مهاجرت تحصیلی ایسلند

بورسیه تحصیلی در ایسلند

بورسیه تحصیلی در ایسلند

اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند موجب شده تا دانشجویان بتوانند به تحصیل رایگان بپردازند و هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی به صورت رایگان است. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به زبان ایسلندی را دارند، تنها با پرداخت هزینه ثبت نام در دانشگاه های ایسلند می­ توانند به ادامه تحصیل بپردازند. تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور رایگان نیست. دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه تحصیلی هستند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاشند تا راه های دریافت بورسیه تحصیلی در ایسلند را شناسایی و به دانشجویان متقاضی تحصیل در ایسلند معرفی نمایند.

بورسیه تحصیلی ایسلند دارای انواع مختلفی است. برخی از آنها همه و برخی دیگر بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان را در این کشور تأمین می­ نماید. دانشگاه های ایسلند مجهز به امکانات بسیار مناسب آموزشی برای دانشجویان می­ باشد. مدارکی که توسط دانشگاه های این کشور برای دانشجویان صادر می­ گردد، در اکثر کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده اند. جاذبه های گردشگری موجود در ایسلند از دیگر دلایل انتخاب دانشگاه های این کشور برای ادامه تحصیل است. دانشجویان با تحصیل در دانشگاه های این کشور علاوه بر تحصیل در با کیفیت ترین دانشگاه های دنیا می ­توانند از جاذبه های گردشگری این کشور که سالانه گردشگران زیادی را مجذوب خود نموده اند را تجربه نمایند.

تحصیل در ایسلند

ادامه تحصیل در دانشگاه های ایسلند در هر 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد. دانشجویان می توانند در رشته های مختلف به تحصیل بپردازند. زبان تدریس در دانشگاه های این کشور ایسلندی است. دانشجویانی که دارای مهارت زبان ایسلندی نیستند، امکان گذراندن دوره های زبان ایسلندی و کسب مهارت زبان وجود دارد. دانشجویان پس از یادگیری این زبان می ­توانند وارد دانشگاه های ایسلند شوند. بدین ترتیب در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند.

اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند براحتی امکان پذیر نیست. اما از آنجا که هزینه های تحصیلی در این کشور بسیار مناسب است. دانشجویان به راحتی می­ توانند به تحصیل در دانشگاه های این کشور بپردازند. همچنین امکان انجام کار ضممن تحصیل برای دانشجویان وجود دارد. دانشجویان با انجام کار در این کشور می ­توانند نسبت به تأمین هزینه های زندگی خود در این کشور برآیند. ناگفته نماند دانشجویان پس از اتمام تحصیلات در ایسلند می­ توانند به طرق مختلف اقامت در ایسلند را اخذ بنمایند.

اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند

بورسیه تحصیلی ایسلند به 2 صورت ارائه می­ گردد. در روش اول متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی در ایسلند می ­توانند از همان ابتدا و قبل از شورع به تحصیل در دانشگاه های این کشور نسبت دریافت بورس تحصیلی این کشور اقدام نمایند. این بورسیه ها فقط در برخی مقاطع و برخی از رشته های تحصیلی ارائه داده می­ شود. در روش دوم دانشجویان پس از گذراندن برخی از واحدهای درسی می ­توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی در ایسلند درخواست نمایند. در این روش بایستی دانشجویان نمرات بالایی را در واحدهای پاس شده کسب نموده باشند. دریافت این بورسیه ها برای تمامی دانشجویان و در تمامی رشته ها و مقاطع امکان پذیر است.

اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند

مدارک مورد نیاز برای ادامه تحصیل در ایسلند

تحصیل از دیگر راههای مهاجرت به ایسلند می­ باشد. دانشجویانی که متقاضی تحصیل و اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند هستند بایستی مدارک زیر را به دانشگاه مورد نظر خود در این کشور ارائه نمایند:

  • ارائه اصل و یک نسخه کپی از پاسپورت دانشجو
  • 2 قطعه عکس
  • مدارک تحصیلی دانشجو به همراه ریز نمرات آنها
  • نامه تمکن مالی مبنی بر توانایی دانشجو در پرداخت شهریه های تحصیلی در این کشور

ترجمه تمامی مدارک فوق الزامی می ­باشد. پس از تأیید مدارک از سوی دانشگاه دانشجویان بایستی جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور به سفارت ایسلند در کشور مبدا خود مراجعه بنمایند.

انواع بورسیه تحصیلی در ایسلند

بورسیه های تحصیلی ایسلند دارای انواع مختلفی است که بسته به رشته و مقطع تحصیلی به دانشجویان ارائه داده می شود. در ادامه ما به برخی از این بورسیه های اشاره می­ نماییم.

  • بورسیه فناوری اطلاعات: این نوع بورسیه به دانشجویان رشته های فناوری اطلاعات در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می ­گیرد. این دانشجویان جهت اخذ این بورسیه ملزم به ارائه انگیزه نامه شامل 2000 کلمه در زمینه تحصیل در رشته فناوری هستند.
  • بورسیهGuidance Tech Leaders: این بورسیه مختص دانشجویانی است که از ایالات متحده آمریکا جهت ادامه تحصیل به ایسلند سفر نموده اند. به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تعلق خواهد گرفت. این بورسیه به افراد بالای 18 سال تعلق می گیرد. چنانچه دانشجویان بتوانند مقاله ای مناسب در زمینه تکنولوژی با حدود 500 کلمه ارائه دهند.
  • بورسیه Oceans Eleven: این نوع بورسیه هر 3 ماهه یکبار اعلام می­ گردد. دانشجویان می ­توانند با ارائه مقاله ای 2000 الی 5000 کلمه ای نسبت به اخذ این بورسیه اقدام نمایند. از دیگر بورسیه تحصیلی در کشور ایسلند می­ توان به بورسیهNestPick اشاره نمود.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشجویان عزیز را جهت اخذ بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی یاری و راهنمایی خواهند نمود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *