ویزای تحصیلی

تحصیل در السالوادور

تحصیل در السالوادور

تحصیل در السالوادور که یکی از کشورهای خاص و جذاب است می تواند مقصد مناسبی برای دانشجویان بین المللی باشد زیرا زبان تحصیل و زبان رسمی این کشور اسپانیایی است. السالوادور کشور کوچک و پرجمعیتی است که در آمریکای مرکزی واقع شده است. این شهر دارای 25 آتشفشان و 14 دریاچه، نقاط موج سواری، سواحل شنی سیاه و پارک های ملی زیبا است. السالوادور به عنوان یک کشور مملو از موزه ‌ها، دریاچه‌ ها، آتشفشان ‌ها و بسیاری از مکان ‌های منحصربه ‌فرد دیگر است.

سایر نقاط کشور برای دوستداران طبیعت و معتادان به ماجراجویی باید دیدن کنند، با برخی از بهترین مکان های موج سواری در La Libertad، El Sunzal، El Zonte و El Cuco. خارجی ها از کاوش در ویرانه های باستانی مایاها در تازومال و سان آندرس و همچنین دهکده حفاظت شده مایا جویاس د سرن لذت خواهند برد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله ای در خصوص مهاجرت تحصیلی به السالوادور در اختیار شما قرار داده اند.

بررسی تحصیل در السالوادور

تحصیل در السالوادور همه اینها و بیشتر را فراهم می کند. این بهترین مکان برای دانشجویان تحصیل در خارج از کشور است تا در مورد مکان‌ های تاریخی و موزه‌ های مختلف بیاموزند و در عین حال با برخی از برنامه ‌های تحصیلی شناخته ‌شده محدود شوند. تحصیل در السالوادور تا کلاس نهم (تا سن 14 سالگی) رایگان است. آموزش در السالوادور توسط وزارت آموزش این کشور تنظیم می شود. دانشگاه السالوادور بزرگترین و تنها دانشگاه دولتی این کشور است. چندین دانشگاه خصوصی نیز آموزش عالی ارائه می دهند. دانشگاه السالوادور دارای یک پردیس اصلی در سن سالوادور و سه پردیس دیگر در سانتا آنا، سان میگل و سن ویسنته است.

این دانشگاه‌ ها برنامه‌ هایی را ارائه می ‌دهند که منجر به دریافت مدارک معتبر بین ‌المللی در معماری، معماری داخلی، طراحی گرافیک، طراحی صنایع دستی، علوم ارتباطات، روان‌ شناسی، هنرهای نمایشی، موسیقی، حقوق، روابط بین ‌الملل، مدیریت بازرگانی، اقتصاد بازرگانی، امور مالی بازرگانی، بازاریابی، حسابداری، فناوری اطلاعات و گردشگری می ‌شوند. دولت در سال 2014 با آژانس توسعه بین ‌المللی ایالات متحده برای بهبود موسسات آموزش عالی در داخل کشور با برنامه‌ های درسی و آموزش اساتید به‌روز شده وارد مشارکت شد. نرخ باسوادی در السالوادور 89.01% است. در حالی که نرخ باسوادی مردان 91.1% و برای زنان 87.23% است.

در نمودار زیر شاهد نرخ سواد در السالوادور هستید:

نرخ سواد در السالوادور

زندگی دانشجویی در السالوادور

در خصوص مهاجرت به السالوادور چند نکته وجود دارد که باید قبل از بیرون رفتن در السالوادور به آنها توجه کنید. واحد پول رسمی السالوادور دلار آمریکا است. در ژانویه 2001، السالوادور دلار آمریکا را به عنوان واحد پول رسمی خود پذیرفت و جایگزین کولون شد. کارت های اعتباری به طور گسترده پذیرفته شده اند، اگرچه بسیاری از موسسات هزینه اضافی اضافه می کنند. ویزا و مسترکارت و امریکن اکسپرس استفاده می شود. دستگاه های خودپرداز در اکثر شهرها و شهرستان ها موجود است. بانک هایی مانند Banco Agricola، Scotiabank و Banco Cuscatlan دارای بزرگترین شبکه های خودپرداز هستند. کارت های ویزا و مستر کارت به طور کلی به خوبی کار می کنند. هنگام برداشت، به دنبال کابین های قفل امن تری هنگام برداشت پول باشید و از بیرون آوردن پول نقد در شب خودداری کنید.

زندگی دانشجویی در السالوادور

مزایای تحصیل در السالوادور

دانشگاه ‌های السالوادور برنامه ‌های متنوعی را ارائه می ‌دهند که منجر به دریافت مدارک بین ‌المللی شناخته شده ‌ای می ‌شود که امکان اشتغال در هر نقطه از جهان را فراهم می ‌کند. السالوادور برخی از خوشمزه ترین غذاهای جهان را ارائه می دهد که بومی این کشور هستند. علاوه بر غذا خوردن، این فرصت را دارید که طرز تهیه برخی از غذاها را بیاموزید. دانشگاه‌ های السالوادور برنامه‌ های تحصیلی بسیاری از جمله مهندسی، معماری، معماری داخلی، طراحی گرافیک، طراحی صنایع دستی، علوم ارتباطات، روان ‌شناسی، فناوری اطلاعات و گردشگری را ارائه می ‌دهند. این کشور ترکیبی جالب از سنت های بومی آمریکا و تأثیرات اروپایی به ویژه اسپانیایی دارد. این کشور یک تجربه فرهنگی منحصر به فرد را ارائه می دهد که شما را در میان شگفتی های معماری شهرها گم می کند.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل در السالوادور

دانشگاه السالوادور یا دانشگاه السالوادور قدیمی ترین و برجسته ترین موسسه دانشگاهی در السالوادور است. این دانشگاه به عنوان دانشگاه ملی کشور عمل می کند. دانشگاه نیو سان سالوادور “UNSSA” در بحبوحه یک تشنج سیاسی و اجتماعی متولد شد که به طور آخرالزمانی، جنگ غم انگیز و خونینی را که برای کشور ما عزادار خواهد بود، اعلام کرد و به ویژه با نیاز به افتتاح موسسات آموزش عالی جدید، قبل از تعطیلی مکرر دانشگاه السالوادور شکل گرفت. این با آرمان های صلح، آزادی و فرهنگ به وجود می آید و متقاعد شده است که اگر عدالت و نظم در کشور ما وجود نداشته باشد، صلح واقعی وجود نخواهد داشت.

اینکه اگر به عقاید مخالف خود احترام گذاشته نشود و ابتکار ضعیف ترین ها به زنجیر کشیده و دست کم گرفته شود، آزادی وجود نخواهد داشت و دانشگاه به عنوان دانشگاه اندیشه و در نتیجه در فضای تعادل ایدئولوژیک نه تنها باید به نسل های جدید دانشجو آموزش دهد، بلکه بیش از هر چیز باید فرهنگ سازی کند. به همین دلیل است که شعار خود را: “صلح با آزادی و فرهنگ”. وی فعالیت تدریس خود را از دی ماه 1359 آغاز کرد و در 3 آبان 1360 به مقام حقوقی دست یافت.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر السالوادور هستید:

نام دانشگاهرتبه در السالوادوررتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهان
Jose Simeon Canas Central American University12423726
University of El Salvador22694031
Francisco Gavidia University34306783
Don Bosco University44527081
Captain General Gerardo Barrios University54937623

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پشتیبان و مشاور شما در مسیر مهاجرت تحصیلی به السالوادور می باشد.

سوالات رایج در خصوص تحصیل در السالوادور

در بخش پایانی مقاله پاسخگوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • آیا می توان در السالوادرور تحصیل کرد؟ بله این کشور اسپانیایی زبان می تواند مقصد خوبی در قاره آمریکا باشد.
  • آیا شرایط تحصیلی در السالوادور خوب است؟ بله شما می توانید با نرخ پذیرش بالا شانس خوبی در زمینه تحصیلی در این کشور داشته باشید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *