مهاجرت به کشور اندونزی

بهترین شهرهای اندونزی

بهترین شهرهای اندونزی

شناخت بهترین شهرهای اندونزی برای افرادی که خواهان زندگی در این کشور چه به صورت کوتاه مدت و چه به صورت بلند مدت هستند امری لازم است. اندوزی کشوری در جنوب شرقی آسیا معروف به کشوری هزار جزیره است و سالانه بیش از میلیونها نفر به این کشور سفر می کنند. اندونزی همچنین به دلیل هزینه مناسب یکی از کشورهای مطرح در بین مهاجران و گردشگران آسیایی است. در این مقاله همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین شهرهای اندونزی را معرفی کرده اند و درباره آنها شرح داده اند. لازم به ذکر است این موسسه می تواند در راستای مهاجرت و سفر به بهترین کشورهای دنیا همراه و راهنمای شما باشد.

مهاجرت به اندونزی

اندونزی همیشه یک مقصد عجیب و غریب و گرمسیری بوده است که خارجی ها در لیست سفر خود قرار می دهند. تقریباً هر سال بیش از 10 میلیون گردشگر از اندونزی دیدن می کنند. اگرچه از ژانویه 2020 تعداد گردشگران به دلیل ویروس کرونا در حال کاهش است، اندونزی هنوز هم یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می شود. تعداد کارگران خارجی ثبت شده در اندونزی به مراتب کمتر از تعداد کارگران خارجی در کشورهای همسایه است.

وزارت کار در اندونزی ذکر کرد که امسال فقط 74183 کارگر خارجی وجود دارد. مشکل اصلی ناشی از مقررات دولت در مورد کارگران خارجی در اندونزی است. بسیاری از مهاجران ترک کشور را آغاز کرده اند. با این حال، حتی اگر پردازش اسناد در مجمع الجزایر دشوار باشد، خود این کشور برای مهاجران مقرون به صرفه است. علاوه بر این، سرگرمی و اوقات فراغت تقریبا در همه جا وجود دارد.

در نمودار زیر می توانید پر جمعیت ترین شهرهای اندونزی را مشاهده کنید:

پر جمعیت ترین شهرهای اندونزی

معرفی بهترین شهرهای اندونزی

اندونزی کشوری پر از زندگی، رنگ و غذاهای لذیذ و شهرهای زیبا است که برای مسافران جالب و جذاب است. ترکیبی قدیم و جدید در خیابان های شهرهای اندونزی همراه با معابد و مساجد باستانی در کنار آسمان خراش ها، فست فود و مراکز خرید قرار گرفته اند. اندونزی یک کشور پرجمعیت دارای آداب و رسوم، غذاهای مختلف و فرهنگ های مختلف است و هر کجا که بروید تفاوت را حس خواهید کرد. با داشتن سواحل زیبا و کوههای خیره کننده غارها، دریاچه ها و رودخانه های نهفته در نزدیکی، بهترین شهرهای اندونزی همیشه دارای طبیعتی زیبا در اطراف خود هستند. با داشتن میراث فرهنگی غنی و طیف وسیعی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی خارق العاده، گشت و گذار در اندونزی تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

در جدول زیر بهترین شهرهای اندونزی معرفی شده اند:

ردیفشهر
1جاکارتا
2یوگیاکارتا
3کمانگ
4منتنگ
5بکاسی
6سنور
7ماکاسار
8باتام

کمانگ از بهترین شهرهای اندونزی

کمانگ که در جاکارتای جنوبی واقع شده است یکی از شهرهای محبوب در بین مهاجرین است. گذشته از مدارس بین المللی متعدد در کمانگ برای تحصیل در اندونزی، این مکان همچنین با مناطق مسکونی پر مسکن ارائه می شود. علاوه بر این، کمانگ برای مهاجران اروپایی و آمریکایی که موقعیت های بالاتری در شرکت های محلی دارند محبوب است. قیمت اجاره خانه در کمانگ از $2000 تا $2500 (دلار آمریکا) در ماه است که هر سال $23000 تا 29000$ (دلار آمریکا) در سال می رسد. کمانگ همچنین جوامع مهاجران زیادی دارد تا خارجی ها احساس استقبال کنند. برای سرگرمی، مهاجران ممکن است از همه کافه های طراحی شده لذت ببرند. مثلث طلایی که با رستوران ها، مراکز خرید و ساختمانهای اداری پر شده است، فقط 15 تا 30 دقیقه با کمانگ فاصله دارد.

منتنگ از بهترین شهرهای اندونزی

گذشته از كمانگ، منتنگ (جاکارتای مرکزی) نیز مملو از مهاجران متمول زیادی است. با این حال، مسکن در Menteng گران تر از کمانگ است و از 35500$ الی 75000$ (دلار آمریکا) در سال هزینه اجاره خانه است. مهاجران واقع در مرکز شهر دسترسی به اکثر مراکز خرید، رستوران ها، بازارها، پارک ها و حتی سفارتخانه ها را آسان می کنند. کسانی که علاقه مند به جمع آوری وسایل قیمتی هستند فقط کافی است چند دقیقه پیاده روی به سمت Jalan Surabaya بروند. منتنگ منطقه مسکونی اکثر افراد در دولتی و سیاسی است، از این رو انحصار و تجمل در این منطقه زیاد است. نکته منفی زندگی در منتنگ، به دلیل اینکه یکی از مناطق پر رفت و آمد در جاکارتا است، ترافیک است. در ساعت های شلوغی ممکن است جابجایی با اتومبیل غیرممکن باشد.

منتنگ از بهترین شهرهای اندونزی

شهر بکاسی اندونزی

طی دو سال گذشته، بکاسی از نظر تجارت و استاندارد زندگی رشد سریعی داشته است. این منطقه بخاطر گرما و فاصله زیاد از مرکز شهر جاکارتا که تقریبا دو ساعت و 40 دقیقه با ماشین طول می کشد بسیار شناخته شده است. یک سرمایه گذاری اخیر در آپارتمانهای پارک نیوپورت توسط میتسوبیشی و گروه لیپو به موفقیت منطقه منجر به رسیدن به %87 هدف اقامتی شهروندان شده است. این منطقه همچنین به پایگاه خانگی بیش از 2500 شرکت چند ملیتی تبدیل شده است. به همین دلیل، تعداد مهاجران ساکن در آنجا که برای کار در اندوزی مهاجرت کرده اند به سرعت در حال رشد است.

  • یکی از نکات جالب در مورد بکاسی ابتکار عمل در تبدیل منطقه تجاری مرکزی خود به شهری هوشمند و سبز است.
  • منطقه تجاری مرکزی به عنوان یک شهر هوشمند و سبز توسعه خواهد یافت.
  • سرشار از امکانات رفاهی در سطح جهانی برای پاسخگویی به جامعه در حال رشد مهاجران در کریدور شرقی جاکارتا و همچنین بازار اندونزی است.
  • هزینه زندگی در بکاسی در مقایسه با جاکارتای مرکزی و جنوبی مقرون به صرفه است.
  • مهاجران باید6000$ الی 22000$ (دلار) برای هزینه زندگی در آنجا کنار بگذارند.

یوگیاکارتا از بهترین شهرهای اندونزی

یوگیاکارتا پر از جوانان و دانشجویان خارجی است که برای تحصیل در اندونزی و سایر رشته ها به این کشور امده اند. این شهر همچنین محلی برای مهاجران است که می خواهند در یک منطقه آرام زندگی کنند. این شهر خود از نظر اندازه کوچک (38 کیلومتر مربع) در نظر گرفته می شود، با این وجود پر از جوامع هنری و بناهای جالب گردشگری است. یوگیاکارتا در مقایسه با سایر نقاط اندونزی ارزان است. قیمت تخمین زده شده برای یک آپارتمان 85 متر مربع از 3 میلیون روپیه تا 5 میلیون روپیه ($225 الی $375 دلار آمریکا) در هر ماه برای یک نفر مجرد است. برای خانواده ها، قیمت مسکن در حدود 1300$ (دلار) است.

  • قیمت رستوران ها نیز بسیار ارزان است.
  • می توانید یک غذاخوری خوب با قیمت متوسط ​​11$ (دلار) برای هر نفر پیدا کنید.
  • هزینه مدارس بین المللی در این منطقه سالانه 12000$ (دلار) است.

زندگی در سنور اندونزی

بالی، محبوب ترین مکان برای گردشگران است و مهاجران این مکان را به سادگی فراموش نمی کنند. در حال حاضر، تقریباً 2100 مهاجر در بالی زندگی می کنند. برای یک زندگی آرام، یکی از محبوب ترین مکانها در بالی برای سالهای زیادی سنور بوده است. این مکان در جنوب دنپاسار واقع شده و توسط سواحل و مدارس بین المللی احاطه شده است. بسیاری از مهاجران به دلیل فضای آرام و آرامش، سنور را به عنوان اولین انتخاب خود ترجیح می دهند. هزینه زندگی در سنور از 6 میلیون روپیه تا 10 میلیون روپیه (450$ تا $750 دلار آمریکا) در ماه با احتساب هزینه های اقامت است. بسته به نوع زندگی شما ارزان تر از مکان هایی مانند کوتا یا سمینیاک است. به طور معمول سنور بهترین گزینه برای مهاجرانی است که به دنبال بازنشستگی هستند.

چنانچه خواهان خرید ملک در اندونزی هستید می توانید مقاله روبرو را مطالعه کنید. لازم به ذکر است برای اقدام به مهاجرت و انجام امور مهاجرتی خود می توانید با مشاورین و متخصصین مجموعه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنید که سال ها در این امر راهنما و کمک متقاضیان مهاجرت بوده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *