ویزای مسافرتی قبرس

برترین هتل های قبرس

برترین هتل های قبرس

برترین هتل های قبرس برای گردشگرانی که توسط وعده‌ های مقاومت ناپذیر دریا، ماسه و آفتاب در تمام طول سال فریب خورده ‌اند، محل استراحت بوده است. به خاورمیانه نزدیک‌ تر از اروپا است، در روزهای 30 درجه سانتی‌گراد از ژوئن تا اکتبر آب می‌خورد و آن را به مکانی محبوب برای آفتاب زمستانی تبدیل می‌ کند. بنابراین با در نظر گرفتن ستایش ‌کنندگان خورشید، بهترین هتل ‌های قبرس تمایل دارند اقامتی بی ‌سابقه را ارائه دهند که مقاومت در برابر آن سخت است. در این مقاله سعی کرده ایم تا در خصوص بهترین هتل های قبرس صحبت کنیم.

بسیاری از هوشمندترین گزینه ها در ساحل پافوس و لیماسول قرار دارند هر شهر فرودگاه مناسب خود را در نزدیکی خود دارد. و در حالی که فرصت کاوش در جزیره وجود دارد کوه ‌های ترودوس اغلب به «سوئیس قبرس» گفته می‌ شود به همین راحتی می ‌توانید در جای خود بمانید و یک کوکتل از صندلی خود سفارش دهید. این سهولت قبرس را به مکانی جذاب برای تعطیلات خانوادگی و ماه عسل تبدیل می کند و هتل ها اغلب به یکی یا دیگری یا هر دوی آنها پاسخ می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه ویزای توریستی قبرس مشاوره ارائه می دهد.

برترین هتل های معروف قبرس

برنده فهرست طلایی 2022 برای یکی از بهترین هتل های اروپا، آناسا از نظر مکان قالب را می شکند. مجموعه ‌ای از ساختمان ‌های سفید بی‌ نظیر آن، که از دامنه تپه به استخرها و ساحل می ‌ریزند، در ساحل شمال غربی، حدود یک ساعت رانندگی از فرودگاه پافوس قرار دارند. رانندگی ارزشش را دارد هتل درست در کنار خلیج Chrysou قرار دارد، که برای غواصی مستقیم از ساحل عالی است. اما این جذابیت چند نسلی است که طرفداران وفادار آنسا را ​​به خود جلب می کند. کلوپ بچه‌ ها از اکثر مهدکودک ‌های لندن شیک ‌تر است و فضاهای مخصوص بزرگسالان بی ‌دردسر شیک هستند.

این اسپا یک جهش بالاتر از میانگین شماست، با استخرهای تالاسوتراپی شفابخش و درمان ‌هایی که توسط برند فرقه ‌ای مزرعه به چهره تاتا هارپر انجام می ‌شود. این هتل با 4 گزینه غذاخوری قابل اعتماد به ‌علاوه سرویس «Baby Go Lightly» که هر چیز ضروری را که ممکن است فراموش کرده باشید و موارد دیگر را فراهم می ‌کند، همه جعبه ‌ها را در یک اتاق بزرگ و زیبا با پوشش مرمر انتخاب می ‌کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در قبرس می باشید:

برترین هتل های ساحلی قبرس

مسحور شدن در منظره Amara آسان است. هتل لیماسول تضمین می‌کند که ساحل فراگیر آن ستاره هر اقامتی است، با طراحی هر اتاق در اطراف دریا 180 درجه. درهای شیشه ‌ای بزرگی وجود دارد که به بالکن‌ های شیشه ‌ای نگاه می ‌کنند، بعلاوه می ‌توانید کرکره ‌ها را باز کنید تا از حمام عمیق یا دوش باران بزرگ به افق نگاه کنید. علاوه بر منظره بی ‌وقفه اقیانوس، یکی دیگر از جذابیت ‌های Amara، ارائه رستوران چشمگیر آن است. وارد یک ورودی مجزای نمایشی شوید و از پله ‌های سیاه جت پایین بروید تا ماتسوهیسا را ​​پیدا کنید، فضایی شیک با طراحی شیک با سوشی تازه از سرآشپز مشهور و رستوران ‌دار نوبو ماتسوهیسا.

همچنین در سایت دارای ستاره میشلین است.Ristorante Locatelli، که ادعا می کند عاشقانه ترین مناظر غروب خورشید را در تمام قبرس دارد. آمارا برای زوج ‌ها و همچنین خانواده‌ ها عالی است، و اتاق‌ ها به طرز هوشمندانه ‌ای به یک بال اسپا مخصوص بزرگسالان و یک بال مناسب برای خانواده با استخر اختصاصی، باشگاه کودکان و مهدکودک تقسیم می ‌شوند. لذا به طور کلی فضای مناسب خانواده ها و زوج ها در این هتل فراهم شده است.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل امارا در قبرس می باشید:

نوع اتاققیمت اتاق به دلار
2 تخته138$
3 تخته180$
4 تخته230$

برترین هتل های ساحلی قبرس

برترین هتل های خانوادگی قبرس

طبیعتاً هتل پافوس آلمیرا بهترین انتخاب به عنوان بهترین هتل در قبرس برای خانواده ها است. در اینجا به طرز شگفت ‌انگیزی از کودکان بدون لطمه زدن به طراحی و پیچیدگی پذیرایی می‌ شود. والدین می توانند در حالی که تماشا می کنند زیر بوگنویل استراحت کنند. بچه ‌ها در استخر کم‌ عمق زمرد ایستاده یا از تابش آفتاب از تراس ساحلی سوئیت Kyma لذت می ‌برند در حالی که بچه‌ های کوچک در طول روز چرت می ‌زنند. مانند ملک خواهر Anassa، Almyra نیز همان خدمات مفید «Baby Go Lightly» و همچنین یک باشگاه بچه‌ ها را ارائه می ‌دهد که بهترین ‌ها را در آنجا ارائه می ‌کند. صبحانه ‌ها کاملاً برای کودکان با کارد و چنگال پلاستیکی و منوی پرطرفدار تهیه می ‌شود. در شب، حتی خسته ‌ترین غذاخوری ‌ها نیز با رستوران برجسته Notios با ترکیب ژاپنی مدیترانه ‌ای تقریبا نوبو، راضی می ‌شوند.

برترین هتل های بین المللی در قبرس

Amavi  تنها برای بزرگسالان برای زمین‌های بازی و باشگاه‌های کودکان است که در خط ساحلی پافوس قرار دارند. از لحظه‌ای که وارد لابی براق می ‌شوید، جایی که پنجره ‌های کف تا سقف مشرف به درختان نخل، استخرها و صندلی‌ های تکان‌ خورده است، واضح است که این یک نوع زمین بازی متفاوت است. روزها در چمنزار نرم و وسیع می گذرد، جایی که سالن ها از منظره مستقیم دریا لذت می برند. اگر احساس ماجراجویی می ‌کنید، ساحل تنها چند قدم دورتر است و در کنار ماسه‌ها، باشگاه جدید ساحلی Antasia است.

در غیر این صورت، کارکنان Amavi می ‌توانند کوکتل و سوشی تازه را به سالن شما بیاورند، به ‌علاوه یک بار شنا نیز وجود دارد. سوشی نیز در Immenso که غذاهای تلفیقی Nikkei را در پشت بام هتل سرو می‌کند، برجسته است. مناظر و مناظر سفارشی Robata ممکن است آن را به بهترین رستوران در پافوس تبدیل کند. میله های هتل در این قسمت ها می توانند ضربه بخورند یا از دست بدهند، اما سلن یک ضربه واقعی است. یک میز بیرون زیر ستاره ها انتخاب کنید و چیزی پرماجرا سفارش دهید این جایی است که کوکتل ها در پوسته سرو می شود یا در یخ خشک پوشانده می شود.

در بخش زیر شاهد امتیازات هتل اماوی در قبرس می باشید:

برترین هتل سنگی قبرس

مهمانخانه سنتی آپوکریفو، جایگزینی برای ماموت‌ های بزرگ براق ساحلی، یک هتل بوتیک هوشمند است که مشرف به روستای زیبای لوفو، واقع در دامنه کوه المپوس است. مانند بسیاری از هتل ‌ها در منطقه ترودوس، اتاق ‌ها از طریق مجموعه ‌ای از خانه ‌های سنگی چیده شده ‌اند که در کوتس ‌ولدز بی ‌نظیر به نظر نمی‌ رسند. فضای داخلی نیز به همان اندازه شیک است و برخی اتاق ها دارای شومینه یا حیاط مخصوص به خود هستند. همه خوشبختانه تهویه هوا دارند. در تابستان، شام در رستوران آگرینو با نور شمع در تراس پشت بام یا در حیاط کنار استخر سرو می شود.

در حالی که در جاذبه های گردشگری قبرس غرق می شوید حتما یک وعده غذایی را در این هتل تجربه کنید. منو بیشتر یک دستور کار است و مجموعه ای خوشمزه و سخاوتمندانه از مزه های قبرسی در دسترس شماست. برای دسر هم جا بگذارید لوکومادها پفک های کوچک شیرینی عسلی بهشتی هستند. می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه اخذ ویزای مسافرتی قبرس با مشاوران متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *