مهاجرت تحصیلی فیلیپین

بورسیه تحصیلی در فیلیپین

بورسیه تحصیلی در فیلیپین

در کشور فیلیپین نیز مانند سایر کشورها، دانشجویان بومی و بین المللی می توانند از بورسیه تحصیلی در فیلیپین استفاده کنند و هزینه ها را به صورت جزئی و یا کلی کاهش دهند. البته به طور کلی هزینه تحصیل در کشور فیلیپین نسبت به سایر کشورهای اروپایی بالا نمی باشد. این برنامه های بورسیه تحصیلی در فیلیپین در مقاطع مختلف و رشته های تحصیلی مختلف در دسترس دانشجویان است. برای استفاده از این بورسیه ها تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرایط آن را بررسی کنید. در صورت داشتن آن شرایط برای دریافت آن از طریق دانشگاه خود درخواست دهید. بورسیه های تحصیلی در فیلیپین در انواع و پوشش ها خلفی ارائه می شود. در ادامه این نگارش همراه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید تا با بورسیه تحصیلی در فیلیپین آشنا شوید.

تحصیل در فیلیپین با بورس تحصیلی

دانشجویان ممکن است مشغول تحصیل در فیلیپین در رشته های مختلف از جمله زبان و فرهنگ گرفته تا امور مالی و اقتصادی بین المللی و حتی هنر باشند. برخی از زمینه های مورد علاقه برای تحصیل در فیلیپین زبان و ادبیات، تاریخ، سیاست، علوم پزشکی، آموزش، فرهنگ، هنر و علوم انسانی، اقتصاد و مطالعات محیط زیست است. تحصیل در خارج از کشور و کشور فیلیپین برای دانشجویان خارجی ممکن است بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر از آن باشد که تصور کنید. با بودجه ارائه شده از منابع دولتی و خصوصی، فرصت های بسیاری برای مطالعه در فیلیپین وجود دارد. بسیاری از دانشگاه ها بورسیه های تحصیلی را برای دانشجویان خارجی دارند. برای اطلاع از برنامه های در دسترس است. همچنین می توانید به دانشگاه مورد نظر خود مکاتبه کنید.

پوشش کمک هزینه تحصیلی در فیلیپین

به طور کلی در فیلیپین بورسیه های تحصیلی مختلفی ارائه می شود که به 2 صورت پوشش کلی و جزئی به دانشجویان ارائه می شود. این پوشش ها به صورت زیر می باشند.

  • پوشش کامل: بورسیه های تحصیلی کامل شهریه و هزینه تحصیل را پوشش می دهد. همچنین ممکن است هزینه های متفاوتی از قبیل اسکان، کمک هزینه زندگی، کمک هزینه خرید کتاب و موارد مشابه را نیز در بر بگیرد. بورس های تحصیلی کامل معمولا به دانشجویانی ارائه می شود. حداقل نمره آنها در آزمون ورودی دانشگاه ها بیش از 95% باشد. برخی دانشگاه ها و دانشکده ها همچنین بورسیه های تحصیلی کاملی را به دانشجویانی که فارغ التحصیل رشته های تحصیلی خاص در دبیرستان خود هستند، ارائه می دهند. همچنین برخی از موسسات می توانند بر اساس یک مجموعه مشخص و جامع از شرایط مورد نیاز، بورسیه های کامل اعطاء کنند. شما به احتمال زیاد براساس کیفیت رزومه تحصیلی و متناسب بودن شرایط کلی می توانید از این بورس بهره مند شوید.
  • پوشش جزئی: اگر در آزمون ورودی دانشگاه خود 90% الی 94% نمره را کسب کرده اید. بخشی از لیست برتر گروه فارغ التحصیلی در دانشگاه قبلی هستید ممکن است فرصتی برای استفاده از این بورس تحصیلی داشته باشید. بورسیه تحصیلی جزئی یا کمک هزینه تحصیلی جزئی طیف متنوعی از تخفیف شهریه را از 25% تا 75% پوشش می دهد. رایج ترین آنها نصف یا 50% از کل شهریه را پوشش می دهد. داشتن تخفیف بیشتر به معنای تحقق یا صلاحیت رسیدن به سطح بالاتر برای دانشجو است.

جهت تحصیل در فیلیپین و اطلاع از نرخ تحصیل در این کشور پیشنهاد می شود نمودار زیر را بررسی بفرمائید:

نرخ تحصیل در فیلیپین

روند دریافت پوشش تحصیلی در فیلیپین

روند دریافت بورسیه تحصیلی در فیلیپین توسط ارائه دهنده متفاوت می باشد. برخی از بورس های تحصیلی مستقیما به موسسه واریز می شوند. در حالی که برخی دیگر ممکن است حساب بانکی مستقیم برای دانشجویان تنظیم کنند و به طور مرتب واریز کنند. می توانید با ارائه دهنده بورس تحصیلی یا موسسه خود تماس بگیرید تا دریابید که چگونه مزایای آن را دریافت کنید. بورسیه های تحصیلی در فیلیپین دارای برنامه زمانی و مراحل مختلف هستند. بهتر است هر سال زودتر، به طور ایده آل، 6 ماه قبل از ترم خود، بورسیه تحصیلی خود را درخواست کنید. اگر این روند شامل مصاحبه باشد.

از این رو ممکن است از درخواست اولیه درخواست تا پذیرش 1 ماه یا بیشتر طول بکشد. شما می توانید روند بورس تحصیلی ارائه دهنده را بررسی کنید. هرچه زودتر الزامات خود را تکمیل کنید، شانس شما در پردازش درخواست شما بیشتر است. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

انواع کمک هزینه های مالی در فیلیپین

بورسیه تحصیلی در فیلیپین هم به صورت دولتی هم به صورت خصوصی ارائه می شوند. انواع بورسیه های تحصیلی در فیلیپین:

  • بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی
  • بورسیه های تحصیلی مبتنی بر مهارت
  • بورسیه های تحصیلی مبتنی بر موضوع و رشته

دانستن امتیازات و نقاط قوت شما می تواند به تعیین نوع بورس تحصیلی مورد درخواست شما کمک کند. بورس های تحصیلی مبتنی بر مهارت (یعنی ورزش و هنر) معمولا متقاضی را ملزم به انجام آزمایش عملکرد یا تهیه رزومه کارهای خود کنند. بورسیه های تحصیلی زیادی برای دانشجویان در برنامه ها و موسسات خاص اختصاص می یابد. برای دریافت بورسیه های تحصیلی باید ثابت کنید که در یک دانشگاه پذیرفته شده اید و امتحان ورودی آنها را گذرانده اید. بورس های تحصیلی بیشتر به دانشجویان ورودی یا تازه ثبت نام شده اعطاء می شود. در حالی که برخی بورسیه های تحصیلی نیز برای دانشجویان فعلی و سال های بالاتر وجود دارد. جهت اطلاع از شرایط زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

انواع بورسیه تحصیلی در فیلیپین

مدارک لازم برای دریافت کمک مالی تحصیل در فیلیپین

اگر می خواهید برای بورسیه های تحصیلی در فیلیپین درخواست کنید، اولین مرحله پر کردن و ارسال فرم درخواست قبل از مهلت مقرر است. برخی از رایج ترین مدارک برای دریافت بورسیه تحصیلی در فیلیپین عبارتند از:

  • عکس شناسایی
  • اثبات پذیرش از موسس ای که خواهان تحصیل در آن هستید.
  • سوابق تحصیل و ریز نمرات تحصیلی
  • انگیزه نامه
  • گواهی شخصیت اخلاقی خوب
  • اظهارنامه مالیات بر درآمد والدین برای 1 سال
  • گواهی سلامت
  • توصیه نامه

معرفی برنامه های مالی و تحصیلی کشور فیلیپین

به طور کلی سالانه در این کشور بیش از صدها بورسیه تحصیلی در زمینه های مختلف ارائه می شود. در اینجا برخی از بورسیه های تحصیلی در این کشور معرفی شده اند.

  • بورسیه تحصیلی TESDA: دانشجویان با استفاده از برنامه مالی آموزش خصوصی می توانند برای مدیریت امور مالی برای یک برنامه تحصیلات تکمیلی بهره مند شوند. این برنامه توسط سازمان تسدا سازماندهی شده است. این برنامه به طور انحصاری برای دانشجویانی که می خواهند مقطع کارشناسی ارشد در فیلیپین را بگذرانند، باز است. کمک هزینه دانشجویی و سایر را برای دانشجویان جهت تکمیل آموزش عالی در فیلیپین فراهم می کند.
  • بورسیه پزشکی سنت لوک: مرکز پزشکی سنت لوک در حال حاضر بورسیه های مختلفی را برای سال تحصیلی 2024- 2023 ارائه می کند. این برنامه به طور انحصاری برای دانشجویانی که در دوره تحصیلات تکمیلی در مرکز پزشکی پذیرش شده اند، باز است. این مرکز در سال 1994 تاسیس شده است. یکی از 44 دانشکده پزشکی در فیلیپین است. برنامه هایی در مقاطع مختلف را برای دانشجویان ارائه می دهد. این مرکز متعهد است تا نیازهای کل پزشکی همه اقشار جامعه را تامین کند. آنها یک محیط آموزشی در سطح جهانی را برای دانشجویان فراهم می کنند.
  • بورسیه کالج ملی تجارت و هنر: اگر دانشجویی دارای تحصیلات علمی بالا هستید. همچنین می توانید برای بورسیه تحصیلی ارائه شده توسط کالج ملی تجارت و هنر اقدام کنید. این بورس تحصیلی دانشجویانی را که می خواهند دوره ای را در کالج ملی تجارت و هنر شروع کنند ارائه می شود.
  • بورسیه د لا ساله: دانشگاه خصوصی د لا ساله برای افرادی که خواهان تحصیل رشته حقوق در مقاطع تکمیلی هستند به دانشجویان شایسته بورسیه های تحصیلی را ارائه می کنند.

شرایط بورس تحصیلی کشور فیلیپین

لازم به ذکر است با توجه به نوع بورسیه تحصیلی در این کشور شرایط آنها نیز متفاوت می باشد. برای مثال بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شرایط اقتصادی ضعیف دانشجو نیاز به اثبات این موضوع دارد. بسیاری از بورسیه های تحصیلی نیاز به اثبات این موضوع دارند که درآمد خانواده شما زیر مقدار معینی است. آنها می خواهند اطمینان حاصل كنند كه از دانشجویانی كه نیاز به حمایت مالی دارند، پشتیبانی می كنند. دانشجویان متعلق به خانواده هایی که درآمد سالانه آنها کمتر از 100000PHP (پزو) است واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی مبتنی بر شرایط اقتصادی دانشجو است. معمولا بورسیه های تحصیلی با پوشش کامل مستلزم داشتن شایستگی دانشجو و رزومه قوی می باشد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با بورسیه های تحصیلی می توانید به سایت دانشگاه مورد نظر خود رجوع کنید. برای اطلاع از امکان تحصیل رایگان در کشورهای مختلف از جمله آلمان می توانید به مقاله تحصیل رایگان در آلمان که توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر شده است مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *