مهاجرت به کشور اسلواکی

برترین هتل های اسلواکی

برترین هتل های اسلواکی

برترین هتل های اسلواکی در براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی، برای مسافرانی که در اروپای مرکزی و شرقی کاوش می کنند، موقعیت ایده آلی دارد. این شهر به اتریش و مجارستان نزدیک است. در براتیسلاوا ثروتی برای کاوش وجود دارد، با دیدنی های برجسته از جمله قلعه براتیسلاوا متعلق به قرن نهم، کلیسای آبی پرآذین و تالار بازار شلوغ قدیمی. اگر به دنبال پایگاهی در شهر هستید، چیزی را پیدا خواهید کرد که با همه بودجه ها و سلیقه ها مطابقت داشته باشد، از هاستل های هنری پر جنب و جوش گرفته تا بوتیک هتل های 5 ستاره باشکوه. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت از طریق تحصیل و یا سرمایه گذاری در اسلواکی راهنمای شماست.

برترین هتل های تاریخی اسلواکی

هتل بوتیک مارول تنها چند دقیقه دورتر از دیدنی های اصلی براتیسلاوا، یک هتل پنج ستاره در یک خانه شهری کلاسیک است. جنبه تاریخی آن در نام آن منعکس شده است. لیدی مری آن مارول، که به نام او نامگذاری شده است، دختر یک اسکاتلندی ثروتمند بود که در اوایل قرن بیستم از براتیسلاوا بازدید کرد. اتاق ‌ها جذابیت سبک قدیمی و فناوری مدرن را ترکیب می‌ کنند فرش ‌های پیچیده در کنار تلویزیون‌ های صفحه‌ تخت قرار گرفته ‌اند. سوئیت گاردن مخصوصاً به خاطر تراس 50 متری خود قابل توجه است، جایی که مهمانان می توانند بدون خروج از اتاق خود از شهر قدیمی و زیبای شهر دیدن کنند.

هتل آرکادیا در اکسپدیا که یک هتل 5 ستاره تاریخی در براتیسلاوا در ساختمانی متعلق به قرن سیزدهم در خیابانی آرام در شهر قدیمی واقع شده است. بقایای شگفت ‌انگیز از گذشته قرون وسطی آن شامل دیوارهای سنگی آشکار در برخی اتاق ‌ها و سقف ‌های نقاشی شده و طاق ‌نماهای طاق ‌دار در سرسرا است. مجلل ترین سوئیت، که طبقه آخر را اشغال می کند، دارای تیرهای چوبی نمایان و مناظر شگفت انگیز قلعه براتیسلاوا است. دیگر فضاهای افسانه‌ای هتل عبارتند از: بار کتابخانه جذاب، رستوران L’Olive  که در خزانه ‌های اصلی قرن سیزدهم قرار دارد و اسپای بوتیک، که جدیدتر اما به همان اندازه جادویی است.

در بخش زیر شاهد امتیازات مهمانان در هتل آکاردیا می باشید:

امتیازات مهمانان در هتل آکاردیا

برترین هتل های شهری اسلواکی

هاستل هنر توروس جذاب که در قلب براتیسلاوا واقع شده است، احساس خوبی در خانه خود داشته باشید. مجموعه ‌ای از خوابگاه‌ های مشترک و اتاق ‌های خصوصی وجود دارد، و همه فضاها دارای دیوارکوب ‌های عجیب و غریب و مبلمان امروزی هستند. اتاق ‌ها حمام اختصاصی دارند و صبحانه رایگان دارند، به‌ علاوه آشپزخانه مشترکی برای سرو غذای عصرانه وجود دارد. مزایای دیگر عبارتند از وای فای رایگان و اجاره دوچرخه. به همین دلیل یکی از هتل های مقرون به صرفه برای گردشگران می باشند.

Roset Hotel & Residence هتل شهری دیگر است. یکی از دلایل اصلی که مشتریان هتل بوتیک تولیپ هاوس را دوست دارند، موقعیت آن درست در مرکز شهر، تنها چند قدمی کلیسای زیبای آبی و تئاتر ملی اسلواکی است. ساختمان جذاب Art-Nouveau متعلق به اوایل قرن بیستم از دور جلب توجه می کند. اتاق های زیبا به خوبی مجهز به آشپزخانه، دستگاه قهوه ساز، تخت با تشک های ضد حساسیت و دو تلویزیون پلاسما هستند. بازدید از مرکز اسپا با سونا فنلاندی، حمام ترکی، وان چرخابی و ماساژ را فراموش نکنید.

در جدول زیر شاهد قیمت های اتاق در هتل روزت در اسلواکی می باشید:

نوع اتاققیمت به دلار
2 تخته150$
3 تخته200$
4 تخته280$

برترین هتل های هنری اسلواکی

برترین هتل های هنری اسلواکی

وقتی صحبت از موقعیت مکانی به میان می ‌آید، هتل هنری ویلیام امتیازهای بالایی را کسب می ‌کند از طریق یک مرکز خرید قابل دسترسی است با بسیاری از مکان ‌های دیدنی در آستانه در، از جمله تالار شهر قدیمی و کلیسای جامع سنت مارتین. ملک قرن نوزدهمی دارای 40 اتاق مجهز است که از یک تخته تا سوئیت را شامل می شود. فضای داخلی مدرن و شیک است، با حمام های رنگارنگ که شور و هیجان خاصی را به آن اضافه می کند. وای فای رایگان، سرویس صبحانه، و ورودی با تخفیف به مرکز تناسب اندام روبروی خیابان وجود دارد. اگر بعد از مسافرت یا گشت و گذار خسته شدید، می توان ماساژ داخل اتاق را نیز ترتیب داد.

در نمودار زیر شاهد میزان حضور گردشگران در اسلواکی می باشید:

میزان حضور گردشگران در ماه های سال بر اساس درصد

زیباترین هتل های اسلواکی

در خیابان Michalska، یک خیابان عابر پیاده در شهر قدیمی، Skaritz Hotel and Residence یک هتل بوتیک مجلل است. با ارائه 51 اتاق و 3 سوئیت و آپارتمان با طراحی مجزا، یک پایگاه بسیار راحت با فضای داخلی مجلل و سبک کلاسیک و یک آبگرم منحط برای بوت کردن، ایجاد می کند. با وجود ظاهر قدیمی، اتاق ‌های اینجا برای مسافران قرن بیست و یکمی با وای ‌فای رایگان و تلویزیون هوشمند سرو می‌ شوند، در حالی که حمام ‌ها دارای محصولات L’Occitane هستند. نرخ ‌ها شامل صبحانه رایگان به ‌صورت بوفه، و توقف در عصر در رستوران هودینی برای سرو غذاهای اسلواکی و اروپای مرکزی است.

هتل لوفت براتیسلاوا از بهترین شهرهای اسلواکی یکی از تجربه های هتل با ارزش است. این هتل چهار ستاره در فاصله کمتر از 10 دقیقه از مرکز تاریخی شهر و بسیار نزدیک به کاخ ریاست جمهوری قرار دارد چندین اتاق در واقع مشرف به باغ های کاخ هستند. هر بخش از طراحی هتل به فضای شهری و شیک کمک می ‌کند و لوازم جانبی مانند قفسه‌ های کتاب و ماشین ‌های تحریر به آن جنبه ادبی می‌ دهد. هتل 4 ستاره Danubia Gate در موقعیت ایده آلی در شهر قدیمی قرار دارد. این ملک تنها با 29 اتاق، احساسی دنج و دلپذیر دارد. فضای داخلی مدرن و شیک با پنجره های بزرگ است که نور طبیعی زیادی را به شما می دهد، در حالی که اتاق های طبقه بالایی شامل جکوزی و بالکن هستند. خدمات شامل منوی بالش، وای فای رایگان و صبحانه با هزینه اضافی در دسترس است.

مناسب ترین هتل های اسلواکی

Roset Hotel & Residence در شهر قدیمی براتیسلاوا، تنها چند دقیقه با جاذبه های گردشگری اسلواکی فاصله دارد. اگر به دنبال خدمات لوکس و برجسته هستید، اینجا بهترین مکان است. در مجموع 27 اتاق شامل 10 سوئیت اجرایی، 13 سوئیت لوکس، یک سوئیت لوکس و سه مزونت آپارتمان مانند دو طبقه وجود دارد. مزونت تولیپ با یک آشپزخانه کاملا مجهز، یک منطقه ناهار خوری، یک شومینه، دو اتاق خواب و یک تراس با مناظر فوق العاده چشمگیر است. رستوران جوی یک منوی تمام روز سرو می کند و غذا و نوشیدنی را نیز می توانید در تراس عمومی میل کنید.

گراند هتل ریور پارک که در کرانه‌های رود دانوب قرار دارد، با وجود اندازه‌اش، از بیرون خیلی به نظر نمی ‌رسد اما پشت نمای مدرن، هتلی فوق‌ العاده مجلل پنهان شده است. همه چیز با نهایت دقت و سلیقه تزئین شده است، زیرا طراحی داخلی از ماریا ترزا امپراطور قرن 18 هابسبورگ الهام گرفته شده است که تاجگذاری وی در براتیسلاوا انجام شد. این هتل همچنین دارای مجموعه ای چشمگیر از فعالیت های تفریحی از جمله استخرهای شنا، اسپا به مساحت 1500 متر مربع و مرکز تناسب اندام است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره تخصصی در حوزه ویزای توریستی اسلواکی راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *