ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در بوتان

تحصیل داروسازی در بوتان

بوتان به دلیل داشتن یک سیستم آموزشی مدرن در قاره آسیا، همواره مورد توجه دانشجویان برای تحصیل داروسازی در بوتان بوده است. علاوه بر این، بوتان یک مکان ساده است که از نظر فرهنگی بسیار غنی است و دانشجویان می توانند شاهد فرهنگ غنی جدیدی باشند که قبلا تجربه نکرده اند. تحصیل داروسازی در بوتان طی سالهای اخیر به دلیل رشد قابل توجه این کشور در حوزه های درمانی مورد توجه اغلب دانشجویان بین المللی از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است. بوتان یکی از بهترین مقاصد بین المللی برای دانشجویان خارجی است که قصد دارند در رشته داروسازی تحصیل کنند. نه تنها به این دلیل که بوتان فرصتی را برای دانشجویان فراهم می کند تا سبک زندگی جدید را تجربه کنند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین راهنما در این مسیر برای شما خواهد بود. نکته قابل توجه این است که، هر دانشجوی بین المللی می تواند گواهی داروسازی در انگلستان را دریافت کند، تا جایی که علاقه مند به رشته شیمی و صنایع دارویی باشند. همچنین مدرک داروسازی در بوتان برای دانشجویان علاقه مند به شیمی و نحوه کمک پزشکی به بیماران با شرایط آنها ایده آل است. دوره های داروسازی در بوتان به طور کلی 4 سال طول می کشد. همچنین ماژول های این رشته تحصیلی به فارماکولوژی، زیست شناسی، داروسازی، شیمی و اخلاق می پردازد. دانشجویان همچنین از موقعیت های کاری در صنعت برای ارائه بینش های ارزشمند و تجربه حرفه ای بهره مند خواهند شد.

تحصیل داروسازی در بوتان و بررسی انواع مدارک تحصیلی

دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل داروسازی در بوتان هستند، می توانند با گذراندن دوره های تحصیلی در این کشور مدارک معتبری را در این رشته تحصیلی دریافت کنند. یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل در بوتان اخذ مدارک معتبر بین المللی از دانشگاه های این کشور می باشد. نکته قابل توجه این است که اغلب مدارک اعطایی توسط دانشگاه های بوتان در اغلب کشورهای جهان معتبر هستند. بنابراین دانشجویان با اخذ مدارک معتبر داروسازی در بوتان می توانند در تمامی نقاط جهان به راحتی مشغول به کار شوند. در نهایت اینکه مدارک داروسازی در بوتان بستگی به توانایی مالی دانشجو و زمان مطالعه او دارد.

در جدول زیر می توانید مدارکم معتبر تحصیل داروسازی در بوتان را با یکدیگر مقایسه فرمایید:

مدارک معتبر داروسازی در بوتانتوضیحات
دیپلم داروسازیاین مدرم مستلزم اخذ مدرک کارشناسی ارشد داروسازی می باشد و این مطالعه 4 تا 5 سال طول می کشد. همچنین در طی این برنامه تحصیلی دانشجویان باید واحد های فارماکولوژی، زیست شناسی، فیزیولوژی، شیمی و اخلاق حرفه ای را طی کنند.
دیپلم دستیار داروسازیمدت زمان سپری کردن این دوره در بوتان حدود 24 هفته است و دستیاران داروساز با مدرک تحصیل داروسازی در بوتان در کنار داروسازان کار می کنند.
دیپلم داروساز فنیتکنسین های بهداشتی در بوتان اغلب تمایل دارند در بیمارستان ها کار کنند جایی که نقش اصلی آنها اطمینان از تحویل دارو و دوز مناسب به بیماران است. این مدرک نیز شامل تولید دارو، کنترل کیفیت و همچنین آزمایشات بالینی است. طول دوره برای دریافت این مدرک نیز 1 سال است.

تحصیل داروسازی در بوتان و بررسی انواع مدارک تحصیلی

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل داروسازی در بوتان

همانطور که اشاره شد، تحصیل داروسازی در بوتان به دلیل وجود دانشگاه های معتبر بین المللی در این رشته تحصیلی مورد تقاضا بسیاری از دانشجویان قرار گرفته است. به طور کلی بوتان به دلیل داشتن موسسات آموزشی پیشرفته در رشته داروسازی مشهور است. علاوه بر این، اغلب دانشگاه های داروسازی در بوتان در بین برترین دانشگاه های داروسازی جهان ربته بندی شده اند. نکته قابل توجه در خصوص دانشگاه های داروسازی در بوتان این است که، شرایط پذیرش در دانشگاه های این کشور به نسبت اغلب کشورهای آسیایی بسیار ساده تر است. زیرا در روند پذیرش دانشگاه های داروسازی در بوتان از بوروکراسی های اداری پیچیده خبری نیست.

در جدول زیر می توانید برترین دانشگاه های داروسازی در بوتان را با یکدیگر مقایسه فرمایید:

برترین دانشگاه های داروسازی در بوتانهزینه شهریه سالانه به (نگولتروم بوتان)خصوصیات
دانشکده سلطنتی بوتان65000BTNدانشکده داروسازی در موسسه سلطنتی بوتان یکی از فعال ترین موسسات آموزشی در بوتان در رشته داروسازی می باشد. که سالانه بیش از صدها دانشحوی بین المللی را در این دانشکده پذیرش می کند.
دانشکده داروسازی تیمفو77000BTNدانشکده داروسازی تیمفو از معدود دانشگاه های داروسازی در بوتان می باشد که به دانشجویان بین المللی بورسیه های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهد.
دانشگاه سلطنتی RIM49500BTNاین موسسه آموزشی به صورت دولتی اداره می شود که در سال 1988 تاسیس شد. این موسسه طیف وسیعی از برنامه ها را برای داروسازان ارائه می دهد.

چشم انداز شغلی پس از تحصیل داروسازی در بوتان

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل داروسازی در بوتان وچود چشم اندازهای شغلی گسترده در این کشور برای فارغ التحصیلان می باشد. مشاغل داروسازی در بوتان به شرح زیر می باشند:

مشاغل داروسازی در بوتانتوضیحات
داروسازاکثر فارغل التحصیلان داروسازی در بوتان در داروخانه های بیمارستانی پیچیده یا داروخانه های محلی کار می کنند و از تجویز داروی بدون نسخه اطمینان می دهند.
دستیار داروخانهدستیاران داروسازی در بوتان در کنار تکنسین ها کار می کنند و بسیاری از فعالیت ها را به صورت موقت انجام می دهند. که می تواند شامل گرفتن و توزیع نسخه ها، کمک به سفارش سهام برای اطمینان از برآورده شدن تقاضای مشتریان باشد.
تکنسین داروسازیتکنسین های داروسازی در بوتان تمایل دارند در دو حوزه بیمارستان ها و داروخانه های محلی کار کنند و از تامین دوز صحیح دارو به بیماران اطمینان حاصل کنند.

البته لازم به ذکر است که برای ورود به مشاغل داروسازی در بوتان، متقاصیان باید به زبان های انگلیسی و زبان محلی این کشور آشنایی کامل داشته باشند. زیرا در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای حین کار داروسازی در این کشور مواجه خواهند شد. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل داروسازی در بوتان گرفته اید، جهت اطمینان خاطر بیشتر با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار تحصیل داروسازی در بوتان

در این بخش به سوالات پرتکرار شما در خصوص تحصیل داروسازی پاسخ می دهیم:

  • برترین دانشگاه ها جهت تحصیل داروسازی در بوتان کدام اند؟ دانشکده سلطنتی بوتان، دانشکده داروسازی تیمفو و دانشگاه سلطنتی RIM
  • چشم انداز شغلی پس از تحصیل داروسازی در بوتان به چه مواردی اشاره دارد؟ داروساز، دستیار داروخانه و تکنسین داروسازی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *