ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در بوتسوانا

تحصیل داروسازی در بوتسوانا

تحصیل داروسازی در بوتسوانا به دلیل زیرساخت های پیشرفته این کشور در حوزه های مختلف پزشکی مورد توجه بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که، آموزش و تحصیل داروسازی در بوتسوانا توسط شورای داروسازی بوتسوانا تنظیم می شود. همچنین برنامه درسی مورد استفاده برای مطالعه داروسازی در بوتسوانا برای تمرکز بر علوم دارویی، عمل داروسازی و دارو درمانی طراحی شده است. حداقل شرط لازم برای کار به عنوان یک داروساز در بوتسوانا کارشناسی داروسازی است که یک مدرک برنامه 4 ساله است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در امر مهاجرت به بوتسوانا، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در این خصوص می باشد. متقاضیان با تحصیل داروسازی در بوتسوانا می توانند از مدارک معتبر دانشگاه های این کشور نیز برای اهداف شغلی خود در سرتاسر جهان استفاده کنند.

شرایط پذیرش در مقاطع مختلف برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند، باید شرایط پذیرش این رشته تحصیلی را در مقاطع مختلف مورد بررسی قرار دهند. زیرا شرایط پذیرش برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا با توجه به مقطع تحصیلی متقاضیان متفاوت است. یکی از اصلی ترین مقاطع برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا تحصیل در مقطع کارشناسی داروسازی در این کشور می باشد. مدرک کارشناسی داروسازی یک مدرک تحصیلات تکمیلی معتبر 4 ساله است که منجر به واجد شرایط بودن برای ثبت نام به عنوان داروساز در بوتسوانا می شود. ناگفته نماند که صلاحیت در زبان انگلیسی برای پذیرش در دوره کارشناسی داروسازی باید نشان داده شود.

قبل از درخواست برای کارشناسی داروسازی باید شرایط زیر را رعایت کنید:

  • فرم درخواست
  • نمرات معدل
  • بیانیه ای از هدف
  • ریز نمرات رسمی
  • سابقه کیفری

یکی دیگر از مقاطعی که دانشجویان بین المللی برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا می توانند برای آن درخواست دهند، مقطع کارشناسی ارشد داروسازی می باشد. پس از گذراندن موفقیت آمیز مقطع کارشناسی، متقاضیان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد یعنی مدرک فوق لیسانس که یک دوره تمام وقت 2 ساله است شرکت کنند.

متقاضیان واجد شرایط برای پذیرش در کارشناسی ارشد داروسازی مشروط به داشتن شرایط زیر هستند:

  • حداقل سابقه 15 سال تحصیل
  • ارائه مدرک کارشناسی 3 تا 4 ساله در رشته علوم یا داروسازی یا سایر رشته های مرتبط
  • اثبات تسلط به زبان انگلیسی
  • متقاضیان باید مدرک کارشناسی علوم بهداشتی واجد شرایط را در 10 سال گذشته به پایان رسانده باشند.
  • در 18 ماه اخیر تحصیل در مقطع کارشناسی به معدل کلی 0 یا بیشتر، یا اینکه 60% را به پایان رسانده اند.
  • پذیرش فقط 2 بار در سال از ژانویه تا ژوئن و از ژوئن تا نوامبر صورت می گیرد.

شرایط پذیرش در مقاطع مختلف برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا

اخذ ویزای دانشجویی برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا

یکی از اصلی ترین چالش هایی که دانشجویان بین المللی برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا باید طی کنند، اخذ ویزای دانشجویی بوتسوانا می باشد. یک دانشجوی بین المللی برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا برای مدت بیش از 6 ماه باید جهت درخواست ویزای دانشجویی این کشور اقدام کند. دانشجویان بین المللی می توانند درخواست ویزای تحصیلی خود را با پرداخت هزینه لازم 490BWP (پولای بوتسوانا) تکمیل کنند. البته لازم به ذکر است که، نرخ پذیرش کلی ویزای دانشجویی برای تمام مقاطع تحصیلی داروسازی در این کشور حدود %90 تا 95% است.

در نمودار زیر می توایند روند درخواست ویزای دانشجویی بوتسوانا را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای دانشجویی بوتسوانا

رسیدگی به اکثر درخواست های ویزای دانشجویی برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا حدود 4 هفته طول می کشد. همچنین اگر فردی برای دوره خاصی که بیش از 10 ماه در بوتسوانا تحصیل کند و در پایان سال تحصیلی بوتسوانا به پایان برسد ویزای آنها اغلب تا 15 مارس معتبر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که، افرادی که به دنبال ویزای دانشجویی برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند، باید در یک موسسه آموزشی معتبر در این کشور پذیرفته شده باشند.

به طور معمل دانشجویان برای درخواست ویزای دانشجویی بوتسوانا باید موارد زیر را ارسال کنند:

الزامات اساسی برای درخواست ویزای دانشجوییتوضیحات
شناسنامهارائه شناسنامه به همراه کپی اسکن شده آن
پاسپورتارائه پاسپورت معتبر بین المللی به همراه کپی آن
گواهی پذیرشگواهی ثبت نام یا نامه پیشنهاد از دانشگاه داروسازی در بوتسوانا
اثبات تمکن مالیشواهد وجوه کافی در طول تحصیل در بوتسوانا
بیمه سلامتارائه مدارکی کبنی بر پوشش بیمه سلامت در بوتسوانا
مهارت انگلیسیارائه نتایج مهارت زبان انگلیسی
سوابق کیفرینتایج بررسی سوابق کیفری در تمامی نقاط جهان
عکس4 قطعه عکس در اندازه پاسپورت

کار حین تحصیل داروسازی در بوتسوانا

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل داروسازی در بوتسوانا، امکان کار حین تحصیل در این کشور می باشد. دانشجویان بین المللی که به همراه تحصیل داروسازی در بوتسوانا به دنبال پس انداز در این کشور هستند، می توانند برای مشاغل دانشجویی این کشور درخواست دهند. اغلب دانشگاه های داروسازی در بوتسوانا برای دانشجویانی که به دنبال کار ضمن تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند، مشاغل دانشجویی گوناگونی را در محوطه دانشگاه های این کشو.ر در نظر گرفته اند. البته دانشجویانی که به دنبال کسب درامد حین تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند، می توانند خارج از محوطه دانشگاه های این کشور نیز مشغول به کار شوند. دانشجویان با کار حین تحصیل در بوتسوانا می توانند بخش عمده ای از هزینه های تحصیل و زندگی خود را در این کشور پوشش دهند.

برخی از محبوب ترین مشاغل دانشجویی برای دانشجویان داروسازی در بوتسوانا عبارت اند از:

محبوب ترین مشاغل دانشجویی برای دانشجویان داروسازی در بوتسوانا

البته لازم به ذکر است که دانشجویانی که به دنبال کار حین تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند باید قوانین موجود در این زمینه را رعایت کنند. به طور مثال دانشجویان داروسازی که به دنبال کار در بوتسوانا هستند، فقط اجازه دارند که 20 ساعت در هفته در این کشور مشغول به کار شوند. علاوه بر این کار پاره وقت دانشجویان در بوتسوانا نباید به روند تحصیلی آنها در این کشور لطمه ای وارد کند. در غیر این صورت دانشجویان داروسازی اجازه کار ضمن تحصیل در این کشور را نخواهند داشت. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا گرفته اید، برای اطمینان خاطر بیشتر با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار تحصیل داروسازی در بوتسوانا

سوالات مهم در خصوص تحصیل داروسازی بدین شرح می باشد:

  • شرایط پذیرش در مقاطع مختلف برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا چگونه می باشد؟ اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند، باید شرایط پذیرش این رشته تحصیلی را در مقاطع مختلف مورد بررسی قرار دهند. زیرا شرایط پذیرش برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا با توجه به مقطع تحصیلی متقاضیان متفاوت است. یکی از اصلی ترین مقاطع برای تحصیل داروسازی در بوتسوانا تحصیل در مقطع کارشناسی داروسازی در این کشور می باشد. مدرک کارشناسی داروسازی یک مدرک تحصیلات تکمیلی معتبر 4 ساله است که منجر به واجد شرایط بودن برای ثبت نام به عنوان داروساز در بوتسوانا می شود. ناگفته نماند که صلاحیت در زبان انگلیسی برای پذیرش در دوره کارشناسی داروسازی باید نشان داده شود. همچنین متقاضیان باید بتوانند حداقل نمره پذیرش رتبه سوم بوتسوانا توسط دانشگاه خاصی که ممکن است برای آن درخواست کند کسب کنند.
  • شرایط کار حین تحصیل داروسازی در بوتسوانا به چه صورت می باشد؟ یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل داروسازی در بوتسوانا، امکان کار حین تحصیل در این کشور می باشد. دانشجویان بین المللی که به همراه تحصیل داروسازی در بوتسوانا به دنبال پس انداز در این کشور هستند، می توانند برای مشاغل دانشجویی این کشور درخواست دهند. اغلب دانشگاه های داروسازی در بوتسوانا برای دانشجویانی که به دنبال کار ضمن تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند، مشاغل دانشجویی گوناگونی را در محوطه دانشگاه های این کشو.ر در نظر گرفته اند. البته دانشجویانی که به دنبال کسب درامد حین تحصیل داروسازی در بوتسوانا هستند، می توانند خارج از محوطه دانشگاه های این کشور نیز مشغول به کار شوند. دانشجویان با کار حین تحصیل در بوتسوانا می توانند بخش عمده ای از هزینه های تحصیل و زندگی خود را در این کشور پوشش دهند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *