ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به غنا

اعزام دانشجو به غنا

اعزام دانشجو به غنا که یک کشور در حال رشد در یک قاره در حال رشد، یک محیط آموزشی موفق به دانش آموزان ارائه می دهد تصمیم خوبی است. دانشگاه ‌های غنا با داشتن محیطی آکادمیک که باعث رشد و یادگیری تحقیقاتی می ‌شود، در حال حاضر به رسمیت شناخته شده ‌اند. غنا به سرعت در حال توسعه است و یکی از مرفه ترین کشورهای آفریقایی است. علاوه بر این، غنا اولین کشور استعماری بود که استقلال خود را به دست آورد، بنابراین سابقه ایجاد مسیر خود را دارد.

غنا دارای کالج ها، دانشگاه ها و مؤسسات پلی تکنیک معتبر متعددی است که همگی قادر به اعطای مدرک هستند. همچنین برخی از موسسات آموزش عالی تخصصی مانند موسسه ملی فیلم و تلویزیون و موسسه مدیریت و مدیریت دولتی غنا را خواهید دید. قدیمی ترین و معتبرترین موسسه دانشگاه غنا است که در سال 1948 تاسیس شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اعزام دانشجو به غنا تیم و مشاوران متبحر و با تجربه دارد که پاسخگوی سوالات و ارائه دهنده خدمات پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی می باشد.

تحصیل و اعزام دانشجو به غنا

مناسب ترین رشته ها برای دانشجویان ISEP مطالعات آفریقا، جغرافیا و توسعه منابع، کشاورزی و علوم اجتماعی است. برنامه درسی دروس علوم عمدتاً مبتنی بر نظریه است. با توجه به تفاوت در تقویم های دانشگاهی، ممکن است تا اواخر جولای برای پذیرش در پاییز و تمام سال بعدی و نوامبر برای پذیرش بهاره تاییدی برای پذیرش خود در دانشگاه غنا دریافت نکنید. یک دوره فشرده زبان Twi سطح مبتدی (3 واحد) به عنوان بخشی از برنامه ISEP علاوه بر کلاس های معمولی در طول ترم اول تحصیل دانشجو در غنا ارائه می شود. شرکت در این دوره به شدت توصیه می شود. دوره زبان Twi در رونوشت رسمی دانشگاه غنا برای دانشجویانی که دوره را تکمیل می کنند ظاهر می شود.

مزایای اعزام دانشجو به غنا

شاخص هزینه زندگی قبل از در نظر گرفتن اجاره بها حدود 49% کمتر از ایالات متحده است. هزینه یک آپارتمان یک خوابه در ماه در خارج از مرکز شهر حداقل حدود 837 GHS(سدی غنا)  و حداقل آن در مرکز شهر حدود GHS4047 (سدی غنا) است. برنامه ها شامل حسابداری، مدیریت کشاورزی، مطالعات جمعیت، مهندسی هسته ای، علوم اکچوئری، تجارت کشاورزی، علوم دامی، باستان شناسی، معماری، زیست شناسی، شیمی، اطلاعات و فناوری ارتباطات، تدریس، پرستاری، موسیقی، حقوق، اقتصاد و غیره است.

روش‌ های مختلف حمل ‌و نقل در غنا شامل حمل ‌و نقل ریلی، اتوبوس، ماشین ‌های کرایه ‌ای و تروترو است که مالیات مینی ‌بوس غیررسمی است. اینها چندان پرهزینه نیستند و بسته به مسافت و نحوه حمل و نقل مورد استفاده، هزینه ها متفاوت است. شهریه نسبتا معقول است و ممکن است به دوره یا برنامه انتخابی بستگی داشته باشد. شهریه ممکن است از حدود 20000GHS و 70000GHS (سدی غنا) در سال در تمام سطوح از مقطع کارشناسی تا کارشناسی ارشد متغیر باشد. دانشجویان همچنین می توانند بورسیه تحصیلی دریافت کنند که به شهریه آنها کمک می کند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش هزینه های تحصیلی در غنا هستید:

نرخ افزایش هزینه های تحصیلیسال
%162022
%192023
%132024

مزایای اعزام دانشجو به غنا

دانشگاه های مهم جهت اعزام دانشجو به غنا

کالج دانشگاه گاردن سیتی یکی از دانشگاه های خصوصی غنا است. در کوماسی در منطقه اشانتی واقع شده است. این دانشکده در سال 2001 به عنوان کالج فناوری اطلاعات و سیستم های مدیریت تاسیس شد. این کالج در سال 2004 به کالج دانشگاه گاردن سیتی تبدیل شد. چشم انداز آن توانمندسازی دانش آموزان برای کسب و نشان دادن دانش و مهارت در زمینه های مختلف تحصیلی خود است تا تبدیل به نسل بعدی مبتکرانی شود که عامل تغییر و توسعه اجتماعی خواهند بود. جامعه. ماموریت آن ارائه یک مرکز برتر در آموزش، یادگیری و تحقیق با دانش و شایستگی متمایز، با ترکیب تجارت، فناوری اطلاعات، آموزش.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در غنا هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در غنا

دانشگاه پرسبیتری، غنا یک دانشگاه نیمه خصوصی و دولتی است که دارای پردیس های متعدد و دفتر مرکزی آن در Abetifi-Kwahu در منطقه شرقی غنا واقع شده است. این یکی از دانشگاه های جدید در غنا است که توسط کمیسیون آموزش عالی غنا اعتبار اعطا شده است. دانشگاه پرسبیتریان غنا به عنوان دانشگاه برتری که گرایش های مدرن را که منعکس کننده اصول مسیحی است ترکیب می کند، در نظر گرفته شده است. دانشگاه غنا قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه دولتی غنا است که در سال 1948 تاسیس شده است. این دانشگاه سنگ بنای سیستم آموزشی غنا است. دانشگاه غنا لیست متنوعی از برنامه ها را برای دانشجویان بالقوه خود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت به غنا به سوالات متداول شما پاسخ می دهد و خدمات کاملی در این مورد ارائه می دهد.

سوالاتی در باب اعزام دانشجو به غنا

در این بخش از مقاله در باب اعزام دانشجو به غنا به سوالات شما پاسخ داده ایم:

  • مراحل اعزام دانشجو به کشور غنا چیست؟ تحقیق و بررسی و انتخاب دانشگاه-آماده کردن مدارک-ارسال درخواست به دانشگاه-اخذ پذیرش تحصیلی-مراجعه به سفارت-اخذ ویزای تحصیلی
  • هزینه اعزام دانشجو به غنا چقدر است؟ هزینه یک آپارتمان یک خوابه در ماه در خارج از مرکز شهر حداقل حدود 837 GHS و حداقل آن در مرکز شهر حدود 4047 GHS (سدی غنا) است. مهم ترین هزینه ها شهریه و اسکان است که شهریه ممکن است از حدود 20000 GHS و 70000 GHS (سدی غنا) در سال در تمام سطوح از مقطع کارشناسی تا کارشناسی ارشد متغیر باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *