مهاجرت کاری آمریکا

بازار کار رشته عکاسی در امریکا

بازار کار رشته عکاسی در امریکا

اگر چه بازار کار رشته عکاسی در امریکا چندان پررونق نیست، اما فرصت های شغلی در حال رشد بوده و نرخ اشتغال 4% گزارش شده است. البته باید ذکر کرد میزان فرصت های شغلی که در حوزه عکاسی برای متخصصین این حوزه وجود دارد. در مقایسه با دیگر کشورها بیشتر می باشد. عکاسی از جمله رشته های هنری است که دانشجویان در این رشته مهارت های فنی و هنری لازم را در دانشگاه های هنر آمریکا می آموزند. کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه اطلاعات لازم در زمینه های مختلف علمی، شرایط و بازارهای کاری در دیگر کشورها را شناسایی نموده است. متقاضیان مهاجرت به دیگر کشورها را همراهی می نمایند.

البته باید ذکر کرد میزان فرصت های شغلی که در حوزه عکاسی برای متخصصین این حوزه وجود دارد. در مقایسه با دیگر کشورها بیشتر می باشد. عکاسی از جمله رشته های هنری است که دانشجویان در این رشته مهارت های فنی و هنری لازم را در دانشگاه های هنر آمریکا می آموزند. کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه اطلاعات لازم در زمینه های مختلف علمی، شرایط و بازارهای کاری در دیگر کشورها را شناسایی نموده است. متقاضیان مهاجرت به دیگر کشورها را همراهی می نمایند.

برخورداری از تجربه کاری یکی از مهمترین شرایط ورود به بازار کار رشته عکاسی در امریکا بشمار می رود. آمریکا دارای دانشگاه های معتبر بسیاری است. دانشجویان می توانند در رشته های مختلف هنری همچون عکاسی به ادامه تحصیل بپردازند. بزرگترین انجمن عکاسی آمریکا در سال 1934 در این کشور تأسیس گردید. این نهاد به صورت خصوصی و بین المللی فعالیت می نماید. بیش از 70 کشور جهان از اعضاء این انجمن می باشند.

بررسی بازار کار رشته عکاسی در امریکا

همانطور که در مقدمه بیان شد، عکاسان در امریکا از فرصت های شغلی زیادی برخوردار نیستند. اما دولت آمریکا در تلاش است تا بتواند فرصت های شغلی بیشتری در این حوزه برای عکاسان ایجاد نماید. عکاسان در آمریکا در پست های زیر می توانند ایفای نقش نمایند:

  • به عنوان مدیر در در گالری های تجاری و هنری
  • مجریان تبلیغات فروش
  • متخصص های چند رسانه ای
  • مدیر هنری تبلیغات
  • دستیار بازاریابی
  • ویرایشگر وب
  • دستیار فروش خرده فروشی عکس

علاوه بر موارد فوق عکاسان امکان خود اشتغالی در این کشور را خواهند داشت. بطوریکه متخصصین این حوزه می توانند با قرار دادن نمونه کارهای خود در وب سایت های تبلیغاتی مشتریان خود را یافته و به کسب درآمد در این کشور بپردازند. بطور کلی می توان گفت رقابت زیادی میان عکاسان در بازار کار رشته عکاسی در امریکا وجود دارد. معمولا متخصصینی که از تخصص، خلاقیت، تجربه کاری و توانایی لازم در در فناوری های بروز برخوردارند. شانس بیشتری برای استخدام در این حوزه خواهند داشت.

درآمد و بازار کار رشته عکاسی در امریکا

همانطور که در بخش های قبل بیان شد، موقعیت های کمی برای استخدام در بازار کار رشته عکاسی وجود دارد. اولویت استخدام با افرادی است که از تخصص و تجربه خوبی در این زمینه برخوردار هستند. متوسط حقوق عکاسان در آمریکا 14$ (دلار) به ازای هر ساعت کاری تخمین زده شده است. همچنین طبق آخرین گزارشات از بازار کار رشته عکاسی متوسط حقوق سالانه متخصصین این حوزه 29300$ (دلار) در سال برآورد شده است.

توزیع هزینه زندگی در ایالات متحده در نمودار زیر شرح داده شده است:

توزیع هزینه های زندگی در آمریکا (دلار آمریکا)

البته این میزان حقوق و درآمد با توجه به میزان تخصص و ایالت های مختلف متغیر است. از آنجائیکه اکثر عکاسان در این کشور به انجام کارهای هنری بصورت مستقل و با ایجاد کسب و کار و کارآفرینی مشغول به فعالیت هستند. میزان پشتکار و فعالیت ها نیز در میزان حقوق سالانه آنان تاثیرگذار است. جهت کار در این کشور مقاله کار در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

الزامات بازار کار رشته عکاسی در امریکا

تحصیل در رشته هنر شامل مهارت های عکاسی، طراحی وب و تزیین خانه می باشد. دانشجویان در دوره های عمومی هنر در دانشگاه های آمریکا به مطالعه و آموزش مهارت های زیر می پردازند:

  • عکاسی
  • مجسمه سازی
  • طراحی
  • نجاری

این برنامه ها در مقطع کارشناسی رشته هنر به دانشجویان ارائه داده می شود. دانشجویانی که علاقمند به تحصیل در حوزه خاصی همچون عکاسی و یا مجسمه سازی و سایر هستند. از این رو می توانند برای شرکت در دوره های تخصصی اقدام نمایند. دانشجویان با تحصیل در رشته های هنری می توانند به عنوان عکاس، مجسمه ساز، فیلمساز، طراح، کاریکاتوریست و سایر در این کشور ایفای نقش نمایند. هنرهای زیبا (BFA) و یا کارشناسی علوم انسانی هنر (BA) از جمله برنامه های ارائه شده در حوزه هنر در دانشگاه های این کشور است. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در آمریکا را بررسی بفرمائید.

همچنین امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برای دانشجویان وجود دارد. گرایش علوم انسانی (MA) و هنرهای زیبا (MFA) از جمله گرایشات هنر در مقطع کارشناسی ارشد هستند. علاوه بر ارائه رشته های هنری در دانشگاه های هنر مراکز پژوهشی و آموزشی دیگری نیز در این کشور وجود دارد. آموزش های با کیفیتی را به متقاضیان و علاقمندان هنر و ورود به بازار کار رشته عکاسی ارائه می نمایند.

برخی از این انجمن ها عبارتند از:

  • هیئت هنرهای آمریکا
  • انجمن تاریخ هنر
  • انجمن هنرهای دانشگاهی
  • انجمن هنرمندان شیشه گر و سفالگر کالیفرنیا

دلایل ریجکتی ویزای آمریکا در این قسمت شرح داده شده است.

الزامات بازار کار رشته عکاسی در امریکا

مهارت های لازم برای رشته عکاسی در امریکا

عکاسانی که قصد انجام کار در این کشور را دارند، اولا می باید یکی از انواع ویزای کار آمریکا را اخذ و علاوه بر این باید از مهارت های زیر برخوردار باشند:

  • آگاهی از علم ثبت تصاویر
  • چگونگی بکارگیری و تنظیم دوربین های عکاسی
  • بهره گیری از سوژه های جذاب و خلاقانه

دانشجویان پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود و با توجه به علاقمندی خود در هر یک از حوزه های تخصصی عکاسی امکان انجام کار در این کشور را خواهند داشت. ما به دوستان پیشنهاد می نماییم ابتدا در زمینه های مختلف شغلی از مشاوره های مفید کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند گردیده و سپس نسبت به اخذ ویزای کار اقدام نمایند. اطلاع از شرایط مهاجرت به کشورهای دیگر مقاله تحصیل در پرتغال را بررسی بفرمائید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “بازار کار رشته عکاسی در امریکا

  1. پرهام گفت:

    سلام وقت شما بخیر ، من 9 سال حدودا بصورت حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری و ادیت میکنم ، حمل بر خودستایی نباشه ولی توی شیراز اکثرا کار من رو قبول دارن ، 21 ساله هستم و بر زبان انگلیسی کاملا مسلط هستم ، همینطور برتمام کار های عکاسی اعم از پرتره مدلینگ صنعتی خودرویی طبیعت حیوانات کودک و غیره ، با توجه به شرایط و قوانین جدید اقای بایدن امکان اخذ ویزای کاری امریکا هست ؟ حالا در هر ایالتی چه اورگن چه کلیفرنیا ، ممنونم از شما

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب برای ویزای کاری این کشور شما باید پیشنهاد کاری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *