مهاجرت به کشور اروگوئه

برترین هتل های اروگوئه

برترین هتل های اروگوئه

فرقی نمی ‌کند به سواحل اقیانوس اطلس، حومه شهر یا شهرهای استعماری عجیب آن می ‌روید، برترین هتل های اروگوئه مکان‌ های متنوعی برای اقامت دارد. از خانه های ییلاقی بوتیک ساحلی گرفته تا خانه های دورافتاده با سقف قرمز جزء عجایب این کشور می باشد. کشور اروگوئه که یک کشور اسپانیایی زبان است و فرهنگ جالب هم دارد. به همین دلیل سالانه توریست ها و گردشگران زیادی در این کشور به تفریح می پردازند که هتل های به خصوصی نیز از آنها پذیرایی می کنند. در این مطلب در زمینه انواع هتل های کشور اروگوئه صحبت خواهیم کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به اروگوئه و سفر به این کشور مشاور شماست.

مناسب ترین و برترین هتل های اروگوئه

خانه ‌های ییلاقی پراکنده، دهکده ‌ای ایده ‌آل در باهیا ویک را تشکیل می ‌دهند، با ساختمان اصلی 10 سوئیتی، استخرهای شنای جذاب، مرکز سلامتی و رستورانی در کنار ساحل که نیازهای این خط ساحلی زیبا در خوزه ایگناسیو را تکمیل می‌ کند. هر اقامتگاه مطبوع به طور منحصر به فردی تزئین شده و با هنر معاصر برجسته شده است. Parador la Huella، یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی آمریکای جنوبی، 20 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

هتل Fasano Punta del Este / Expedia اقامتگاه سخاوتمندانه در املاک وسیع فاسانو، در فاصله کوتاهی از ساحل اقیانوس اطلس، دارای خطوط تمیز و فضای داخلی غنی از چوب است. هر جا که سر خود را استراحت می دهید، از مناظر ستاره دوزی شده و حومه شهر در سراسر این ملک که به آرامی می چرخد ​​لذت ببرید. در کنار استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین‌ های تنیس، اسپای فوق ‌العاده، و مراکز تناسب اندام و سوارکاری، پیوندهایی در زمین گلف طراحی شده توسط آرنولد پالمر وجود دارد که می‌ توانید راه خود را در آن جابه‌ جا کنید. در کلوپ ساحلی خصوصی، واقع در کنار آرویو مالدونادو، استراحت کنید.

مناسب ترین و برترین هتل های اروگوئه

برترین هتل های هنری اروگوئه

هتل استانسیا از نظر بصری جذاب است. یک عمارت استعماری اسپانیایی به رنگ سفید بکر با سقف قرمز سفالی که در میان دشت‌ های مواج ملایم قرار گرفته است. 12 سوئیت دلباز 6 سوئیت در هر بال به صورت مجزا و مجلل توسط هنرمندان طراحی شده اند. انواع آثار هنری، از جمله مجسمه‌ ها و اینستالیشن ‌ها، بر روی دیوارها و سقف ‌های Estancia Vik فراوان است. استخر شنا به آرامی روی چمنی مشرف به املاک وسیع قرار دارد. گوشتخواران رستوران ال اسادور را دوست دارند، اما برای تازه ترین ماهی و تغییر سرعت، به سمت Zodiaco باهیا ویک در خوزه ایگناسیو بروید.

افرادی که می خواهند برای کار در اروگوئه به صورت کوتاه مدت اقامت داشته باشند می توانند به این هتل ها مراجعه کنند. هتل بوتیک آلما هیستوریکا الهام ‌بخش هر یک از سوئیت ‌ها و اتاق‌ های ساده اما شیک آلما از چهره‌ های دنیای هنر، موسیقی و تئاتر گرفته شده است. این قطعه برجسته املاک و مستغلات در مرکز سیوداد ویجا (شهر قدیم) پایتخت مونته ویدئو، روبروی میدان خوش ‌نظیر پلازا زابالا قرار دارد. با کمک هتل برای یک روز فعالیت برنامه ریزی کنید، سپس با یک عرق شبانه در تراس ایده آل پشت بام استراحت کنید. پیاده‌ روی کوتاه در سراسر میدان سرسبز به Jacinto، یک رستوران برتر باز می ‌شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در کشور اروگوئه در سال های اخیر هستید:

نرخ گردشگری در اروگوئه

هتل هایی با رستوران و غذاهای خوب در اروگوئه

بوتیک هتل مونته ویدئو روبروی Mercado del Puerto و در فاصله ‌ای چند قدمی از بندر، Don Boutique Hotel نمای شیک آرت دکو خود را حفظ کرده است. اتاق ‌ها و سوئیت ‌های شیک به ‌جز کف ‌پوش ‌های چوبی صیقلی، تک رنگ و مدرن هستند. یک اتاق سوپریور برای جکوزی یک نفره یا سوئیت رزرو کنید تا فضایی برای دو نفر ایجاد کنید. نوار پشت بام به خوبی با استخر و ردیف نخل های زیبای آن جفت می شود. میزی را در رستوران نیم قرنی El Palenque، واقع در بازار رزرو کنید.

هتل و رستوران گارزون این یکی برای افرادی است که می‌ خواهند از طعم ‌های آشپزی سرآشپز افسانه ‌ای آرژانتینی فرانسیس مالمان لذت ببرند. فروشگاه سابق دهکده Garzón اکنون میزبان پنج سوئیت است یک درس شیک روستایی فرانسوی، با رنگ ‌های سفید و طبیعی، که چرخه رنگی را تشکیل می ‌دهد که به راحتی قابل مشاهده است. پس از یک صبحانه مقوی مالمان که از مواد محلی و گیاهان باغی استفاده می ‌کند، در استخر زیبا بچرخید یا در گالری ‌های هنری محلی خوزه ایگناسیو بگردید.

هتل های هنری در کشور اروگوئه

دوستداران طراحی، خطوط تمیز، دکوراسیون معاصر و سوئیت های سنگی را در Casa Suaya، که دسترسی مستقیم به Playa Brava، در فاصله کوتاهی از شبه جزیره José Ignacio دارد، دوست دارند. تخت ‌خواب ‌هایی که روی استخرهای عرشه ‌دار قرار گرفته‌ اند، نقطه کانونی هستند. مالک آرژانتینی، آدولفو سوآیا، یک سرآشپز مشهور در لس آنجلس است، بنابراین برخی از خلاقیت های آشپزی او را امتحان کنید.

L’Auberge با معماری به سبک تودور، چمن‌ زارها و باغ ‌های سرسبز، و برج سر به فلک کشیده، مهمانان را به گذشته می ‌برد. هر اتاق و سوئیت، با نور مناسب و دلباز، دارای شخصیت و دکور منحصربه ‌فردی است که به طرز مجللی به سبک کانتری شیک طراحی شده است که به اندازه یک آغوش پذیرایی است. L’Auberge که به دلیل خدمات درجه یک و غذاهای خوب، از جمله چایخانه معروف و رستوران کبابی در کنار استخر بزرگ، شناخته شده است، اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان می ‌آورد تنها یک فاصله کوتاه به سواحل وسیع و شنی Punta del Este.

در بخش زیر شاهد امتیازات هتل های اروگوئه هستید:

شاهد امتیازات هتل های اروگوئه

زیباترین و برترین هتل های اروگوئه

پوسادا دل فارو هتل بوتیک، هتل مستقل دارای اتاق ‌های سفید شفاف پوسادا دل فارو به سادگی اما با سلیقه مبله شده ‌اند تا وسعت اقیانوس، سواحل و تپه ‌های تپه ‌های شنی محیط آن را منعکس کنند. در اتاق ‌های ویژه، از منظره اقیانوس و غروب آفتاب از تراس خصوصی خود لذت ببرید. اگر یک عرشه خصوصی را ترجیح می دهید، به اتاق سوپریور ارتقا دهید. وعده های غذایی ساده هر شب در اتاق غذاخوری موجود است و رستوران-بار ساحلی برای یک ساندویچ یا نوشیدنی عالی است. José Ignacio کوچک مکانی برای یافتن لباس‌ های ساحلی شیک، بازدید از گالری‌ های هنری یا خوردن تازه ‌ترین غذاهای دریایی، به ‌ویژه در تابستان نیمکره جنوبی است.

در نمودار زیر شاهد نرخ میانگین هزینه یک شب اتاق در هتل های اروگوئه می باشید:

هزینه 4 تخته به دلارهزینه 2 تخته به دلارسال
2020180$250$
2021260$340$
2022280$370$

با توجه به رونق رشته هتلداری در اروگوئه هتل سرنا در Parada 24 در Playa Mansa با چشم ‌اندازی از خلیج مالدونادو، یک جهش از ساحل شنی فاصله دارد و از بسیاری از رستوران ‌های برتر Punta del Este مانند Lo de Tere فاصله دارد. اتاق‌ های زیبا از طراحی معاصر و رنگ ‌های پر جنب و جوش برخوردارند، در حالی که تخت ‌خواب ‌های چهار پوستر در کنار استخر روباز طولانی قرار دارند. در صورت تغییر آب و هوا، یک استخر سرپوشیده بیژو نیز وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متخصص خود در امور مهاجرت به اروگوئه مشاور شما می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *