ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در فیجی

تحصیل داروسازی در فیجی

تحصیل داروسازی در فیجی یک تصمیم جالب برای تحصیل و کار است. آیا مایل به تحصیل در خارج از کشور در یک منطقه عجیب و غریب هستید، اما در مورد مشکلات ارتباطی کمی نگران هستید؟ انگلیسی به طور گسترده در فیجی صحبت می شود، به عنوان یکی از 3 زبان رسمی همراه با فیجی و هندی فیجی. زمانی که در فیجی تحصیل می کنید درک شدن هرگز مشکلی نیست. نداشتن هیچ مانع زبانی که ارتباط را مختل کند برای چانه زدن در بازارهای محلی برای بردن سوغاتی به خانه نیز عالی است. در صورتی که نیاز به اطلاعات تخصصی تر دارید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل داروسازی در دانشکده داروسازی فیجی

دانشکده پزشکی فیجی (FSM) آموزش داروسازی را از سال 1944 ارائه می دهد. فلسفه ارائه آموزش از آموزش تکنسین داروسازی به آموزش داروساز در سال 1991 تغییر کرد و از آن زمان، فارغ التحصیلان داروسازی از FSM بر عملکرد داروسازی در فیجی و در فیجی تأثیر گذاشتند. سایر کشورهای منطقه اقیانوس آرام فارغ التحصیلان مدرک FSM در داروسازی اکنون 46% از داروسازان فعال در بخش خصوصی فیجی را تشکیل می دهند. 10 نفر از 68 فارغ التحصیل داروسازی فیجی از سال 1993 از فیجی مهاجرت کرده اند. این آمارها پیشرفت در فلسفه آموزش داروسازی در فیجی را توصیف می کند و اشتغال فعلی و مهاجرت تمام فارغ التحصیلان داروسازی را از زمان معرفی آموزش داروساز (به جای آموزش تکنسین داروسازی آن زمان) در سال 1991 دنبال می کند.

FPBS خدمات دارویی و رهبری را برای وزارت و دولت فراهم می کند. این سرویس خود را با جهت استراتژیک دولت برای دستیابی به اهداف نهایی، یعنی بهبود نتایج سلامت در فیجی، هماهنگ کرده است.FPBS دارای تعدادی ذینفع داخلی از جمله بیماران، کارگران، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، امکانات بهداشتی و کارکنان است. FPBS همچنین با ذینفعان خارجی مانند وزارت دارایی، کمیسیون بازرگانی فیجی، موسسات دانشگاهی سوم، شورای مصرف‌ کننده، اداره پلیس، عمده ‌فروشان، داروخانه ‌های خرده ‌فروشی، بانک ‌های تجاری، دبیرخانه کمیسیون اقیانوس آرام و دفتر وکیل عمومی و تامین‌ کنندگان بین ‌المللی همکاری نزدیکی دارد.

تحصیل داروسازی در دانشکده داروسازی فیجی

اهداف رشته داروسازی در فیجی

اهداف کلیدی بخش داروسازی در فیجی در سیاست ملی محصولات دارویی منعکس شده است. داروسازان و اتحادیه برای اطمینان از در دسترس بودن آماده و قابل اعتماد داروهای با کیفیت خوب، قابل قبول ایمن و موثر اثبات شده با قیمتی که فرد و جامعه می توانند بپردازند. منطقی کردن استفاده از فرآورده های دارویی از طریق ارائه اطلاعات بهبود استفاده از دارو و آموزش متخصصان بهداشت و از طریق آموزش عموم در مورد استفاده مناسب نیز از اهداف داروسازان در فیجی محسوب می شود.

حوزه های کلیدی رشته داروسازی در فیجی عبارتند از:

  • مدیریت تدارکات و تامین: کار با سهامداران کلیدی و مدیریت فعالیت های زنجیره تامین برای نیازهای تجهیزات پزشکی برای وزارت
  • سازمان بازرسی و تنظیم مقررات: اداره و اجرای فرمان حرفه داروسازی و فرمان فرآورده های دارویی
  • مرجع داروهای ضروری: استفاده با کیفیت از محصولات پزشکی را ترویج می کند
  • خدمات داروسازی سازمانی: بر محصولات تحویلی خدمات داروخانه در تأسیسات نظارت کنید
  • طرح خرید انبوه: یک نهاد تجاری که محصولات پزشکی منتخب را به بخش خصوصی بازاریابی و می فروشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در داروسازی در فیجی هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در داروسازی در فیجی

هزینه های تحصیل داروسازی در فیجی

هزینه های تحصیل در فیجی بسته به نوع مدرک تحصیلی دانشجو متفاوت است. به طور کلی، هزینه برای دانشجویان بین المللی کمی بالاتر از دانشجویانی است که در فیجی زندگی می کنند. همانطور که گفته شد، هزینه ها اغلب با تحصیل در کشورهایی مانند ایالات متحده یا کانادا قابل مقایسه است. بسیاری از دانش آموزان ممکن است واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی از خود مدارس یا سازمان های مستقل باشند. دانش ‌آموزان همچنین می ‌توانند زمانی که متعهد می ‌شوند در فیجی باقی بمانند و در برخی صنایع مورد نیاز کار کنند، واجد شرایط کاهش نرخ‌ ها باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با اخذ پذیرش تحصیلی و ارائه مشاوره تحصیلی در حوزه تحصیل داروسازی در فیجی راهنما و همراه شماست.

سوالات متداول در مورد تحصیل داروسازی در فیجی

در بخش پایانی مقاله تحصیل داروسازی در فیجی به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه تحصیل داروسازی در فیجی چقدر است؟ هزینه های تحصیل در فیجی بسته به نوع مدرک تحصیلی دانشجو متفاوت است. به طور کلی، هزینه برای دانشجویان بین المللی کمی بالاتر از دانشجویانی است که در فیجی زندگی می کنند.
  • آیا شرایط برای تحصیل داروسازی در فیجی مناسب است؟ بله شرایط خوب مانند دانشگاه و دروس و اساتید مناسب برای تحصیل داروسازی در فیجی وجود دارد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *