مهاجرت به کشور ارمنستان

برترین هتل های ارمنستان

برترین هتل های ارمنستان

یکی از مکان هایی که ایرانیان برای تعطیلات انتخاب می کنند برترین هتل های ارمنستان است زیرا هم به ایران نزدیک است و هم مقرون به صرفه است. در این کشور هتل های زیادی وجود دارد که همگی ویژگی های خاص خود را دارند و هر کدام جلوه ای جداگانه برای جذب توریست ها دارد. در کشور ارمنستان توریست ها از کشورهای اروپایی و آسیایی وجود دارند لذا پارامترهای هتل ها بین المللی است. اگر برای اخذ ویزای توریستی و مهاجرت به ارمنستان به مشاوره نیاز دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

برترین هتل های لوکس ارمنستان

عظیم، طلایی و فوق العاده خیره کننده؛ اسکندر به عنوان اولین هتل بین المللی لوکس ایروان شهرت دارد. این هتل دارای یک بار و سالن استراحت معروف، یک غذای خوب ایتالیایی، و یک شیرینی ‌پزی شیک با خوشمزه ‌ترین غذاهای لذیذ است. یکی دیگر از امکانات فوق ‌العاده، کلوب خصوصی The Keys Aficionado است، که مکانی زیبا برای برگزاری رویدادهای خصوصی است که دارای یک بار و یک انبار شراب شیشه ‌ای است.

گراند هتل ایروان هتل تاریخی بی ‌انتها و با الهام از دهه 1920 در قلب ایروان قلب شما را خواهد دزدید. یک سازه عظیم اخرایی که توسط ستون‌ های سفید با شکوه احاطه شده است. این قطعا یک منظره دیدنی است. داخل هتل نیز به اندازه بیرون چشمگیر است. سوئیت ‌هایی با موضوع دهه 1920 با ویژگی‌ ها و سایه ‌های مدرن امروزی، اسپای زیبا و رستوران ارمنی معتبر. بیرون از خانه قدم بزنید تا از باغ زمستانی زرق و برق دار و فضایی سرشار از تاریخ دیدن کنید. هتل همچنین می ‌تواند در سازماندهی یک گشت شهری با راهنما به شما کمک کند یا حتی یک راننده و یک خریدار شخصی را در صورت تمایل به درمان خرده‌ فروشی ترتیب دهد.

برترین هتل های لوکس ارمنستان

اقامتگاه روستایی ارمنستان

ریزورت زردآلو در آغوران زیبا و روستایی، بهترین آسایش مدرن را در بسته بندی آجرهای گرم و محیطی زیبا ارائه می دهد. طراحی شده با استفاده از سایه های گرم و در کنار درختان و تپه های طلایی. این مکانی است که آرامش و وضوح فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. قلب خود را در زمین ورزشی زیبا به تپش برسانید، در استخر آب چشم و سونا خنک شوید، یا در هر یک از این دو رستوران شگفت انگیز از غذاخور درونی خود پذیرایی کنید. موقعیت مکانی استراحتگاه همچنین فرصتی عالی برای گردشگر بودن و کشف میراث زمین تپه های متحرک، کلیساهای باستانی، چشمه های آب گرم و بسیاری از بناهای تاریخی باشکوه را به شما ارائه می دهد.

هتل آمبرد در روستای بیوراکان در فاصله 28 کیلومتری ایروان و در میان مزارع سرسبز و تپه ها واقع شده است. مهمانان هتل می توانند به طور کامل از تعطیلات خود لذت ببرند: اتاق های راحت با پنجره های بزرگ به آنها ارائه می شود که به سبک مدرن مبله شده اند. اتاق ها منظره ای از کوه آرارات و همچنین استخر یا باغ خصوصی هتل دارند. می توانید با نزدیک شدن به فضاهای طبیعت و بکر جنگل و کوه ریلکس کنید و استراحت خوبی را تجربه کنید.

برترین هتل های کوهستانی ارمنستان

مجموعه هتل آرسنادزور در نزدیکی روستای کوهستانی آلیدزور قرار دارد و حدود 4 ساعت با ماشین از ایروان فاصله دارد. “Arsnadzor” در مسیر معبد معروف Tatev قرار دارد که با طولانی ترین تله کابین برگشت پذیر جهان “Wings of Tatev” به آن می رسید. این مجموعه از کلبه های چوبی دنج تشکیل شده است. برخی از پنجره‌ها مشرف به دره رودخانه وروتان هستند و چشم ‌اندازی خیره‌ کننده را با چشم ‌اندازی از کوه ‌ها و طبیعت زیبا و دست نخورده تمدن محلی باز می ‌کنند.

این هتل در حدود 160 کیلومتری شمال ایروان و در مکانی زیبا و در میان جنگل و کوه های باشکوه واقع شده است. Avan Dzoragetبیشتر شبیه یک قلعه ارمنی قرون وسطایی است تا یک هتل مدرن. به نظر می رسد از همان اولین دقایق اقامت در اینجا تحت تأثیر حال و هوای خاص دوران رزمندگان دلاور و دلاوری ها قرار گرفته اید. با این همه شکوه قرون وسطایی، فضای داخلی اتاق ها با راحتی مدرن متمایز می شود و پنجره ها مناظر خیره کننده ای از مناظر اطراف و کوه ها را ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد امتیاز مهمان ها و گردشگران به هتل اوان می باشید:

امتیاز هتل اوان در ارمنستان

برترین هتل های ساحلی ارمنستان

هتل Best Western Bohemian Resort این هتل در ساحل دریاچه سوان واقع شده است و تنها 40 دقیقه با ماشین از ایروان فاصله دارد. سوان بیهوده “مروارید کوه ارمنستان” نامیده نمی شود، دریاچه در زمان های مختلف سال کاملاً متفاوت به نظر می رسد، اما یک چیز همیشه یکسان است. همیشه با زیبایی خارق العاده خود مجذوب خود می شود. در این راستا، مهمانان Best Western Bohemian Resort یک مزیت غیرقابل انکار دارند: اتاق ها به گونه ای قرار گرفته اند که پنجره های بزرگ منظره ای خیره کننده از دریاچه و زیبایی منطقه ساحلی را ارائه می دهند.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در ارمنستان می باشید:

سالنرخ گردشگری
202070%
202180%
202283%

هتل های با تم طبیعت در ارمنستان

هتل خانوادگی «قلعه آلپاین» در منطقه تفریحی کوهستانی-اقلیمی دیلیجان واقع شده است. این شهر که بر روی تپه ‌ای از دیلیجان قرار دارد، از هر طرف توسط جنگل ‌های انبوه کوهستانی احاطه شده است که هوای محلی را شفاف و واقعاً شفابخش می‌کند. هتل آلپاین کسل اتاق های بزرگ و روشن با فضایی دنج و پنجره های بزرگ را به مهمانان خود ارائه می دهد که منظره ای باشکوه از جنگل، کوه ها و تپه های سرسبز را ارائه می دهد.

هتل آروی از نوع تخت و صبحانه است که در روستای یغگیس واقع شده است. در اینجا مهمانان می توانند از یک رستوران، یک باغ دنج خصوصی و یک تراس در فضای باز لذت ببرند. این هتل برای علاقه مندان فعال در فضای باز بسیار مناسب است: در زمستان، از اینجا دسترسی مستقیم به پیست های اسکی وجود دارد، همچنین می توانید تجهیزات و مهمات لازم را اجاره کنید. در تابستان فرصتی برای دوچرخه سواری وجود دارد. باید به منظره کوهستانی اشاره کرد که در نوع خود زیباست، چه در تابستان و چه در زمستان.

بسیاری از افراد برای مهاجرت به ارمنستان ابتدا طی یک سفر شرایط زندگی در این کشور را می سنجند.در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل های واقع شده در طبیعت ارمنستان هستید:

ویژگی های هتل های واقع شده در طبیعت ارمنستان

برترین هتل های مدرن ارمنستان

بسیار جادار و مجلل تزئین شده است، انگار در یک قصر واقعی هستید. این هتل ویژه را در قلب شهر ایروان به شدت توصیه می شود و با رزرو یک سوئیت جونیور به مدت یک هفته در هتل قصر طلایی تجربه شگفت انگیزی کسب کنید. موقعیت مکانی عالی و فاصله پیاده روی تا میدان جمهوری و رستوران ها و فروشگاه های برتر ایروان کم است. اتاق ها منظره زیبایی دارند. خیابان منتهی به میدان جمهوری کارکنان بسیار صمیمی هستند و همیشه مشتاق کمک هستند صبحانه در رختخواب عالی بود، یکی از بهترین قسمت های اقامت در قصر طلایی است. اگر اتاقی را در اینجا رزرو می ‌کنید، مطمئن شوید که از امکانات آبگرم و استخر آب گرم آنها استفاده کرده ‌اید.

هتل لاستیور ریزورت در انوکاوان واقع شده است و از جاذبه های گردشگری ارمنستان محسوب می شود. میهمانان در اتاق های مدرن با تمام امکانات: حمام خصوصی، تلویزیون و تهویه مطبوع اسکان می یابند. ساختمان هتل در مکانی غیر معمول در لبه صخره ای شیب دار واقع شده است. از پنجره ها و از بالکن های باز می توانید منظره ای خیره کننده از دامنه های سرسبز تنگه، کوه ها و تپه های اطراف را تماشا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه درخشان در امور مهاجرتی مشاور شما در حوزه اخذ ویزای توریستی ارمنستان می باشد.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *