ویزای مسافرتی ایسلند

برترین هتل های ایسلند

برترین هتل های ایسلند

برترین هتل های ایسلند پذیرای مهمانان و مسافران در سال هستند و همواره به کیفیت خود می افزایند. هیچ جای دیگری مانند این هتل ها وجود ندارد. ایسلند و ریکیاویک پایتخت آن منحصر به فرد هستند. کلیشه ‌های زیادی در توصیف ایسلند وجود دارد: کشوری با تضادها، سرزمین آتش و یخ که با توجه به اینکه چقدر ملتی منحصر به فرد است، عجیب است.

تا یک دهه پیش، ایسلند هنوز به ‌عنوان از توقفگاهی برای افرادی که سعی می‌کردند در هنگام سفر به آمریکا یا از آمریکا استراحت کنند. سیاست تهاجمی برای جذب گردشگران بیشتر از بحران مالی سال 2008 متولد شد و کیفیت و تنوع هتل ‌های آن را منفجر کرد. اکنون از هتل ‌های بوتیک عالی گرفته تا مزرعه‌ های فانتزی دور از تمدن، گزینه ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و همراه شما در مسیر مهاجرت به ایسلند می باشد.

زیباترین و برترین هتل های ایسلند

تورفوس، ایسلند جنوبی بهترین مزرعه سنتی لوکس، قسمت مزرعه اسب های ایسلندی، بخشی از هتل های مجلل، دارای جکوزی در فضای باز با هر یک از کلبه های به سبک سنتی خود است. در حالی که برخی از محبوب ‌ترین جاذبه ‌های این کشور از جمله آبشار قابل توجه Gullfoss فقط در فاصله کوتاهی با ماشین فاصله دارند، در اینجا یک حس انزوا و انحصار افسانه ‌ای وجود دارد. رستوران موجود در محل نیز فوق ‌العاده است، و اقدامات محیطی هتل به سبزی چمن روی پشت بام کلبه ‌هایش است.

Retreat at the Blue Lagoon، Reykjanes، یکی از بهترین هتل های ایسلند است. درست زمانی که برخی از منتقدان شروع به استدلال کردند که مرداب آبی، اوج گردشگری ایسلند، کمی احساس خستگی می کند، عقب نشینی از راه رسید. این هتل که به طور غیرقابل انکار (و قیمتی) یکی از مجلل ترین و مورد بحث ترین هتل های کشور است، انبوهی از تخته سنگ خاکستری براق، خدمات بی عیب و نقص و اتاق های هوشمندی است که به همان اندازه ژاپنی به نظر می رسد که مانند نوردیک است. رستوران Moss منوهای طعم مجللی را ارائه می دهد، در حالی که دسترسی شگفت انگیزی به آب های آتشفشانی خود تالاب آبی وجود دارد.

در بخش زیر شاهد ویژگی ها هتل های ایسلند می باشید:

برترین هتل های مناسب ایسلند

هتل رانگا در جنوب ایسلند یکی از بهترین هتل های ایسلند است. دور از دایره طلایی، هتل رنگا به شما امکان می دهد با فرار به یک کلبه چوبی زیبا از جمعیت توریستی فرار کنید. این هتل که در کنار رودخانه شرقی رنگا قرار دارد، به معنای آسمان تاریک است، که در طول پاییز و زمستان شانس شما را برای دیدن شفق ‌های شمالی افزایش می ‌دهد. در صورت رسیدن شفق، کارکنان به شما هشدار می ‌دهند. اگر به سمت پایین رانندگی کرده باشید، نقاط برجسته ساحل جنوبی، از جمله آبشار عظیم اسکوگافوس، به راحتی قابل دسترسی است.

Fosshotel Mývatn در شمال ایسلند یکی از بهترین هتل های ایسلند است. ممکن است شیک ترین هتل نباشد، با طراحی بلوکی در داخل و خارج، اما Fosshotel Myvatn جذابیت زیادی برای دوستداران طبیعت دارد. اکثر بازدیدکنندگان ایسلند تا این حد به شمال شرقی نمی رسند، اما کسانی که این کار را انجام می دهند با دریاچه پر شور میواتن و حمام های طبیعی محبوب آن، جایی که مهمانان برای استراحت در آب غنی از مواد معدنی می آیند، پاداش می گیرند. رستوران محل مناظر عالی از سراسر دریاچه دارد و غذاهای کلاسیک ایسلندی از جمله گوشت بره کباب شده و ماهی تازه را سرو می‌ کند، در حالی که بار تنها باری که مایل ‌ها در اطراف است دارای یک ساعت شادی روزانه است.

در جدول زیر شاهد قیمت اتاق های هتل Fosshotel Myvatn در ایسلند می باشید:

نوع اتاققیمت به دلار
1 تخته135$
2 تخته242$
3 تخته310$

هتل های مناسب ایسلند

برترین هتل های جالب ایسلند

هتل هوسافل که به طور کامل از برق آبی بهره می برد، از ذکر وضعیت سازگار با محیط زیست خود خجالت نمی کشد. طرفداران نوع دیگری از رنگ سبز ممکن است به زمین گلف آن علاقه مند شوند، در حالی که غارهای گدازه ای وهم انگیز در غار Vidgelmir نوع بسیار متفاوتی از سفر یک روزه را ایجاد می کنند. اتاق ‌ها تا حدی ساده و مینیمال هستند، اما مطمئناً نمی ‌توان چنین چیزی را در مورد غذاهای عالی 2 رستوران هتل گفت.

مهمانخانه Saltvik، Husavik، یکی از بهترین هتل های ایسلند است. مهمانخانه سالتویک 3 مایلی جنوب Husavik، این مهمانسرا کوچک فقط دو اتاق دارد یکی برای زوج ها، دیگری برای خانواده ها و گزینه ای عالی برای هر کسی است که به دنبال گشت و گذار در حومه شهر با اسب است. شما همچنین می توانید به شهر بروید و در یکی از تورهای نهنگ باشکوه در خلیج حرکت کنید. گوژپشت ‌ها و نهنگ ‌های آبی در طول ماه‌ های تابستان دیده می ‌شوند و بسیاری از اپراتورها سفرهای رایگان را در صورت عدم دیدن یک ستاس ارائه می ‌دهند.

برترین هتل های شهری ایسلند

شما نمی توانید بسیاری از مکان ها را در Laugavegur، منطقه اصلی ریکیاویک، مقرون به صرفه بودن متهم کنید، اما هتل Alda یک استثنا است. اتاق‌ ها طراحی اسکاندیناویایی نسبتاً ایمن و مینیمال دارند، اما به طور مستقیم چیده شده ‌اند و در دسته‌ های مختلف قرار می ‌گیرند و سوئیت ‌های جادار را تشکیل می ‌دهند. آشپزخانه برنجی غذاخوری در محل است، اما اگر چیزی متفاوت می خواهید، بهترین رستوران ها و بارهای پایتخت همگی در چند قدمی این مکان مرکزی هستند. اگر در این اتاق‌ های مقرون ‌به ‌صرفه صرفه ‌جویی کرده ‌اید، همیشه می‌ توانید مقداری از آن را در Dill که تنها ستاره میشلن ایسلند را دارد، صرف یک دقیقه پیاده روی کنید.

در نمودار زیر شاهد ملیت گردشگران در ایسلند هستید:

هتل رادیسون بلو 1919، ریکیاویک تقریباً تا آنجا که ممکن است در پایتخت ایسلند باشید، رادیسون بلو دارای املاک و مستغلات غبطه ‌انگیز در مرکز شهر ریکیاویک و از جاذبه های گردشگری ایسلند است. در حالی که این نام تجاری ممکن است مترادف با املاک جدید و سریع ساخته شده در شهرهای سراسر جهان باشد، این تکرار یک دفتر حمل و نقل سابق را اشغال می کند که بیش از یک قرن قدمت دارد. رستوران مناسبی در محل وجود دارد، اما شما فقط 12 دقیقه پیاده روی تا Matur og Drykkur برتر دارید، که منوی خود را بر اساس یک کتاب آشپزی قدیمی ایسلندی قرار داده است. اگر برای اخذ ویزای توریستی ایسلند به مشاوره نیاز دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *