ویزای مسافرتی سوئد

برترین هتل های سوئد

برترین هتل های سوئد

برترین هتل های سوئد در استکهلم، مانند بسیاری از شهرهای ساحلی مانند مالمو و گوتنبرگ، به عنوان یک مقصد تفریحی جذاب، شیک و شیک عمل می کند. آب و هوای شمالی دور سوئد نماهایی از شفق شمالی در فصل و همچنین مناظر سرزمین عجایب زمستانی را ارائه می دهد، در حالی که بسیاری از جزایر و مناطق روستایی بخشی از آرامش را ارائه می دهند.

این مکان که به دلیل صمیمیت و نگرش های مترقی خود مشهور است، مکانی آسان برای سفر است. بنابراین، چه قصد سفر به کشور را داشته باشید یا در یک مکان اقامت کنید، در اینجا بهترین هتل ها برای رزرو در هنگام اقامت در سوئد وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای توریستی سوئد مشاور و راهنمای شماست.

برترین هتل های سلطنتی سوئد

سلطنتی و تئاتری، Dorsia یک ملک 5 ستاره کاخ است که به سبک Belle Époque تزئین شده است. دکور خیره کننده مانند چیزی از یک فیلم یا افسانه است و هر یک از 37 اتاق خواب کاملاً فردی است. با این حال، این مکانی برای بزرگسالان است، یک خلوتگاه مرکزی برای استراحت ‌های رمانتیک و مسافران مجرد. رنگ ‌های تند، پارچه ‌های غنی، پرده ‌های سنگین، کاناپه‌ های مخملی، کاشی‌کاری‌ های موزاییکی درخشان، نقاشی ‌های رنگ روغن و گیاهان بزرگ گلدانی در سراسر بوتیکی که عضوی از هتل‌ های لوکس کوچک جهان است، یافت می ‌شوند. میهمانان می ‌توانند با منوها در رستوران پر زرق و برق غذا بخورند.

گراند هتل در فاصله کوتاهی از ساحل، به کاخ سلطنتی می ‌نگرد و به شهر قدیمی و ایستگاه مرکزی نزدیک است. لوکس، گراند را تعریف می‌ کند که دارای غذاهای عالی و چشم ‌اندازهای ساحلی است. اتاق‌ های مجهز به تهویه مطبوع، مینی ‌بار، تلویزیون LCD با ماهواره و سرویس اتاق 24 ساعته دارند. اسپای نوردیک به خوبی مجهز است، از جمله استخر آب گرم و طیف وسیعی از درمان های زیبایی. مهمانان می توانند در رستوران Matbaren ستاره دار میشلین غذا بخورند، در حالی که Rutabaga غذاهای خوشمزه گیاهی سرو می کند. Cadier Baren صبحانه و ناهار آلاکارته و همچنین کوکتل های محبوب را ارائه می دهد.

در بخش زیر شاهد ویژگی های گراند هتل سوئد می باشید:

ویژگی های گراند هتل سوئ

برترین هتل های شیک سوئد

این هتل شیک آرت دکو واقع در Sodermalm، از موقعیتی سرسبز در میدان Mariatorget برخوردار است. این اقامتگاه دارای تخت ‌های مجلل با کتانی پنبه‌ ای مصری است و اتاق‌ ها صحنه ‌هایی از سینمای قدیمی سوئد را به نمایش می‌ گذارند. همه امکانات مدرن از جمله ایستگاه‌ های اتصال آیفون و تلویزیون‌های صفحه تخت با بلوری در دسترس هستند. دسترسی رایگان به وای فای به صورت استاندارد ارائه می شود. پذیرش رایگان دی ‌وی ‌دی کرایه می‌ دهد و نوشیدنی ‌های گرم رایگان با بیسکویت در روز و شب در دسترس است. Bistro غذاهای سنتی همراه با فهرست شراب برتر را سرو می‌ کند، و بار Rival یک پس‌ زمینه زیبا برای لذت بردن از یک کوکتل است.

در نمودار زیر شاهد میزان اقامت مسافران در ماه های مختلف سال سوئد می باشید:

میزان اقامت مسافران در ماه های مختلف سال سوئد

این هتل مدرن که مرکز آن واقع شده است، در چند قدمی مناطق خرید منحصر به فرد و منطقه کلوپ شبانه Stureplan قرار دارد. اتاق‌ ها امکانات تهیه قهوه و کوکتل، به ‌علاوه تلویزیون صفحه ‌تخت با گزینه ‌های پخش جریانی دارند. میهمانان می توانند از دوش باران یا وان با لوازم آرایشی ارگانیک مجلل لذت ببرند. در طول تابستان نوشیدنی ‌ها در محوطه فضای باز واین بار سرو می ‌شود و نمونه ‌برداری از کاسه‌ های پانچ جذاب هتل توصیه می ‌شود. برانچ ‌های آرامش ‌بخش در آخر هفته ‌ها در دسترس هستند، در حالی که چای بعد از ظهر در طول هفته سرو می ‌شود. نانوایی در محل نان و شیرینی های خوشمزه تولید می کند.

برترین هتل های لوکس سوئد

این هتل خانوادگی که تنها چند دقیقه با ایستگاه مرکزی فاصله دارد، بلگوبارن را با تقریباً 300 آبجو بلژیکی نشان می ‌دهد. اتاق‌ ها با رنگ‌ های روشن و مدرن طراحی شده ‌اند، اتاق‌ هایی مجهز به تلویزیون کابلی، به‌ علاوه Wi-Fi رایگان به‌ عنوان استاندارد. میهمانان می ‌توانند از صبحانه‌ای آرام از سرویس اتاق لذت ببرند، در حالی که رستوران غذاهای کلاسیک خوشمزه از جمله صدف ‌های ترشی سرو می‌کند. در هوای گرم، میهمانان می ‌توانند در قسمت تراس ‌دار کنار خیابان رستوران غذا بخورند. امکانات سونا رایگان وجود دارد، هتل از نظر زیست محیطی مسئول است و به درستی به گواهینامه کلید سبز خود افتخار می کند.

این ساختمان متمایز دارای یک منطقه ناهارخوری تاریخی است و یک فروشگاه مسافرتی اسکاندیناوی در لابی آن وجود دارد. اتاق ها با سلیقه فردی تزئین شده اند و به عنوان یک لمس جالب در 9 دسته قرار می گیرند. مهمانان هتل می توانند از دسترسی به LE لذت ببرند. کلوپ شبانه که در مجاورت یکی از غذاخوری های هتل قرار دارد. این تنها یک پیاده روی کوتاه تا Stureplan است تا خریدهای لوکس و زندگی شبانه پر جنب و جوش داشته باشید. Berns Asian بهترین غذاهای آن قاره را سرو می ‌کند، از میان وعده تا شام، در حالی که Bistro جذابیت صمیمی و گالی را ارائه می ‌کند منوی فصلی با بهترین شراب ‌هایی که بیشتر مناطق فرانسه را در بر می ‌گیرد، شسته می ‌شود.

برترین هتل های لوکس سوئد

برترین هتل های زیبای سوئد

این هتل زیبا در کنار ساحل، نزدیک به ساحل، چشم ‌اندازی به شهر قدیمی و کاخ سلطنتی دارد. اتاق ‌ها دل ‌باز و جادار هستند، اتاق ‌ها به‌ صورت جداگانه طراحی و با کف‌پوش چوبی تکمیل شده ‌اند. همه امکانات مدرن از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار و Wi-Fi رایگان به صورت استاندارد ارائه شده است. این هتل دارای محیط زیبای قابل توجهی است که دارای گچ بری های گچ بری اصیل، تیرهای چوبی و پنجره های رفیع است. در این رستوران غذاهای تند از جمله اسکارگوت، استیک و ماهی تازه صید شده سرو می شود. مهمانان می توانند در طول ماه های تابستان از یک آبجو خنک یا یک لیوان شراب در تراس لذت ببرند. دانشگاه گوتنبرگ سوئد نیز یکی از جاذبه های این کشور است.

در جدول زیر شاهد مدت اقامت مسافران مختلف در سوئد می باشید:

انواع مسافرانمدت اقامت
خانواده3
زوج2
توریست3

مجلس علیا گوتبورگ که بین طبقات 18 و 25 یکی از برج ‌های خیره‌کننده گوتیا قرار دارد، مشرف به پارک موضوعی لیسبرگ است. از پایه استخر روباز به منظره نگاه کنید دارای یک کف شفاف است که منحصر به فردترین نقطه دید را ارائه می دهد. مناظر چشمگیر به اینجا ختم نمی شود، اگرچه آنها به شکل سنتی تر پنجره های تصویری هستند. 2 استخر بیشتر در داخل، و همچنین یک اسپا با حمام و باشگاه ورزشی وجود دارد. رستوران ستاره‌ دار میشلین یک نقطه برجسته واقعی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ویزای مسافرت سوئد راهنما و مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *