ویزای مسافرتی لوکزامبورگ

جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

معرفی جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

لوکزامبورگ علیرغم اندازه کوچک دارای دیدنی های فراوان است. جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ نظیر معماری با شکوه، طبیعت بکر زیاد است. این کشور کوچک که در بین کشورهای فرانسه، آلمان و بلژیک قرار گرفته است. دز این رو دارای جاذبه های مختلفی است. از این جاذبه ها 3 مورد از آنها که شامل شهر قدیمی لوکزامبورگ، قلعه لوکزامبورگ و بوک کاسیماتس می باشد جزء میراث جهانی یونسکو می باشند. مناطق طبیعی خیره کننده ای نظیر منطقه Mullerthal وجود دارد که به جنگل های سرسبز، برآمدگی های درخشان و سازندهای سنگی ناهموار شهرت دارند. از منطقه موسیل که به تاکستان ها معروف است تا کوه های آردنس با ذخایر طبیعی و دریاچه های آلپی از دیگر جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ را معرفی می کند.

معرفی جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

به طور خلاصه، مکان های زیادی برای بازدید در لوکزامبورگ وجود دارد که گردشگران را شگفت زده خواهد کرد. این جاذبه ها یک دستاورد برای کشوری است که در طول جنگ جهانی دوم ویران شده است. تاریخی غم انگیز آن هنوز هم در موزه های جنگ لوکزامبورگ به یادگار باقی مانده است. لوکزامبورگ که یک کشور کوچک است با مساحت کمتر از 1650 کیلومتر مربع و با جمعیت بیش از 600000 است. با توجه به تعداد زیاد مهاجرین در این کشور، یک کشور چند فرهنگی می باشد. سفر و گردش را می توان به راحتی با پای پیاده در پایتخت انجام داد در حالی که می توانید با قطار یا ماشین به حومه زیبای این کشور سفر کنید.

همچنین اطلاعات کلی در خصوص این کشور بدین شرح می باشد:

اطلاعات کلی درباره لوکزامبورگ

در اینجا نگاهی به بهترین مکان ها و جاذبه های گردشگری این کشور می اندازیم تا مهاجرین و بازدیدکنندگان لوکزامبورگ از این مناطق دیدن کنند.

  • شهر لوکزامبورگ
  • بافورت (Beaufort)
  • پارک طبیعت آپر سور (Upper Sure)
  • گاتلند (Guttland)
  • منطقه مولرتال (Mullerthal Region)
  • موسل (Moselle)
  • سرزمین صخره های قرمز
  • پارک طبیعت اور (Nature Park Our)
  • ژئو پارک ملردال (Geopark Mellerdall)
  • ویاندن (Vianden)
  • اتلبروک (Ettelbruck)
  • اشترناخ (Echternach)
  • موزه ملی تاریخ و هنر لوکزامبورگ
  • کلروو (Clervaux)
  • آردنس (Ardennes)

شهر لوکزامبورگ از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

این شهر بزرگترین شهر و پایتخت کشور لوکزامبورگ است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و دیدنی های طبیعی گرفته تا مجموعه های هنری گسترده و یافته های باستان شناسی می باشد. بازدیدکنندگان می توانند در استحکامات قدیمی این شهر که قبلا در آن سربازان، اسب ها، آشپزخانه ها و زره پوش ها قرار داشتند قدم بزنند. در نزدیکی آن، پارک شهرداری و فورت تونگن نیز ویرانه‌هایی از شهر سابق را در خود دارند. کرنیچ بر فراز منطقه گروند که محله ای جذاب در کنار رودخانه است. یکی دیگر از جاذبه های این شهر است. ساختمان های زیبا و میراث معماری این شهر بازدید کنندگان زیادی را به کافه های محلی، رستوران ها و مغازه های منطقه جذب می کند. یکی دیگر از مناطق محبوب این شهر منطقه کلاوزن، خانه سابق بسیاری از کارگر های کارخانه لوکزامبورگ است.

همچنین تعداد مهاجرین به این کشور در سال های اخیر با پیشرفت بسیاری همراه بوده است که در نمودار زیر بیان شده است:

تعداد مهاجرین به کشور لوکزامبورگ

این شهر زیبا و پر انرژی که در قلب اروپا واقع شده است دارای چندین گنجینه هنری، مکان های تاریخی و انواع جاذبه ها است. برخی از آنها عبارتند از:

  • کاخ گراند دوکال
  • دیوارهای کورنیچ
  • کاخ گویلیوم دوم
  • موزه هنر مدرن گراند دوک جین
  • شهر قدیمی لوکزامبورگ
  • تونل کاسمیتس دی بوک

بافورت از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

بافورت یک دهکده کوچک در منطقه Mullerthal-Luxembourg است که به سوئیس کوچک معروف است. این مجموعه فعالیت های متنوعی را برای بازدید کنندگان از گشت و گذار در طبیعت و فعالیت های ورزشی گرفته تا هنر، فرهنگ و خرید را ارائه می کند. برجسته ترین جاذبه این شهر ویرانه های Chateau است که یک قلعه قرون وسطایی برجسته 5 طبقه است. زمانی محل اردوگاه رومی ها بوده است. بافورت همچنین دارای منطقه اسکی روی یخ است که بازدید کنندگان می توانند در ماه های اکتبر و مارس در آن اسکیت بازی کنند و یا هاکی روی یخ بازی کنند. از ماه می تا آگوست، استخر در فضای باز مکانی ایده آل برای خنک کردن پس از پیاده روی در دره های دست نخورده روستا می باشد.

موسل از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

رودخانه موسل یکی از رودخانه های مهم لوکزامبورگ است. مسیر آن در امتداد مرز لوکزامبورگ 39 کیلومتر طول دارد و با آلمان مرز مشترک را تشکیل می دهد. موسل نام خود را به عنوان یکی از زیباترین دره های مشهور به کارخانه های شراب سازی، هتل های جذاب و شهرهای قرون وسطایی معروف کرده است. موسل، همچنین منطقه ای از آداب و رسوم است. وقایعی مانند اسب سواری رمیچ و جشنواره انگور و شراب در گرونماخر هر سال برگزار می شود. دره موسل در این کشور به دلیل تپه های شیب دار و تاکستان ها معروف است.

این منطقه زادگاه شراب این کشور است. مناطق داخلی موسل برای تولید آب میوه های تازه، لیکور و شنپس و محل نگهداری مزارع بزرگ درختان میوه است. منطقه موسل همچنین علاقه مندان به ورزش و پیاده روی را نیز به خود جلب می کند. شنا، اسکی روی آب یا پیاده روی فقط برخی از فعالیت هایی است که در رودخانه موسل و در اطراف آن انجام می شود. در منطقه موسل در دهکده شنگن، معاهده شنگن که نام خود را ار این منطقه گرفته نخستین بار در ژوئن 1985 امضاء شد. توافقنامه شنگن یکی از مهمترین توافق نامه ها در تاریخ اروپا است. در این معاهده حذف کلیه کنترل های مرزی بین 5 کشور اروپایی با هم تحت عنوان منطقه شنگن فراهم شد. اکنون اعضاء آن به 26 کشور رسیده است.

بافورت از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

گاتلند از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

بازدیدکنندگان در خارج از شهر در منطقه ای به نام گاتلند در مرکز و غرب این کشور می توانند فضایی مسحور کننده از دهکده های جذاب با خانه های مزرعه قدیمی، قلعه ها و مناظر طبیعی زیبا را پیدا کنند. این منطقه علی رغم قرار گرفتن در مرکز جغرافیایی کشور، دارای یک محیط آرام و جذاب است. صدها کیلومتر مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری از میان مناظر دست نخورده این منطقه عبور می کند. میراث تاریخی در این منطقه از دره هفت قلعه گرفته تا در بسیاری از اماکن گالو رومی و موزه های روستایی گسترده شده است. ان منطقه دارای دره هفت قلعه است که بیش از 24 کیلومتر طول دارد. قلعه های مرسچ، شونفلز، کوئریچ، هالنفلز و سپفونتین ها و همچنین 2 قلعه آنسلوکیایی را شامل می شود. خرابه های قلعه پتینگن و قلعه اوزلداژ نیز قطعا در این منطقه ارزش بازدید دارند.

ویاندن از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

ویاندن در شمال شرقی و در امتداد مرز با آلمان قرار دارد. در فاصله کمتر از 50 کیلومتری لوکزامبورگ می باشد. قلعه چشمگیر آن به سده های یازدهم و چهاردهم میلادی باز می گردد. 400 سال كرسی نشیمن کنت های ویاندن بوده است. این قلعه به تازگی مرمت شده و اکنون دارای موزه ای است که خانواده های سلطنتی اروپا و پیوندهای آنها با ویاندن را دنبال می کند. سایر بناهای تاریخی این شهر شامل خانه های قلعه ناقوس، خانه های قلعه مانند و چندین کلیسای تاریخی است. همچنین یادبودی روی تپه ای در نزدیکی قلعه وجود دارد که یادبود آزادسازی این شهر در جنگ جهانی دوم است. ویاندن آخرین شهر این کشور بود که در سال 1945 توسط ارتش آمریکا آزاد شد که پس از نبردهای شدید بین مقاومت این کشور و نیروهای آلمانی انجام شد.

پارک طبیعت آپر سور لوکزامبورگ

پارک طبیعت آپر سور واقع در شمال غربی این کشور با بزرگترین مخزن آب آشامیدنی با دریاچه مصنوعی 380 هکتاری می باشد. این منطقه همچنین به عنوان “منطقه آب” لوکزامبورگ شناخته می شود که همچنین برای توسعه گردشگری و فعالیت های تفریحی نیز استفاده می شود. دامنه های شیب دار که غالبا به سمت ساحل پایین می آیند، منظره ای بسیار طبیعی و دست نخورده را در این منطقه ایجاد می کنند. علاوه بر رودخانه و دریاچه، سایر عناصر طبیعی شامل مراتع مرطوب، دامنه های چوبی، دره های عمیق و یک فلات کشاورزی است. این منطقه 70% از آب کشور را تامین می کند. بازدید کنندگان می توانند از 42 کیلومتری خط ساحلی، مجسمه ها، مسیرهای پیاده روی طبیعت، موزه پارچه، مرکز طبیعت و تعدادی تورهای پیاده روی لذت ببرند. مسافران همچنین می توانند در پارک شنا کنند، قایق و کایاک سوار کنند و اردو بزنند.

در این نگارش همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ را معرفی نمودند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به لوکزامبورگ هستید می توانید مقاله ارائه شده توسط همکاران ما در این باب را مطالعه کنید. همچنین برای مشاوره و بررسی شرایط کشورهای مختلف اروپایی برای مهاجرت می توانید از این موسسه و مشاورین با تجربه ما کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *