشکی در آسیا است که در انتهای شرقی هیمالیا واقع شده است. که از شمال با چین، و از جنوب، شرق و غرب با جمهوری هند همسایه است. بوتان طعم و حال و هوای فرهنگی متمایز خود را با ترکیب عناصر فرهنگ هند و چین، با کیفیتی غیر قابل توصیف حفظ می کند. بوتان نه تنها یکی از شادترین کشورهای جهان است، بلکه منطقه ای عمیقا مذهبی و یک کشور کاملا مذهبی محسوب می شود. هدف ما و همکارانمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص شرایط آموزش در بوتان بوده است.

نکته قابل توجه در خصوص آموزش در بوتان این است که، هیچ گونه موانع زبانی برای تحصیل برای اتباع خارجی وجود ندارد. با اینکه اغلب مردم بوتان به زبان ملی این کشور که یک زبان تبت جنوبی است و تا حدودی به زبان سیکیمی نزدیک است صحبت می کنند. اما به طور کلی دانشجویان بین المللی که به دنبال رفتن به خارج از کشور به بوتان هستند، نباید بیش از حد نگران موانع زبان در این کشور باشند. اغلب بوتانی ها نه تنها به زبان انگلیسی مسلط هستند، بلکه تمامی دوره های در این کشور به زبان انگلیسی تدریس می شود. علاوه بر این، اکثر دانشجویانی که در بوتان زندگی می کنند ترجیح می دهند در خوابگاه ها بمانند. زیرا تعداد زیادی از اساتید و کارکنان نیز در محوطه دانشگاه زندگی می کنند، که باعث ایجاد یک زندگی امن، سالم و تعاملی دانشگاهی می شود.

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل در بوتان

طی سال های اخیر آموزش در بوتان به دلیل وجود دانشگاه های معتبر بین المللی در این کشور مورد توجه اغلب دانشجویان مستعد از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. بوتان به عنوان کشوری که در قاره آسیا واقع شده است برخی از بهترین ها را از نظر تحصیلات دانشگاهی به اتباع خارجی ارائه می دهد. نکته قابل توجه در خصوص دانشگاه های بوتان این است که، اغلب دانشگاه های این کشو در بین برترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شده اند. همچنین بر خلاف اکثر دانشگاه های آسیایی از شرایط پذیرش بسیار ساده ای برخوردار هستند. به طور که تمامی افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های بوتان را دارند می توانند به راحتی در این دانشگاه ها به تحصیل خود ادامه دهند.

در جدول زیر می توانید برترین دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به بوتان را مورد بررسی قرار دهید:

برترین دانشگاه های بوتانرتبه جهانیخصوصیات
دانشگاه سلطنتی بوتان862دانشگاه سلطنتی بوتان یک موسسه آموزشی دولتی است که در سال 2002 در این کشور تاسیس شد. دانشگاه سلطنتی بوتان دارای پردیس های زیادی در سراسر کشور است و سالانه به بیش از صده ها تبعه خارجی بورسیه تحصیلی اعطا می کند.
دانشگاه سلطنتی تیمفو1051این موسسه آموزشی یکی از بزرگترین دانشگاه های خصوصی در بوتان محسوب می شود. این دانشگاه در سال 2008 تاسیس شد و به هنوان اولیت دانشگاه خصوصی در بوتان شروع به فعالیت کرده است. این دانشگاه در حدود 10 کیلومتری پایتخت بوتان واقع شده است.
دانشگاه سلطنتی مدیریت945دانشگاه سلطنتی مدیریت یکی از موسسات آموزشی پیشرو در بوتان است که در سال 1985 تاسیس شد. دانشگاه سلطنتی مدیریت یکی از قدیمی ترین موسسات آموزشی در بوتان محسوب می شود. همچنین مسئولیت ایجاد برخی از بهترین تجار کشور را بر عهده دارد.

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل در بوتان

کار حین تحصیل در بوتان

بوتان به عنوان یک کشور صنعتی در قاره آسیا، همواره برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل و مهاجرت به بوتان بوده اند، مشاغل دانشجویی گسترده ای را حین تحصیل به آنها ارائه کرده است. به طور کلی یکی از اصلی ترین مزیت های اعزام دانشجو به بوتان امکان کار حین تحصیل برای دانشجویان بین المللی بوده است. بوتان فرصتی را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند تا برای کسب درآمد بیشتر به کار پاره وقت در این کشور بپردازند. کار حین تحصیل به افزایش مالی دانشجو کمک زیادی می کند و به آنها در تامین سایر هزینه ها کمک می کند.

برخی از مشاغل دانشجویی که در بوتان مورد توجه اغلب دانشجویان بین المللی قرار می گیرد عبارت اند از:

برترین مشاغل دانشجویی در بوتانتوضیحات
کارورزدانشجویان بین المللی در اولین قدم می توانند به عنوان کارورز کار کنند و از این طریق خود را برای اشتغال آینده آماده کنند. اکثر شرکت ها در بوتان هر ساله طبق هماهنگی با دانشگاه ها کارآموز جذب می کنند.
کار آنلاینکار آنلاین در بوتان به دانشجویان اجازه می دهد تا از راحتی اتاق خوابگاه خود یا در اوقات فراغت خود کار کنند.
دستیاران فروشگاهدانشجویان بین المللی می توانند در این کشور به عنوان دستیار فروشگاه کار کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند.
پیشخدمتبوتان تعداد زیادی رستوران و هتل دارد که دانشجویان می توانند به عنوان پیشخدمت در آنها کار کنند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شغل دانشجویی در بوتان را از دیدگاه دانشجویان خارجی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شغل دانشجویی در بوتان

اخذ ویزا برای تحصیل در بوتان

یکی از بزرگترین چالش های اتباع کشورهای خارجی برای اعزام دانشجو به بوتان روند اخذ ویزای تحصیلی این کشور می باشد. زیرا فرآیند درخواست ویزای تحصیلی بوتان بر خلاف اغلب کشورهای آسیایی بسیار پیچیده تر است. به طور کلی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال آموزش در بوتان هستند، باید قبل از اعزام به این کشور برای ویزای تحصیل بوتان اقدام نمایند. یکی از الزامات اساسی برای درخواست ویزای تحصیلی بوتان، ارائه گواهی پذیرش از یک دانشگاه معتبر در این کشور می باشد. زیرا بدون دریافت نامه پذیرش از دانشگاه مربوطه در این کشور اجازه درخواست ویزای تحصیلی بوتان را نخواهید داشت. روند پردازش ویزای تحصیلی بوتان نیز بین 30 تا 45 روز کاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

پرتکرارترین سوالات در خصوص تحصل در بوتان

در این بخش به مهم ترین سوالات سما پاسخ می دهیم:

  • نام برترین دانشگاه ها جهت تحصیل در بوتان چیست؟ دانشگاه سلطنتی بوتان، دانشگاه سلطنتی تیمفو و دانشگاه سلطنتی مدیریت
  • شرایط اخذ ویزا برای تحصیل در بوتان شامل چه مواردی می باشد؟ از بزرگترین چالش های اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل روند اخذ ویزای تحصیلی این کشور می باشد. زیرا فرآیند درخواست ویزای تحصیلی بوتان بر خلاف اغلب کشورهای آسیایی بسیار پیچیده تر است. به طور کلی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل در بوتان هستند، باید قبل از اعزام به این کشور برای ویزای تحصیل بوتان اقدام نمایند. یکی از الزامات اساسی برای درخواست ویزای تحصیلی بوتان، ارائه گواهی پذیرش از یک دانشگاه معتبر در این کشور می باشد. زیرا بدون دریافت نامه پذیرش از دانشگاه مربوطه در این کشور اجازه درخواست ویزای تحصیلی بوتان را نخواهید داشت. روند پردازش ویزای تحصیلی بوتان نیز بین 30 تا 45 روز کاری می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *