مهاجرت به کشور سریلانکا

برترین هتل های سریلانکا

برترین هتل های سریلانکا

چه عشق شما به کوهنوردی یا چای باشد، برترین هتل های سریلانکا همه چیز را دارد تا بتوانید در مدت زمانی مشخص اقامتی هیجان انگیز را تجربه کنید. کشوری غنی از فرهنگ، مناظر متنوع، طعم‌ های عجیب و غریب و فیل‌ های فراوان را کشف کنید. سریلانکا در انتظار کاوش است. مجموعه انتخاب شده در این مقاله از بهترین هتل ‌های سریلانکا انتخاب از B&B های جذاب تا بهترین استراحتگاه‌ های کوهستانی را برای شما آسان می ‌کند.

در این کشور هتل های شهری بیش از دیگر هتل ها معروف هستند اما این به این معنی نیست که هتل های خارج از شهر عالی و آرامش بخش نیستند. بنا بر نیاز و سلیقه خود می توانید در طول سفر خود در سریلانکا یکی از آنها را انتخاب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت و اخذ ویزای توریستی سریلانکا مشاور و راهنمای شماست.

برترین هتل های مجلل سریلانکا

قلعه گال خانه این تاجر قرن هفدهمی با الهام از طراحی خاورمیانه به یک هتل بوتیک جذاب با 18 اتاق مهمان امروزی تبدیل شده است. بازار قلعه که در خیابان چرچ در داخل قلعه قرار دارد، پناهگاهی از هیجان مداوم قلعه گال است. از غذاهای لذیذ، خدمات بی‌ رقیب، تخت‌ های 4 پوستر مجلل و بهترین امکانات مدرن لذت ببرید. برای چیزی بیشتر در طول اقامت خود، چرا در فورت بازار Z اسپا، یک واحه احیاکننده که برای کمک به شما در تجدید قوا و آرامش طراحی شده است، لذت نبرید. تمام محصولات در سریلانکا توسط Ophir ساخته شده و بر اساس خواص درمانی طیف وسیعی از چای های سریلانکا است. هر اتاق با یک کوپن آبگرم 30 دلاری در روز ارائه می شود تا شما را مجذوب خود کند تا با تجربه مناسب مطابق با نیازهای فردی خود رفتار کنید.

چیزی که زمانی به عنوان یک عمارت خصوصی قرن هجدهم بود، به هتل فورت پرینترز تبدیل شده است، یک بوتیک با 13 سوئیت مجلل که همگی تجربه ‌ای مجلل و همراه با دقیق‌ترین خدمات را به مهمانان ارائه می‌ دهند. قدمت منطقه فورت به 500 سال پیش بازمی ‌گردد، زمانی که یک کشتی پرتغالی برای اولین بار در بندر گال فرود آمد. اکنون قلعه گال یکی از میراث جهانی یونسکو است که صبح ‌ها مملو از زندگی است و بیشتر بعدازظهرها یک پناهگاه آرامش ‌بخش است. اقامت در فورت پرینترز سفری به گذشته در ادغام دوران هلند و بریتانیا است و از مهمانان دعوت می شود تا در اطراف دیوارهای قلعه قدم بزنند تا در تاریخ غوطه ور شوند. این منطقه جذابیت خود را حفظ کرده است.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل فورت پرنیترز می باشید:

ویژگی های هتل فورت پرنیترز

برترین هتل های آرامش بخش سریلانکا

در تارو ویلا، شما نه تنها یک اتاق دریافت می کنید، بلکه کل مکان را به خود اختصاص می دهید. خب، به هر حال این یک گزینه است. ویلاهای تارو در قلعه گاله از سه ویلا مجزا مجزا تشکیل شده است هفتاد و هفتم در لین بان، خیابان رامپارت و خیابان فانوس. هفتاد و هفت یک ویلای بزرگ چهار خوابه ایده آل برای خانواده ها یا گروه های دوستان است، با چهار اتاق دو نفره که حداکثر هشت مهمان را در خود جای می دهد. خیابان رامپارت همچنین برای گروه ‌هایی با 4 اتاق و سوئیت مجلل، که هر کدام با سلیقه تزئین شده ‌اند، به‌ علاوه یک استخر منحصر به فرد برای آب تنی مناسب است. شرق با غرب در خیابان لایت ‌هاوس ملاقات می ‌کند، یک هتل بوتیک صمیمی که در اصل توسط یک تاجر هلندی و همسرش طراحی شده است.

دهه 1800 اکنون این ویلا در خیابان فانوس دریایی ترکیبی زیبا از طراحی مدرن، مبلمان آنتیک و جذابیت سنتی است. در هر کجا که بخواهید اقامت کنید، از شما دعوت می ‌شود تا غذاهای لذیذی را که توسط یک سرآشپز اختصاصی آماده می‌ شود، صرف کنید، که مشتاق است غذاهای شما را بر اساس ترجیحات شخصی شما تنظیم کند. طبیعت مرکز هتل تری است، یک استراحتگاه سلامتی که بر فراز دریاچه کوگالا در ناحیه گال در جنوب سریلانکا قرار دارد. این هتل در قلب تری برج آب قرار دارد، سازه ای منحصر به فرد که با چوب دارچین پوشیده شده و اکنون سه اتاق مجلل را در خود جای داده است. کتابخانه و استودیوی یوگا در یک بیشه بامبو شناور هستند و به مهمانان استراحتگاهی آرام ارائه می‌کنند که در آن می ‌توانند جزئیات زیبای معماری چوبی را تحسین کنند.

برترین هتل های آرامش بخش سریلانکا

اقامت در هتل ساحلی سریلانکا

اگر به دنبال تجربه ‌ای عالی در یک ساحل خام و دست‌ نخورده مشرف بر اقیانوس هند هستید، به جز Wild Coast Tented Lodge نگاه نکنید. خود لژ در کنار پارک ملی یالا واقع شده است، منطقه ای که به خاطر جمعیت پلنگش معروف است. هر چادر با دقت طراحی شده است به گونه ای که به طور یکپارچه سازه های ساخته شده توسط انسان را با چشم انداز ناهموار ادغام می کند. اجازه ندهید ایده چادر شما را منصرف کند، چادرهای ساحل وایلد مانند هر سوئیت دیگری که در جای دیگر پیدا می‌ کنید مجلل هستند، با وان‌ های مسی مستقل برای تخت ‌های 4 پوستر مجلل. شانزده پیله در اطراف حفره ‌های آبیاری قرار گرفته ‌اند که برای استقبال از حیات وحش طراحی شده‌ اند و 4 پیله استخر صمیمی با استخرهای غوطه‌ وری خصوصی خود ارائه می‌ شوند.

در جدول زیر شاهد قیمت اتاق های هتل Wild Coast Tented Lodge می باشید:

نوع اتاققیمت اتاق ها به دلار
2 تخته210$
3 تخته260$
4 تخته320$

برترین هتل سنتی سریلانکا

به The Long House by Taru Villas اجازه دهید تا پایگاه مجلل شما باشد زیرا منطقه دست نخورده Bentota را کشف می کنید. فرقی نمی ‌کند در بهترین شهرهای سریلانکا با خانواده یا دوستان خود سفر کنید، خانه طولانی با ده اتاق خواب شیک و فضاهای مشترک فراوان، مکان مناسبی برای خانه ‌نشینی و استراحت و ریلکس کردن است. طراحی معاصر استوایی با فرهنگ سنتی سریلانکا با ترکیبی زیبا از خطوط تمیز، پارچه ‌های مجلل و آثار هنری محلی مطابقت دارد و از جاذبه های گردشگری سریلانکا است.

در نمودار زیر شاهد تعداد توریست ها در سریلانکا می باشید:

تعداد توریست ها در سریلانکا

در The Long House با فعالیت ‌هایی از ماساژهای جوان ‌کننده، شنای طراوت ‌آمیز در استخر و تمرین ‌های ورزشی با سرعت دلخواه در باشگاه کاملاً مجهز داخلی، از انتخاب خود لذت خواهید برد. برای کسانی که با بچه‌ ها سفر می ‌کنند، یک اتاق بازی برای سرگرمی‌ و یک اتاق تئاتر با تکنولوژی پیشرفته برای شب ‌های فیلم وجود دارد. اگر به دنبال کشف اطلاعات بیشتر درباره فرهنگ سریلانکا هستید، خانه طولانی در یک مکان عالی است. موقعیت مکانی برای سفرهای یک روزه مناسب، یا اگر می ‌خواهید انگشتان پای خود را در شن ‌ها فرو کنید، نمی‌ توانید بهتر از ساحل خام و ناهموار زیر آن شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای راهنمای ویزای توریستی سریلانکا همراه و مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *