ویزای مسافرتی لوکزامبورگ

برترین هتل های لوکزامبورگ

برترین هتل های لوکزامبورگ

برترین هتل های لوکزامبورگ بیش از 1000 سال مرکز امور اروپا بود، بدین ترتیب این کشور به یکی از اعضای اتحادیه اروپا تبدیل شد. امروزه، لوکزامبورگ یکی از مرفه ترین کشورهای اروپاست، با پایتخت قرون وسطایی جالب، روستاهای دوست داشتنی و مردمی صمیمی. لوکزامبورگ دارای مجموعه گسترده ای از هتل ها و گزینه های اقامتی لوکس است. جذابیت دنیای قدیم آن به خوبی با اقامتگاه های جدیدتر و شیک آن ترکیب می شود. دوستداران تجمل، مکان های عالی برای اقامت هم در قلب شهر و هم در حومه پیدا خواهند کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت و اخذ ویزای توریستی لوکزامبورگ همراه شماست.

شهر لوکزامبورگ ممکن است یک کلان شهر به اندازه یک متر مربع باشد، اما چیزهای شگفت انگیزی برای دیدن وجود دارد، از جمله کاخ بزرگ دوکال، کلیسای نوتردام و سالن کنسرت فیلارمونی. قلعه باستانی و مرکز شهر قدیمی لوکزامبورگ در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، در حالی که فضاهای سبز سرسبز یکی دیگر از ویژگی های جذاب این شهر با شخصیت است. اگر برای اوقات فراغت یا کاری در اینجا توقف می‌کنید، در اینجا برخی از برترین هتل‌ هایی که پایتخت لوکزامبورگ ارائه می‌کند، آورده شده است.

معروف ترین هتل های لوکزامبورگ

Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal از معروف ترین هتل های این کشور است. مهمانان مطمئناً در این هتل چشمگیر احساس سلطنت خواهند کرد. می توان آن را در مرکز شهر پیدا کرد و تعداد زیادی از جاذبه های معروف جهان در فاصله کمی پیاده روی قرار دارند. جذابیت قاره ای و ظرافت دکور رنگ و بویی فرانسوی داده است که دوستداران سبک مطمئناً از آن استقبال می کنند. همچنین نکات ویژه زیادی وجود دارد که به برجسته شدن این هتل کمک می کند، مانند این که مینی بار در هر اتاق رایگان است. مهمانان می ‌خواهند مطمئن شوند که به طبقه بالای هتل می ‌روند تا بتوانند از غذاهای لذیذ لذت ببرند.

هتل لو رویال به تازگی بازسازی شده دارای مجموعه ای از اتاق های شیک است و تنها در چند قدمی Place d’Armes قرار دارد. افرادی که می‌ خواهند فرصتی برای استراحت در فاصله زمانی بین تماشای این مکان‌ ها داشته باشند، مطمئناً از نوازش در مرکز سلامتی بزرگ و مجلل لذت خواهند برد، در حالی که سونا و حمام نیز دارد. استخر بزرگ سرپوشیده مکانی عالی برای آب‌پاشیدن است، در حالی که مهمانان می ‌توانند در مرکز تناسب اندام با بارگیری کامل یک شیرینی درست کنند. تراس کاملاً جدید مکان مناسبی برای استراحت در پایان روز و تماشای غروب خورشید در شهر است.

برترین هتل های کلاسیک لوکزامبورگ

افرادی که می خواهند فرصتی برای لذت بردن از بهترین غذاها در شهر بدون نیاز به بیرون رفتن از هتل خود داشته باشند، مطمئنا از اقامت در Sofitel Luxembourg Europe لذت خواهند برد. این هتل 5 ستاره چشمگیر دارای 2 رستوران با غذاخوری عالی است که می توانید از بین آنها غذاهای دلپذیری از سراسر اروپا سرو کنید. همچنین هر روز صبح از مهمانان بافر کامل صبحانه پذیرایی می شود و این یک راه عالی برای امتحان تعدادی از کلاسیک های محلی است. مرکز تناسب اندام مکانی عالی برای افزایش اشتها قبل از صرف ناهار خوری است، در حالی که سالن هاوانا فضایی کوبایی دارد و مجموعه ای عالی از نوشیدنی ها را در خود جای داده است.

با داشتن 161 سوئیت و اتاق مهمان بزرگ، می توانید مطمئن باشید که ملیا لوکزامبورگ مکانی راحت برای اقامت در اختیار شما قرار می دهد. برای تجمل بهینه، مطمئن شوید که اتاق Premium را رزرو کنید، اتاقی که از پنجره های بزرگ تصویری مناظر دلربایی از شهر را به رخ می کشد. تراس آفتابی بزرگ راهی عالی برای استراحت در حین استفاده از طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه است.

در بخش زیر شاهد امتیازات هتل Sofitel Luxembourg Europe می باشید:

امتیازات هتل Sofitel Luxembourg Europe

برترین هتل های زیبای لوکزامبورگ

Le Palace d’Armes با داشتن یکی از بهترین مکان ها در کل لوکزامبورگ، در قلب شهر قرار دارد. میهمانان می ‌توانند تنها در چند دقیقه به کلیسای جامع نوتردام بروند، در حالی که این محله دارای جاذبه ‌های تاریخی و فرهنگی فراوان دیگری است. این هتل مجلل دارای دکوراسیون پیچیده آرت دکو است و لابی بزرگ به ویژه چشمگیر است. فقط 28 اتاق مهمان و سوئیت بزرگ برای انتخاب وجود دارد که با حمام های کف مرمر و همچنین ویژگی های اصلی مانند سقف های تیرچه ای و شومینه همراه هستند. برای تجربه ‌ای واقعاً منحط، مهمانان می ‌توانند از این فرصت استفاده کنند و یک لیوان شامپاین را در لانژ بار زیبای L’Orangerie بنوشند.

Mercure Luxembourg Off Kirchberg مکانی براق و امروزی است که در منطقه تجاری و بانکی Kirchberg واقع شده است. در یک ساختمان زیبا و قدیمی آبجوسازی قرار دارد و برای سفرهای کاری یا تفریحی عالی است. اتاق ‌های مجهز، حسی مجلل و در عین حال دنج، با رنگ ‌های طلایی گرم و نورپردازی ملایم دارند. برای معاشرت، بار یک مکان عالی در روز یا شب است، با تعداد زیادی صندلی و منوی غذا در پیشنهاد. اقامت در هتل 28 اتاقه Graace تجربه ای روستایی را در قلب پایتخت لوکزامبورگ ارائه می دهد. اتاق ‌های عایق صدا که به فضاهای حیاط سبز باز می ‌شوند، از کف تا سقف با چوب پوشانده شده ‌اند. فضا کاملاً روستایی است، اما مسافران مدرن با آی‌ پدهای سلف‌ سرویس و اینترنت پرسرعت پذیرایی می ‌کنند. یک سیستم کلید هوشمند نیز برای باز کردن قفل درب ورودی، اتاق شما و اتاق صبحانه وجود دارد.

برترین هتل های خانوادگی لوکزامبورگ

Grünewald، در محله Dommeldange، به رستوران لذیذش که غذاهای فصلی الهام گرفته از فرانسوی سرو می‌کند، افتخار می‌کند. از نشستن در فضای باز و باربیکیو در روزهای آفتابی لذت ببرید وقتی هوا ابری می ‌شود، در داخل با غذاهای لذیذ مانند ماهی کبابی برشته شده با سس خرچنگ، یا منوی غذای گیاهی انتخابی سرآشپز غذا بخورید. سرآشپز حتی یک گلخانه در محل برای کشت گیاهان خود دارد. هنگامی که مجموعه ای از لذت ها را امتحان کردید، به یکی از 24 اتاق دنج و با ظرافت مجهز شوید. اگر کمی انحطاط را دوست دارید، 5 سوئیت نیز وجود دارد. چمدان های خود را تخلیه کنید و در این هتل خانواده پسند استراحت کنید.

این رستوران با منوی کودک در دسترس است و برای تمام اعضای خانواده غذا سرو می کند. به دنبال تکه ای از جذابیت دنیای قدیم هستید؟ هتل Parc Beaux Arts کادر را مشخص می کند. قدمت این ساختمان به قرن پانزدهم باز می گردد پس از بازسازی دقیق، اکنون 11 سوئیت وجود دارد که تجربه ای به یاد ماندنی را ارائه می دهند. هر سوئیت دارای یک اتاق خواب بزرگ و یک سالن استراحت است که با آثار هنری تزئین شده است، زیرا فضای داخلی خانه ویژگی های دوره و قطعات طراحی مدرن تر را در هم می آمیزد. یک رستوران کوچک در محل وجود دارد که منوی تمام روز را سرو می ‌کند و گزینه ‌های غذاخوری دیگری به همراه موزه ملی تاریخ و هنر در آستانه در وجود دارد.

برترین هتل های خانوادگی لوکزامبورگ

برترین هتل های محبوب لوکزامبورگ

Le Place d’Armes با شخصیت و جذابیت، قول می دهد تأثیری ماندگار از خود به جای بگذارد. این هتل بوتیک الهی عضوی از مجموعه معتبر Relais & Chateau و از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ است. 28 اتاق آن دارای فضای داخلی متنوعی است که سبک های هنر نو و مدرن را در هم آمیخته است. پارچه های مخملی، مبلمان به سبک عتیقه و تیرهای چوبی نمایان در این هتل دیده می شود. کافه ‌ای پرجنب‌وجوش، رستورانی متخصص در گوشت کبابی و کافه ‌ای دیگر وجود دارد که منوی ناهارخوری عالی را سرو می‌کند. بار Le 18 مکانی به همان اندازه شیک است که جاز با صدای کوکتل پخش می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در لوکزامبورگ می باشید:

سالنرخ گردشگری
202033%
202141%
202253%

هتل Le Chaletet مکانی برای دوستداران غذا است. این مکان 3 ستاره خانه یک رستوران محبوب و با الهام از اسپانیایی است که برنده جایزه شده است. غذاهای خاص مانند ماهی مرکب در کربونارا و به اصطلاح پائلای سلطنتی که باید یک روز قبل سفارش داده شود، سرو می کند. اتاق ‌های این مکان پس از پر شدن، مکانی راحت را برای استراحت سر شما با فضای داخلی مدرن یا رمانتیک ایجاد می ‌کنند. اتاق‌ های خانوادگی وسیعی نیز وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد راهنمای ویزای توریستی لوکزامبورگ مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *