ویزای مسافرتی مالزی

برترین هتل های مالزی

برترین هتل های مالزی

در این مقاله قصد داریم تا در زمینه برترین هتل های مالزی که می توانید در آن استراحت کنید صحبت کنیم تا از جاذبه های آن اطلاع یابید. برج ‌های دوقلوی سر به فلک کشیده نمادین پتروناس بر فراز پایتخت مالزی، کوالالامپور، در میان آسمان ‌خراش ‌ها و ساختمان ‌های جذاب دوران استعمار قرار دارند. این یک شهر جذاب و پر جنب و جوش در آسیای جنوب شرقی است که با استراحتگاه های ساحلی رویایی این کشور و مکان های تفکر معنوی کاملاً متفاوت است.

مالزی رنگارنگ با غذاهای شگفت ‌انگیز تعطیلات فوق ‌العاده ‌ای با آب و هوای گرم و با فرهنگ خاور دور ایجاد می ‌کند چه بخواهید در مرکز شهر بمانید یا به خط ساحلی خیره‌ کننده بروید. اگر می توانید، سعی کنید تا زمانی که اینجا هستید هر 2 را انجام دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ارائه خدمات و مشاوره در خصوص سفر و ویزای توریستی مالزی در خدمت شماست.

برترین هتل های معروف مالزی

شانگری لا کوالالامپور که در قلب شهر قرار دارد، اقامتگاهی مجلل را برای مهمانان فراهم می کند. دکور هتل ها دارای رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای است و هر سطح به گونه ای صیقلی شده است که درخشان می شود. لابی اصلی بسیار چشمگیر است، زیرا دارای یک راه پله وسیع و زوایای زیادی است که مهمانان می توانند در آن استراحت کنند. 662 اتاق در این هتل وجود دارد که به ده نوع اتاق و سوئیت مختلف تقسیم می شوند که میهمانان می توانند از بین آنها انتخاب کنند، از سوئیت لوکس گرفته تا سوئیت سلطنتی بسیار بزرگ که مناظر پانوراما خیره کننده ای از شهر ارائه می دهد. این هتل به ‌خاطر استخر بزرگ روبازش که منظره‌ای از برج منارا دارد، مورد تحسین قرار می ‌گیرد.

Four Seasons که از 65 طبقه تشکیل شده و منظره ای از برج های پتروناس را برای مهمانان فراهم می کند، سبک را با راحتی ترکیب می کند. اثاثیه سفید شفاف هر یک از 209 اتاق مهمان با دیوارهای آبی روشن و کاغذ دیواری بافت دار ترکیب شده اند تا ظاهری بسیار سبک و مطبوع ارائه دهند که توهم فضای اضافی را ایجاد می کند. میهمانان می توانند از استخر بی نهایتی که در طبقه هفتم قرار دارد، مناظر شهر را تماشا کنند، در حالی که این طبقه دارای یک سالن بدنسازی و اسپا بزرگ و پر بار نیز می باشد. دوستداران غذاهای اصیل کانتونی می خواهند مطمئن شوند که میز رستوران مشهور یون هاوس هتل را رزرو می کنند.

برترین هتل های معروف مالزی

برترین هتل های مدرن مالزی

W Kuala Lumpur با ارائه دسترسی آسان به پارک KLCC و مرکز خرید Suria KLCC، از رنگ ‌ها و سبک‌ های سرگرم ‌کننده و دوستانه استفاده می ‌کند تا مهمانان از هر طبقه احساس کنند که در خانه هستند. از لوسترهای بامبو گرفته تا نورپردازی گرم LED، این هتل دارای ویژگی ‌های فراوانی است و در عین حال از نظر اتاق ‌های بزرگ مهمان و مبلمان مجلل نیز لوکس خالصی را ارائه می ‌دهد. هر اتاق دارای یک مینی بار مجهز و یک کابینت با نور ال ای دی حاوی وسایل تهیه چای و قهوه و لیوان های شراب است، در حالی که حمام اختصاصی دارای وان بزرگ و دوش قدرتمند است.

هتل درخت بانیان که در هفت طبقه بالای یک آسمان ‌خراش بلند قرار دارد، فضایی شیک و مدرن است که در مرکز پایتخت مالزی یافت می ‌شود. خطوط تمیز و سطوح روشن با پاشیدن رنگ های فراوان جان می بخشد تا برای کسانی که قلباً جوان هستند جذاب باشد. فقط 55 اتاق برای مهمانان وجود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند، که به افزایش احساس مجلل کمک می کند، و پیوستن به مرکز خرید پاویلیون، دو دقیقه با بهشت ​​خرید فاصله دارید.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل درخت بانیان در مالزی هستید:

برترین هتل های لوکس مالزی

ماندارین اورینتال که کاملاً لوکس و سبک دوران استعمار را در بر می گیرد، در سایه برج های پتروناس قرار دارد و مطمئناً با لابی کف مرمر خیره کننده خود خیره خواهد شد. میهمانان باید مطمئن شوند که یکی از اتاق ‌های بزرگی را که مشرف به برج ‌های پتروناس است، ایمن می ‌کنند تا بتوانند روی تخت غازی خود بخوابند و به شهر خیره شوند. استخر روی پشت بام با درختان نخل پوشانده شده است تا یک واحه شهری واقعی ایجاد کند، در حالی که کسانی که می خواهند به چرخش چیزها برگردند، مرکز گلف سرپوشیده را دوست خواهند داشت.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در مالزی می باشید:

St Regis KL که دقیقاً در کنار ایستگاه قطار مرکزی KL واقع شده است، تجمل و سبک تم هنر دکوی قرن بیستم نیویورک را منعکس می ‌کند. این شامل فضاهای وسیعی است که با سنگ مرمر درخشان، لوسترهای مجلل و نقاشی های دیواری ظریف و در عین حال خاطره انگیز تنظیم شده است. میهمانان از خدمات 24 ساعته پیشخدمت شخصی و پنجره های تصویری چشمگیر که نور فراوان و همچنین چشم اندازهای بدون انسداد جاذبه های گردشگری مالزی نمادین مرکز شهر را ارائه می دهند پذیرایی می کنند.

برترین هتل های قدیمی مالزی

E&O همانطور که با علاقه شناخته می شود اولین بار در سال 1885 تاسیس شد و تنها هتل در شهر باقی می ماند که جلوی دریا را اشغال می کند. یک بال جدید به نام Victory Annexe در سال 2013 افتتاح شد و یک استخر بی نهایت طبقه ششم، یک گالری هنری و یک اسپای تایلندی را اضافه کرد. در حالی که بال میراث با اثاثیه عتیقه، قصیده ای از دوران گذشته است. دکور در ایسترن اند شرقی، در اصل، کلاسیک و صیقلی است، با رنگ های خاکی خاموش، مرمر و چوب تیره. Planters Lounge نوشیدنی ‌ها و تنقلات را با چشم ‌انداز سرو می ‌کند، در حالی که رستوران 1885 منوهای خوب به سبک اروپایی ارائه می‌دهد.

در جدول زیر شاهد میانگین مدت اقامت مسافران در مالزی می باشید:

انواع مسافرانمدت اقامت
 خانواده3
زوج3
فرد1

عمارت مکالیستر 100 ساله اولین عضو هتل های دیزاین در مالزی بود. هر یک از هشت سوئیت منحصر به فرد آن دارای آثار هنری سفارشی ویژه، ویژگی ‌های معماری مختلف و معایب مد مانند مینی ‌بار و دستگاه ‌های نسپرسو هستند. بلان که غذاهای تلفیقی فرانسوی-آسیایی سرو می ‌کند، یکی از بهترین رستوران ‌های معاصر در شهر محسوب می‌ شود، در حالی که The Cellar، مکان پیچیده ‌ای است و متخصص در ویسکی و پنیر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه ویزای توریستی مالزی مشاور و همراه شما می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *