مهاجرت به کشور امارات

برترین هتل های امارات

برترین هتل های امارات

برترین هتل های امارات در تمام طول سال نور خورشید و استراحتگاه های پر زرق و برق ارائه می دهد. 2 شهر اصلی آن  ابوظبی و دبی است. از اینرو زمین های بازی پر زرق و برقی هستند که در کنار خط ساحلی عالی با دریاهای آبی نیلگون قرار دارند. دبی بلندترین برج روی کره زمین، برج خلیفه، یک جاذبه بزرگ برای بازدیدکنندگان و برخی از مجلل ترین هتل های جهان است. اما این تنها مناطق پرجمعیت نیست که بازدیدکنندگان را جذب می کند. سفرهای خارج از کشور برای تجربه فرهنگ بیابانی شگفت انگیز بادیه نشین این کشور، فرصتی برای مشاهده و تعامل با فرهنگی کاملاً متفاوت از دنیای غرب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند همراه و مشاور شما در حوزه انواع راه های مهاجرت به امارات باشد.

برترین هتل های گردشگری در امارات

هتل سنت رگیس ابوظبی یک استراحتگاه شهری است که به مسافران تجاری و تفریحی خدمات ارائه می دهد. واقع در کورنیش ابوظبی و متصل به مرکز خرید نشن گالریا، از تجمل، آرامش، و خرید نهایت لذت را خواهید برد. هر یک از اتاق ها و سوئیت ها به زیبایی تزئین شده اند و مناظر خیره کننده ای از دریا یا شهر ارائه می دهند. گزینه های ناهار خوری با چندین نوع غذا و همچنین بار و کانتینا فراوان است. منوی درمان انتخابی در اسپای اختصاصی هتل را از دست ندهید.Extravagance نام بازی در Rosewood با هتلی است که از زیبایی دریای عرب الگوبرداری شده است و احساس آرامش واقعی را در وسط شهر تداعی می کند.

این هتل دارای باشگاه گلف و ساحل و همچنین مرکز تناسب اندام، استخر و اسپا می باشد. گزینه های غذاخوری متنوع هستند و شامل 9 بار و رستوران می شوند. مهم نیست که چه چیزی برای خوردن یا نوشیدن دارید، اینجا برای همه چیزهایی وجود دارد. استراحتگاه جزیره سنت رجیس سعدیات ترکیبی زیبا از زندگی شهری و آرامش در کنار آب است. خلیج عربی اغواکننده بیرون درهای هتل، فرار از زندگی روزمره را ارائه می دهد و باشگاه گلف به شما دلیلی برای لذت بردن از فضای باز عالی می دهد. این هتل که در منطقه فرهنگی سعدیات واقع شده، چند دقیقه با پناهگاه حیات وحش و مرکز شهر ابوظبی فاصله دارد. علاوه بر شن و ماسه و موج سواری، 3 استخر منحط وجود دارد.

برترین هتل های گردشگری در امارات

برترین هتل های لوکس امارات

نام Four Seasons نامی است که می دانید همیشه لوکس و مجلل ارائه می دهد و این هتل نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل در مجموعه ای از 200 جزیره قرار دارد، این هتل با مسافران تجاری تماس می گیرد، اما همچنین مقصدی برای مسافران و خریداران است. اسپای داهلیا مجموعه گسترده ای از درمان های منحط از جمله انواع گزینه های ماساژ را ارائه می دهد. همچنین یک استخر روی پشت بام با منظره پانوراما از شهر وجود دارد. هر اتاق با دقت تزئین شده است و آماده پذیرایی از شما است تا مکانی آرامش بخش برای استراحت و لذت بردن از استراحت.

تجمل گرایی همیشه در بهترین حالت خود در هتل ریتز کارلتون است و مکان ابوظبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. فضای سبز زیبا و سرسبز از شما استقبال می کند و چشم اندازهای دوست داشتنی نهر المقطه و مسجد جامع شیخ زاید عشق شما به طبیعت و معماری را به وجد می آورد. در داخل، ملافه ‌های مجلل و اتاق ‌هایی با تزئینات دلپذیر پیدا خواهید کرد که رویای یک مسافر است، چه برای تجارت یا تفریح ​​در آنجا باشید. این هتل دارای یک پارک آبی سرپوشیده، یک اسپا منحصر به فرد، و ترکیبی فوق العاده از غذاها در 8 رستوران هتل است که همه چیز از استیک گرفته تا نودل و همه چیز را سرو می کنند.

در بخش زیر شاهد تعداد گردشگران در کشور امارات در ماه های مختلف سال می باشید:

تعداد گردشگران در کشور امارات در ماه های مختلف

برترین هتل های مجلل امارات

مجلل واقعی در داخل هتل باب القصر با لابی پر از نخل و صندلی های مخملی در سایه های کرم و قرمز در انتظار شماست. مناظر زیبا در خارج از پنجره هر اتاق مجلل که برای نهایت استراحت و آرامش طراحی شده است، فراوان است. این هتل دارای مجموعه ای منحصر به فرد از رستوران ها و تأثیر متمایز مراکشی در غذاخوری و دکوراسیون است. در اسپا یا سالن استراحت هتل در کنار استخر استراحت و تجدید قوا کنید و از نور خورشید لذت ببرید. این هتل همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام و یک آرایشگاه است و می تواند تور و گشت و گذار را ترتیب دهد.

کاخ امارات این هتل که یک قصر واقعی است، با طراحی مجلل و مهمان نوازی مجلل خود هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. این هتل که در قلب ابوظبی واقع شده است، در نزدیکی آب های بکر دریا قرار دارد و همچنین دارای یک استخر و آبگرم منحط برای استراحت و آرامش شماست. اتاق‌ ها و سوئیت ‌ها به زیبایی مبله شده ‌اند و دارای سیستم‌ های صوتی پیشرفته، بالکن ‌های خصوصی و چشم ‌اندازی زیبا از شهر هستند.

در نمودار زیر شاهد میانگین مدت اقامت مهمانان مختلف در کشور امارات می باشید:

مدت اقامت مهمانان مختلف در کشور امارات

برترین هتل های زیبا امارات

هتل ME Dubai که در ساختمان چشمگیر اوپوس در قلب فرهنگی دبی واقع شده است، یک هتل جهانی است که بیش از یک هتل طراحی شده است و مهمانان را با ترکیبی از هنر، غذا، مد و موسیقی به هم متصل می کند. ME Dubai که توسط زاها حدید طراحی شده است، چیزی را به دوستداران معماری و طراحی ارائه می دهد که با منظره ای از نما و شاهکارهای پیچیده ای که فضای داخلی را تزئین می کنند، شگفت زده شوند. از بیان معاصر غذاهای ژاپنی روباتایاکی در روکا گرفته تا جین و تونیک ها و لقمه های معده در Botanica یا طعمی از آمریکای جنوبی در Deseo گرفته تا مجموعه ای از غذاهای لذیذ در سطح جهانی در The Atrium توسط Zaha Hadid برای هر لذیذ بین المللی چیزی وجود دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در امارات در سال های اخیر هستید:

سالنرخ گردشگری
202068%
202179%
202282%

هتل والدورف آستوریا دبی مقصدی شگفت انگیز است و در نخل جمیرا که خرید ملک در دبی در این منطقه رونق دارد واقع شده است. اتاق ‌های مجلل، ساحل خصوصی قابل توجه، و رستوران‌ های متمایز را ارائه می ‌دهد. این هتل ترکیبی از تجربه های غذاخوری را در 6 رستوران شگفت انگیز خود ارائه می دهد. Waldorf Astoria با سرو غذاهای عربی و همچنین طعم های آسیای جنوب شرقی اطمینان حاصل می کند که شما کاملا راضی هستید. با اخذ ویزای توریستی امارات حتماً از بار سرافینا دیدن کنید، جایی که می ‌توانید از یک کوکتل لذت ببرید و شب ‌ها از سرگرمی ‌های زنده لذت ببرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات در زمینه مهاجرت به امارات همراه و یاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *