مهاجرت به کشور هلند

بهترین شهرهای هلند

بهترین شهرهای هلند

برای سفر و یا مهاجرت به بهترین شهرهای هلند متقاضیان باید با این شهرها کاملا آشنا باشند. زندگی در بهترین شهرهای هلند شرایط خاصی دارد. این کشور به دلیل داشتن کیفیت زندگی بسیار بالا شناخته شده است. هر ساله مهاجران، گردشگران، سرمایه گذاران، دانشجویان و افراد مختلفی با اهداف مختلفی وارد بهترین شهرهای هلند می شوند. روش های مختلفی برای مهاجرت به بهترین شهرهای هلند و کسب اقامت این کشور وجود دارد. از رایج ترین روش های مهاجرت به هلند می توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت برای سرمایه گذاری، ازدواج و ثبت شرکت اشاره کرد. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار خوبی درباره شهرهای هلند در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

درباره بهترین شهرهای هلند

کشور هلند در شمال غربی اروپا واقع شده است. با آلمان در شرق و بلژیک در جنوب مرز مشترک دارد. یورو واحد اصلی پول کشور هلند است. لازم به ذکر است که این کشور یکی از قدرت های اقتصادی جهان و همچنین یک قطب لجستیکی به شمار می رود. هلند از دوازده استان تشکیل شده است. پایتخت هلند آمستردام می باشد که شهرت بین المللی بسیار زیادی دارد. در جدول زیر به طور دقیق به استان ها و پایتخت استان های هلند اشاره شده است:

استانپایتختبزرگترین شهرجمعیت
درنتهآسنامان493.449
فلیوولاندلیلی‌ استادآلمر422.202
فریسلاندلیوواردنلیوواردن649.988
خلدرلاندآرنهمنیمیخن2.084.478
خرونینگنخرونینگنخرونینگن585.881
لیمبورخماستریختماستریخت1.118.223
برابانت شمالیسرتوخن‌ بوسآیندهوون2.562.566
هلند شمالیهارلمآمستردام2.877.909
افریسلزوولهانسخده1.162.215
هلند جنوبیلاههروتردام3.705.625
اوترختاوترختاوترخت1.353.596
زیلاندمیدل‌ بورخترنئوزن383.689
جمعآمستردامآمستردام17.399.821

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، جمعیت هلند در برخی از استان های این کشور بیشتر از سایر مناطق می باشد. وجود فرصت های شغلی بیشتر، شرکت های بین المللی، مراکز تحصیلی معتبر، امکانات زندگی بالاتر و سایر موارد، دلایل اصلی بالا بودن جمعیت این استان ها نسبت به سایر مناطق هلند می باشند.

آمستردام در صدر لیست بهترین شهرهای هلند

بزرگترین شهر هلند و یکی از پربازدیدترین شهرها در سراسر اروپا، آمستردام علاوه بر جاذبه های گردشگری بی نظیر، فرصت های کاری، تجاری، تحصیل و همچنین امکانات زندگی بسیار خوبی ارائه می دهد. به عنوان پایتخت تجاری هلند و یکی از مراکز برتر مالی در اروپا، آمستردام توسط گروه مطالعات جهانی سازی و شهرهای جهانی یک شهر آلفا جهان در نظر گرفته شده است. این شهر همچنین پایتخت فرهنگی هلند است. بسیاری از شرکت های بزرگ هلندی دارای دفتر مرکزی در آمستردام هستند. سرمایه گذاری های خارجی بی شماری در این شهر انجام شده است. مهاجرانی که در شهر آمستردام زندگی می کنند عبارتند از:

  • مراکش 76.156 نفر
  • سورینام 64.991 نفر
  • ترکیه 43.525 نفر
  • اندونزی 25.117 نفر
  • آلمان 18.771 نفر

از این رو تعداد مهاجرین این کشور در نمودار زیر بیان گردیده است:

رشد جمعیت هلند بر اساس میلیون

زندگی در شهر اوترخت کشور هلند

اوترخت، چهارمین شهر بزرگ هلند، مکانی بسیار پر جنب و جوش و مهمان نواز است. این شهری است که هم کوچک و سرزنده است. هم باستانی و خلاقانه، همیشه خاصیت تاریخی خود را حفظ می کند و در عین حال دائماً خود را به روز می کند. اوترخت علیرغم جمعیت حدود 345000 نفری، از نظر اندازه نسبتاً کوچک است. ساکنین و بازدید کنندگان این شهر به راحتی با پای پیاده می توانند به کل شهر دسترسی داشته باشند. اوترخت برای دانشجویان نیز یک مقصد عالی برای تحصیل و اقامت به شمار می رود. یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های هلند، دانشگاه اوترخت، که دارای بیش از 30000 دانشجو است. اوترخت شلوغ ترین ایستگاه قطار در هلند را دارد که در مرکز این کشور قرار دارد. در مقاله هزینه زندگی در هلند به طور کامل این موضوع شرح داده شده است.

ماستریخت یکی از بهترین شهرهای هلند

ماستریخت یکی از بهترین شهرهای هلند

ماستریخت در جنوب شرقی هلند واقع شده است. این شهر مرکز و بزرگترین شهر استان لیمبورخ است. ماستریخت یک شهر با تنوع زبانی است. زبان هلندی زبان اصلی آموزش در مدارس ابتدایی و متوسطه (به استثنای نهادهای بین المللی) و همچنین اداره های این شهر است. زبان هلندی در ماستریخت غالباً با لهجه متمایز لیمبورخی صحبت می شود که نباید با زبان لیمبورخی اشتباه گرفته شود. در شهر ماستریخت شرکت ها کمپانی های داخلی و بین المللی زیادی مستقر هستند. به طور کلی فرصت های کاری زیادی در این شهر وجود دارد. ماستریخت به دلیل پارک ها و میدان های سرسبز، خیابان های باریک و ساختمان های تاریخی شناخته می شود. این شهر دارای 1.677 ساختمان میراث ملی می باشد. یک مرکز عالی گردشگری به شمار می رود. از این رو جهت تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی هلند را مطالعه بفرمائید.

درباره شهر دلفت کشور هلند

دلفت یکی از شهرهای هلند از در بین روتردام (از جنوب شرقی) و لاهه (از شمال غربی) در هلند جنوبی واقع شده است. دلفت یک مقصد توریستی محبوب در کشور هلند است. این شهر دارای مراکز تحصیلی عالی از جمله دانشگاه صنعتی دلفت است که به عنوان مرکز تحقیقات و توسعه فن آوری در هلند در نظر گرفته می شود. از نظر تاریخی، دلفت نقش مهمی در عصر طلایی هلند ایفا کرد. دلفت در تاریخ میکروبیولوژی جایگاه ویژه ای دارد. از نظر علم و فناوری، به لطف کمکهای پیشگامانه آنتونی فان لیوونهوک و مارتینوس بایرینک، دلفت را می توان با چندین رشته فرعی مانند باکتری شناسی، تک یاخته شناسی و ویروس شناسی به عنوان زادگاه واقعی میکروبیولوژی در نظر گرفت. به گردشگران خارجی توصیه می شود حتماً در برنامه سفر به هلند خود برای دلفت وقت بگذارند تا در این شهر زیبا و قدیمی شهر کاوش کنند.

مانند بسیاری از مراکز شهر تاریخی هلند، این شهر دارای کانال های قدیمی، خانه هایی با معماری عالی و کافه های کنار دریا است. شما عزیزان اگر قصد دارید درباره هلند، روش های مهاجرت به این کشور و کسب اقامت هلند اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید به سایر مقالات تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *