مهاجرت به کشور آمریکا

برترین هتل های آمریکا

برترین هتل های آمریکا

چه کسی رویای سفر و اقامت در برترین هتل های آمریکا سوئیت های جهان و غذا خوردن در رستوران های ستاره دار میشلین را در سر نداشته است؟ زمان و پول برای این نوع سفر ممکن است دشوار باشد، اما همیشه خوب است که فقط در صورت پیش آمدن فرصت آماده باشید. ایالات متحده به داشتن استانداردهای بالا در مورد هتل ها مشهور است و هتل های ایالتی برخی از منحط ترین خدمات را ارائه می دهند. بنابراین لیستی از بهترین املاک لوکس در ایالات متحده را برای کسانی که قصد یک سفر لوکس دارند و  برای کسانی که فقط دوست دارند رویاپردازی کنند، گردآوری کرده ایم. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند برای مهاجرت و یا اخذ ویزای توریستی در آمریکا همراه شما هستند.

برترین هتل های بکر آمریکا

مونتاژ پالمتو بلوف درBluffton، کارولینای جنوبی ساحلی، کارولینای جنوبی، ایالات متحده است. این املاک وسیع در کارولینا لوکانتری تجربه‌ ای بی ‌نظیر را ارائه می ‌کند که به ‌طور منحصربه ‌فردی تاریخ جنوب و زیبایی طبیعی تقریباً ماورایی را در هم می ‌آمیزد. رودخانه‌ ها، مرداب ‌های مه آلود، بلوط ‌های قدیمی پوشیده از خزه ‌های تند اسپانیایی، زیباترین بخش های آن است. ساختمان اصلی هتل شبیه یک عمارت کلاسیک جنوبی به نظر می رسد و 50 کلبه و سوئیت کلبه به طور همزمان خانه دار و کاملا مجلل هستند، با شومینه های کار، ایوان های صفحه نمایش، و حمام های باشکوه. خانه های روستای چند خوابه نیز مجلل هستند، اما برخی از تفاوت های ظریف کلبه ها را ندارند.

هتل بکر Four Seasons، تنها ملک 5 مروارید در جزیره بزرگ، شبیه هیچ استراحتگاه دیگری در ساحل Kohala نیست. محوطه‌ های سرسبز و با چشم ‌اندازی زیبا، اتاق ‌ها و سوئیت ‌های خصوصی به سبک خانه‌ های ییلاقی را احاطه کرده ‌اند که در مسیرهای پرپیچ‌ پیچ در سراسر ملک بزرگ قرار گرفته‌ اند. معماری متفکرانه طراحی شده، استخرها (همه هفت مورد) و فضاهای عمومی بدون اینکه زیاده‌ روی به نظر برسند، لذت بخش هستند. گزینه های غذاخوری در محل تعداد کمی هستند اما کیفیت بالایی دارند و بهترین رستوران در جزیره بزرگ را شامل می شود. خدمات عالی است و تجربه تا آخرین جزئیات درجه یک است.

در بخش زیر شاهد معیارهای مهم در هتل های برتر آمریکا می باشید:

معیارهای مهم در هتل های برتر آمریکا

برترین هتل های لوکس آمریکا

Waldorf-Astoria لوکس برتر را در شیکاگو ارائه می دهد. والدورف با 188 اتاق با احساسی صمیمی و بوتیک اما تمام امکانات یک هتل بزرگ برای مسافران تفریحی و تجاری پذیرایی می کند. اتاق‌ های شیک دارای رنگ ‌های خنثی، مبلمان امروزی، و حمام ‌های مرمری باشکوه با دوش ‌های مجزا و وان ‌های غوطه ‌ور، و همچنین تلویزیون در آینه هستند. موارد برجسته عبارتند از رستوران مجلل Balsan، اسپا درجه یک، و باشگاه سلامت با خدمات گسترده و استخر سرپوشیده. به علاوه، موقعیت هتل در محله مجلل گلد کوست آن را در فاصله چند قدمی فروشگاه‌ ها، رستوران ‌ها و جاذبه‌ های مجلل قرار می ‌دهد.

شبه جزیره بورلی هیلز رتبه پنج مروارید را کسب می کند، اما به عنوان یکی از بهترین هتل های بورلی هیلز، و شاید در تمام لس آنجلس، ممکن است دست کم گرفته شود. به لطف کارکنان دقیق آن که با احتیاط به افراد ثروتمند و مشهور رسیدگی می کنند، جایگاه آن به عنوان یک مقصد لوکس هالیوود از زمان افتتاح آن در اوایل دهه 90 ثابت بوده است. غذاخوری درجه یک است، استخر روی پشت بام یک زمین بازی فهرست A است، و اسپا از روغن ‌های ماساژ آغشته به الماس استفاده می ‌کند. 194 اتاق مهمان دارای دکوری گلدار است که برای همه مناسب نیست، نکته مثبت این است که یک راننده و یک رولزرویس همراه با قیمت ها هستند.

برترین هتل های خاص در آمریکا

هتل مجلل Inn Above Tide که جایگزینی آرام برای هتل ‌های شلوغ مرکز شهر سانفرانسیسکو است، در چند قدمی فروشگاه ‌ها، رستوران ‌ها و کشتی در Sausalito زیبا و شیک قرار دارد (سفر دیدنی با کشتی تا شهر حدود 30 دقیقه طول می‌کشد). 31 اتاق پیشرفته اینجا چشم ‌انداز وسیعی از خلیج دارند و اکثر آنها دارای پاسیو مشرف به آب هستند. در حالی که اسپا، صبحانه رایگان، و پذیرایی از پنیر رایگان وجود دارد، کمبود استخر و رستوران در محل ممکن است برخی از بازدیدکنندگان را منصرف کند.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل Inn Above Tide از 100 می باشید:

نظافتخوراکسرویسامکانات
89808376

مزرعه کالیستوگا، مجموعه استراحتگاه های اوبرژ در در ایالات متحده آمریکا مهمانان اقامتگاه ‌های خصوصی نفیس را کرایه می ‌کنند که در یک ملک خصوصی پارک با مسیرهای پیاده‌ گردی و رستوران و اسپا درجه یک قرار دارد. توجه به جزئیات از طراحی اتاق تا برنامه‌ ریزی منظره را شامل می‌ شود. همه ماژول ‌های اقامتگاه‌ ها با هلیکوپتر برای به حداقل رساندن تأثیر بر درختان اطراف و به حداکثر رساندن حریم خصوصی به پرواز درآمدند. این ملک دارای فعالیت‌ های زیادی است، از جمله یوگا در فضای باز، یک استخر روباز گرم زیبا، یک مرکز تناسب اندام افسانه‌ ای.

برترین هتل های خاص در آمریکا

هتل های جالب در ایالات متحده آمریکا

جفرسون در داون تاون، واشنگتن دی سی، ناحیه کلمبیا، ایالات متحده پس از بازسازی گسترده در سال 2009، این بوتیک بازگشایی شد و جایگاه خود را در بین هتل های نخبه دی سی باز یافت. به اندازه Hay-Adams معروف نیست، اما ترکیب ظریف فناوری آن (تلویزیون های تعبیه شده در آینه حمام، دکمه های الکترونیکی خانه داری) و جذابیت های استعماری (کتابخانه صمیمی،) بی نظیر است. با داشتن ویزای توریستی آمریکا می توانید از این مکان ها دیدن کنید.

در نمودار زیر شاهد اقامت توریست ها در انواع هتل های آمریکا هستید:

اقامت توریست ها در انواع هتل های آمریکا

Fairmont Grand Del Mar در دل مار، کالیفرنیا، ایالات متحده است که این استراحتگاه 249 اتاقه به سبک اسپانیایی استعماری در تپه‌ های غلتان نزدیک دل مار، از دکوراسیون قدیمی تا اتاق‌های بزرگ تا اسپای مجلل، خیره‌ کننده است. دارای 4 استخر، رستوران های عالی، یک زمین گلف 18 سوراخ، یک مرکز سوارکاری، و خدمات رایگان اتومبیل در مرسدس یا کادیلاک اسکالید است. لژ لوکس در سی آیلند با 40 اتاق در محل مزرعه ‌ای سابق پنبه قرار دارد که از طریق خیابانی از بلوط ‌های تاریخی که خزه‌ های اسپانیایی می‌ چکند، قابل دسترسی است. در داخل، مانند یک باشگاه گلف یا کلبه شکار به سبک دهه 1920 است، با پیشخدمت‌ های شخصی که هنگام خواب به اتاق ‌های مهمان شیر و کلوچه می ‌رسانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران با تجربه خود در زمینه مهاجرت به آمریکا با ویزای توریستی همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *