مهاجرت به لوکزامبورگ

بهترین شهرهای لوکزامبورگ

بهترین شهرهای لوکزامبورگ

مطمئنا شناخت بهترین شهرهای لوکزامبورگ به خصوص در سال 2023 برای افرادی که خواستار مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور هستند امری واجب می باشد. البته لوکزامبورگ در کل کشور کوچکی است و دارای 12 شهر است. شهرهای این کشور با توجه به اندازه کوچک این کشور تفاوت بسیاری ندارند. البته معیار هر فرد برای استفاده از کلمه بهترین می تواند متفاوت باشد. مواردی مانند میزان هزینه، امنیت شهر، شلوغی، تمیزی و بسیاری دیگر می تواند برای انتخاب بهترین شهر برای زندگی، کار، تحصیل و غیره معیار باشد. شهر لوکزامبورگ معروف ترین شهر این کشور است. هزینه زندگی در این شهر نسبت به دیگر شهرها کمی بیشتر می باشد. در هر حال در این مقاله که به کوشش مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، بهترین شهرهای لوکزامبورگ معرفی شده اند و مختصرا شرح داده شده اند.

مزایای زندگی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی از اعضاء اصلی اتحادیه اروپا می باشد. زندگی در بهترین شهرهای لوکزامبورگ دارای مزایای بسیاری است. چنانچه به عنوان یک مهاجر بتوانید در یکی از شهرهای این کشور به مدت 5 سال زندگی کنید می توانید، اقامت دائم این کشور را به دست آورید. برای دریافت پاسپورت این کشور که یکی از با ارزش ترین پاسپورت ها در جهان است اقدام کنید. این کشور، کشوری توسعه یافته با شهرهای کوچک اما مدرن می باشد. زندگی در بهترین شهرهای لوکزامبورگ دارای استاندارد بالای زندگی است. مزایای زیادی به همراه دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • زندگی در بالاترین استاندارد های دنیا
  • زندگی در تنوع فرهنگی با زبان های مختلف
  • امکان دریافت اقامت دائم اروپا
  • دریافت ویزای شنگن
  • اخذ پاسپورت این کشور پس از 5 سال
  • نرخ پایین جرم و جنایت و زندگی در امنیت بالا
  • تحصیل در دانشگاه های مدرن
  • کار در شرکت های چند ملیتی

معرفی بهترین شهرهای لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری کوچک با 12 شهر است که در 4 منطقه تقسیم شده است. هر ناحیه دارای شهرداری می باشد که هر 6 سال یک بار دچار تغییرات می شود. این کشور هر ساله از مهاجرین استقبال می کند. جمعیت این کشور به دلیل مهاجرت به طور مداوم در حال رشد است. مهاجرت به این کشور و شهرهای آن به طور مساوی در این کشور توزیع نمی شود. به نظر می رسد اکثر شهرهای این کشور که بیشترین جمعیت را دارند بیشترین مهاجر را پذیرا هستند که شامل کمون های این کشور، اش سور آلزت و دیفرانژ است. همچنین کمون هایی که نزدیک به مناطق بزرگ واقع شده اند بیشتر محبوبیت دارد.

در اینجا برخی از بهترین شهرهای این کشور برای زندگی معرفی شده اند:

  • لوکزامبورگ
  • اش سور آلزت
  • دیکیرش
  • ویاندن
  • دیفردانژ
  • استراسن
  • لیمپرتسبرگ

لوکزامبورگ از بهترین شهرهای لوکزامبورگ

این شهر پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است که 70% از آنها خارجی می باشد. 170 ملیت مختلف در مناطق مختلف لوکزامبورگ زندگی می کنند که تقریبا 20% از کل جمعیت لوکزامبورگ در آن زندگی می کنند. یکی از پایتخت های اتحادیه اروپا است و مهم ترین شهر این کشور است. چرا که پایتخت لوکزامبورگ است و مقر اصلی بسیار از سازمان ها و دفاتر اتحادیه اروپا است. لوکزامبورگ همچنین پایتختی پر جنب و جوش و شلوغ است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان و مهاجرین است. بازار کار در این شهر نیز به دلیل جمعیت بیشتر و اهمیت این شهر و حضور شرکت ها و سازمان های بین المللی، پر رونق است. این کشور به عنوان یک بستر فرهنگی، دارای مکان های مختلف فرهنگی مانند موزه ها، تئاترها و سالن های کنسرت فراوان است.

شاخص کیفیت زندگی در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

شاخص کیفیت زندگی در لوکزامبورگ

چندین شهرداری در مجاورت این شهر برای زندگی با قیمت های ارزان تر از شهر وجود دارد. آنها به خوبی با حمل و نقل مجهز هستند و کلیه کالاهای ضروری و همچنین دارای مدارس ابتدایی برای فرزندان شما، فعالیت های ورزشی یا فرهنگی را ارائه می دهند. هر کمون اغلب از چندین روستا تشکیل شده است. در لوکزامبورگ 102 منطقه وجود دارد که در اینجا برخی از آنها معرفی شده اند.

  • برترانژ
  • استراسن
  • هسفرانژ
  • والفردانژ
  • سندویلر
  • نیدرانون

دیکریش از بهترین شهرهای لوکزامبورگ

دیکریش از بهترین شهرهای لوکزامبورگ

دیکریش (Diekirch) یکی دیگر از بهترین شهرهای این کشور برای زندگی است. این شهر زیبا که در سواحل رودخانه سائور واقع شده است، یکی از جاذبه های گردشگری این کشور نیز محسوب می شود. چرا که محاصره شده در فضای سر سبز می باشد و خیابان های کوبه ای جذاب و گذرگاه های تاریخی جذابیت این شهر را دو چندان کرده است. این شهر که به شهر چهار پل نیز معروف است که قدیمی ترین پل آن در سال 1975 و پل های دیگر پس از سال 2000 ساخته شده اند. این شهر همچنین دارای میادین قدیمی در مرکز شهر است که میزبان کنسرت های تابستانی و موسیقی محلی است. این شهر همچنین دارای موزه ملی تاریخ نظامی است که در طول سال ارزش دیدن دارد. این شهر در شمال لوکزامبورگ واقع شده است و پایتخت استان دیکریش نیز می باشد.

شهر اش سور آلزت از بهترین شهرهای لوکزامبورگ

شهر اش سور آلزت (Esch-Sur-Alzette) دومین شهر پر جمعیت است و یکی دیگر از شهرهای مهم این کشور می باشد. این شهر برخلاف شهر دیکیرش در جنوب لوکزامبورگ واقع شده است که مانند کل کشور با جمعیت زیادی خارجی با بیش از 110 ملیت مختلف شناخته می شود. شهر اش سور آلزت یکی از شهرهای پویای این کشور است و دارای جاذبه های گردشگری نیز می باشد. این شهر یک شهر تاریخی است که به خوبی بازسازی شده است. این شهر همچنین پایتخت Terres Rouges است که در جنوب این کشور واقع شده است. این شهر همچنین معروف به کلان شهر آهن، سمبل صنعت فولاد لوکزامبورگ است. این شهر با تاریخ صنعتی خود، دارای کوره های معدن است. جمعیت بسیار خارجی بیش از 30٪ ساکنان آن را تشکیل داده است. این شهر همچنین برای سال 2022 به عنوان “پایتخت فرهنگ اروپا” معرفی شده است.

شهر ویاندن در کشور لوکزامبورگ

شهر ویاندن (Vianden) واقع در 55 کیلومتری شهر لوکزامبورگ یکی دیگر از شهرهای توریستی و زیبای لوکزامبورگ است که به لطف شبکه حمل و نقل عمومی کارآمد و ایمن کشور می توان از پایتخت به آن سفر کرد. ویاندن واقع در شمال شرقی این کشور، با گذشت زمان تقریبا دست نخورده باقی مانده است. کلیساهای گوتیک، برج های قرون وسطایی و یک قلعه باستانی منحصر به فرد این شهر را توصیف می کنند. از نقاط دیدنی این شهر می توان چشم اندازهای فوق العاده از دره های باریک و جنگل های گسترده و وحشی را ذکر کرد که شهر را محاصره کرده و زیبایی این شهر را دوچندان کرده است. در زمستان های سرد، برف شهر را پوشانده و این شهر را زیباتر نیز می کند. این شهر یکی از بهترین مکان های آرام لوکزامبورگ برای زندگی به دور از شلوغی می باشد.

چنانچه قصد مهاجرت و زندگی در بهترین شهرهای لوکزامبورگ را دارید توصیه می کنیم به مقالات منتشر شده درباره مهاجرت به لوکزامبورگ و بررسی راه های مهاجرت به لوکزامبورگ را که توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، مطالعه کنید. مشاورین با تجربه این موسسه همچنین می توانند شما را برای مهاجرت به کشورهای مختلف اروپایی یاری کنند. با در نظر گیری شرایط شما بهترین راه مهاجرتی را پیشنهاد دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *