ویزای مسافرتی دومنیکا

برترین هتل های دومینیکا

برترین هتل های دومینیکا

برترین هتل های دومینیکا که در جزیره کوهستانی دومینیکا در دریای کارائیب و آتشفشان‌ های پوشیده از جنگل ‌های بارانی را در خود جای داده است. با دومین دریاچه گرم بزرگ جهان و دو سوم جزیره پوشیده از جنگل های حفاظت شده، می خواهید بهترین ماجراجویی خود برای سفر و گشت و گذار در دومینیکا تجربه کنید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید. در این مقاله بهترین و برترین هتل های دومینیکا معرفی خواهیم کرد.

برترین هتل های مناسب دومینیکا

خلیج راز، پورتسموث خود را به ‌عنوان یک تجربه و نه استراحتگاه توصیف می‌ کند، می ‌دانید که اوقات خوبی را سپری می ‌کنید. منوی بالش را فراموش کنید: این اقامتگاه 6 ستاره در جنگل های بارانی تمام ویلایی، تشک های انتخابی را نیز به شما ارائه می دهد. خود ویلاهای منزوی بالای صخره از چوب ‌های سخت استوایی با منابع پایدار ساخته شده ‌اند و شبیه خانه ‌های درختی مدرنیستی هستند. هر کدام دارای یک استخر شنای خصوصی، میزبان ویلای اختصاصی، نگهبان آماده، سرآشپزها، راهنماها و دسترسی به سواحل مخفی هستند. اگر می خواهید اتاق خود را ترک کنید، غواصی شبانه را امتحان کنید یا از یکی از آخرین جمعیت های پیش از کلمبیا در کارائیب، کالیناگو دیدن کنید.

Pagua Bay House این توقفگاه ساحلی بوتیک آرام که به طور خاص توسط مالکان طراحی شده است تا احساس کنید به جای یک هتل، مانند یک خانه است. کابین ‌های چوبی با اندازه ‌های سخاوتمندانه هر کدام دارای سقف ‌های طاق ‌دار، ایوان‌ های خنک و زیبایی‌ شناسی مدرن کارائیب هستند. به پنجره ‌های کرکره ‌ای و دیوارهای باریک از کف دریا فکر کنید. برخی در باغ خود قرار دارند و برخی دارای وان با منظره اقیانوس هستند، در حالی که برخی دیگر دارای استخر غوطه ور هستند. در نسیم خنکی که از عرشه بار و گریل خلیج پاگوا از اقیانوس اطلس خارج می شود، لذت ببرید.

هتل های دومینیکا در دل طبیعت

Escape Dominica به جای کابانای جنگلی، یک ویلا و دو سوئیت (هر کدام با یک استخر غوطه‌ ور) در میان جنگل ‌های بارانی انبوه، صخره‌ های قرمز و سواحل منزوی شمال جزیره قرار دارند. با کرکره ها به جای پنجره های شیشه ای، کاباناها بخشی از جنگل را احساس می کنند. در واقع، از اقیانوس، هرگز نمی ‌دانید که استراحتگاه آنجاست. به نوار ساحلی، محصور در جنگل سرسبز بروید. این برای افرادی که می خواهند تعطیلاتی سرشار از آرامش داشته باشند بسیار توصیه می شود.

هتل Rivers Eco Lodge هم هتل جالب دیگری است. هتل های زیادی وجود ندارد که از طریق زیپ لاین به آنها دسترسی داشته باشید. از دو رودخانه کم عمق عبور کنید و کیف خود را از آن طرف بکشید تا محل اقامت خود را در 3 ریورز بیابید. این اقامتگاه ساده اما جذاب، مناسب برای گروه و کوله ‌گردی، شامل کلبه ‌های خصوصی، خوابگاه مشترک و امکانات کمپینگ، با امکان شنا در استخرهای رودخانه طبیعی است. یک استراحت داوطلبانه رزرو کنید. فلسفه زیست محیطی این اقامتگاه نه تنها به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی آن، بلکه در خدمت به جامعه محلی نیز گسترش می یابد. در کیف خود فضایی برای کمک های مالی برای مدارس محلی بگذارید.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل ریورز در دومینیکا می باشید:

نوع اتاققیمت اتاق به دلار
سوئیت350$
1 تخته180$
4 تخته450$

هتل های دومینیکا در دل طبیعت

هتل های زیبای دومینیکا

اقامتگاه های جزیره مانگو را نیز می توانید انتخاب کنید. یکی از ویژگی های اصلی اینجا یک سرویس نوشیدنی زیپ لاین است. به سادگی دکمه ای را در کنار استخر فشار دهید و نوشیدنی خود را در خط به شما تحویل دهید. تنها 6 اتاق این استراحتگاه دنج، کاهگلی، چوبی و سنگی را تشکیل می ‌دهند، جایی که تمام اتاق ‌های طراحی شده جداگانه دارای یک عرشه خصوصی هستند. دکوراسیون با ترکیبی از آثار هنری جسورانه، مجسمه‌ها و برخی حمام ‌های فضای باز به سمت حداکثری گرایش دارد. موقعیت مکانی روی یک تپه جنگلی شیب دار مانند تماشایی بر فراز اقیانوس در زیر است.

Cabrits Resort & Spa Kempinski، پورتسموث می تواند قلب شما را تسخیر کند. گاهی اوقات تزیینات یک استراحتگاه بزرگ بار شنا، سرویس اتاق، زمین تنیس، استخرهای متعدد، اسپا و چهار رستوران در محل فقط چیزی است که قلب می‌ خواهد. این هتل که در سال 2019 افتتاح شد، یکی از جدیدترین هتل ‌های جزیره است و دارای چهار استخر شنای وسیع در کنار ساحل است. اگرچه منزوی است، اما در انتهای شمالی دومینیکا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. در اطراف پارک ملی کبریتس، دژها، جنگل ‌ها و صخره‌ های مرجانی برای کاوش وجود دارد.

اقامتگاه های کارائیبی در دومینیکا

هتل فورت یانگ یکی از غواصان و علاقه مندان به شهر است که در پایتخت دومینیکا، روزو واقع شده است. خود هتل در اطراف بقایای یک قلعه نظامی از سال 1699 ساخته شده است. با مدرسه غواصی و فروشگاه در محل، بیش از یک دهه است که به یک جاذبه برای علاقه مندان به غواصی از سراسر جهان تبدیل شده است. غواصی روزانه، درس، قایق های غواصی و کرایه تجهیزات همگی در دسترس هستند. برای بازار شنبه از محله فرانسوی همسایه دیدن کنید.

در هتل Tamarind به زندگی اصیل کارائیب استراحت کنید. هر یک از خانه ‌های ییلاقی با مبله ساده اما روشن و با پلان باز دارای آشپزخانه، ناهار خوری و فضای نشیمن با درهای شیشه ‌ای است که به عرشه بزرگی مشرف به دریای کارائیب، خلیج سالزبری و مورن دیابلوتین باز می ‌شود. واقع در مرکز ساحل غربی دومینیکا بر بالای صخره ای 100 فوتی و دسترسی فوری به ساحل وجود ندارد. در عوض، ماسه را در فاصله کوتاهی در Macoucherie و Salisbury خواهید دید. غذاهای کریول را در رستوران محل امتحان کنید. رشته هتلداری در دومینیکا از رشته هایی است که در این حوزه تاثیر گذار بوده است.

هتل خلیج دومینیکا

دوستداران ورزش چمدان های خود را ببندید. هتل خلیج جنگل برای کسانی که به دنبال استراحتی تندرستی هستند، با برخی چیزهای لوکس پذیرایی می کند. اگرچه یوگا یکی از تخصص ‌های استراحتگاه با دو استودیو بزرگ مشرف به دریا و مزارع موز است، اما اقامت در اینجا به خودی خود یک تمرین است. این مزرعه سابق آهک در دامنه تپه ای شیب دار قرار گرفته است و به برخی از ویلاهای سنگی و چوب سخت دسترسی دارد. لمس ‌های زیبا مانند تخت‌ خواب ‌های نقاشی شده با دست باعث می ‌شود خلیج Jungle در محیط اطراف خود ریشه‌ دار شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه ویزای توریستی دومینیکا راهنما و مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *