مهاجرت کاری سنگاپور

بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور

بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور

بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور به دلیل استقبال سالانه متقاضیان از این کشور و رنج قیمتی مناسب در این کشور، در سطح ایده آلی قرار دارد. با فروشگاه ها و مراکز متنوع الکترونیکی، قطعاً جدیدترین کالاهای الکترونیکی را برای خرید پیدا می کنید و سپس آنها را با (7%) بازپرداخت GST از فرودگاه به خانه می برید. برای کار با رشته مهندسی الکترونیک افراد باید شرایط اخذ و مهاجرت کاری به سنگاپور را داشته باشند که با مطالعه مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آن ها پی خواهید برد.

اقتصاد در بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور

نمره آزادی اقتصادی سنگاپور 89.4 است که آن را به آزادترین اقتصاد جهان در شاخص 2020 تبدیل کرده است، نمره کلی آن از سال 2019 بدون تغییر است، با یک پیشرفت کوچک در امتیاز آزادی کسب و کار که با کاهش اندک این یکپارچگی دولت جبران شده است. سنگاپور در بین 42 کشور منطقه آسیا-اقیانوسیه رتبه 1 را دارد و امتیاز کلی آن بسیار بالاتر از میانگین منطقه ای و جهانی است.

سنگاپور در طول عمر شاخص در میان آزادترین اقتصادهای جهان قرار گرفته است، اما امسال برای اولین بار رتبه برتر را کسب کرده است. عملکرد فوق العاده پایدار آن منجر به یکی از بالاترین درآمد سرانه و نرخ رشد ناخالص داخلی در جهان شده است. سنگاپور تنها كشور در جهان است كه از نظر اقتصادي در هر رده شاخص آزاد محسوب مي شود، محدودیت های مداوم در آزادی های مدنی، گرچه مستقیماً بر نمره کشور تأثیر نمی گذارد، اما ممکن است تأثیر غیر مستقیم بر آزادی اقتصادی داشته باشد و همچنان نگران کننده باشد.

بررسی بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور

همان طور که در ابتدای مقاله مطالعه نمودید بازار کار لوازم الکترونیکی در این کشور به دلیل هزینه های پایین بسیار پربازده می باشد که این مورد پیشینه چندین و چند ساله در کشور سنگاپور دارد به همین منظور افراد بسیاری سالیانه چه اتباع سنگاپوری چه افراد خارجی گرایش به خواند رشته الکترونیک در سنگاپور را می کنند، زیرا که خریداران فرصت های بسیار خوبی برای محصولات الکترونیکی با قیمت های بسیار کم در این کشور پیدا می کنند. بیشتر کالاهای این رویدادها در مقایسه با اقلام مشابه در مکان های دیگر با قیمت پایین تری به فروش می رسند.

یکی از حوزه های شغلی مناسب در کشور سنگاپور کار با مدارک دانشگاهی در رشته های برق، الکترونیک و کامپیوتر می باشد که متعاقبا فرصت های شغلی درگیر در این رشته های و ارتباط از راه دور و غیره نیز از مشاغل پرطرفدار در این کشور به شمار می رود. شرایط جذب منابع انسانی و استخدامی در رشته الکترونیک و ورود به بازار کار مهندسی الکترونیک در سنگاپور به صورتی است که فرد متقاضی بایستی مهارت های Embedded ،C،CAN ،UART ،I2C ،SPI ،MCU را دارا بوده و حداقل به مدت 2 سال در این رشته مهارت کسب کرده باشد. آشنایی در زمینه میکرو کنترل نیز به استخدام در این رشته کمک بسیاری خواهد کرد.

مسیرهای شغلی بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور

در جدول زیر چند نمونه از رسته های شغلی مهندسی الکترونیک در سنگاپور بر اساس سایت های بین المللی کاریابی ذکر شده است:

رشته شغلیشرحمیزان حقوق به $ (دلار)
مهندس عمومی الکترونیکنیاز به توانایی تجهیزات آزمایشگاهی و اتوماسیون4800
طراحی بار الکترونیکی SRنیاز به توانایی در معماری الکترونیکی متناسب با نیازهای عملکردی6000
عیب یابی الکترونیکیتوانایی تمرکز بر دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی5400
مدیریت پروژه کاربردی الکترونیکینیاز به توانایی در امر رشته های Management5800
ارتباطات الکترونیکینیاز به توانایی سیستماتیک کامپیوتری و ماهواره ای6500
شبکه های الکترونیکینیاز به توانایی سیستماتیک کامپیوتری و ماهواره ای5500

مسیرهای شغلی بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور

ویزای کاری سنگاپور

به منظور کار در بسیاری از کشورها افراد داشتن یک قرارداد کاری از سوی کارفرمای آن کشور الزامی می باشد، کشور سنگاپور به منظور جذب نیروی متخصص خارجی و افزایش گردش چرخه اقتصادی خود برای نیرو کار خارجی چندین نوع ویزا برای کار سنگاپور را در نظر گرفته است، تا اقشار مختلف جهان از جمله کارگران و متخصصان بتوانند بسته به مهارت و سطح تحصیلات خود بعنوان نیروی کار در این کشور مشغول به کار شوند. کار در کشور سنگاپور نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای سنگاپوری بوده و حداکثر سن مورد پذیرش برای کار و اخذ ویزای کار در سنگاپور 50 سال می باشد.

انواع ویزای کاری سنگاپور

کشور سنگاپور برای اقشار ذیل ویزای کار به صورت محدود و نا محدود صادر می کند:

  • مشاغل حرفه ای: شامل متخصصان، مدیران، کارآفرینان خارجی
  • کارگران ماهر و نیمه ماهر: برای کارکنان ماهر سطح متوسط مانند کارگران کشتی سازی، ساخت و ساز، پرستاران سالمند و کودک و کارکنان هتل ها و مراکز تفریحی با حداقل حقوق 2400$ (دلار)
  • کارآموزان و دانشجویان: برای متخصصان خارجی که تحت آموزش عملی، برای دانشجویان و فارغ التحصیلان 18 تا 25 ساله یا 18 تا 30 ساله و کارگران خارجی نیمه ماه
  • اعضای خانواده: برای همسران و یا فرزندان افرادی که به صورت کار و یا تحصیل در کشور سنگاپور سکونت دارند.

مدارک مورد نیاز بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور

برای اخذ ویزای کار سنگاپور و استخدام در بازار کار رشته الکترونیک در سنگاپور مدارک زیر مورد نیاز می باشد:

  • تکمیل فرم 14A
  • تکمیل فرم 739A
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • اصل پاسپورت و مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی
  • بلیط رفت و برگشت به سنگاپور
  • ارائه قرارداد کاری کارفرمای سنگاپوری
  • اثبات محل سکونت شخص
  • اعلام تعداد اعضای خانواده
  • ارائه انگیزه نامه از انتخاب رشته مهندسی الکترونیک در سنگاپور
  • ارائه پیشینه تجاری به همراه جزئیات و پروفایل شخصی
  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی موجود

تمامی مدارکی که در بالا ذکر شد باید به زبان انگلیسی ترجمه و به صفارت ارائه شوند و مدت زمان طول انجام پروسه حدود 1 الی 2 ماه می باشد. با توجه به اینکه در مقالات سعی شد تا تمامی نکات مربوط به بازار کار مهندسی الکترونیک در سنگاپور و همچنین شرایط مورد نیاز اخذ ویزای کار و مهاجرت به سنگاپور از سفارت ذکر شود اما پیشنهاد کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اخذ مشاوره دقیق در امر مهاجرت به هر کشوری می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *