مهاجرت کاری دانمارک

استخدام NET Developer. در دانمارک

استخدام NET Developer. در دانمارک

استخدام NET Developer. در دانمارک در هر سال روند صعودی را در نمودارهای کسب و کار نشان می دهد که در این محتوا بررسی خواهد شد. آیا چالش های فنی و برنامه نویسی آموزش طراحان چند رسانه ای برای شما جالب بود؟ آیا جرات رویارویی با چندین چالش در این زمینه را دارید و همچنین می خواهید مهارت های خود را در توسعه وب و برنامه نویسی پیشرفته تقویت کنید؟ پس احتمالاً شغل net developer برای شما مناسب باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در حوزه net developer مشاور و راهنمای شماست.

کار و استخدام NET Developer. در دانمارک

در کشور دانمارک به کاربرد تخیلی هنر و علم برای خلق ایده‌ ها، محصولات و خدمات زیبا اعتقاد دارند. با رویکردی کارآفرینانه و مشارکتی، خدمات و برنامه‌ های دیجیتال تطبیقی ​​را طراحی می‌کنید که تخیل را به خود جلب می‌کند و تجربیات همه‌جانبه ‌ای را برای مشتریان ارائه می‌ کند. در کشور دانمارک به دنبال یک متخصص با سابقه جدیدترین فناوری های وب هستند. ساخت بهترین برنامه های کاربردی کلاس، ارائه خدمات به کاربران در چشم انداز وب مدرن، هر چه که باشد این کشور آن را برای علاقمندان به این حوزه فراهم می کند. همکاری در تیمی متشکل از افراد بسیار ماهر، که هر کدام دارای نظرات قوی در مورد فن آوری های مختلف، چارچوب ها و رویکردهای ارائه هستند یک مزیت است. شما باید ایده های خود را به طور موثر به همکاران خود منتقل کنید و آنها را به سایر ذینفعان داخلی بیان کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در دانمارک می باشید:

اشتغال در حوزه net developer در دانمارک

مزایا استخدام NET Developer. در دانمارک

همکاری و اجرای وعده‌ های طراحی ‌های UI بسیار تجربی، اغلب تلاش ‌هایی است که قبلاً انجام نشده است. لذا در این کشور در شرکت ها به این مساله توجه می شود. هنگامی که با چالش های جدید روبرو می شوید، پیشرفت خواهید کرد و دائماً به دنبال بهبود نتایج تحویل مشتری و یادگیری تیمی هستید. در کپنهاگ، دانمارک، یا آرهوس، دانمارک، به عنوان بخشی از AKQA، شما در یک فرهنگ شایسته ‌سالار کار خواهید کرد که توسط برخی از درخشان ‌ترین ذهن ‌ها در حوزه‌ های خود احاطه شده است. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که در یک تیم خلاق و از نظر فنی پیشرفته یاد بگیرید و رشد کنید و به پیشرفت شخصی و حرفه ای مداوم دسترسی داشته باشید.

الزامات استخدام NET Developer. در دانمارک

به طور عملی با توسعه طیف وسیعی از راه حل ها از جمله وب سایت، برنامه های وب، خطوط لوله CI، خدمات میکرو کار کنید. برای اطمینان از همکاری خوب در همه رشته ها و تسهیل حل چالش های روزمره، با سایر بخش ها همکاری نزدیک داشته باشید. به ارائه پاسخ های فنی برای حل مشکلات مشتری کمک کنید. درک خوب از جاوا اسکریپت و اکوسیستم برنامه های کاربردی وب برای یک net developer الزامی است. آشنایی با مفاهیم SPA / SSR / Jamstack و چارچوب هایی مانند Next.js و Gatsby.js  هم مورد نیاز است. در برخی پروژه ها آشنایی با تکنیک های پیشرفته انیمیشن مورد توجه است. تعهد به عملکرد، کیفیت کد، عملکرد خوب و ارائه محصولات نهایی بالا و کار با GIT و ابزارهای مرتبط با آن جریان شاخه‌ بندی، دستورات CLI از مهارت های یک net developer است.

در لیست زیر شاهد برخی از مهم ترین الزامات یک net developer در دانمارک هستید:

  • آشنایی با ابزارهای Atlassian Jira، Bitbucket، Confluence
  • نگرش باز و مشارکتی
  • درک متدولوژی های ناب و چابک

الزامات استخدام NET Developer. در دانمارک

ویژگی های یک NET Developer. در دانمارک

یک net developer خوب با معاوضه های استفاده از راه حل های مهندسی مختلف برای یک مشکل راحت است و عملگرایی را بر ایده آلیسم ترجیح می دهد. همچنین شما باید روحیه همکاری داشته باشید و با رویکردی آزادانه به دیدگاه های مختلف گوش دهید. شما فعالانه فعالیت های خود را بر اساس اهداف و ضرب الاجل برنامه ریزی می کنید، در حالی که همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستید و برای بهبود عملکرد رابط و سطح بالایی از مسئولیت پذیری در طول چرخه عمر پروژه، آگاهی و توجه به تجزیه و تحلیل و KPI ها را نشان می دهید. مشتاق کار در محیطی پر سرعت و پویا هستید و بی حد و حصر خلاق و بی وقفه به جزئیات توجه دارید.

تجربه کار با ابزارهای طراحی مانند Sketch یا Figma  تجربه با سیستم های طراحی و ابزارسازی آن و دانش راه حل های ابری Google Cloud، Azure، AWS و ابزارهای توسعه دهنده (Docker، Kubernetes؛ تجربه کار با Netlify یا Vercel  را دارد. یک توسعه دهنده وب سایت هایی را طراحی و می سازد و مسئولیت ظاهر و جنبه های فنی وب سایت را بر عهده می گیرد. یک روز معمولی در زندگی یک توسعه دهنده وب ممکن است شامل استفاده از زبان هایی مانند HTML برای نوشتن کد برای یک وب سایت و ساخت و آزمایش برنامه های کاربردی وب سایت و همکاری با طراحان گرافیک برای ایجاد طرح بندی وب سایت باشد. همچنین می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در دانمارک را مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد میانگین و حداقل و حداکثر حقوق در دانمارک در حوزه NET Developer می باشید:

میانگین حقوق به دلارحداقل حقوق به دلارحداکثر حقوق به دلار
3328$2000$5391$

تحصیل و اشتغال نت دولوپرها در دانمارک

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در دانمارک مدرک لیسانس در توسعه وب، رشته ای برای طراحان چند رسانه ای است که می خواهند مشخصات حرفه ای قوی تری در زمینه فنی داشته باشند. برنامه نویسی وب فرانت اند و بک اند و همچنین محیط های توسعه موضوعات نسبتاً فنی هستند، به این معنی که دانش آموز نه تنها می تواند طراحی کند، بلکه می تواند سیستم ها را نیز پیاده سازی کند. تمرکز فزاینده ای بر روی فناوری های وب در حوزه IT وجود دارد. این دوره تحصیلی کاربردی در دانمارک 1 سال و نیم است و از تابستان ثبت نام ها شروع می شود. به عنوان یک لیسانس در توسعه وب، شما قادر خواهید بود در طراحی و ساخت برنامه های کاربردی وب در هر اندازه شرکت کنید.

شما قادر خواهید بود با استفاده از IDE شی گرا، CMS و پایگاه داده های رابطه ای، سیستم های وب را از ابتدا بسازید. این برنامه به طور خاص برای توسعه فناوری های وب در طیف گسترده ای از برنامه ها و انواع پلت فرم های توزیع شما را برای بسیاری از انواع مشاغل آماده می کند. مدرک کارشناسی ارشد در توسعه وب یک برنامه تحصیلی 1 و نیم ساله است که به فارغ التحصیلان مدرک AP در علوم کامپیوتر یا مدرک AP در طراحی و ارتباطات چند رسانه ای ارائه می شود. این برنامه شامل کارآموزی در یک شرکت در خارج از کشور یا دانمارک است. دوره کارآموزی به شما این فرصت را می دهد که از شایستگی هایی که در کلاس کسب کرده اید استفاده کنید و آنها را عملی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به دانمارک مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *