ویزای مسافرتی بلغارستان

برترین هتل های بلغارستان

برترین هتل های بلغارستان

بلغارستان یکی از مقرون به صرفه ترین مناطق اروپا برای بازدید است زیرا برترین هتل های بلغارستان به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته می شود. اما این مکان فوق ‌العاده ‌ای برای علاقه ‌مندان به تاریخ، غذاخوری ‌ها، علاقه ‌مندان به فضای باز و اهل ساحل است. در اینجا ترکیبی جالب از «قدیمی ها با جدید»، مردم محلی دوستانه و برخی از صحنه های سرگرم کننده زندگی شبانه را خواهید دید.

با این حال، یکی از بهترین دلایل برای سفر به بلغارستان، ساحل است. ساحل آفتابی و وارنا در سواحل شرقی این کشور مناطق همیشه محبوب هستند. ساحل آفتابی به عنوان ساحل مهمانی توریستی شناخته می شود، اما شهرهای ساحلی سنتی Sozopol و Lozenets نیز ارزش دیدن را دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزا و مهاجرت به کشور بلغارستان همراه شماست.

برترین هتل های تفریحی بلغارستان

دهکده تعطیلات سانتا مارینا، سوزوپل وقتی در بلغارستان هستید، شهر جذاب سوزوپل را از دست ندهید، جایی که اقامت در روستای تعطیلات سانتا مارینا ضروری است. درست در امتداد ساحل است و با منظره زیبای دریا و زندگی دریایی احاطه شده است. مهمانان فقط باید حدود دو مایل از استراحتگاه سفر کنند تا به تفریحات شبانه و صحنه رستوران در Sozopol برسند. آپولونیا، رستوران محل، غذاهای مخصوص ماهی و غذاهای مدیترانه ای ارائه می دهد و در تمام طول سال باز است. برای نوشیدنی سرد یا یکی از بارهای استخر، در بار ساحلی مارینا توقف کنید. عاشقان ساحل می توانند روزهای خود را در ساحل مرکزی در سوزوپل و ساحل کینگ سپری کنند.

هتل بارسلو رویال بیچ با اثاثیه مدرن و اتاق های بزرگ، بهترین انتخاب در میان مسافران تجاری و تفریحی است. اتاق ‌های لوکس و لوکس با دید دریا با هزینه ‌ای متوسط ​​در دسترس هستند، در حالی که اتاق ‌های مسکونی و سوئیت ‌های اجرایی برای اقامت‌ های طولانی‌تر و سطح بالا ارائه می ‌شوند. رستوران بوفه سرآشپز صبحانه، ناهار و شام مضمونی را ارائه می دهد، در حالی که رستوران بوفه کیپ امین مناظری زیبا از باغ ها و استخرهای شنا را ارائه می دهد. یک مرکز اسپا به مساحت 1200 متر مربع با حمام ترکی، اتاق‌ های ماساژ، سونا مادون قرمز، و حمام بخار وجود دارد. در مرکز سانی بیچ، می توانید از فرودگاه بورگاس که 18 مایل با آن فاصله دارد، به این هتل برسید.

برترین هتل های تفریحی بلغارستان

برترین هتل های ساحلی بلغارستان

یکی دیگر از بهترین هتل های ساحلی بلغارستان، کلاب ساحلی Evrika است که در قسمت شمالی ساحل سانی واقع شده است. اتاق ‌ها و آپارتمان ‌های بزرگی در اینجا وجود دارد، از جمله اتاق ‌هایی که منظره‌ ای رو به دریا، پارک و استخر دارند. این یک هتل همه چیز است که دارای رستوران ‌ها و بارهای متعددی است که غذاهای سنتی بلغاری و اروپایی سرو می ‌کنند. سرگرمی ‌های هتل شامل بازی ‌های ورزشی سازمان ‌یافته، مانند دارت، والیبال روی آب، تیراندازی با تفنگ بادی، و همچنین نمایش ‌های رقص و نمایش ‌های کمدی طرح ‌دار است. در Evrika مناطق استخری برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد.

مسافرانی که به دنبال آرامش و سرگرمی هستند، آنچه را که به دنبال آن هستند در هتل ریو هلیوس پارادایس پیدا خواهند کرد. این هتل در ساحل دریای سیاه و درست در ساحل قرار دارد، با خدماتی که شامل وعده ‌های غذایی در رستوران‌ های موضوعی، موسیقی زنده، و رویدادهای خانوادگی است. این هتل حدود 18 مایل از فرودگاه بورگاس فاصله دارد و دارای یک مرکز سلامتی با حمام بخار، سونا، و درمان ‌های ماساژ است. در این هتل بزرگ اتاق های شیک و استخرهای متعدد، جکوزی و استخر کودکان با سرسره های آبی وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در حوزه بلغارستان می باشید:

برترین هتل های مقرون به صرفه بلغارستان

یکی دیگر از مناطق دوست ‌داشتنی برای بازدیدکنندگان ساحل، اطراف سنت کنستانتین و النا است. Hotel & Spa Romance Splendid به خاطر آب‌ های چشمه‌ های معدنی شفابخشش معروف است و در میان علاقه‌ مندان به سلامتی و تناسب اندام مورد علاقه است. این هتل تنها پنج مایل از وارنا فاصله دارد و تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد. اتاق های دو نفره، اتاق های یک نفره و آپارتمان هایی برای اجاره وجود دارد. شراب سازی Enoteca شراب هایی را از برخی از بهترین تاکستان های بلغارستان، اسپانیا و ایتالیا ارائه می دهد.

یکی دیگر از اقامتگاه های ارزان قیمت سانی بیچ هتل بورگاس است که دارای اتاق های یک نفره و همچنین اتاق های دو نفره و آپارتمان های اجاره ای است. این ساختمان 19 طبقه در سال 2009 بازسازی شد و دارای اتاق ‌ها و سوئیت ‌های شیک و همچنین یک استخر شنا و رستوران در محل است. این در حدود 18 مایلی شمال بورگاس واقع شده است و در میان تپه های شنی ساحل سانی واقع شده است – چند فوت از ساحل.

در بخش زیر شاهد ملیت گردشگران در بلغارستان هستید:

راحت ترین هتل های برترین بلغارستان

مسافران بلغارستان که می خواهند شانس خود را امتحان کنند، از اقامت در هتل هریزانتما که یک کازینو در سمت شرقی ساحل سانی دارد، لذت خواهند برد. اتاق های دو نفره، آپارتمان های خانوادگی و آپارتمان های لوکس در اینجا برای مهمانان ارائه می شود. ساحل 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد، در حالی که یک استخر شنا برای زمانی که می خواهید خنک شوید عالی است. همچنین یک رستوران در محل وجود دارد که غذاهای محلی و همچنین یک برنامه اختیاری شامل صبحانه، ناهار، و شام را سرو می ‌کند و از جاذبه های گردشگری بلغارستان است.

در جدول زیر شاهد مدت اقامت مسافران در بلغارستان می باشید:

انواع مسافرانمدت اقامت
خانواده4
زوج4
فرد2

DIT Majestic Beach Resort یک هتل چهار ستاره است که در اتاق های 2 نفره، استودیوها و آپارتمان های خود به مهمانان خود تجربه ای در ساحل را ارائه می دهد. این یک مکان همایش محبوب است که امکانات جلسه، چهار سالن کنفرانس، و محل اقامت تا 400 شرکت کننده را ارائه می دهد. رستوران ‌ها و بارهای متعددی وجود دارد که غذاهای بلغاری، مدیترانه‌ای و اروپایی سرو می ‌کنند. اسپای هتل در حمام ترکی، ماساژ و درمان‌ ها و آیین‌ های به سبک آسیایی و همچنین درمان‌های آیورودا و ضد سلولیت تخصص دارد.. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی بلغارستان به سوالات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *